מתי הכי כדאי לטוס לרומניה

מתי הכי כדאי לטייל ברומניה – מזג אוויר ועונה מומלצת

מתי הכי כדאי לטייל ברומניה? איזה מזג אוויר יש ברומניה בכל עונה של השנה? המדריך המלא שהכנו עבורכם על עונה מומלצת לטיול ברומניה מסביר על מזג האוויר ברומניה בכל חודש מחודשי השנה ונותן המלצות למטייל על חודשים מומלצים לחופשה ברומניה בהם תוכלו ליהנות מאירועים מיוחדים כמו טיולי שלכת ביערות או פריחה ברומניה באביב

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

מתלבטים מה הזמן הטוב ביותר לטיול ברומניה? המדריך המפורט על עונה מומלצת לחופשה ברומניה יספק לכם מידע ספציפי על תנאי מזג האוויר בכל עונה וכל חודש בשנה – כולל כמויות הגשמים והמלצות למטייל. רומניה חמה מאוד בחודשי הקיץ, בעיקר בשפלה הדרומית והמזרחית, כאשר חופי הים הם לרוב המקום הטוב ביותר לחופשה ברומניה בחודשים יולי ואוגוסט. טיול ברומניה במאי יכול להיות עם ימי גשם, אבל זו גם התקופה שבה תיירים מתחילים לפקוד את הדלתה של הדנובה.

באפריל, העצים ופרחי הבר במרחבי הטבע של רומניה מתחילים לפרוח ולכך נוספת האווירה החגיגית של חגיגות הפסחא. לדעת רבים, ספטמבר הוא הזמן הטוב ביותר לבקר ברומניה בגלל שינויי צבעי העלים וכן הפריחה העצומה של פטריות, כאשר הימים עדיין ארוכים וחמימים. ינואר ופברואר טובים לפעילויות חורף ברומניה – חופשות סקי וכדומה..

חופשה ברומניה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב ברומניה – השוואת מחירים ועצות

רומניה עם ילדים – המדריך לטיול משפחות

טיסות לרומניה – טיפים והשוואת מחירים

קניית ליי רומני בישראל

סים ו eSIM לרומניה – טיפים לחיסכון

מתי לתכנן טיול ברומניה ומתי לא – מדריך מפורט לפי חודשים

ינואר, פברואר ומרץ ברומניה – זוהי עונה מומלצת לטיול ברומניה לאוהבי הספורט המבקשים לנצל את ההרים המושלגים ואת הגבעות ואת המסלולים הפחות מתויירים – אך עדיין מדהימים – של הרי הקרפטים. הטמפרטורות ברומניה בתחילת השנה יכולות להיות מאוד קרות, בעיקר באזורי הכפר והרחק מקו החוף בו מזג האוויר מתון יותר.

אפריל ברומניה – מזג האוויר מתחיל להתחמם כשהיערות ושטחי המרעה מתכסים בפרחים. תקופה מקסימה לטיול ברומניה לאוהבי טבע.

חודש מאי ברומניה – מאי ברומניה הוא בד"כ חודש גשום ביותר כך שאם אתם מתכננים טיול ברומניה עם ילדים זוהי איננה העונה המומלצת. בכל חופשה ברומניה במאי כדאי להצטייד היטב לימי גשם. אם אתם נמשכים לצפרות ולא נרתעים מהגשם, יש פוטנציאל לצפרות מעולה ברומניה בדלתת הדנובה. תרמילאים המתכננים טיולים רגליים ברומניה במאי צריכים גם להיזהר מתנאי השטח שיכולים להיות מאוד חלקים, בעיקר במדרונות התלולים בהרי בוצ'גי (Bucegi Mountains) והסביבה, ממש דרומית לבראשוב (Brasov).

יוני ברומניה – לדעת רבים יוני, מייד לאחר חגיגות הפסחא, הוא הזמן הטוב ביותר לטיול ברומניה כדי לחוות את התרבות המקומית. לפני תחילת חופשת הקיץ איתה מתחילה עונת השיא של התיירות ברומניה יש הרבה פחות תיירים, מזג האוויר חמים במידה מתונה וכל השלג שהצטבר ברחובות הערים כבר נמס.

מטיילים שאוהבים את מזג האוויר החמים יותר ייהנו במיוחד בחופשה ברומניה בחודש יוני, אם כי הקיץ מושך הרבה תיירים לרומניה. אם אתם מעוניינים ליהנות מחופי הים של רומניה ביוני ולא מעוניינים להידחף עם שאר התיירים, טיפ מעולה לתיכנון חופשה ברומניה ביוני הוא לצאת מהערים הגדולות ולהגיע לאזורי הכפר.

יולי ואוגוסט הם באופן טבעי הזמן הטוב ביותר לטיול ברומניה עם ילדים למשפחות שמוגבלות ע"י לוחות הזמנים של החופש הגדול מבתי הספר ועונה חמה ברומניה.

אבל אם אתם יכולים לתכנן טיול לרומניה לחודשים ספטמבר ואוקטובר תמצאו פחות תיירים והרבה פחות תורים לאטרקציות השונות, טמפרטורות פחות חמות מאשר בקיץ ברומניה יותר ואווירה יותר אותנטית בה תחוו את אחת העונות היפות ביותר ברומניה בגלל חילופי הצבעים של הסתיו.

רומניה בחורף היא יעד הרבה יותר אפל, כשטרנסילבניה שבמרכזה העיר קלוז' נאפוקה היא המקום המושלם לשבת ולהקשיב לאגדות על ערפדים מול אש המדורה, ולחוות את החורף ברומניה המתאפיין בשלג והמון קערות חמות של מרק רומני מתובל, וכמובן – סקי לחובבים.

מתי הכי כדאי לטייל ברומניה
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל