Paris Saint-Germain

המדריך השלם לרכישת כרטיסים למשחקי פריס סן ז'רמן

מתכננים חופשה בפריז ורוצים לראות משחק כדורגל של פריז סאן ז'רמן – קבוצת הדגל של הכדורגל הצרפתי – באיצטדיון פארק דה פראנס המיתולוגי? כתבה זו תחסוך לכם כסף ושאלות עם הסברים מפורטים למטייל הישראלי (כולל אפשרות הזמנת כרטיסים לפריז סאן ז'רמן באתר מאובטח בעברית) וגם מידע על תחבורה לאיצטדיון פארק דה פראנס, בתי מלון בפריז, סיורים באיצטדיון ואטרקציות תיירותיות ועוד מידע חשוב

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

פריס סן ז'רמן או בקיצור הנפוץ של שמה, פ.ס.ז', היא קבוצת כדורגל מפריז בירת צרפת אשר הוקמה בשנת 1970. פריס סן ז'רמן נחשב לאחד המועדונים המצליחים והמפורסמים בצרפת, ולזכותו שיא זכיות בגביע הכדורגל הצרפתי, כש- פ.ס.ז' הניפה אותו 12 פעמים. בנוסף לכך פ.ס.ז' זכתה ב-8 אליפויות הליגה הצרפתית, כשהאחרונה בהן בעונת 2018/2019. פ.ס.ז' זכורה לאוהדים הישראלים כשהתמודדה עם מועדונים ישראלים במסגרת המוקדמות של המפעלים האירופאים השונים, ולמרות עדיפותה הברורה על הנייר, היא נוצחה במספר מפגשים אשר נערכו בינה לקבוצות הישראליות.

להזמנת כרטיסים לפריז סאן ז'רמן באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות בישראל לחצו כאן

חופשה בצרפת – עוד באותו נושא:

פריז – מלונות מומלצים למשפחות בבירת צרפת

טיסות לפריז – השוואת מחירים ומידע לנוסע

השכרת רכב בפריז – השוואת מחירים ועצות

מוניות בפריז והסעה משדה התעופה לעיר

e-sim ו-sim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

לאחר שפ.ס.ז' נרכשה על ידי קרן השקעות קטארית בשנת 2011, הושקעו בה כספים רבים, השקעות שטרם נראו בקבוצות כדורגל אחרות מבחינת הזמן וההיקף הכספי, כשהמטרה המוצהרת היא להביא את פ.ס.ז' לצמרת הכדורגל האירופאי בכלל, וזכיה בליגת האלופות בפרט. בעלי הבית הקאטרים של פ.ס.ז' גרמו להחתמת שחקני כדורגל מהשורה הראשונה בעולם כמו נאיימר, קבאני, אמבאפה וג'אנלואיג'י בופון בפריז סאן ז'רמן, ונכון להיום פ.ס.ז' נמנית על הקבוצות החזקות והעשירות באירופה כשהיא מדורגת במקום ה-11 מבחינת עושרה. למרות ההשקעה הרבה, פריס סן ז'רמן כשלה במשימה מבחינת הבעלים הקאטרים, ולא המשיכה מעבר לשמינית הגמר בליגת האלופות בעונה האחרונה.

איצטדיון פארק דה פראנס וההגעה אליו

אצטדיון הבית של פריז סאן ז'רמן הוא ה-"פארק דה פראנס". לקורא הישראלי השם יכול לבלבל שכן הוא יכול לטעות ולחשוב ששמו של האצטדיון קשור לשם המדינה צרפת – פראנס, בדומה לסטאד דה פראנס, אך שמו של האצטדיון הוא מלשון פרינס באנגלית, ובתרגום לעברית הוא "פארק הנסיכים". האצטדיון מכיל 48,712 מקומות והוא החמישי בגודלו בצרפת.

האצטדיון ממוקם כ- 4 ק"מ דרומית מ- מגדל אייפל. ניתן להגיע אליו באמצעות קו 9 של המטרו ולרדת בתחנת פורטה דה סאן קלאוד (Porte de Saint-Cloud) הנמצאת כ- 5 דק' הליכה מהאצטדיון. אפשרות נוספת, במיוחד אם אתם מגיעים מאזור דרום פריז, היא לעלות על קו 10 ולרדת ב- Porte d'Auteuil. במקרה זה ההליכה תארך קצת יותר מ- 5 דקות. במקביל למטרו ניתן להשתמש גם בקווי האוטובוסים אשר כולם עוברים במרכז פריז. הקווים 22, 62 ו -72 מגיעים לתחנת Porte de Saint-Cloud, וקווים 32 ו-52 מגיעים לתחנת Porte d'Auteuil

כתובת האצטדיון היא 24 Rue du Commandant Guilbaud, 75781 Paris Cedex 16.

הזמנת כרטיסים לפריז סאן ז'רמן

כרטיסים למשחקי פריס סן ז'רמן מומלץ להזמין באמצעות לחיצה על הקישור לאתר מאובטח בעברית שמבטיח את מקוריות וזמינות הכרטיס וימנע אי נעימויות מיותרות.

כרטיסים למשחקי פריס סן ז'רמן ניתן להזמין כאן

 למרות שיש אפשרות התיאורטית לרכישת כרטיסים למשחקי פריז סאן ז'רמן בקופות האצטדיון עצמו, אנו ממליצים לרכוש כרטיס לפ.ס.ז' מראש באינטרנט משום שבדרך כלל לא נשארים כרטיסים זמינים לרכישה בקופות, במיוחד במשחקים של פריז סאן ז'רמן מול קבוצות בכירות בליגה הצרפתית או בליגת האלופות.

מחירי כרטיסים למשחקי פ.ס.ז' נעים בין 35€ לכרטיס עבור מושב פינתי ביציעים העליונים, או כזה הנמצא מאחורי השער לבין 100€ לכרטיס ליציע במיקום טוב יותר באחד היציעים הצדדיים, קרוב יותר לכר הדשא. לעיתים גם למקומות הטובים יותר אפשרי למצוא כרטיסים לפריז סאן ז'רמן במחיר אטרקטיבי של 55€. בנוסף יש לקחת בחשבון שמחירי כרטיסים לפריז סאן ז'רמן עולים כשמדובר במשחק מול יריבה אטרקטיבית וחזקה במסגרת הליגה הצרפתית או מפעלים אירופאיים.

סיורים באצטדיון פארק דה פרינס ומוזיאון פ.ס.ז'

כמו מרבית הקבוצות הגדולות באירופה, פ.ס.ז' מקיימת סיורים מודרכים בתשלום באצטדיון "הפארק דה פראנס". הסיורים כוללים את יציעי האצטדיון, מהעליונים ועד התחתונים, ספסל הקבוצה, חדרי ה-VIP, חדר העיתונות, חדרי ההלבשה, וגולת הכותרת – חדר התארים, המכיל את כל הישגי הקבוצה מאז ומעולם.

הזמינו כרטיסים לסיור המודרך (בקישור, בנפרד מהזמנת כרטיסים למשחקי פריז סאן ז'רמן) ותיהנו מסיור מודרך באיצטדיון המפורסם של קבוצת הכדורגל פריז סן ז'רמן, פארק דה פרינס. עמדו במקום שבו עמדו כדורגלנים אגדיים כמו זלטאן, ניימאר, מבאפה ובופון, כחלק מסיור מיוחד מאחורי הקלעים.

בתוך זירת המציאות המדומה, תוכלו ליהנות מחומר אקסקלוסיבי, משחקים כיפיים רבי משתתפים, ולחיות את חיי היומיום של גיבורי PSG. סקרו את הצלחותיהן של קבוצות מפורסמות של הליגה הצרפתית מעידנים שונים ב״חדר ההיסטורי״ ואל תשכחו לבדוק את חדר הגביעים.

הסיורים מתקיימים על פי הלו"ז הבא:

07/22/2019 – 08/07/2019

10:00 – 19:00

08/12/2019 – 08/14/2019

10:00 – 19:00

להזמנת סיור באיצטדיון פארק דה פרינס

בנוסף קיימת אפשרות לבקר במוזיאון של פ.ס.ז', עם תצוגת התארים וסקירת ההיסטוריה של הקבוצה, בתשלום נפרד. לקניית כרטיסים לביקור במוזיאון פריז סאן ז'רמן ללא הסיור כנסו ללינק הבא:

https://psgexperience.regiondo.com/trophy-room-80221?_ga=2.190047211.1727531046.1554743259-2061703269.1550151250

אטרקציות ואוכל ליד פארק דה פראנס

בראש ובראשונה נציין את חנות האוהדים הרשמית של פריס סן ז'רמן, הממוקמת קרוב מאוד לאצטדיון בכתובת Stade Jean Bouin, 14 Rue Claude Farrère, 75016. החנות מכילה את כל הביגוד הרשמי והמקורי של פ.ס.ז' לצד אביזרים ומזכרות נוספות של הקבוצה.

אם הנכם חובבי עיצוב ואמנות, סמוך לאצטדיון נמצא מוזיאון מומלץ המוקדש לארכיטקטורה, עיצוב ואמנות המוקדש לארכיטקט הצרפתי המפורסם "לה קרבוזיה".

בנוסף למסעדות, באזור האצטדיון ישנן כמה חנויות מכולת, בהן תוכלו לרכוש מזון ומוצרים במחירים סבירים יותר.

Marketup בכתובת 14 Avenue Robert Schuman, 92100 Boulogne-Billancourt

Monop' בכתובת 1 Route de la Reine, 92100 Boulogne-Billancourt  

כללי התנהגות לאוהד ולמבקר במשחקים של פריס סן ז'רמן

אם אתם רוצים ליהנות מחוויית כדורגל מושלמת של פריס סן ז'רמן, אנא הימנעו ממספר דברים העלולים לפגוע בחוויה במשחקי כדורגל של פריס סן ז'רמן –

בבואכם לאצטדיון כבדו את כללי המקום והנחיות הסדרנים. הימנעו מהכנסת אמצעים אסורים המפורטים בהמשך. זכרו, אסור לעשן סיגריות לרבות סיגריות אלקטרוניות ולהשתמש בסמים באצטדיון ה-"פארק דה פרינס".

השתדלו להתרחק מהתקהלות של אוהדי ה-"אולטראס". מדובר בגרעין הקשה ולרוב הפחות סימפטי של אוהדי פריס סן ז'רמן. אל תכנסו לוויכוחים ועימותים מיותרים עם אוהדים של פ.ס.ז' או אוהדי הקבוצה היריבה.

ילדים מתחת לגיל 12 חייבים ליווי מבוגר בכניסה למשחקי פריז סן ז'רמן

אסורה כניסה עם תיקי גב ותרמילים.. ישנו איסור על הכנסת הפריטים הבאים לאצטדיון במשחקי כדורגל של פריס סאן ז'רמן והם צפויים להיות מוחרמים בכניסה –

  • בעלי חיים (למעט כלבי נחייה)
  • זכוכית, בקבוקי פלסטיק, בקבוקי זכוכית, תרמוס, כוסות, פחיות, צנצנות
  • כדורים מכל סוג שהוא
  • מכשירי קשר
  • אוכל וכלי מתכת או זכוכית
  • מצביעי לייזר
  • מגאפונים ואמצעי כריזה אחרים
  • כלי נשק לרבות סכינים, אולרים, מוטות, וחפצים חדים ספריי פחיות (דיאודורנטים, ספריי לשיער, צבע תרסיס)
  • פריטים דליקים כגון זיקוקים, לפידים, פצצות עשן
  • קסדות אופנוע ואופניים
  • מטריות גדולות עם קצה מתכתי
  • נעלי עבודה עם מתכת
  • משקאות אלכוהוליים מבחוץ
  • כרזות או פריטים עם סיסמאות המכילות תוכן פוגעני, פוליטי או גזעני
  • ציוד צילום מקצועי, מצלמות Go Pro מקלות סלפי

כמו כן מומלץ לא להגיע למשחקי פ.ס.ז' תחת השפעת אלכוהול משום שעלולים למנוע מכם כניסה לאצטדיון על פי שיקול דעתם של הסדרנים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל