מפת בולגריה בעברית למטייל הישראלי

   טיולים מאורגנים לבולגריה    |    דילים לבורגס    |    דילים לבאנסקו

הכנו עבורכם מפה של בולגריה עליה מופיעים יעדים תיירותיים ברחבי המדינה.

על מנת ללמוד אודות היעדים המופיעים במפה בסמנים בצבע סגול, לחצו על הסמן והיכנסו לקישור למדריך על היעד המבוקש. במדריך תמצאו את כל המידע הנדרש לכם על מנת לתכנן את השהות במקום, ממידע על תחבורה ועד קישור לאטרקציות שתוכלו לשלב במהלך הטיול.

אתם מוזמנים להשתמש במפה על מנת לתכנן את מסלול הטיול בבולגריה בצורה יעילה ונוחה.

עוד מידע שימושי למטיילים בבולגריה

לפני שאתם מזמינים כרטיסי טיסה, מומלץ לקרוא את המדריך בנושא טיסות לבולגריה, בו תמצאו מנוע השוואת מחירים שיאתר לכם את המחירים הכי זולים עבור טיסות לבולגריה, ובנוסף השוואה בין חברות התעופה הטסות לבולגריה מבחינת השירות, תנאי הכרטיס וה"אותיות הקטנות".

אחרי הזמנת כרטיסי טיסה, השלב הבא בתכנון החופשה הוא הזמנת ביטוח נסיעות לבולגריה. היכנסו למדריך שלנו וגלו כיצד מאתרים ורוכשים ביטוח נוסעים לבולגריה במחיר הכי זול.

אם אתם מגיעים אל בולגריה עם ילדים, וודאו שהמלון שבחרתם מתאים לאירוח משפחות. קראו את המדריך שלנו בנושא מלונות מומלצים בבולגריה למשפחות עם ילדים, בו תמצאו רשימה של מלונות שיכולים להתאים לכם ושקיבלו חוות דעת חיוביות מאורחים שביקרו בהם בעבר.

טיסות ומלונות ניתן להזמין גם כחבילת נופש לבולגריה, ובמקרים רבים השילוב יכול לחסוך לכם לא מעט כסף. במדריך תמצאו רשימת חברות אמינות שמציעות דילים לבולגריה בתנאים נוחים.

המדריך שלנו לתחבורה בבולגריה יכול לעזור לכם לתכנן את המעברים במהלך הטיול. במדריך תמצאו המלצות לגבי בדיקת לוחות זמנים, הזמנת כרטיסים מראש והשוואה בין אמצעי תחבורה שונים בבולגריה (אוטובוסים, רכבות, השכרת רכב, הסעה משדה התעופה ועוד).

אם אתם מעדיפים לשכור רכב ולנהוג באופן עצמאי במהלך החופשה, מומלץ לקרוא את המדריך שלנו בנושא השכרת רכב בבולגריה.

אנחנו ממליצים להזמין גם סים לבולגריה או eSim לבולגריה לפני הטיסה, כך שכבר עם הנחיתה תוכלו לגלוש ולקיים שיחות בטלפון הנייד.

ההמלצה שלנו בנוגע לרכישת לב בולגרי, המטבע המקומי, היא לבצע הזמנת מט"ח אונליין ולאסוף את השטרות ביום הטיסה בנתב"ג. תוכלו לקרוא על התהליך ועל היתרונות שלו לעומת האופציות האחרות

המדריך שלנו לאוכל בבולגריה יעזור לכם לתכנן טיול קולינרי בבולגריה. במדריך תמצאו טיפים לחיסכון בהזמנת אטרקציות קולינריות ומידע שימושי על מסעדות ופעילויות שניתן לשלב במהלך החופשה.

על מנת להחליט מתי כדאי לצאת לחופשה בבולגריה אתם מוזמנים לקרוא את המדריך שלנו בנושא מזג האוויר בבולגריה והעונה המומלצת לחופשה במדינה.

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל