צימרים מומלצים בנגב

צימרים מומלצים בנגב למשפחות עם ילדים

הגיע הזמן לקחת את הילדים לחופשה משפחתית? אולי תעדיפו מקומות אירוח ביתיים ומשפחתיים, הרחק מההמונים. אם אתם חושבים לקחת צימר בנגב לחופשה משפחתית כדאי לשים לב לכך שלא כל הצימרים ודירות הנופש בנגב מתאימים למשפחות עם ילדים, יש כאלו שקהל היעד העיקרי שלהם הוא זוגות או קבוצות צעירים ולכן בדקנו את הנתונים של כל צימר בנגב או דירת נופש שמופיעים ברשימה זו כדי לוודא שיש בהם את כל מה שמשפחה צריכה לחופשה משפחתית מושלמת

כדי ליצור רשימה שכוללת את הצימרים הכי טובים בנגב למשפחות עם ילדים, נעזרנו בכלי הדירוג של אתר בוקינג שנתן לנו, בעבור כל צימר בנגב שבדקנו, ציון למשפחות עם ילדים שכולל את כל חוות הדעת של משפחות שביקרו במקום בעבר. הציון הזה ונתוני הצימר עזרו לנו למצוא את הצימרים הכי טובים בנגב לחופשה עם ילדים

חופשה בנגב – אולי יעניין אתכם גם:

מלונות מומלצים בנגב למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בישראל – השוואת מחירים ומידע חשוב

הזמנת מוניות והסעות באינטרנט

בתי מלון בישראל למשפחות עם ילדים – ברחבי הארץ

צימרים בנגב למשפחה עם ילדים

עינות בר Einot Bar

במרחק של כשעה נסיעה מתל אביב נמצא מתחם הצימרים עינות בר, שמציע וילות עם מספר חדרי שינה לעד שבעה אורחים (כמו גם סוויטות זוגיות) וטיפולי מים בבריכה הכיפית של המתחם. כל הטוב הזה ממוקם אל מול הנוף המרהיב של הנגב.

הוילות של המקום מעולות לקבוצות גדולות וכוללות מספר חדרי שינה, סלון, מטבח מאובזר – יתרון משמעותי כאשר מתכננים חופשה בנגב עם ילדים – ופינות ישיבה כיפיות ומרגיעות במרפסת, כמו גם פינת ברביקיו. לחלופין, תוכלו לבחור בסוויטה לזוג או לזוג פלוס שניים. המתחם ידוע בטיפולי מים וחוגי שחייה לתינוקות ולמשפחות שיתנו לחופשה המשפחתית בנגב ערך מוסף. תוסיפו לכל זה את הנוף המדברי המרהיב, ויש לכם חופשה משפחתית מושלמת.

צימר עינות בר זוכה לדירוג 9.2 בדירוגי צימרים מומלצים בנגב למשפחות עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

וילה מיצפוש פרימיום Mitzpush Premium Villa

וילה מיצפוש פרמיום היא המקום המושלם להתבודד עם המשפחה בלב המדבר במצפה רמון. בוילה תיהנו מבריכה פרטית רק למשפחה,  6 חדרי שינה, 4 חדרי רחצה, מטבח, טלוויזיה, פינות ישיבה נוחות, ונוף מדברי מהמם.

העיצוב של הוילה מושקע ויפהפה והיא מאובזרת כדי להפוך את החופשה המשפחתית בנגב למפנקת ורגועה, במיוחד לאחר יום מהנה באחת האטרקציות שבסביבה, כמו חוות האלפקות, טיולי ג'יפים, טיול במכתש רמון ועוד.

חלק מהפינוקים בוילה כוללים: רמקול עם חיבור בלו טות', מכונת אספרסו, פינת קריאה מתחת למדרגות,  וויי פיי בכל הבית, וכמובן בריכה עם נוף מדברי שאי אפשר להתחרות בו, גם בהשוואה אל מלונות במצפה רמון. וילה מיצפוש פרימיום מקבלת ציון מדהים של 9.8 בדירוגי צימרים מומלצים בנגב עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

חוות האלפקות Alpaca Farm

למה להסתפק בביקור קצר בחוות האלפקות במצפה רמון כשאפשר לבלות שם סוף שבוע שלם? אם הילדים שלכם אוהבים חיות וטבע, החופשה הבאה שלכם יכולה להיות באחד מחדרי האירוח המפנקים של חוות האלפקות.

החווה מציעה טיולי פיקניק עם לאמה אישית משלכם (לא רכיבה אלא צעידה לצד הלאמות), חוויה בלתי נשכחת לילדים.

בין הצימרים תוכלו למצוא שתי סוויטות מפנקות שכוללות חדר שינה וחדר מגורים לשהייה משפחתית מרווחת, כמו גם מטבחון, טלויזיה, מיזוג אוויר, ואפילו מרפסת ממנה ניתן לראות את חיות החווה. אפשרות נוספת ללינה בחווה היא הסטודיו הגדול שמתאים לקבוצות גדולות וכולל חלל אחד גדול ומשותף. חוות האלפקות, כצפוי, מקבלת ציון מעולה של 9.4 בדירוגי צימרים מומלצים בנגב לחופשה משפחתית.

להזמנת מקומות בצימר

וילה עדי במדבר Adi in the desert

וילה עדי במדבר ממוקמת בערד וכוללת חצר עם נוף מרהיב למדבר, סלון מרווח וארבעה חדרי שינה שמספיקים לעד 12 אורחים. בשלושה מהחדרים יש טלוויזיה ומיטות זוגיות, ובחדר הרביעי יש מיטת יחיד. הוילה כוללת שני חדרי רחצה לנוחות מירבית, קמין לחורף ואינטרנט אלחוטי. המתחם כולל חנייה פרטית. משפחות דירגו את וילת עדי במדבר בציון של 9.8 בדירוגי הצימרים הכי טובים בנגב לחופשה משפחתית עם הילדים.

להזמנת מקומות בצימר

סוכה במדבר Succah in the Desert

בסוכה במדבר מציעים אירוח ביתי וחם בלב המדבר במתחם מבודד באמת, למשפחות שמחפשות חיבור אמיתי לטבע. במקום אין קליטה לפלאפונים אבל יש המון זמן איכות, בריכה מרעננת, אוכל צמחוני טוב ונוף מדברי בלתי נשכח.

הסוכות עצמן מבודדות ומרוחקות זו מזו כדי לאפשר לאורחים ליהנות מפרטיות מירבית, והן כוללות מיטות, חשמל סולרי לתאורה, כיריים לשתייה חמה, חימום ועוד. מתחם סוכה במדבר ממוקם במרחק של כ8 ק"מ ממצפה רמון, ועליכם להגיע אליו לפני שעות הערב. המתחם כולל חניה. מקום האירוח סוכה במדבר מקבל ציון של 9.5 ממשפחות בדירוג צימרים מומלצים בדרום לחופשה עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

וילה קדם Vila Kedem

נופש במדבר, והפעם גרסת הלאקז'רי. וילה קדם היא וילה מפוארת וגדולה במרחק הליכה מתצפית הר גמל במצפה רמון.

האיזור מלא בטבע מדברי יפהפה: מכתש רמון, מצפה כוכבים וחוות האלפקות, אך הוילה עצמה מפנקת, נוחה ומאובזרת היטב:  5 חדרי שינה ובהם טלוויזיות וחיבור לנטפליקס (כמו גם רמקול בלו טות'), סלון מרווח, מטבח מאובזר עם תנור, כיריים ומכונת קפה, בריכת שחייה גדולה עם פינות ישיבה מפנקות ומטבח חיצוני עם מנגל כמו גם ג'קוזי לעשרה אנשים. הוילה מתאימה לעד 15 אורחים ונחשבת מומלצת מאוד למשפחות שמתכננות חופשה בנגב עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

וילה נחל פארן 32

וילה גדולה למשפחות במצפה רמון שכוללת שתי קומות, בריכת שחייה גדולה ומחוממת במרפסת ולצידה מתחם ישיבה, ג'קוזי אל מול הנוף המדברי של מצפה רמון, מטבח מאובזר, ארבעה חדרי שינה, מערכת קולנוע ביתית (כולל אפל טיוי), פינת אוכל ועוד.

הבית מאובזר היטב לחופשה משפחתית בנגב למשפחות עם ילדים וכולל פינוקים כמו מכונת אספרסו, משחקי קופסא, כירבוליות, קרש גיהוץ ומגהץ, מגזינים ועוד. וילה נחל פארן 32 קיבלה ציון של 8.9 בדירוג צימרים מומלצים בנגב למשפחות עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל