מנצ׳סטר - השכרת רכב בחו"ל

מנצ׳סטר – מידע על השכרת רכב באנגליה

השכרת רכב במנצ'סטר אנגליה – כל מה שרצית לדעת ולא ידעת את מי לשאול: מנוע חיפוש מיוחד שיאתר עבורכם את המחיר הכי זול על השכרת רכב במנצ'סטר באמצעות השוואת מחירים ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם המלצות וטיפים למטייל על נהיגה במנצ'סטר (כולל סרטון וידאו), וכללי החנייה במנצ'סטר

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

השכרת רכבים במנצ'סטר יכולה להיות זולה בהרבה מהמחירים המופיעים במודעות בגוגל – כדי לאתר השכרת רכב במנצ'סטר במחיר הכי זול השתמשו במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל – מלאו את תיבת החיפוש למטה בדף זה וכך תוכלו לקבל השוואת מחירים של השכרת רכב במנצ'סטר תוך דקה, ולבחור במכונית המתאימה לכם במחירים הכי זולים בין סוכנויות השכרת רכב במנצ'סטר. התהליך קצר ופשוט – בשדה "ארץ" בחרו את בריטניה ואח"כ בשדה "עיר" בחרו את מנצ'סטר Manchester. בשדה תחנה, ביחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב במנצ'סטר.

טיול באנגליה – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים במנצ'סטר למשפחות עם ילדים

טיסות למנצ'סטר – השוואת מחירים וחברות תעופה

eSim וסים לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

הזמנת לירה שטרלינג (GBP) בנתב"ג

תחבורה באנגליה – מידע ורכישת כרטיסים

המיקום המתאים ביותר למטייל הוא בד"כ סוכנויות השכרת רכב בשדה התעופה במנצ'סטר, אך ניתן גם להזמין השכרת רכבים במנצ'סטר במיקומים כמו סטרפורד, תחנת הרכבת פיקדילי, טראפורד פארק ועוד. לסיום הכניסו את התאריכים בהם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכב במנצ'טסר וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין כל חברות השכרת הרכב במנצ'סטר הנחשבות מוכרות ואמינות

השכרת רכב במנצ'סטר – מידע למטייל

לפני השכרת רכב במנצ'סטר זכרו שבעת נהיגה במנצ'סטר יהיה עליכם לנהוג לפי חוקי התנועה בבריטניה – כלומר, בצד ההפוך של הכביש מאשר נהיגה בישראל. לכן לפני השכרת רכב במנצ'סטר מומלץ לקרוא את המדריך המורחב: השכרת רכב באנגליה, נהיגה באנגליה – המדריך המלא – כך תוכלו להתכונן לנהיגה בצד שמאל של הכביש.

בנוסף, כדי להתכונן לפני השכרת רכב במנצ'סטר כדאי לצפות בסרטון המתעד נהיגה במנצ'סטר –

כביש הטבעת החיצוני של איגוד ערי מנצ׳סטר הוא M60. אפשר הגיע אליו מלידס (Leeds ) או מליברפול (Liverpool) דרך ה-M62 ומסקוטלנד והדרום דרך M6. מצפון ומסקוטלנד, יש לעלות על כביש M6  וממנו על M61. מכיוון דרום, עלו על M6 וממנו על M56. הנתיב הישיר ביותר מ-M6 ל-M56 ולדרום מנצ׳סטר הוא דרך A556, שאליו מגיעים כשיורדים מה-M6 בצומת 19, אבל המהירות המקסימלית בכביש זה היא 80 קמ״ש במרביתו והכביש נוטה להיות עמוס בזמנים מסויימים. שלטים המובילים ל״מנצ׳סטר״ ו״נמל התעופה של מנצ׳סטר״ מופיעים על כביש זה.

נתיב חלופי הוא נסיעה בכיוון צפון על M6 המוביל ישירות ל-מחלף M6/M62. כאן, יש לעקוב אחר השילוט המוביל ללידס וצפון מנצ׳סטר. המסלול אמנם נראה ארוך יותר, אבל הוא מקנה גישה, דרך הכביש הסיבובי M60, למקומות הנמצאים מסביב לאיגוד הערים וזוהי אופציה הרבה יותר טובה אם ברצונכם להגיע לחלק הצפוני של מנצ׳סטר רבתי. אם אתם הולכים לאיבוד במרכז מנצ'סטר, עקבו אחר השילוט לכביש הטבעת הפנימי מאחר שיש בו שלטים לרוב היעדים.

חנייה במנצ'סטר

החנייה במרכז מנצ׳סטר יכולה להיות יקרה. הימנעו מהחניונים רבי הקומות וחפשו במקומם חניונים פתוחים. חניונים טובים נמצאים בתחנה המרכזית סלפורד (Salford Central Station), מאחורי תחנת פיקדילי (Piccadilly Station) ומאחורי הקתדרלה. ודאו שאתם חונים באזור מואר מאחר שגניבת מכוניות מהווה בעיה רצינית במנצ׳סטר.

אם אין לכם ברירה אלא להשתמש בחניונים רבי הקומות, זה שבתחנת קואץ׳ (Coach Station)) וב-Village הם מקומות שכדאי לקחת בחשבון. זה בסדר כמוצא אחרון אם נסעתם כבר שעה בחיפוש אחרי חנייה. יש בעיר יותר ויותר פסים צהובים שעליהם אסור לחנות באף שעה ביום.

Ladywell Park & Ride  נמצא סמוך ל- Eccles (M602, מחלף 2); החניון ללא תשלום ויש בו תחנת חשמליות. בדומה, החנייה ב – Trafford Centre (M60, מחלפים 9 ו-10) גם ללא תשלום ויש משם אוטובוסים המגיעים למרכז מנצ'סטר ולתחנת החשמליות Stretford.

אם אתם נוהגים במנצ׳סטר, מיום שבת מ-12:30 עד יום שני בבוקר, אפשר לחנות על פס צהוב יחיד באזור שממרכז העיר ועד סלפורד (Salford). זכרו שהחנייה על פס צהוב כפול אסורה בכל זמן. אפשר גם לחנות בחינם במקומות המסומנים שכאלה, שלא כמו במרכז העיר, שם ההגבלות על חנייה חלות גם במהלך סופי השבוע. ברחובות כמו Chapel Street, Bridge Street והאזורים שמסביבם, יש סיכוי למצוא חנייה, ומשם ההליכה קצרה ל- Deansgate.

לא צריכה להיות בעיה עם חניה במנצ'סטר אם אתם נוקטים את אמצעי הבטיחות הרגילים ולא משאירים חפצים יקרי-ערך ברכב כשהם נראים לעין. נסו לא להשאיר חפצים בתא המטען לאחר מסע קניות אם אנשים צופים בכם. הימנעו בכל מחיר מחניה מתחת לגשרים ונסו את הכבישים הראשיים הסמוכים לאחד הרחובות הרבים שבהם בנייני מגורים חדשים המוארים היטב. אם אתם מתכוונים לחנות בסלפורד באחד מימי החג שבהם בתי עסק סגורים (bank holidays), עדיף להתייחס לכללי החניה במנצ'סטר המתייחסים לכל יום רגיל או לשאול אדם היכול להנחות אתכם, כי אפשר לקבל כאן קנסות חניה.

לחלופין, תוכלו להזמין מקום חניה מראש אונליין באחד החניונים כמו YourParkingSpaceאו Parkonmydrive.

מנצ׳סטר - השכרת רכב
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל