Bahrain hotel

מלונות מומלצים בבחריין למשפחות

מדינת האי בחריין היא יעד נהדר לחופשה עם ילדים, בעיקר בקיץ. תוכלו ליהנות ממלונות יוקרתיים על קו החוף בוילות מפנקות עם בריכות פרטיות או בחדרי מלון מרווחים,  ומבריכות מלון עם מגלשות ומתקני מים מגניבים. בכתבה זו אספנו את המלונות הכי שווים בבחריין לחופשה משפחתית עם ילדים. ברוב המלונות בבחריין המופיעים בכתבה זו יש מגוון שירותים מיוחדים למשפחות (חלקם בתשלום) כמו בייביסיטר, מועדוני ילדים, מתקני שעשועים ועוד, וכולם זוכים לציונים מצויינים בדירוגי בתי מלון בבחריין למשפחות המופיעים באתרי תיירות בינלאומיים

נעזרנו בהשוואת המחירים של אתר בוקינג.קום כדי למצוא את המחירים הכי זולים למלונות מומלצים לחופשה עם ילדים בבחריין. שימו לב שהמחירים שציינו בכתבה זו הם עבור החדרים הכי משתלמים שמצאנו למשפחות, והעלויות והתנאים (תנאי הביטול וארוחות הבוקר למשל) משתנים לפי התקופה ולפי גורמים נוספים. כמו כן, כל מלון מציע הרכב חדרים שונה, החל מוילות ודירות עם כמה חדרי שינה לחדר מלון סטנדרטי, כך שהדרך הכי טובה למצוא את הדיל המשתלם ביותר למלון בבחריין הוא לעבור על ההצעות בדף ההזמנה ולבדוק מה כל הצעה כוללת, לכמה אורחים החדר מתאים, האם ניתן לבטל וכול'. כמו כן, שימו לב כי ייתכן שיתווספו עמלות נוספות (מיסים, ארוחות בוקר וכול') למחיר שכתוב כאן.

בחריין – עוד מידע למטייל

בחריין – אטרקציות והמלצות למשפחות עם ילדים

טיסות לבחריין – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב בבחריין – מידע לנהג והזמנות

מלונות מומלצים בבחריין עם ילדים

The Grove Resort Bahrain אתר הנופש דה גרוב בחריין

אתר הנופש דה גרוב נמצא באיי אמוואג' היוקרתיים שנמצאים צפון מזרחית למנאמה, עיר הבירה של בחריין, במרחק של כעשרים דקות נסיעה ממנה. דירות האנדלוסיה, למרות שהן הזולות ביותר, מרווחות מאוד וכוללות שני חדרי שינה ומטבח, ומתאימות לארבעה אורחים. הדירות יוקרתיות, מרשימות ומאובזרות היטב.

קבוצות של שתי משפחות או משפחות גדולות יותר, יוכלו ליהנות מוילת גרנדה לשבעה אורחים, פנטהאוז מרבלה עם ארבעה חדרי שינה לשמונה אורחים או וילת סביליה עם ארבעה חדרי שינה לתשעה אורחים. וילת סביליה היא האפשרות המומלצת ביותר, וכוללת בריכה פרטית וחוף פרטי. בריזורט תוכלו ליהנות מגישה לחוף הים ולבריכה כמו גם ממתקני שעשועים.

המחיר הכי זול ללילה בגרוב ריזורט בחודש יולי ל2 מבוגרים ו2 ילדים (ילד אחד מעל גיל 12 וילד אחד מתחת לגיל 12) הוא 1,454 ש"ח, לדירה עם שני חדרי שינה. גרוב ריזורט קיבל ציון של 8.3 בדירוג מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים בבחריין, לפי אתר בוקינג.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

Jaw Resort & Spa ג'או ריזורט וספא

אתר הנופש היוקרתי ג'או ממוקם על החוף, במרחק של כחצי שעה נסיעה מבירת בחריין, מנאמה. אתר הנופש ג'או מציע וילות יוקרתיות ומרווחות עם בריכות פרטיות, החל מוילת חדר שינה לזוג עם שני ילדים ועד לוילות גדולות יותר לשישה אורחים. כל הוילות מרווחות מאוד, אפילו הוילה הקטנה יותר, שמתאימה לזוג ושני ילדים, עם בריכה רצינית יחסית לבריכה פרטית במלון. הוילות המרשימות ביותר, ללא כל צל של ספק, הן הוילות עם שלושה חדרי שינה: הן כוללות בריכה גדולה במיוחד עם נוף מרהיב לים, מיטות שיזוף ותחושה אמיתית של יוקרה. גודל הבריכה בוילה עם חדר שינה אחד הוא 7 על 3 מטר, בוילת שני חדרי שינה 8 על 3 מ' ובוילת שלושה חדרי שינה 8 על 4 מ'.

משפחות העניקו לג'או ריזורט ציון של 8.5 בדירוג המלונות המומלצים בבחריין למשפחות עם ילדים.

המחיר הכי זול ללילה במלון ג'או בחודש יולי ל2 מבוגרים ו2 ילדים (ילד אחד מעל גיל 12 וילד אחד מתחת לגיל 12) הוא 1,273 ש"ח, לוילה עם חדר שינה אחד ובריכה פרטית.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

Four Seasons Hotel Bahrain Bay מלון פור סיזנס בחריין ביי

מלון הפור סיזנס בבחריין ממוקם בעיר הבירה, מנאמה (באי קטן פרטי – המלון מוקף מים). מלון הפור סיזנס במנאמה מציע בעיקר חדרי מלון מפנקים שמתאימים לזוג פלוס ילד או לשלושה אורחים, או לחלופין, למשפחות גדולות יותר, שני חדרים סטנדרטים מחוברים. אפילו החדרים הזולים יותר במלון הם מרווחים יחסית ורובם כוללים נוף לים, מאובזרים היטב ומעוצבים באופן מרשים ואלגנטי. כיאה למלון פור סיזנס, מדובר במלון על הצד היקר יותר לעומת האפשרויות האחרות, אך הוא לגמרי שווה את זה: באי הפרטי של המלון בבירת בחריין תוכלו ליהנות מבריכת אינפיניטי (אחת מארבע בריכות) ושירותים שמותאמים במיוחד למשפחות עם ילדים, החל ממועדון ילדים ללא עלות ועד לבריכת ילדים מטריפה עם מתקני שעשועים שלא יביישו פארק מים רציני.

בריזורט תוכלו למצוא מספר מסעדות שוות: סטייקהאוס אמריקאי עם נוף פנורמי של מנאמה, מסעדה אסייאתית (עם נוף אורבני משגע), בופה בינלאומי, לאונג'ים, ארוחות לצד החוף או הבריכה ועוד.

מלון הפור סיזנס בבחריין קיבל ציון מדהים של 9.7 מחוות דעת של משפחות בדירוג מלונות מומלצים בבחריין למשפחה עם ילדים באתר בוקינג.

המחיר הכי זול לחדר בפור סיזנס בחודש יולי לפי השוואת המחירים של בוקינג הוא 1,191 לחדר שמתאים לזוג, כך שבהזמנה לזוג עם שני ילדים תוכלו להזמין שני חדרים כאלו ולבקש חדרים מחוברים. ניתן גם להזמין חדר שמתאים לשלושה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון סופיטל בחריין זאלאק Sofitel Bahrain Zallaq Thalassa Sea & Spa

מלון סופיטל בחריין נמצא בעיירה זאלאק שיושבת על קו החוף המערבי של בחריין.  המלון יפהפה עם עיצוב בחרייני מסורתי בשילוב עיצוב אירופאי. מלון סופיטל בבחריין מציע מספר שירותים מיוחדים למשפחות בשביל להפוך את החופשה בבחריין עם הילדים לנוחה ככל האפשר: תוכלו לבקש חדרים מחוברים, להזמין שירותי בייביסיטר, ולהוסיף מיטה או עריסה בחדר. הילדים יוכלו ליהנות ממשחקי וידאו, משחקי שעשועים גם בתוך המלון וגם במתחם בחוץ, וממועדון לילדים (מועדון אחד לגילאי 4 עד שש ומועדון נוסף לגילאי שש עד 12).

מלבד השירותים למשפחות, תוכלו ליהנות מבריכת שחייה מרעננת בחוץ (עם בר בריכה שניתן לשחות אליו),  לבחור באחת מתוך חמש מסעדות (אסיאתית, איטלקית, לבנונית ועוד) ולהיעזר בשירותים כמו המספרה שבמתחם, מתחם הספא שכולל בין היתר חאמם וסאונה, ניקוי יבש ועוד.

משפחות העניקו למלון סופיטל דירוג של 8.2 בדירוג מלונות מומלצים בבחריין לחופשה עם ילדים.

המחיר הכי זול ללילה לחדר בחודש יולי לזוג בסופיטל, לפי אתר בוקינג, הוא 584 ש"ח. ניתן להוסיף מיטה בתשלום או עריסה לתינוק עד גיל שנתיים ללא תשלום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון הדירות מג’סטיק ארג’אן Majestic Arjaan by Rotana – Manamaf

מלון הדירות מג'סטיק ארג'אן ממוקם במנאמה בירת בחריין, ומציע דירות מרווחות, החל מדירת סטודיו ועד לדירות שלושה חדרים. כל הדירות מאובזרות היטב, וכוללות מטבח, סלון (או איזור ישיבה בסטודיו), טלוויזיה, אינטרנט, מרפסת, פינת תה וקפה, מכונת כביסה ועוד.

מלבד הדירות המרווחות שיאפשרו לכם ליהנות מחופשה נוחה ולא להצטופף עם המשפחה בחדר מלון סטנדרטי, הילדים יוכלו ליהנות גם מבריכת השחייה ומאיזור משחקים מיוחד לילדים.

כמו כן, שירותים נוספים במלון כוללים גם סאונה ומרכז כושר, קפה לצד הבריכה, מסעדה ולאונג'.

מלון מג'סטיק ארג'אן קיבל דירוג מעולה של 9 בהמלצות על מלונות בבחריין למשפחות עם ילדים לפי בוקינג (לפי חוות דעת של משפחות). המחיר הכי זול לסוויטה עם שני חדרי שינה לארבעה אורחים, לפי אתר בוקינג, הוא 659 ש"ח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

אתר הנופש והספא לאקז‘רי לגונה ביץ' Lagoona Beach Luxury Resort & Spa

המלון היוקרתי לגונה מציע אמנם דירות יוקרה ולא חדרי מלון סטנדרטיים, אך מתחם המלון כולל את כל השירותים הדרושים לחווית אירוח מפנקת. במתחם המלון תוכלו למצוא בריכה חיצונית למבוגרים כמו גם בריכה כיפית במיוחד לילדים עם מתקני שעשועים.

האורחים יכולים ליהנות מאיזור חוף פרטי וממגוון פעילויות ספורט ימי, החל מקיאקים ועד להובר בורד וסירות בננה. במתחם תוכלו לבחור מבין מספר מסעדות (מסעדה בינלאומית, איטלקית ומזרח תיכונית), וההורים יוכלו ליהנות משירותי הספא של המקום, החל מסאונה וחאמם ועד לסלון ציפורניים ומספרה.

אתר הנופש לגונה ביץ' קיבל ממשפחות דירוג של 8.4 בדירוגי בתי מלון בבחריין למשפחה עם ילדים. המחיר הכי זול שמצאנו בקיץ לדירת שני חדרי שינה שמתאימה לארבעה אורחים בריזורט לגונה ביץ' הוא 1555.5 ש"ח ללילה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

Gulf Hotel Bahrain Convention & Spa מלון גולף בחריין כנסים וספא

מלון גולף הוא מלון חמישה כוכבים במנאמה, בירת בחריין. הוא מציע חדרי מלון סטנדרטים לצד דירות עם מספר חדרי שינה וסוויטות מפוארות. מתחם המלון מספק מגוון פעילויות למשפחות עם ילדים, החל ממגרשי טניס ועד לבריכה ענקית ובריכת ילדים עם מתקני שעשועים. במלון יש מגוון גדול של מסעדות, ביניהן מסעדה מקסיקנית, סינית, יפנית, איטלקית, הודית ותאילנדית כמו גם מספר בתי קפה.

במלון גולף הציעו לנו חדר לזוג פלוס ילד כולל ארוחת בוקר בעלות של 911 ש"ח ללילה. המלון מקבל 8.8 מחוות דעת של משפחות בדירוג מלונות מומלצים בבחריין למשפחות של אתר בוקינג.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

Jumeirah Royal Saray Bahrain ג’ומיירה רויאל סאראי בחריין

מלון ג'ומיירה רויאל הוא מלון חמישה כוכבים בבחריין עם חוף פרטי שזוכה לחוות דעת נלהבות. החדרים הסטנדרטים הם הזולים ביותר והם מתאימים בדרך כלל לזוג עם ילד – ניתן להוסיף עריסה או מיטה בתיאום מראש (ייתכן שתחול תוספת תשלום).

אם מדובר בקבוצה גדולה, כדאי לכם לבדוק את הוילות המדהימות של המלון. בוילת השלושה/ארבעה חדרים, תוכלו ליהנות מבריכה פרטית גדולה, למשל. במתחם המלון יש בריכה גדולה על שפת הים, מספר מסעדות, ספא ועוד.

המלון קיבל דירוג גבוה של 9.4 למלונות מומלצים בבחריין למשפחות עם ילדים לפי חוות דעת של משפחות באתר בוקינג. חדר לזוג פלוס ילד יעלה החל מכ1145 ש"ח ללילה בחודשי הקיץ.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל