טיולים מאורגנים למונטנגרו – המלצות וטיפים

טיולים מאורגנים במונטנגרו ייקחו אתכם אל פינות נסתרות שקשה למצוא לבד, עם מדריך מומחה שמכיר את כל הסיפורים המרתקים והפינות הקולינריות השוות. ניתן לבחור בין טיול מאורגן במונטנגרו שיוצא מישראל עם מדריך ישראלי, או להגיע עצמאית ולצאת לטיולי יום עם מדריך מקומי. במדריך שלנו לטיולים מאורגנים במונטנגרו נגלה לכם טיפים וטריקים שיחסכו לכם הרבה כסף, זמן ובירוקרטיה.

  הזמנת דילים למונטנגרו          |          הזמנת טיולים מאורגנים למונטנגרו

איך מחפשים ומזמינים טיולים מאורגנים למונטנגרו?

את המדריך נתחיל עם רשימה מעודכנת, לאופציות הכי אמינות בשוק להשוואות מחירים לטיולים מאורגנים במונטנגרו.

הרשימה כוללת מנועי חיפוש חכמים ואמינים, דרכם אפשר לערוך השוואה בין מגוון רחב של מפעילי טיולים מובילים. לאחר החיפוש, ניתן לבצע הזמנה ולהיעזר בשירות הלקוחות. כלומר: מנוע החיפוש גם מבצע עבורנו את ההזמנה ממארגני הטיולים, גם מספק שירות לקוחות יעיל וגם חוסך המון בירוקרטיה.

טיולים מאורגנים למונטנגרו דרך גוליבר

מומלץ מאוד לחפש טיולים מאורגנים במונטנגרו עם גוליבר. דרך גוליבר, קיבלנו מגוון שירותים: מומחה תיירות זמין בוואצפ, מגוון רחב מאוד של טיולים מאורגנים במונטנגרו, הדגשה אמיתית של כל האותיות הקטנות והזמנה מפלטפורמה אמינה. כמה מהטיולים הכי שווים למונטנגרו מצאנו בחיפוש של גוליבר. בנוסף, מדובר באחת מהחברות הוותיקות והאמינות בארץ להזמנת שירותי תיירות.

לחצו כאן להשוואת מחירים והזמנת טיולים מאורגנים למונטנגרו דרך גוליבר

טיולים מאורגן למונטנגרו דרך איסתא

איסתא היא בין חברות התיירות הגדולות והוותיקות בארץ. היא פועלת בשיתוף עם מגוון רחב של מפעילי טיולים מובילים, ומציעה מחירים זולים לטיולים מאורגנים למונטנגרו, שירות לקוחות יעיל ואפילו אזור אישי עם מגוון שירותים. באיסתא ניתן לחפש טיולים מאורגנים למונטנגרו בחיפוש פתוח, לכל תאריך, וגם לסנן את התוצאות לפי התקציב.

לחצו כאן לחיפוש טיולים מאורגנים במונטנגרו בעזרת איסתא

טיול מאורגן למונטנגרו דרך אשת טורס

אשת טורס הם למעשה מפעילי טיולים, וניתן להזמין ישירות דרכם במנוע החיפוש החכם שלהם. תוכלו לסנן את התוצאות לפי בסיס אירוח, לקרוא את כל הפרטים החשובים כבר בשלב החיפוש, ואפילו לראות בתוצאות את שם המדריך (כאשר זמין). בנוסף, באשת טורס מציעים גם תנאי ביטול גמישים והנחות לחברי מועדון.

לחיפוש טיול מאורגן במונטנגרו דרך אשת טורס לחצו כאן

טיולים מאורגנים למונטנגרו עם וואלה טורס

וואלה! טורס היא בהחלט בין הוותיקות בתחום, עם מנוע חיפוש חכם שמאפשר למטיילים לסנן את הטיולים לפי מגוון קטגוריות. בנוסף,  תוכלו להיעזר בשירות הלקוחות שזמין במוקד טלפוני, במייל, או אפילו בטלפון חירום מחו"ל או מהארץ.

לחצו להזמנת טיול מאורגן למונטנגרו דרך וואלה טורס

טיולים מאורגנים במונטנגרו עם שופרסל טראוול

שופרסל Travel מציעים מנוע חיפוש יעיל מיוחד: הם עובדים בשיתוף עם חברות טיולים מובילות ומציעים השוואת מחירים חכמה בין מגוון הטיולים הכי איכותיים בשוק. תוכלו להזמין דרכם בקלות, לקבל הנחות קאשבק אם יש לכם אשראי של שופרסל, וגם להיעזר בשירות לקוחות אנושי בוואצפ.

להזמנת טיולים מאורגנים למונטנגרו עם שופרסל טראוול לחצו כאן

עוד המלצות חשובות למטיילים במונטנגרו

טיול מאורגן למונטנגרו כולל טיסות ומקומות אירוח, אבל אם תוותרו על האופציה, ותחליטו לתכנן חופשה במונטנגרו באופן עצמאי, כדאי לכם לקרוא את המדריכים שלנו על טיסות למונטנגרו ועל מלונות מומלצים במונטנגרו למשפחות עם ילדים בהם מופיע מידע שימושי על השוואת מחירים יעילה ומציאת העסקה הטובה ביותר עבורכם.

לפני שאתם יוצאים לטיול במונטנגרו הקפידו לדאוג מבעוד מועד להזמין ביטוח נסיעות למונטנגרו. במדריך שלנו תוכלו למצוא המלצות לביצוע השוואת מחירים יעילה וקישורים לחברות בארץ ובחו"ל שמציעות ביטוח נוסעים למונטנגרו במחירים זולים.

גם אם תבחרו באופציה של טיול מאורגן במונטנגרו, קחו בחשבון שבתוכנית הטיול יהיו פרקי זמן חופשיים, בהם תצטרכו להתנהל באופן עצמאי. במדריך בנושא תחבורה במונטנגרו ריכזנו עבורכם מידע חשוב שיעזור לכם לתכנן את פרקי הזמן החופשיים במהלך הטיול: איך מוצאים ומזמינים כרטיסים לאוטובוסים במונטנגרו? איך מזמינים מוניות והסעות במונטנגרו? האם כדאי לנסוע ברכבות במונטנגרו? ועוד. אם החלטתם לוותר על טיול מאורגן במונטנגרו, ואתם מתכננים טיול עצמאי, תוכלו למצוא את כל המידע הנדרש בנושא הסעה משדה התעופה במונטנגרו במדריך על מוניות מנמל התעופה בפודגוריצה.

עוד מדריך שמומלץ לקרוא, במידה ותבחרו לנסוע באופן עצמאי, ולא במסגרת טיול מאורגן במונטנגרו הוא המדריך בנושא השכרת רכב במונטנגרו, שבו מופיע מנוע השוואת מחירים מומלץ ולצדו טיפים שימושיים שיעזרו לכם לחסוך כסף במהלך החופשה.

בין אם בחרתם באופציה של טיול מאורגן למונטנגרו ובין אם החלטתם לצאת לטיול עצמאי, כדאי שתלמדו על הזמנת sim למונטנגרו או e-sim למונטנגרו על מנת שתוכלו להשתמש בטלפון הנייד שלכם לגלישה באינטרנט, לשליחת הודעות ולניהול שיחות.

גם אם החלטתם לצאת למונטנגרו באופן עצמאי, שווה לבחון את האופציה של הזמנת כרטיסי טיסה ומלונות בדיל משולב. להמלצות וטיפים חשובים בנושא מומלץ לקרוא את המדריך שלנו בנושא חבילות נופש ודילים זולים למונטנגרו.

מונטנגרו בטיול מאורגן או בטיול עצמאי?

מונטנגרו היא יעד מושלם לטיול מאורגן. טיולים מאורגנים למונטנגרו הם במרחק של 3 שעות טיסה, במחירים יחסית זולים אך עם נופים של פעם בחיים.

טיול מאורגן למונטנגרו מתאים למי שלא רוצה לבזבז זמן בתכנון הטיול, ומעוניין להכיר את המדינה, את הסיפורים ואת התרבות מקרוב עם מדריך ישראלי שמכיר את היעד היטב. בטיול מאורגן תוכלו לראות את כל יעדי החובה גם בזמן קצר, מבלי לדאוג להעברות/אוטובוסים/השכרת רכב.

יתרונות של טיולים מאורגנים במונטנגרו לעומת טיול עצמאי:

– לוח זמנים יעיל. מארגני הטיולים לרוב מכירים את היעד היטב, יודעים להימנע מטעויות של מתחילים, ולנצל כל דקה בלוח הזמנים באופן מושלם.

– הסברים בשפה שמתאימה לכם. תוכלו לטייל עם מדריך ישראלי שיספר לכם על ההיסטוריה והתרבות המקומית בשפה הנוחה עבורכם.

– חיסכון בזמן. טיול מאורגן חוסך המון זמן יקר: בתכנון, בלוגיסטיקה, במחקר על היעד או בהמתנה לתחבורה ציבורית.

– פיתרונות לוגיסטיים. טיול מאורגן למונטנגרו לשומרי כשרות הוא פתרון נהדר שיכול להקל מאוד על מטיילים שומרי כשרות. תכנון טיול לשומרי כשרות במונטנגרו עלול להיות מסובך, אך בטיול מאורגן מתאים, מתכנני הטיול המנוסים פותרים עבורכם את כל הבעיות, החל מלוחות הזמנים ועד לארוחות.

– מסגרת חברתית. תוכלו לטייל עם ישראלים נוספים וליהנות מחוויות בלתי נשכחות כחלק מקבוצה.

טיפים להזמנת טיול מאורגן במונטנגרו

שימו לב לסיורי בחירה!

אם תוכנית הטיול כוללת סיור בחירה, תוכלו לבחור אם להצטרף לסיור באותו היום או לטייל עצמאית. סיורי בחירה בד"כ כרוכים בעמלה נוספת (מעבר למחיר הטיול הבסיסי).

עבור חלק מהמטיילים, הם יכולים להיות הזדמנות טובה לצמצם עלויות ופשוט לנוח במלון או לטייל לבד באותו היום, אך חשוב לשים לב גם לפרטים הקטנים. לעיתים, יכול להיות מצב בו המלון מרוחק באותו היום ואין בו אטרקציות, או שקשה לטייל עצמאית באיזור, ולכן האופציה הפרקטית היחידה היא פשוט להצטרף לסיור הבחירה.

אין בעיה לרכוש טיול מאורגן במונטנגרו עם סיור בחירה, אבל חשוב לבדוק לפני כן מהי עלות הסיור ומהן האופציות החלופיות. ישנם מארגני טיולים שמעדיפים לתכנן לוח זמנים ללא סיורי בחירה, כך שכל הסיורים כלולים במחיר הבסיסי מראש.

מה עדיף? תלוי בכם. יש מטיילים שרוצים קצת זמן לבד, ויש מטיילים שרוצים להספיק כמה שיותר אטרקציות.

בודקים מה כלול במחיר

מנועי חיפוש איכותיים (כמו המומלצים בתחילת המדריך) יקפידו להדגיש רשימה של "כלול" וגם של "לא כלול במחיר" כדי למנוע טעויות. חשוב לשים לב לרשימת "כלול ולא כלול במחיר" כדי לחשב את העלויות הצפויות.

עורכים השוואת מחירים בכמה מקומות

לא כל מנועי החיפוש פועלים בשיתוף עם אותם מארגני הטיולים. ייתכן שטיול מסוים יופיע בכמה מנועי חיפוש, בעוד טיול אחר יופיע רק באחד מהם. לכן, מומלץ לבצע חיפוש במספר השוואות מחירים כדי לקבל את התמונה המלאה.

מסלולים מומלצים לטיולים מאורגנים במונטנגרו

המסלול לטיול מאורגן במונטנגרו עלול להיראות קצת אחרת בכל טיול, בהתאם לנושא הטיול, אורך הטיול והחברה המפעילה. רוב הטיולים המאורגנים למונטנגרו כוללים ביקור ביעדי החובה הבאים: אגם סקאדר, טיווט, קוטור ובודווה. טיולים ארוכים יותר יכולים לכלול גם ביקור בכפרים קטנים, נהרות ושמורות טבע כמו שמורת דורמיטור, ועוד.

חלק מהטיולים כוללים גם ביקור במדינות שכנות כמו מקדוניה ואלבניה.

טיולים מאורגנים במונטנגרו ומדינות הבלקן

טיולים מאורגנים למונטנגרו ומדינות הבלקן בדרך כלל כוללים גם ביקור ביעדים קרובים כמו מקדוניה, אלבניה, קרואטיה, קוסובו ועוד.

טיול מאורגן במונטנגרו לשומרי כשרות

במנועי החיפוש בתחילת המדריך, מצאנו מגוון אופציות לטיולים שומרי כשרות למונטנגרו. בטיולים אלו, מפעילי הטיול הם אלו שיתכננו עבורכם את הלוגיטיסטיקה והארוחות כך שיתאימו עבורכם, ויוכלו לאפשר לכם ליהנות מהטיול בלי דאגות.

טיול מאורגן במונטנגרו לדוברי רוסית

טיול מאורגן למוטנגרו לדוברי רוסית הוא טיול שמותאם היטב לקהל דוברי הרוסית כך שיוכלו ליהנות מהטיול במלואו וליהנות מכל הסיפורים והמידע בשפה שהכי נוחה להם.

טיול קולינרי למונטנגרו

טיול קולינרי במונטנגרו יכול להיות חוויה נפלאה. מונטנגרו מלאה בחוויות נהדרות לחובבי אוכל ובישול, עם סיורים קולינריים בעיר העתיקה, טעימות יין, ועוד.

טיולים מאורגנים למונטנגרו עם ילדים

מונטנגרו היא יעד מושלם למשפחות. ניתן למצוא מגוון אטרקציות למשפחות במונטנגרו, והיא מלאה בטבע יפהפה, אגמים, נהרות ושמורות טבע. בחיפוש אחר טיול מאורגן למונטנגרו עם ילדים, חשוב להזין את מספר הנוסעים המדויק, כולל גילאי הילדים.

השוואת מחירים לטיולים מאורגנים במונטנגרו

ערכנו מספר השוואות מחירים בכל מנועי החיפוש המומלצים בתחילת המדריך.

שימו לב: המחירים, המידע והתנאים נבדקו כולם נכון לכתיבת המדריך ועלולים להשתנות.

לפי החיפוש שלנו, מחירים לטיול מאורגן במונטנגרו מתחילים מכ-€866, לטיולים של 5 ימים. מחירים לטיולים ארוכים יותר, של 8 ימים, מתחילים מכ-€1082 (בד"כ המחירים הם לנוסע על בסיס זוגי).

סיורים מודרכים במונטנגרו עם מדריכים מקומיים

אם אתם מעדיפים להזמין טיסות ובתי מלון באופן עצמאי, אנחנו ממליצים לכם לשלב בלוח הזמנים גם טיולי יום או סיורים מודרכים במונטנגרו עם מדריכים מקומיים. כך תוכלו לטייל באופן עצמאי ובחופשיות, אך גם לשלב סיורים מרתקים, לחוות את מונטנגרו מנקודת מבטם של המקומיים ולהגיע למקומות שקשה להגיע אליהם לבד.

איך מזמינים סיורים במונטנגרו?

מטיילים רבים עושים את הטעות של להזמין סיורים במונטנגרו במהלך הטיול, מבלי להשוות ומבלי לבדוק חוות דעת. אנחנו מעדיפים להשתמש במנוע החיפוש של Getyourguide או של Viator: שתי פלטפורמות וותיקות ואמינות, שימצאו עבורכם מדריך אמין ויאפשרו לכם לבצע הזמנה בטוחה, כך שתוכלו לסגור סיור ללא חשש מרמאויות. בשתיהן תוכלו למצוא, בהתאם לזמינות, טיולים של כמה שעות, חצי יום, יום, ואפילו טיולים ארוכים של מספר ימים.

בנוסף, תוכלו לבדוק חוות דעת של מטיילים, לקרוא את כל תנאי ההזמנה בנחת, לבדוק מה כלול במחיר, ואף להיעזר בשירות לקוחות יעיל.

הזמנת טיולים מודרכים במונטנגרו דרך Getyourguide

אופציה מומלצת, אמינה ונוחה להזמנת טיולים במונטנגרו עם מדריך מקומי היא Getyourguide.

ב"גט-יור-גאייד" תנאי הביטול נוחים בד"כ, ניתן לקרוא חוות דעת של מטיילים, שירות הלקוחות נהדר, הממשק אמין ומאובטח, ותוכלו להזמין מגוון ענק של סיורים: החל משייט ביאכטה מפנקת ועד לסיור הליכה מלא בתרבות והיסטוריה.

המלצות לטיולים מודרכים במונטנגרו עם Getyourguide

טיול יום בפודגוריצה עם ביקור במנזר אוסטרוג, בפארק זטה ועוד. למידע נוסף לחצו כאן

טיול בסירה מהירה שיוצא מפארק סלובוד בקוטור וכולל שייט לאי מאמולה, למערה הכחולה ועוד. למידע נוסף לחצו כאן 

הזמנת טיולים מודרכים במונטנגרו דרך Viator

מנוע החיפוש של Viator פועל בשיתוף עם מגוון רחב של מפעילי סיורים, סדנאות, טיולי יום ועוד. מצאנו בעזרתו מגוון ענק של אפשרויות, החל מסיורים קולינריים במונטנגרו ועד לטיולי שייט. גם ב-Viator ניתן לקרוא חוות דעת של מטיילים שכבר עשו את הסיור, להיעזר בשירות לקוחות באנגלית, וליהנות מתנאי ביטול נוחים. שירות הלקוחות הטלפוני של Viator פועל 24/7 ובאתר תוכלו לנהל את ההזמנה.

המלצות לסיורים מודרכים במונטנגרו (שאפשר למצוא בViator)

סיור מנמל קוטור שמתאים למטיילי קרוזים עם עגינה ביעד, וייקח אתכם בין רחובות העיר העתיקה, נקודות תצפית ויעדים חשובים נוספים. הסיור מותאם במיוחד למטיילים שמגיעים לעיר כחלק מעצירה בקרוז. למידע נוסף לחצו כאן

טיול מודרך במונטנגרו ל-8 ימים, עם הליכות בטבע, ביקור באזורים הרריים ובשמורות טבע, סיורים בין אגמים ויערות, ביקור בקוטור, בודווה ועוד. למידע נוסף לחצו כאן

המלצות לטיולי יום מטיווט

טיול יום מומלץ בטיווט: שייט בספינה מרווחת עם מקלחות, שירותים ומזנון, שיוצא מטיווט וכולל עצירות במגוון יעדים כמו המערה הכחולה, שחייה ליד חוף מיריסטה ועוד. למידע נוסף לחצו כאן

המלצות לטיולי יום מפודגוריצה

סיור הליכה בפודגוריצה, עם מדריך דובר אנגלית שייקח אתכם לכל הנקודות הכי מעניינות במרכז העיר ובעיר העתיקה, ויספר לכם על ההיסטוריה שלה. למידע נוסף לחצו כאן

טיול לאגם סקאדר שיוצא מפודגוריצה, וכולל שייט בסירה, עצירה בכפר דייגים, נקודות תצפית יפהפיות ועוד. למידע נוסף לחצו כאן

 

המלצות לטיולי יום מקוטור

טיול יום לאגם סקדר מקוטור (או מבודווה/טיווט), שכולל עצירה בכפר דייגים, שייט, ביקור ביקב (+טעימות) ועוד. למידע נוסף לחצו כאן

סיור קולינרי בקוטור עם מדריך מקצועי ומוסמך, שיערוך לכם היכרות עם המטבח המקומי בעיר העתיקה בקוטור, ויגלה לכם איך לאכול כמו המקומיים. למידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל