פרת סקוטלנד למשפחות

פרת' (Perth) סקוטלנד – מלונות מומלצים למשפחות

פרת' שבסקוטלנד, המכונה העיר הנאה, היא אחד היעדים האטרקטיביים שכדאי לקחת בחשבון בתיכנון טיול בסקוטלנד עם ילדים. אך כדי להבטיח שגם ההורים וגם הילדים ייהנו, הכנו עבורכם רשימה של 5 מלונות מומלצים בפרת' ובפרת'שייר (האיזור מסביב לעיר) אשר מציעים למשפחות הרבה יותר – החל מחדרים משפחתיים מרווחים או דירות הכוללות מטבחים, דרך פעילויות נופש משפחתיות כמו ספורט מים ורכיבה על סוסים ועד לבריכות ילדים ושירותי בייבי סיטר

לא בכדי זכתה העיר פרת' (Perth) בסקוטלנד לכינוי המשובב "העיר הנאה": זוהי עיירה קטנה וירוקה המשובצת באטרקציות כגון ארמון סקון, הגן הבוטאני המפורסם, בריכת המותרות, מיבנים היסטוריים וכן אתר הסקי הגדול בממלכה הבריטית, מוזיאונים, פארקים, טירות וגלריות. העיר היפהפיה והשלווה היא אחד האתרים הבולטים שכדאי לקחת בחשבון בתיכנון טיול לסקוטלנד ומשפחות רבות מגיעות אל פרת' עם ילדים לחופשה משפחתית. אך כדי להבטיח חופשה משפחתית מושלמת בפרת' כדאי לבחור בבית מלון מומלץ בפרת' למשפחות עם ילדים, מתוך הרשימה שהכנו עבורכם של 5 מלונות מומלצים בפרת' למשפחות עם ילדים ובה בתי מלון מומלצים בפרת' אשר זכו לדירוגים גבוהים מצד משפחות עם ילדים שהתארחו בהם

המלצות לקריאה נוספת לפני חופשה בפרת' סקוטלנד

השכרת רכב בסקוטלנד – המדריך המלא הכולל השוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים וטיפים חשובים על נהיגה בסקוטלנד

פרת' עם ילדים – אטרקציות למשפחות ומידע למטייל על העיר פרת' בסקוטלנד

סקוטלנד עם ילדים – המדריך המלא לטיולי משפחות בסקוטלנד

השכרת רכב בסקוטלנד – השוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים וטיפים חשובים על נהיגה בסקוטלנד

 טיסות לאדינבורו סקוטלנד – איתור טיסות וטיפים

5 מלונות מומלצים בפרת' למשפחות עם ילדים


דוכאלי קאנטרי אסטייט (Duchally Country Estate)

מלון דוכאלי קאנטרי אסטייט שוכן בפארק של 100 דונם, המוקף בנופים ציוריים ומרהיבים במחוז פרת'שייר, סמוך לעיר פרת', בו תמצאו חדרי מגורים יוקרתיים, מודרניים ומסוגננים למשפחות, נוסף על מתקני פנאי ונופש מתקדמים.

בשטחי המלון ישנן 52 בקתות יוקרתיות בעלות 2 – 3 חדרי שינה. הבקתות מרוהטות, מעוצבות ומצוידות בהתאם לסטנדרטים אירופאיים, מהן נשקף נוף יפהפה של האזור הכפרי סביב. בבקתות יכולים להתארח עד 6 או 8 איש, כאשר מרבית חדרי השינה כוללים חדר רחצה צמוד ומצויד.

במרכז הפנאי המרשים של המקום תמצאו בריכת שחייה מחוממת ומקורה, כולל בריכת ילדים. כל אלו מקנים לדוכאלי מקום מכובד מאוד בדירוגי מלונות מומלצים בפרת' למשפחות עם ילדים. במקום ישנו גם אמבט עיסוי, סאונה וחדר אדים וכן חדר כושר ממוזג ומצויד לחלוטין. לאחר אימון מפרך או שחייה בבריכה, אפשרו לעצמכם להירגע עם משקה קל, קפה או חטיף בטרקלין הנעים של הקפיטריה בסגנון הכפרי במקום.

המסעדה, הפתוחה לכולם, מציעה ליושביה תפריט עטור פרסים; רצוי להזמין מקום מראש.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן


הולידיי אין אקספרס פרת' (Holiday Inn Express Perth)

מלון הולידיי אין אקספרס פרת', הממוקם ליד הכביש המהיר A9, מרחק נסיעה קצרה ממרכז פרת' (Perth), מציע חנייה חופשית ובחינם, גישה לאינטרנט אלחוטי מהיר, ארוחת בוקר חמה וחדרים מודרניים, נקיים ומרווחים במחירים מעולים.

המלון מציע חדרים באיכות גבוהה למטייל המעוניין במחירים סבירים, אך אינם מתפשרים גם על איכות. כל חדרי המלון מעוצבים בטעם טוב וכוללים חדר רחצה וטלוויזיה עם ערוצי לוויין, מקלחת מודרנית ומייבש שיער, אינטרנט אלחוטי מהיר בחינם ופינת קפה ותה. השילוב בין התמורה למחיר גורם לציונים הטובים מאוד שמקבל בית המלון בדירוגי מלונות מומלצים בפרת' למשפחות עם ילדים.

במקום ישנו בר המציע מגוון משקאות איכות. במרחק קצר מהמלון תמצאו את המסעדה/בר מאלטינגס.

חוץ ממרכז העיר, תגלו בסמוך למלון את מסלול המירוצים, ארמון סקון, טירת גלאמיס, מרכז ההחלקה על קרח ומרכז הירידים "דיוראס". חובבי הגולף יאתרו בקלות גם מועדוני גולף סמוכים.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן


מלון גלנאיגלס לטינגס (Gleneagles Lettings)

במלון הדירות גלנאיגלס לטינגס תמצאו דירות נופש פרטיות בשירות עצמי הממוקמות לאורכו של מסלול הגולף המפורסם, גלנאיגלס (Gleneagles), שאירח את ה-Ryder Cup ב-2014. הדירות כוללות חנייה ואינטרנט אלחוטי חינם.

בכל הדירות של גלנאיגלס ישנה מרפסת והאירוח כולל ארוחת בוקר עם לחם טרי, חמאה, ריבות ומרמלאדה, תה וקפה, מיצים ודגני בוקר.

כל דירה מאובזרת עם חדר אוכל / לאונג' וכן טלוויזיה עם מסך LCD עם חבילת ערוצים ונגן DVD. במטבח המודרני תמצאו מיקרוגל, סיר חשמלי ומדיח כלים. בנוסף תמצאו בדירה גם 2 חדרי אמבטיה מצויידים. אם אתם מתכננים חופשה בפרת' בסקוטלנד ומעוניינים בדירת נופש שמתאימה למשפחה עם ילדים כדאי לשקול ברצינות את גלנאיגלס, אשר מקבל ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בפרת' למשפחות עם ילדים באינטרנט.

מלון הדירות ממוקם כ-30 קילומטרים בין הערים פרת' (Perth) וסטרלינג (Stirling) וכ-3 קילומטרים מתחנת הרכבת גלנאיגלס (Gleneagles Rail Station). לוך לומונד (Loch Lomond) והפארק הלאומי טרוסאקס (Trossachs National Park) נמצאים במרחק של 35 דקות נסיעה בלבד. תוכלו למצוא גם פעילויות נופש אופייניות לסקוטלנד באזור, כגון גולף, רכיבה, דיג, אילוף בזים, טניס פנים ונהיגת שטח.

מלון גלנאיגלס ומסלולי הגולף נמצאים במרחק של 5 דקות הליכה מהדירות, ובסמוך להם ניתן למצוא מסעדות, ברים, בוטיקים מעוצבים ומכון ספא בעל שם עולמי. מתקנים אלו זמינים גם לאלו שאינם אורחים וניתן להזמינם דרך המלון.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן


בית המלון קריף היידרו (Crieff Hydro)

מלון קריף היידרו הוא בית מלון מומלץ בפרת' סקוטלנד המגדיר עצמו כמלון ידידותי לילדים ולמשפחות. ממוקם באחוזה בשטח 3.5 קמ"ר עם ספא בסגנון ויקטוריאני, מסלולי גולף רבים ו-60 סוגי פעילויות פנים וחוף שונות. המלון נמצא בעמק סטראטהרן (Strathearn) היפהפה, כשעה נסיעה מהערים הגדולות של סקוטלנד – אדינבורו (Edinburgh) וגלאזגו (Glasgow).

מתקני הנופש המרשימים בבית המלון כוללים שתי בריכות שחייה, מסלולי נהיגת שטח, מגרשי טניס ומטווח רובים. גם רכיבה על סוסים, Quad Biking וספורט מים זמינים לאורחים והמבקרים. אפשר להזמין במלון גם שירותי בייביסיטר – טיפול בילדים על-ידי מטפלות מוסמכות זמין עבור האורחים עד 6 שעות ביום, תמורת תשלום נוסף ובתיאום מראש, כך שלמעשה משפחות שמגיעות לקריף נהנות מהאפשרות הכלל לא מובנת מאלייה להורים לצאת לדייט זוגי כאשר הילדים נמצאים במלון עם בייביסיטר. אין פלא שהקריף היידרו מופיע באופן קבוע ברשימות מלונות מומלצים בפרת' למשפחות עם ילדים.

מכון הספא במלון קריף היידרו הוא להורים בלבד וכולל בריכת מקורה, חדר אדים, סאונה ואמבט ספא. האורחים יכולים לקבל דגימות קטנות מטיפולי היופי המפנקים שבסלון או להירגע על הכיסאות-נוח לאורך הבריכה.

המלון הוא ברמת 4 כוכבים וניתן למצוא בכל אחד מהחדרים טלוויזיה בלוויין וחדרי אמבט צמודים. החדרים הם ידידותיים למשפחות וכוללים גם שולחנות עבודה, פינת תה וקפה ועיצוב מסוגנן.

במלון ימצאו האורחים מגוון אופציות קולינארית, לרבות מסעדה משפחתית עם אופי ים-תיכוני ובר חטיפים. מסעדת Meikle מציעה אוכל משובח בחדר האוכל הוויקטוריאני רחב הידיים.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן


מלון מאריי פארק (The Murray Park Hotel)

10 דקות הליכה בלבד ממרכז העיירה קריף (Crieff) הסמוכה לפרת' בסקוטלנד, תמצאו את מאריי פארק – מלון מודרני אך ביתי הכולל בר, מסעדה וגישה חופשית למרכז הבריאות.

בבקרים, זמינה עבור אורחי המלון ארוחת בוקר סקוטית והאורחים יכולים גם לטעום תוצרת מקומית, כגון סוגים שונים של ריבה ביתית. ארוחות וחטיפים זמינים בארוחת הצהריים והערב, על הבר, בחדר האוכל או בגן הבירה (Beer Garden).

בכל חדר ישנו חדר אמבט צמוד הכולל אמבטיה ומקלחון, כמו גם מוצרי טיפוח חינם. החדר מרווח וכולל פינה להכנת תה וקפה, מכשיר טלוויזיה ושולחן עבודה.

המלון, הכולל חנייה חינם לאורחיו, מאפשר לאורחיו ליהנות גם ממתקני המלון הסמוך, קריף היידרו (Crieff Hydro) אשר גם הוא מופיע ברשימת מלונות מומלצים בפרת' למשפחות עם ילדים, הכוללים: מכון כושר, בריכה, חדר אדנים, סאונה ואמבט ספא, כמו גם בידור בשעות היום וערב.

מסלול הגולף של קריף ממוקם כ-10 דקות הליכה ממלון מאריי פארק ואילו מרכז חיות הבר אאוקנגאריק (Auchengarrich) המהווה אטרקצייה מומלצת בטיול אל פרת' בסקוטלנד עם ילדים נמצא 15 דקות נסיעה ממנו. טירת סטירלינג (Stirling Castle) המפורסמת, עוד יעד מומלץ בטיול משפחות לסקוטלנד, נמצאת במרחק 45 דקות נסיעה מהמלון.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים לחצו כאן

פרת' (Perth) סקוטלנד - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל