Stirling

סטירלינג סקוטלנד – מלונות מומלצים למשפחות

5 מלונות מומלצים בסטירלינג למשפחות – אם אתם מתכננים חופשה עם ילדים בעיר סטירלינג בסקוטלנד אל תפספסו את הכתבה הבאה הכוללת ביקורות וסרטוני וידאו על בתי מלון מומלצים בסטירלינג למשפחות, שמעניקים להורים וילדים קצת יותר – החל מחדרים משפחתיים מרווחים ועד לחווה חקלאית עם פארק הרפתקאות לילדים

אם אתם מתכננים טיול משפחות בסקוטלנד אחת התחנות המעניינות היא העיר סטירלינג Stirling, הידועה בעיקר בשל מצודת סטירלינג המפורסמת. אם אתם שוקלים להגיע אל סטירלינג עם ילדים ללינה כחלק מטיול בסקוטלנד מומלץ להזמין מלון מומלץ בסטירלינג מתוך הרשימה שערכנו עבורכם בכתבה זו של 5 מלונות מומלצים בסטירלינג למשפחות עם ילדים ובה בתי מלון בסטירלינג המתבלטים בחדרים משפחתיים מרווחים ואווירה מתאימה למשפחות.

העיר סטירלינג ממוקמת באזור אידיאלי במרכז סקוטלנד ומאפשרת גישה קלה לכביש המהיר המוביל לערים אדינבורו, גלזגו ופרת' והיא מהווה נקודת מוצא מיטבית לביקור ברמות הסקוטיות (היילנדס) ובפארק טרוסקאס.

המלצות לקריאה נוספת לפני טיול בסטירלינג

סטירלינג עם ילדים – המדריך המלא הכולל המלצות על אטרקציות ופעילויות מתאימות למשפחות בעיר סטירלינג בסקוטלנד

השכרת רכב בסקוטלנד –  השוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים וטיפים חשובים על נהיגה בסקוטלנד

טיול משפחות בסקוטלנד – המלצות על יעדים ואטרקציות בסקוטלנד וטיפים על סקוטלנד למשפחות

השכרת רכב בסקוטלנד – השוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים וטיפים חשובים על נהיגה בסקוטלנד

 טיסות לאדינבורו סקוטלנד – איתור טיסות וטיפים

5 מלונות מומלצים בסטירלינג למשפחות עם ילדים

מלון דה בארן לודג' (The Barn Lodge)

בבית האירוח הכפרי, דה בארן לודג', תמצאו חדרים ששימשו בעבר כאסמי תבואה. במקום ניתן לשכור חדר זוגי (2 בסה"כ) חדר טווין (1) או חדר משפחה (4 בסה"כ) שיכולים להכיל 3 עד ארבעה אנשים. בכל אחד מהחדרים יש חימום מרכזי וחדר רחצה. המקום אינו מספק ארוחת בוקר. באם חפצים האורחים בארוחת בוקר, צהריים או ערב, הם יכולים לגשת למסעדה הצמודה, Pirnhall, הממוקמת בסמוך ל-Travelodge, ומגישה ארוחות ערב וצהריים.

בית האירוח, הממוקם דקות נסיעה ספורות מהכביש המהיר של סטירלינג, כולל חניה בסמוך לרחוב. לטובת בריאותכם, כאחד מרשימת מלונות מומלצים בסטירלינג למשפחות עם ילדים כלל שטחי המלון הם שטח ללא עישון.

לקוחות המעוניינים באוכל איטלקי יוכלו לשבת ב-Italia Nostra שב-Baker Street, ואילו אלו שבמאכלים הודיים חשקה נפשם יוכלו לענג את חיכם עם מנות הודיות מסורתיות במסעדת Spice Garden שב-Allan Park.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


ברומהול קאסל (Broomhall Castle)

המלון הנחשב מלון מומלץ בסטירלינג שוכן בטירה אותנטית מהמאה ה-19 וממוקם על מורדות גבעת אוקיל (Ochil Hill). במקום מבחר קטן של חדרים נעימים שבחלקם מיטת אפיריון ובכולם מיטת מעץ מלא, חדר רחצה צמוד, מכשיר טלוויזיה ופינת קפה ותה. מדי יום נהנים האורחים מארוחת בוקר מלאה וחמה.

האורחים הרעבים יוכלו למלא את קיבתם במסעדת המלון, המציעה תפריט מרשים הכולל תוצרת טרייה מקומית.

מהמלון משקיפים נופים יפים של טירת סטירלינג וכן של אנדרטת וויליאם וואלאס (גיבור עממי סקוטי, שגולם על-ידי מל גיבסון בסרט "לב אמיץ"), והוא ממוקם 30 דקות בלבד מהערים אדינבורו וגלזגו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


בית מלון סטירלינג קורט (Stirling Court Hotel)

המלון ממוקם בקמפוס אוניברסיטת סטירלינג בליבו של פארק יפה בשטח 1200 דונם ובמרחק 10 דקות נסיעה קצרות ממרכז סטירלינג.

במלון, הזוכה למקום של כבוד ברשימות מלונות מומלצים בסטירלינג למשפחות עם ילדים, תגלו אווירה ביתית, וכן בר טרקלין מודרני מרשים, מתקני פנאי, מסעדה, בריכה באורך מרשים של 50 מטרים, חדר כושר מודרני ומאובזר ומסלול גולף רב קומתי.

במלון זמינים עבור האורחים חנויות שונות, כולל סופרמרקט, בנק ובית מרקחת. במרכז לאמנויות MacRobert – מקרוברט, תמצאו תכנית עשירה של סרטים, תערוכות, קונצרטים והצגות תיאטרון.

במסעדת המלון, Abbeycraug, תגלו מבחר מעניין של מנות בתפריטים עונתיים הכוללים גם תוצרת מקומית.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון קולסיו (Hotel Colessio)

מלון קולסיו שוכן במבנה ויקטוריאני מקורי משופץ, המהווה תוספת מהודרת למדי למרכז סטירלינג. חניה פרטית זמינה בחינם לאורחי המלון, כמו גם גישה חופשית לאינטרנט מהיר אלחוטי בכל שטחי המלון.

צידו החיצוני של המלון שוחזר כיאות לעברו המפואר. כלל חדרי השינה והסוויטות מרווחים, מוארים ומרוהטים בקפידה עם מיטות איכותית ומצעים, שמיכות וכריות פוך. בכל החדרים ימצאו האורחים טלוויזיית מסך שטוח ותחנת אייפוד. חדרי הרחצה הצמודים עם הניחוח היוקרתי נמצאים בכל חדר.

במסעדת המלון ישנו תנור גריל דה-לוקס יוקרתי מסוג Josper המשמש להכנת מנות שונות ומיוחדות, כמו גם תפריט עם קלאסיקות מסורתיות הכוללות טוויסט מודרני. אל תפספסו את בר הפסנתר של המלון, המגיש קוקטיילים משובחים.

קולסיו, אשר זוכה לביקורות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים בסטירלינג למשפחות עם ילדים, ממוקם 7 דקות הליכה קצרות מתחנת הרכבת סטירלינג, מרכז העיר ומרכז השופינג המקומי. לאנדרטה הלאומית וואלאס תגיעו בהליכה או נסיעה קצרה באורך 3.5 קילומטרים, ואילו פארק הטרוסאקס ואגם לוך לומונד נמצאים כ-30 דקות נסיעה ממנו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


וולספילד פארם הולידיי לודג'ס (Wellsfield Farm Holiday Lodges)

במיקום מרכזי של 13 דקות נסיעה מסטירלינג, מציע המקום חדרי אירוח ולינה בשירות עצמי, הכולל חניה ללא תשלום. החווה משקיפה על ההרים הסקוטיים המפורסמים, בן לדי (Ben Ledi), בן וורליך (Ben Vorlich), בן לומונד (Ben Lomond) ומיקלה ביין (Meikle Bin).

עם נוף של האזור הכפרי שמסביב, כל בית נופש של שני חדרי שינה כולל סלון עם פינת אוכל. במקום זמינים חדר שינה זוגי וחדר שינה טווין, יחד עם חדר אמבטיה.

חוות וולספילד עטורת הפרסים הנחשבת בית מלון מומלץ בסטירלינג מתגאה גם במטבח מאובזר היטב, הכולל מדיח כלים ומכונת כביסה. לאורחים יש גישה חופשית אל פארק החווה ומועדון הבריאות שבמקום. האורחים אף זכאים להנחה של 10% על כל מתקני הפנאי והנופש שבאתר.

בלב סקוטלנד, מלון וולספילד פארם הולידיי לודג'ס ממוקם במרחק של 7 קילומטרים בלבד מהעיר פלקירק (Falkirk). העיירה דני (Denny) נמצאת במרחק של 5 דקות נסיעה ממנו. מלון החווה מציע פארק הרפתקאות לילדים ורכבי פוני, כמו גם חדר קפה ותה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

סטירלינג סקוטלנד - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל