מוניות משדה התעופה של מינכן

מוניות בדוברובניק בקרואטיה והסעות משדה התעופה

דוברובניק היא אחת הערים המבוקשות לחופשה בקרואטיה ויעד מעולה להתחלת טיול בקרואטיה (או במונטנגרו). בכתבה זו תקבלו את כל המידע הדרוש על הזמנת מוניות בדוברובניק – בין אם מדובר על הסעה משדה התעופה למלון במחיר משתלם, על מונית מהמלון לאטרקציות או מסעדות, או אפילו על הסעה מדוברובניק ליעדים בקרואטיה או מונטנגרו השכנה

הזמנת דילים לדוברובניק | הזמנת דילים לזגרב | הזמנת טיולים מאורגנים לקרואטיה 

הסעה משדה התעופה בדוברובניק

נמל התעופה של דוברובניק, עיר נמל יפהפיה בקרואטיה, ממוקם במרחק של כ-16 ק"מ ממרכז העיר, בצ'יליפי. מנמל התעופה דוברובניק לעיר ניתן להגיע באוטובוס או במונית. לוח הזמנים של השאטלים משדה התעופה של דוברובניק מתואם עם לוח הטיסות בדרך כלל, כך שהתדירות לא גבוהה במיוחד. לפני שיוצאים משדה התעופה לדוברובניק, כדאי לוודא מהו המחיר המקובל לנסיעה, מידע אשר בדרך כלל מפורסם בתחנת המוניות. עם זאת, המחירים נקבעים בדרך כלל לפי מונה. אפשרות נוספת היא להזמין מונית באפליקציה, שייתכן ותחסוך לכם כמה אירו. עם זאת, תאלצו להיות תלויים בחיבור האינטרנט של השדה. בשתי הדרכים האלו ייתכן שתתקלו גם בעמלות בלתי צפויות. לכן, ייתכן שהאפשרות הנוחה ביותר עבורכם היא הזמנת מונית מראש.

דרך פשוטה ונוחה במיוחד להזמין מונית מראש משדה התעופה של דוברובניק היא בעזרת קיווי טקסי (הסבר פשוט על תהליך ההזמנה תוכלו למצוא בהמשך). כך תדעו שיחכה לכם נהג באיזור הנחיתות עם שלט, קרוב ככל האפשר ליציאה מהטרמינל, וייקח אתכם ישירות למלון במחיר הוגן ושקוף שנקבע מראש בעת ההזמנה

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:

עוד באותו נושא – חופשה בדוברובניק:

טיסות לדוברובניק (קרואטיה) – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בדוברובניק – מידע והשוואת מחירים

דוברובניק – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

קניית קונה קרואטית במזומן בישראל – מדריך

סים ו-eSim לקרואטיה – מידע וטיפים לתקשורת במהלך החופשה

תחבורה בדוברובניק

הדרך הזולה להתנייד ברחבי דוברובניק היא באוטובוס. ברחבי העיר פועלים כעשרה קווי אוטובוסים שמחברים בין חלקי העיר השונים למרכז. תוכלו לקנות את הכרטיסים ישירות מהנהג (במזומן) או לפני הנסיעה. אוטובוסים בדוברובניק משתלמים מבחינה כלכלית, אך אם הזמן שלכם באיזור קצר, או שאתם מטיילים עם ילדים ולא מתאים לכם להמתין בתחנה ולבזבז זמן חופשה יקר, כדאי להזמין מונית מראש. ניתן לבצע הזמנת מונית בדוברובניק באמצעות תיבת הזמנת המוניות למעלה, בדיוק כפי שמזמינים הסעה משדה התעופה. האיזור קטן כך שמחירי מוניות בדוברובניק לא יהיו גבוהים במיוחד.

איך מזמינים מונית בדוברובניק?

בעזרת שירות קיווי טקסי (תיבת החיפוש הצהובה שלמעלה) המתתמחה בהשוואת מחירים של מוניות משדה התעופה ומוניות בחו"ל בכלל, תוכלו להזמין מונית בדוברובניק מראש במספר דקות בלבד בתהליך הזמנה פשוט במיוחד:

  • הזינו את המוצא והיעד (שימו לב שבתיבת החיפוש יש השלמה אוטומטית שמזהה מיקומים מרכזיים בדרך כלל. ניתן להזין מיקום כללי בשלב החיפוש אם לא מצאתם את המיקום המדויק, ולהזין את הכתובת המדויקת בטופס ההזמנה בשלב מאוחר יותר).
  • בחרו את סוג הרכב הרצוי (אל תשכחו לבדוק את מספר הנוסעים, מספר המזוודות, שיטת התשלום וכול').
  • השלימו טופס הזמנה קצר (את פרטי התשלום במידת הצורך ואת פרטי הנסיעה).
  • המתינו לאישור ההזמנה.

כעת כל שעליכם לעשות הוא לעלות על טיסה לקרואטיה וליהנות מנחיתה רגועה.

הנהג של קיווי טקסי ימתין עבורכם ביציאה מהשדה עם שלט שנושא את שמכם (תמיד דרך מהנה להתחיל טיול). השירות יחסוך לכם זמן יקר שאחרת היה מתבזבז בחיפוש אחר תחנת מוניות, תחנת תחבורה ציבורית או אינטרנט אלחוטי לשם חיבור לאפליקציה. כמו כן, המחיר הוא שקוף וידוע מראש, כך שתוכלו לתכנן את התקציב באופן מדויק יותר, לעומת עצירת מונית בדקה התשעים  שעלולה לגרור עמלות ומחירים בלתי צפויים.

מוניות בדוברובניק בהזמנה מקיווי טקסי מתאימות לכל סוג נסיעה, בין אם מדובר בנסיעה קצרה מהמסעדה למלון, מעבר משדה התעופה למלון, מעיר לעיר, ואפילו מקרואטיה למונטנגרו.

איך מגיעים מדוברובניק לספליט?

אוטובוס מדוברובניק לספליט, אחד היעדים התיירותיים המרכזיים בקרואטיה, יוצא בכל כשעה או שעתיים עם זמן נסיעה של כארבע וחצי שעות. תחנת האוטובוס בספליט ממוקמת ממול לנמל המרכזי, ותחנת האוטובוס בדוברובניק ממוקמת במרחק של כ2.5 ק"מ מהעיר העתיקה. תוכלו גם להגיע בטיסה פנימית בקרואטיה של כשעה, אך כשמוסיפים את זמן הנסיעות משדה התעופה והגעה לשדה כשעתיים לפני ההמראה, לא בטוח שזוהי דרך משתלמת.

בהזמנת מונית מראש מקיווי טקסי, תוכלו לקבל מונית מדוברובניק לספליט בעלות של כ221 אירו לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות. כשמדובר בקבוצה גדולה, ייתכן שעדיף להזמין הסעה פרטית מדוברובניק לספליט מאשר לשלם על מספר כרטיסי אוטובוס, במיוחד מבחינת נוחות וכשמחשבים גם את עלות הנסיעה מתחנת האוטובוס ליעד. בהזמנת מונית מקיווי טקסי, אלו העלויות להסעה מדוברובניק לספליט לקבוצות גדולות: הסעה במיניבוס ל16 נוסעים מדוברובניק לספליט תעלה כ844 אירו, והסעה ל19 נוסעים תעלה כ925 אירו.

מדוברובניק למונטנגרו

הגעה מדוברובניק לבודווה

הדרך הטובה ביותר להגיע מדוברובניק אל בודווה, עיירת התיירות הפופולרית של מונטנגרו, תלויה בכם: מהו התקציב שלכם? האם חשובה לכם הנוחות של הנסיעה? האם אתם מטיילים עם כבודה מסורבלת?

כדי להגיע מדוברובניק לבודווה, תוכלו לבחור בין נסיעה באוטובוס של כשעתיים וחצי לבין נסיעה במונית של כשעתיים. הנסיעה במונית היא כמובן אפשרות נוחה יותר, במיוחד לאלו שמטיילים בקבוצות גדולות, עם כבודה מסורבלת או אלו שהיעד שלהם רחוק מתחנת האוטובוס.

אלו המחירים שקיבלנו למונית מדוברובניק לבודווה (בעזרת השירות של קיווי טקסי), נכון לכתיבת הכתבה:

רכב אקונומי בעלות של 248 אירו לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות (תשלום במזומן לנהג).

מיניבוס לשבעה נוסעים בעלות של 325 אירו.

מיניבוס ל13 נוסעים בעלות של 544 אירו.

מיניבוס ל19 נוסעים בעלות של 680 אירו.

הגעה מדוברובניק לקוטור

ניתן להגיע מדוברובניק לעיירת הנופש קוטור באוטובוס בעלות של כ20 אירו לאדם (העלות משתנה מחברה לחברה), או להזמין מונית מקיווי טקסי בקלות ולהגיע מהמוצא ליעד הרצוי בלי סיבובים מיותרים. אלו המחירים שמצאנו בעזרת קיווי טקסי למונית מדוברובניק לקוטור :

186 אירו לרכב אקונומי לארבעה נוסעים ולשלוש מזוודות.

מיניבוס לשבעה נוסעים בעלות של 221 אירו.

מיניבוס ל13 נוסעים בעלות של 340 אירו.

מיניבוס ל16 נוסעים בעלות של 368 אירו.

מיניבוס ל19 נוסעים בעלות של 436 אירו.

איך מגיעים מדוברובניק לטיווט

טיווט, עיירת חוף בדרום מערב מונטנגרו, נמצאת במרחק נסיעה של כשעתיים מדוברובניק. ניתן להגיע באוטובוס מדוברובניק לטיווט, אך התדירות לא גבוהה במיוחד וזמן הנסיעה יהיה מעט ארוך יותר. כמו כן, תצטרכו לדאוג בכל מקרה להגעה מתחנת האוטובוס ליעד.

אלו המחירים הכי זולים למוניות מדוברובניק לטיווט (שדה התעופה) לפי אתר קיווי טקסי:

רכב אקונומי לארבעה נוסעים בעלות של 174 אירו.

רכב לשבעה נוסעים בעלות של 260 אירו.

מיניבוס ל13 נוסעים בעלות של 395 אירו.

מיניבוס ל19 נוסעים בעלות של 476 אירו.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל