ADVENTURE MOUNTAIN PARK Kyperounta

פארק שעשועים בקפריסין – "הר ההרפתקאות" בקיפרונטה

פארק הר ההרפתקאות הוא פארק שעשועים בקפריסין בסגנון שונה לגמרי מסגנון הלונה פארק המוכר בארה"ב ואירופה – זהו פארק אתגרי למשפחות המתאפיין בחיבור לטבע ופעילויות ספורטיביות מאתגרות כמו תופסת לייזר, החלקה על קרח, ירי בחץ וקשת, פיינטבול ביער, טיפוס סלעים ועוד יחד עם טיולים רגליים בטבע היפהפה של הרי קפריסין

          דילים לפאפוס    |    דילים לאיה נאפה    |    דילים ללרנקה

פארק הר ההרפתקאות בקיפרונטה שבקפריסין – Adventure Mountain Park in Kyperounta – הוא פארק שעשועים בקפריסין שמהווה אתר מומלץ לטיול משפחות לקפריסין עם ילדים, פארק שעשועים יוצא דופן המוקדש למשפחות עם ילדים ונותן פרשנות קצת שונה למונח "פארק שעשועים" מאשר פארקי שעשועים ידועים בעולם כמו דיסניוורלד עם פעילויות הרבה יותר אקטיביות והרבה יותר מחוברות לטבע מאשר השטאנץ הידוע של רכבות הרים ומתקני שעשועים. הפארק המיוחד נבנה מתוך אהבה לטבע ולהרפתקאות.

אם אתם מטיילים אל קפריסין עם ילדים ומחפשים פארק שעשועים בקפריסין בסגנון לונה פארק, נסו את פארק השעשועים לאקי סטאר 

חופשה בקפריסין – עוד מידע למטייל

קפריסין עם ילדים – המדריך לחופשה למשפחות

מלונות מומלצים בקפריסין למשפחות עם ילדים

מוניות בקפריסין ושירותי תחבורה ציבורית

טיסות לקפריסין – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב בקפריסין – מידע חיוני והשוואת מחירים

eSIM וסים לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

פארק השעשועים יוצא הדופן הר ההרפתקאות נמצא במיקום די מרכזי בתוך קפריסין – 58 ק"מ מהבירה ניקוסיה ובערך 40 ק"מ מהעיר לימסול. הפארק ממוקם בכפר היפהפה קיפרונטה (Kyperounta), הידוע ככפר עם נוף מעולה ובו מסלולי טרקים עוצרי נשימה, המפורסם מביניהם נקרא Doxasi o Theos שמשמעותו "לאמץ את אלוהים", משום שלפי טענת המקומיים הנופים בדרך זו גורמים לאדם לאמץ אמונה דתית בבורא עולם.

בהר ההרפתקאות יש מיגוון מיוחד של פעילויות הרפתקניות מאתגרות למשפחות עם ילדים, והוא משלב בין משחקים מיוחדים ומלהיבים ובין הרבה אפשרויות להירגעות משפחתית באוויר הצלול של קיפרונטה. הפעילויות המיוחדות בהר ההרפתקאות כוללות – טיפוס סלעים, תופסת לייזר, פיינטבול (רגיל), פיינטבול בחורש הטבעי (מיוחד), ירי בחץ וקשת, משחקי מצפן,  ואפילו – החלקה על הקרח. בנוסף תמצאו בפארק גם שירותים תיירותיים הכוללים  אתר קמפינג, גן בוטני, מסעדה, אזור משחקים לילדים, פעילויות חוץ מאורגנות לילדים, טיולים משפחתיים בטבע ואפילו חדר ועידות לחברות.

המתקנים בפארק הר ההרפתקאות עומדים בכל התקנים והסטנדרטים הבינלאומיים ונחשבים בטוחים לחלוטין, בכל המתקנים יש פיקוח של סגל מוסמך ומקצועי.

הפעילויות המיוחדות – פארק הר ההרפתקאות קפריסין

פארק שעשועים בקפריסין הר ההרפתקאות כולל את הפעילויות הבאות:

תופסת לייזר היא גירסה שונה של פיינטבול בה משתמשים  בסמן לייזר בטוח במקום בכדורי הצבע שפגיעתם די כואבת, לכן זהו המשחק המתאים ביותר לילדים קטנים בגילאי יסודי בפארק.

חץ וקשת: קשתות היא פעילות ספורטיבית בה החשיבות היא בדיוק ובטכניקה הרבה יותר מאשר כוח פיזי או כושר גופני, היא מבוססת על כישורי ריכוז וילדיכם ישמחו לגלות שהם מצליחים לא רע אחרי קצת אימונים. הפעילות מתאימה לכל הגילאים, הן לבנות והן לבנים.

החלקה על הקרח: זהו כנראה משטח ההחלקה על הקרח היחידי בקפריסין – החליקו על הקרח באלגנטיות וחושו את הקסם של התנועה על פני משטח הקרח. הזהירו את ילדיכם – הנפילות כואבות.

משחק מצפן: משחק מצפן הוא למעשה אתגר ניווט, מסע משפחתי המהווה אולי את אחת הפעילויות המעניינות ביותר בפארק הר ההרפתקאות. משחק הניווט נערך ביער, כאשר המשימה היא לצאת מהיער בעזרת מצפן שיסייע לכם לנווט את דרככם ולעמוד באתגר המשפחתי, המתרחש בהליכה נעימה בנוף הנאה.

פיינטבול: קרב כדורי הצבע הידוע כפיינטבול הוא פעילות גופנית מאתגרת ומרגשת המשלבת אקשן, מוטיבציה ועבודת צוות.

פיינטבול חורש: פיינטבול חורש הוא סוג של פיינטבול שמשחקים אותו בסביבת יער טבעי, המהווה גם תפאורה נאה ואתגר נוסף וגם מגביר את התחושה הריאליסטית של שדה קרב.

טיפוס הרים: טיפוס סלעים היא פעילות ספורט אתגרי מהנה (בידקו האם ביטוח הנסיעות שלכם מכסה ספורט אתגרי), המפעיל את הגוף, מעלה את תחושת הביטחון וגם את האדרנלין. הפעילות מתבצעת בהשגחת צוות מדריכים וציוד מקצועי, תוך כדי הקפדה על הבטיחות. מלבד טיפוס הרים בפארק Adventure Mountain עצמו, אפשר גם להירשם דרך הפארק לטיולים שונים הכוללים טיפוס הרים באתרים המרתקים ביותר בקפריסין.

פעילויות ושירותים נוספים בפארק השעשועים הר ההרפתקאות

אזור המשחקים לילדים: זהו המקום שבו ילדים קטנים בגילאי גן יכולים ליהנות מפעילויות חוץ בטבע בביטחה ובהשגחה.

הגן הבוטני: תוספת חדשה ומתאימה בדיוק לפארק השעשועים הר ההרפתקאות המצטיין בחיבור לטבע הוא הגן הבוטני הירוק המציג בגאווה מוצדקת זני צמחים רבים מקפריסין, כולל צמחי מרפא רבים וייחודיים.

מסלולי הליכה: פארק השעשועים הר ההרפתאות כולל גם כמה מסלולי טיולים מסומנים שחלקם נמנים בין המסלולים היפים ביותר בקפריסין לטיול הליכה רגלי.

מסעדה – קפיטריה: בפארק פועלת מסעדה נחמדה בה תוכלו ליהנות ממאכלים קפריסאים ויוונים מסורתיים, באיכות גבוהה וסביבה יפהפיה – הכוללת גם אח בוערת בתוך המסעדה ובחוץ טראסת ישיבה עם נוף קסום המשקיף להרים.

אתר קמפינג: אם אתם מתכננים טיול אל קפריסין עם ילדים שיקלו להאריך את החוויה של הגעה אל פארק שעשועים בקפריסין וללון לילה באתר הקמפינג של הר ההרפתקאות, בלב הטבע בשטח יפהפה מול נופי ההרים עוצרי הנשימה.

חדר ועידות: יש בפארק גם מתקנים וכל הציוד הנדרש לעריכת כנס או ועידה לארגונים או חברות.

פארק הר ההרפתאות פתוח בימי שני עד ראשון (למעט ימי רביעי).

טלפון: +357 99674126

דוא"ל info@adventuremountainpark.com

פארק הר ההרפתקאות בקיפרונטה בקפריסין
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל