מיקונוס – עונה מומלצת לחופשה (מזג אוויר)

חופשה במיקונוס אפשרית בהחלט כל ימות השנה, אבל כשהחורף בשיאו, חופשה במיקונוס נהיית מעט פחות אטרקטיבית בשל מזג האוויר הקר והעובדה שרוב מקומות הבילוי סגורים. לכן, בטרם מזמינים חופשה במיקונוס, מוטב להכיר היטב את מזג האוויר באי ואת העונות המומלצות לחופשה במיקונוס במהלך השנה

הזמנת דילים למיקונוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

הישראלים אוהבים את יוון, את אתריה הארכיאולוגיים וההיסטוריים, את המסעדות והטברנות, את מרכזי הקניות וחנויות הבוטיק ואת האיים הנפלאים המוקפים בים התיכון התכול והצלול. האי מיקונוס שביוון הוא אחד מאיי יוון הפופולריים ביותר לחופשה. במיקונוס ישנם נופים עוצרי נשימה לצד מלונות יוקרה ומקומות בילוי מהפופולריים ביותר בכל יוון. מיקונוס אהובה במיוחד על הצעירים שרוצים להגיע לחופשה בסגנון אחר ולשמור לעצמם את הזכות להתפנק במתקנים מיוחדים, ובחווית חופשה שאי אפשר למצוא בארץ.

חופשה במיקונוס – עוד באותו נושא:

טיסות למיקונוס יוון – השוואת מחירים ומידע

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

השכרת רכב במיקונוס ביוון – השוואת מחירים והמלצות

מלונות מומלצים במיקונוס עם ילדים

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

סים ו-e-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

אף שאיננו זול, מיליוני תיירים מכל רחבי העולם באים לחופשה במיקונוס בכל שנה ובהם גם אלפי ישראלים. חופשה במיקונוס אפשרית בהחלט כל ימות השנה, אבל כשהחורף בשיאו, חופשה במיקונוס נהיית מעט פחות אטרקטיבית בשל מזג האוויר הקר והעובדה שרוב מקומות הבילוי סגורים. לכן, בטרם מזמינים חופשה באי, מוטב להכיר היטב את מזג האוויר במיקונוס ואת העונות המומלצות לחופשה במיקונוס במהלך השנה.

חופשה במיקונוס בקיץ – העונה הטובה ביותר למסיבות

אם אתם מהבליינים וחיות לילה, אוהבי מסיבות עד אור הבוקר והרבה הרבה אלכוהול, העונה המומלצת ביותר עבורכם להגיע לחופשה במיקונוס היא הקיץ, ובפרט סוף יוני עד אמצע ספטמבר. קיץ במיקונוס הוא גן עדן לחובבי בילויים: המועדונים ומסיבות החוף מארחים את טובי התקליטנים (DJs) מאירופה למסיבות שנמשכות עד אור הבוקר. שיאן של תקופת המועדונים והמסיבות הוא החודשים יולי-אוגוסט. חיי לילה מוצלחים במיקונוס טאון מתחילים כבר במאי ונמשכים עד תחילת אוקטובר.

חופשה במיקונוס באביב ובקיץ – העונה הטובה ביותר לחופשת בטן-גב

אם אתם מבקשים בחופשה במיקונוס גם לנפוש עם הילדים על חוף הים וליהנות מן השמש ומן המים הצלולים והחמימים, הזמן הטוב ביותר עבורכם לחופשה במיקונוס עם הילדים הוא בקיץ, בין יוני לספטמבר. עונת הקיץ טובה לנופש בכל איי יוון: המים מתחממים במהלך חודשי הקיץ ומגיעים לשיאם באוגוסט ותחילת ספטמבר, הים אז תכול וצלול והמים מושלמים לרחצה. מאחר שרוב האנשים מגיעים לחופשה במיקונוס בשביל החופים (וחיי הלילה הקשורים), התקופה שלפני שיא הקיץ ואחריו, בחודשים מאי ואוקטובר, מזג האוויר במיקונוס עדיין נעים ונוח אבל האי שקט למדיי וכמות התיירים בו נמוכה.

חופשה במיקונוס באביב – התקופה הטובה ביותר להפלגה בין איים

יש כמה איים נהדרים (סנטוריני, נקסוס, פארוס, איוס) במרחק נסיעה קצרה במעבורת ממיקונוס. שייט בין איים במעבורת וחקר האיים הסמוכים הם גולת הכותרת של חופשות ביוון בכלל וחופשה במיקונוס בפרט. בסנטוריני יש עונת תיירות ארוכה יותר מבשאר איי יוון ולכן אם אתם מבלים חופשה במיקונוס באביב למשל, תוכלו להפליג במעבורת לסנטוריני החל מאפריל ועד לתחילת נובמבר ולבלות מכל מה שיש לאי השכן להציע. הפלגה ממיקונוס לאיים האחרים טובה יותר בין אמצע מאי לתחילת אוקטובר.

חופשה במיקונוס – הפלגה ממיקונוס לסנטוריני

כדי להפליג מאתונה למיקונוס אפשר לקחת מעבורת כל ימות השנה, אבל מעבורות בין סנטוריני למיקונוס פועלות רק בעונת התיירות, כלומר לקראת הקיץ. מעבורות ישירות בין מיקונוס לסנטוריני מתחילות בדרך-כלל לפעול מוקדם באפריל ועד לסוף אוקטובר. למבלים חופשה במיקונוס מעבר לעונת השיא, בחודשים באפריל, מאי ואוקטובר, פועלת בדרך-כלל מעבורת קטנה יותר הנקראת SeaJet (הנסיעה יכולה להיות מעט סוערת). מיוני עד ספטמבר פועלת מעבורת גדולה יותר הנקראת Hellenic Ferry והשיט בה הרבה יותר נעים. אם אתם מבלים חופשה במיקונוס ואין מעבורת ישירה בין מיקונוס לסנטוריני (בד״כ זה קורה מנובמבר עד מרץ) תצטרכו להגיע דרך אתונה בטיסה או מעבורת.

חופשה במיקונוס בתקציב נמוך

בחודשים שלפני העונה החמה – אפריל, מאי ואוקטובר – בתי המלון במיקונוס הרבה יותר זולים מאשר בעונת הקיץ. עם זאת, מטבע הדברים, האי הרבה יותר שקט בחודשים אלה ולא הרבה מתרחש בו מבחינת אטרקציות וחיי לילה, כך שלפני שתזמינו חופשה במיקונוס לחודשים אלה, תצטרכו לשקול את היתרונות לעומת החסרונות. מחירי התחבורה, המזון והמשקאות יציבים כל ימות השנה ולא משתנים לפי העונות. אם חשוב לכם מזג אוויר נוח ונעים וגם בתי מלון זולים (יחסית) – העונה המומלצת לחופשה במיקונוס עבורכם תהיה שלהי מאי וראשית יוני – לפני הקיץ, או שלהי ספטמבר ואוקטובר – אחרי עונת הקיץ. אמנם אין דרך לדעת זאת מראש, אבל שלושת השבועות הראשונים של אוקטובר יכולים בהחלט לפעמים להפתיע עם מזג אוויר נהדר.

קיץ במיקונוס (יולי עד תחילת ספטמבר)

מזג האוויר במיקונוס בקיץ חם ושמשי והאי גדוש ועמוס בתיירים, אבל בדרך-כלל לא צפוף מדי עד לרמה של אי נעימות. מחירי חופשה במיקונוס בקיץ הם בשיאם. כדאי לקחת זאת לתשומת הלב לפני שמזמינים חופשה במיקונוס בקיץ. מי הים הם החמים והטובים ביותר לרחצה. המעבורות והטיסות פועלות בתכיפות גבוהה וחיי הלילה במיקונוס שוקקים.

חופשה במיקונוס באביב ובסתיו (מאי ויוני, ספטמבר ותחילת אוקטובר):

מזג אוויר נהדר, שמשי וחמים אבל לא חום בוער כמו בקיץ. יש תיירים באי אך לא עמוס מדי. ביוני ובספטמבר כל האתרים עדיין פתוחים, אבל במאי ובאוקטובר סביר לראות מקומות רבים סגורים. בחודשים מאי ואוקטובר הים עלול להיות די קריר ולא אידיאלי לשחייה.

חופשה במיקונוס בחורף (סוף אוקטובר עד אפריל):

חורף במיקונוס הוא עונת השפל בתיירות. מזג האוויר חורפי טיפוסי: שמים קודרים, גשם, רוחות, לפעמים סופות רעמים וברקים. בתי מלון רבים סוגרים את שעריהם אבל ישנם גם כאלה שנותרים פתוחים. כך גם מסעדות. המעבורות והטיסות מוגבלות אבל תמיד יש לפחות מעבורת אחת המגיעה לאתונה ולסירוס (Syros). עם זאת, תתקשו למצוא מעבורת לאיים השכנים כמו סנטוריני, נקסוס או פארוס.

מזג אוויר במיקונוס לפי חודשים ומתי להגיע לחופשה במיקונוס

מיקונוס במרץ – מזג האוויר עדיין קריר למדי אבל החורף הגיע לסופו ובתי העסק מתחילים להיפתח. כמעט מחצית המסעדות ובתי המלון נפתחים עד סוף החודש כך שאפשר לתכנן חופשה במיקונוס.

מיקונוס באפריל – מזג האוויר מתחיל להתחמם ויכולים להיות כמה ימים חמים עד סוף החודש, כולל האפשרות להשתזף ואף לרחוץ בים. עד סוף החודש, 75% מעסקי התיירות ייפתחו. חיי הלילה עדיין שקטים אבל כמה ברים במיקונוס טאון פתוחים ומתחילה בהם התרחשות מהנה. חג הפסחא חל בד״כ באפריל ובסוף השבוע הזה מתחילים להגיע תיירים לחופשה במיקונוס וניכרת עלייה במספר המבקרים והפעילויות הנלוות.

מיקונוס במאי – עד אמצע החודש נראה שהקיץ הגיע. כל בתי המלון והמסעדות נפתחים ומזג האוויר מתחיל להיות נאה. מועדוני החופים נפתחים והתיירים מתחילים להגיע בהמוניהם. יש המון אופציות בילויים במיקונוס טאון. מאי הוא חודש מצוין לתחילת חופשה במיקונוס, במיוחד אם מבקשים לצאת לחופשה במיקונוס עם ילדים.

מיקונוס ביוני – מזג אוויר נהדר, הכל פתוח וחיי הלילה סוערים. לבליינים שמחפשים חופשה במיקונוס – מסיבות החוף עם תקליטנים מתחילות באמצע החודש.

מיקונוס ביולי – כמעט שיא הקיץ אבל עדיין שקט יותר מאשר אוגוסט. מזג האוויר חם, מסיבות החוף הענקיות בשיאן והבארים במיקונוס טאון משגעים (וכיפיים). זהו הזמן האידיאלי למצות חופשה במיקונוס עד תומה, והמחירים בהתאם.

מיקונוס באוגוסט – זהו החודש העסוק ביותר במיקונוס, שבו מתקיימות רוב מסיבות המועדונים, חיי הלילה המשוגעים ביותר בעיר ובחוף ומזג אוויר יפהפה (אם כי עם יותר רוחות מאשר ביולי וספטמבר).

מיקונוס בספטמבר – חיי הלילה והפעילויות נרגעות מעט אבל עדיין יש שלל פעילויות, כל המקומות פתוחים ומזג האוויר נהדר. מסיבת המועדונים הגדולה האחרונה מתקיימת בסביבות אמצע ספטמבר. ספטמבר הוא זמן מצוין לחופשה במיקונוס אם אינכם מחפשים בהכרח את חיי הלילה ומסתפקים בחופי הרחצה ובטיולים באי.

מיקונוס באוקטובר – מוקדם באוקטובר עונת התיירות עדיין בעיצומה. מזג האוויר טוב לבילוי בחופים וחיי הלילה במיקונוס טאון עדיין מתקיימים. אבל עד אמצע החודש רבים מבתי המלון במיקונוס והמסעדות מתחילים להיסגר. עד סוף אוקטובר האי כבר מרגיש מאוד שקט.

מיקונוס בנובמבר – כמעט כמו חורף במיקונוס אבל עדיין יש התרחשויות במיקונוס טאון. עם מעט מזל ומזג אוויר טוב במיוחד, אפשר עדיין לשחות מוקדם בנובמבר, אבל בגדול, רוב החופים נטושים. מצד שני, בתי המלון במיקונוס שנותרו פתוחים גובים מחירים נמוכים למדיי.

מיקונוס בחורף (דצמבר עד פברואר) – האי מאוד שקט בחורף. מזג האוויר מתון בסטנדרטים של אירופה – חמים, ימי שמש אבל הכינו את עצמכם להרבה גשם, שמים אפורים ורוחות קרות. רוב בתי העסק סגורים אבל תמיד יש מספיק שאפשר להסתדר. מחירי חופשה במיקונוס בחורף נמצאים בשפל (אם הצלחתם למצוא בית מלון פתוח).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל