טיסות פנים בגרמניה – השוואת מחירים ומידע שימושי

בגרמניה יש מגוון של ערים גדולות, מלאות תרבות וארכיטקטורה מרשימה, אך גם טבע יפהפה, בכל רחבי המדינה. בקיצור, יש הרבה מה לראות והרבה מה להספיק. טיסות פנים בגרמניה יוכלו לעזור לכם להפיק את המרב מהחופשה בגרמניה, ולחסוך לכם זמן יקר.

    הזמנת דילים לברלין         |         הזמנת טיולים מאורגנים לגרמניה

טיסות בגרמניה טובות בעיקר לנסיעות מקצה אחד של המדינה לשני, ויועילו לכם בחיסכון זמן במהלך החופשה. למסלולים קצרים יותר לעיתים עדיף להגיע ברכבת (או באוטובוס), כיוון שמערכת הרכבות בגרמניה מדויקת וגם נרחבת, החל מרכבות מקומיות ועד לרכבות למרחקים ארוכים. טיסות פנים בגרמניה הן קצרות, וכמעט כל הטיסות לא עולות על זמן טיסה של כשעה ועשר-עשרים דקות. בתוספת נסיעה לשדה התעופה והגעה של כשעתיים לפני הטיסה, כל המסע של טיסת פנים בגרמניה הוא בדרך כלל קליל, קצר ויקח לכם מספר שעות בודדות מתוך היום. טיסת פנים בגרמניה תשאיר לכם בדרך כלל חלק גדול מהיום פנוי ולא תבזבז לכם זמן רב, וסביר להניח גם שלא תעייף אתכם יותר מדי. עם זאת, אם מדובר במיקומי מוצא ויעד יחסית קרובים, כדאי לערוך השוואה של טיסה מול תחבורה ציבורית. יתרון נוסף של טיסות פנים בגרמניה הוא שבמספר קווי טיסה, בעיקר באלו בהן פועלות חברות לואו-קוסט, ניתן למצוא כרטיסים די זולים יחסית.

איך מזמינים טיסת פנים בגרמניה?

טיסות פנים בגרמניה תוכלו להזמין ישירות מחברת התעופה המקומית, באתר או בטלפון, או שתוכלו לערוך השוואת מחירים בין מספר חברות תעופה. בכתבה זו נעזרנו בהשוואת המחירים של קיווי. לנוחיותכם, הוספנו גם תיבת חיפוש, דרכה תוכלו לבצע השוואת מחירי טיסות בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם.

בעזרת מנוע השוואת המחירים של קיווי יכולנו לראות בבירור את המחירים הכי זולים לטיסות פנים בגרמניה, מה כל מחיר כולל וכול'. ניתן גם לבצע את ההזמנה דרך האתר במספר לחיצות כפתור פשוטות.

חופשה בגרמניה – עוד מידע למטייל

כדורגל בגרמניה – הזמנת כרטיסים לליגה הגרמנית (הבונדסליגה)

טיסות לגרמניה – מידע חשוב והשוואת מחירים

השכרת רכב בגרמניה – טיפים שיחסכו לכם מאות שקלים

פארק אירופה: פארק השעשועים יורופארק בגרמניה Europa Park

eSim ו-Sim לגרמניה – מדריך למטייל

הזמנת מונית משדה התעופה בגרמניה

למרות שהתחבורה הציבורית בגרמניה מעולה, לעיתים האפשרות הנוחה ביותר להסעה משדה התעופה בגרמניה היא הזמנת מונית משדה התעופה, במיוחד כשמדובר בקבוצה גדולה וכשיש צורך במינבוס וכול'. אין תחליף לנהג שמחכה לכם ביציאה מהשדה: בלי צורך למצוא את תחנת האוטובוס או הרכבת הקרובה, להבין את לוח הזמנים או איך קונים כרטיסים, והכל בשפה זרה. כדי להזמין הסעה לשדה התעופה בגרמניה תוכלו להיעזר בשירות קיוויטקסי.

בעזרת השירות הנוח של קיוויטקסי, ניתן להזמין הסעה מראש, לדעת את המחיר מראש (שבדרך כלל גם כולל ביטול ללא עלות עד זמן מסויים לפני הנסיעה המתוכננת) ועוד. ישנם מספר יתרונות של השירות של קיווי טקסי לעומת אפשרויות אחרות. למשל, ניתן לבחור מראש את סוג הרכב מתוך מגוון סוגי רכבים, דבר שלא תמיד זמין בהזמנה בדקה התשעים. תוכלו להזמין רכב סטנדרטי (האפשרות הזולה ביותר), רכב עסקי (כמו לקסוס GS, מרצדס אי-קלאס וכול'), מיניוואן במספר גדלים (לעיתים ניתן למצוא מיני-וואן שמתאים אפילו ל19 איש) ועוד. כל זאת, כמובן, בהתאם לזמינות הרכבים במיקום הרלוונטי. בכל יעד עלולות להיות אופציות שונות. כמו כן, ניתן להזמין מושב בטיחות לילד בתוספת תשלום (לרוב בעלות של כ5-10$ בהתאם לסוג המושב).

השירות של קיוויטקסי להסעה פרטית משדה התעופה בגרמניה הופך את הנחיתה להרבה יותר רגועה ונוחה ופחות מסורבלת, ומתאים במיוחד למשפחות עם ילדים, קבוצות גדולות, נסיעה עסקית וכול'.

 

טיסות פנים בגרמניה – השוואת מחירים והזמנה און ליין

מנוע השוואת המחירים של קיווי נוח מאוד לשימוש.  ניתן גם לחפש לפי תאריכים גמישים כדי למצוא את הטיסה הכי זולה בטווח תאריכים מסוים.

כדי להזמין טיסת פנים בגרמניה דרך אתר קיווי, הזינו את הפרטים הרלוונטיים במנוע החיפוש של קיווי (שגם מופיע לנוחיותכם בעמוד זה), החל מהמוצא והיעד ועד לתאריכי הטיסה. כבר בשלב החיפוש ניתן לבחור אם תרצו לצפות במחלקות טיסה מסוימות בלבד, ואם אתם מעוניינים רק בטיסות שכבר כוללות כבודת מטען (מסננים אלו ממוקמים מעל לתיבות המוצא והיעד).

שימו לב שהתוצאות שיופיעו בפניכם יכללו גם אמצעי תחבורה נוספים כמו אוטובוס ורכבת, אך אפשר לסנן את התוצאות כך שיציגו טיסה בלבד.

את התוצאות ניתן למיין לנוחיותכם (בלחיצה על אחת מהאפשרויות הממוקמות מעל לתוצאות החיפוש) לפי ההמלצה של האתר, המחיר הכי זול, המסלול הכי קצר, שעת היציאה וכול'.

ניתן גם לסנן את תוצאות החיפוש (מצד ימין לתוצאות) לפי חברת תעופה, מחיר, ימים מסוימים בשבוע וכול'.

גם תהליך ההזמנה קצר ופשוט. במהלך ההזמנה יוצגו בפניכם פרטים חשובים (בעיקר בטיסות לואו-קוסט וטיסות פנים) כמו אם המחיר כולל כבודת מטען. בדרך כלל ניתן גם להוסיף חבילת כבודה לטיסה בעמוד ההזמנה של קיווי. באותו עמוד הזמנה ניתן גם להוסיף ביטוח נסיעות בתשלום, ואפילו שירות נוסף שמציעים בקיווי שיעשה עבורכם צ'ק אין אונליין. זהו שירות יעיל במיוחד בטיסות לואו-קוסט, בהן לעיתים צ'ק אין בשדה התעופה כרוך בתוספת תשלום. תוכלו גם לשמור מושב ליד החלון או במעבר, או מושב עם יותר מקום לרגליים (בתוספת תשלום בדרך כלל).

אילו חברות מציעות טיסות פנים בגרמניה?

חברת התעופה העיקרית שמציעה טיסות פנים בגרמניה היא לופטהנזה. עם זאת, ישנן מספר חברות תעופה נוספות, גרמניות בעיקר, שמציעות טיסות פנים בגרמניה. בדקנו מהם תנאי הכרטיסים לטיסות פנים בגרמניה של כמה מחברות התעופה המרכזיות הפועלות בקווים אלו. עם זאת, שימו לב שתנאי הכרטיסים משתנים מעת לעת ולכל כרטיס טיסה יש תנאים משלו, כך שכדאי לבדוק מהם התנאים המדויקים של הכרטיס שלכם בעת הרכישה.

לופטהנזה

רוב טיסות הפנים בגרמניה מופעלות על ידי לופטהנזה, אחת מחברות התעופה הגדולות בעולם.

בטיסות הפנים בגרמניה של לופטהנזה ניתן בדרך כלל לבחור בין כרטיס תיירים קלאסי, שכולל בדרך כלל שמירת מושב, כבודת מטען (במשקל סטנדרטי של 23 ק"ג), תיק עלייה למטוס, וגם אפשרות לשינוי הטיסה ללא עמלה (בתשלום על הפרשי המחירים) אך ללא אפשרות לביטול. לרוב בטיסות הפנים ניתן לבחור גם ברכישת כרטיס אקונומי לייט, כרטיס זול יותר ללא כבודת מטען, אפשרות לשינויים בעד עמלה וללא אפשרות לביטול. כרטיס נוסף, אקונומי פלקס, הוא כרטיס מחלקת תיירים היקר ביותר, ומאפשר את תנאי השינוי הגמישים ביותר, כולל ביטול בעד עמלה.

בחלק נכבד מטיסות הפנים בגרמניה של לופטהנזה ניתן לרכוש גם כרטיס למחלקת עסקים, למרות זמן הטיסה הקצר.

נוסעי מחלקת הביזנס בטיסות הפנים של לופטהנזה נהנים בדרך כלל מתנאי כבודה משופרים, שמירת מושב, גישה ללאונג' אם קיים, תנאי כרטיס גמישים ללא עמלות בדרך כלל, וגם שירות אוכל ומשקאות. עם זאת, התנאים משתנים מטיסה לטיסה כך שכדאי לשים לב לתנאים המדויקים של כרטיס הטיסה שלכם בעת הרכישה.

יורוווינגס

גם חברת יורו-ווינגס מציעה מספר סוגי כרטיסים לטיסות פנים בגרמניה, החל מכרטיס בסיסי וזול ועד לכרטיס "ביזקלאס".

כרטיס הבייסיק הוא כרטיס לואו-קוסט סטנדרטי: כולל תיק קטן לעלייה למטוס וללא כבודת מטען. עם זאת, נכון לכתיבת הכתבה, ברוב כרטיסי הבייסיק לטיסות פנים בגרמניה של יורו ווינגס בהם נתקלנו,  תוכלו לבצע שינויים בכרטיס ללא עמלה (בתוספת הפרשי מחירי כרטיס בלבד). עם זאת, ביטול ללא עמלה קיים רק בכרטיסים המשודרגים יותר. כדאי לשים לב שכרטיס הבייסיק כולל צ'ק אין אונליין, כלומר ייתכן שאם תשכחו לבצע צ'ק אין באתר ותבקשו לבצע צ'ק אין בשדה התעופה, תחוייבו בעמלה. כמו כן, התיק איתו ניתן לעלות למטוס לנוסעי הבייסיק קטן יותר מהתיק של מחזיקי שאר הכרטיסים.

ברוב כרטיסי הבייסיק הזולים שמצאנו ביורו-ווינגס, התוספת על כבודת מטען הייתה די זולה, באיזור 17 אירו. כרטיס הסמארט המשודרג, שהוא בעצם דומה יותר לכרטיס מחלקת תיירים קלאסי, כולל בין היתר מזוודה אחת לשליחה לתא המטען (עד 23 ק"ג).

כרטיס נוסף הוא כרטיס הביזקלאס, שכולל מגוון הטבות כמו תנאי כבודה משופרים, יותר מרווח לרגליים ועוד.

למרות שיורו-ווינגס מציעים בדרך כלל רכישת משקאות ואוכל בטיסות קצרות, בטיסות פנים בגרמניה השירות הזה לרוב לא זמין כיוון שמדובר בטיסות קצרות מאוד.

איזיג'ט

איזיג'ט היא אחת מחברות הלואו-קוסט הגדולות בעולם. היא פועלת במספר קווים של טיסות פנים בגרמניה ומציעה כרטיסי טיסה במחירים זולים מאוד. ברכישת כרטיס טיסת פנים בגרמניה מאיזיג'ט תוכלו לבחור בין שני סוגי כרטיסים: סטנדרט ופלקסי. כרטיס הסטנדרט הוא כרטיס לואו-קוסט סטנדרטי, שלא כולל כבודת מטען, אוכל וכול'. ברכישת כרטיס זה, ניתן לעלות לטיסה עם תיק קטן, ופעולות כמו שמירת מושב או שינוי תאריך יחויבו בעמלה. כרטיס הפלקסי הוא כרטיס משודרג שמלבד כבודת מטען ושמירת מושב, כולל גם עלייה מהירה יותר למטוס, תנאי שינוי גמישים וגם קופון לרכישת אוכל ושתייה בביסטרו במהלך הטיסה (אם הביסטרו זמין).

כמה זמן מראש צריך להגיע לשדה התעופה לטיסת פנים בגרמניה?

בדרך כלל, ההמלצה של חברות התעופה בגרמניה היא להגיע לשדה התעופה כשעתיים לפני הטיסה. כדאי גם להוסיף זמן ביטחון למקרה שיהיו פקקים, איחורים בתחבורה הציבורית או כל תקלות שהן.

טיפים לרכישת כרטיס טיסת פנים בגרמניה

נוסעים רבים מעדיפים לרכוש כרטיס זול לטיסת פנים ולכן יבחרו באפשרות לואו-קוסט. עם זאת, ישנם כמה פרטים חשובים שכדאי לשים לב אליהם ברכישת כרטיס לואו-קוסט. רבים מהכרטיסים האלו לא כוללים שירותים בסיסיים שאנו לוקחים כמובן מאליו. כמעט תמיד כרטיסי הלואו-קוסט (כמו גם כרטיסי "לייט" ודומיהם בחברות תעופה גדולות) לא כוללים כבודת מטען. אם אתם רוכשים כרטיס כזה, כדאי לבדוק מה המחיר של תוספת מזוודה למקרה שיהיה לכם צורך בכך. ברכישת כרטיס טיסה מאתר קיווי, ניתן לבקש לסנן את התוצאות לפי כרטיסים שכוללים כבודת מטען בלבד, וגם להוסיף בעת ההזמנה מזוודה לכרטיס.

דבר נוסף שכרטיסים אלו לא כוללים לעיתים הוא צ'ק אין בשדה התעופה, וזהו פרט שלא הרבה שמים לב אליו. אם הכרטיס שלכם לא כולל צ'ק אין בשדה תעופה, שימו לכם תזכורת לעשות צ'ק אין אונליין כדי שלא תחויבו בעמלה על צ'ק אין בשדה התעופה. בהזמנת כרטיס טיסת פנים מאתר קיווי, תוכלו להירשם לשירות שיבצע עבורכם צ'ק אין אונליין.

השוואות מחירים לטיסות פנים בגרמניה

ערכנו מספר השוואות מחירים לטיסות פנים בגרמניה מכמה משדות התעופה המרכזיים במדינה, בעזרת אתר קיווי שאיפשר לנו למצוא כרטיסים זולים לטיסות פנים בגרמניה. שימו לב שהמחירים עלולים להשתנות, ולא בטוח שתקבלו את אותם כרטיסי טיסה בחיפוש שתערכו.

טיסות פנים ממינכן

נמל התעופה של מינכן (MUC), הוא נמל תעופה בינלאומי והשני העמוס ביותר בגרמניה. מנמל התעופה של מינכן פועליםמספר קווי טיסות פנים בגרמניה שמופעלות בעיקר על ידי יורו-ווינגס ולופטהנזה.

המרחק משדה התעופה של מינכן למרכז העיר הוא כחצי שעת נסיעה, וניתן להגיע בקלות לעיר במונית או באחת מרכבות הS-BAHN המקשרות בין שדה התעופה לעיר בזמן נסיעה של כארבעים דקות. בנוסף, ניתן להגיע לעיר באוטובוס אקספרס בזמן נסיעה של כ45 דקות.

טיסות פנים ממינכן ממריאות למגוון יעדים בגרמניה:

טיסות ממינכן להמבורג ממריאות מדי יום לעיתים תכופות בכל שעות היום, ומופעלות בעיקר על ידי לופטהנזה ויורו-ווינגס. את המחיר הכי זול לטיסה ממינכן להמבורג קיבלנו מחברת יורו-ווינגס בעלות של 47 אירו (הלוך-חזור בספטמבר).

לופטהנזה מפעילה טיסות פנים ממינכן לברלין מדי יום, מספר פעמים ביום. המחיר הכי זול שקיבלנו לטיסה ממינכן לברלין מלופטהנזה הוא 118 אירו לכרטיס הלוך-חזור בסוף מאי (חזרה בתחילת יוני).

טיסות פנים ממינכן לדיסלדורף מופעלות על ידי יורו-ווינגס ולופטהנזה, מדי יום, מספר פעמים ביום. את המחיר הכי זול לטיסה ממינכן לדיסלדורף קיבלנו מחברת יורו-ווינגס עבור טיסת הלוך-חזור באוגוסט (חזרה בספטמבר) בעלות של 108 אירו.

טיסות פנים ממינכן לפרנקפורט מופעלות על ידי לופטהנזה מספר פעמים ביום, מדי יום. המחיר הכי זול שקיבלנו לטיסת פנים ממינכן לפרנקפורט הוא 140 אירו לכרטיס הלוך-חזור ביוני.

טיסות פנים מפרנקפורט

שדה התעופה של פרנקפורט (FRA) נמצא במרחק נסיעה של כ20 דקות מהעיר. ניתן להגיע במהירות ובקלות לעיר משדה התעופה של פרנקפורט במונית וגם ברכבת ובאוטובוס. נמל התעופה של פרנקפורט הוא גדול וכולל שני טרמינלים, ובהם מגוון גדול של חנויות, שירותים ומסעדות. כמו כן, במתחם נמל התעופה תוכלו ליהנות משירות אינטרנט אלחוטי חינם.

מנמל התעופה של פרנקפורט ממריאות טיסות יומיות למגוון יעדים באירופה ובשאר העולם כמו גם מגוון יעדי טיסות פנים בגרמניה, וביניהם:

טיסות פנים מפרנקפורט לברלין מופעלות על ידי לופטהנזה מספר פעמים ביום. המחיר הכי זול שמצאנו לטיסת פנים מפרנקפורט לברלין היא טיסת הלוך חזור באפריל  בעלות של 130 אירו.

טיסות מפרנקפורט להמבורג מופעלות על ידי לופטהנזה. את המחיר הכי זול לטיסה מפרנקפורט להמבורג קיבלנו עבור כרטיס הלוך-חזור בעלות של 130 אירו במרץ.

טיסות מפרנקפורט למינכן מופעלות על ידי לופטהנזה מספר פעמים ביום.  המחיר הכי זול שקיבלנו לטיסה מפרנקפורט למינכן הוא 132 אירו לטיסת הלוך-חזור באפריל.

טיסות מפרנקפורט להנובר מופעלות על ידי לופטהנזה מדי יום. המחיר הכי זול לטיסה מפרנקפורט להנובר שהתקבל בהשוואת המחירים שערכנו הוא 141 אירו, לטיסה במרץ (הלוך-חזור).

טיסות מפרנקפורט לברמן מופעלות על ידי לופטהנזה מדי יום. המחיר הכי זול לטיסה מפרנקפורט לברמן שהתקבל בהשוואת המחירים שערכנו הוא 139 לטיסת הלוך-חזור במרץ.

טיסות פנים מהמבורג

נמל התעופה של המבורג (HAM) משרת מגוון טיסות בינלאומיות וטיסות פנים בגרמניה. זמן הנסיעה מנמל התעופה של המבורג למרכז העיר הוא כעשרים דקות, וניתן להגיע בקלות גם ברכבת הS-bahn  בקו הS1 שעובר לעיתים תכופות ויקח אתם למרכז העיר בכ25 דקות בלבד.

במתחם פועלים גם מספר קווי אוטובוסים שמשרתים את נמל התעופה ביום ובלילה.

אלו כמה מקווי טיסות הפנים הפופולריים ביותר שפועלים בהמבורג:

טיסות מהמבורג למינכן מופעלות מדי יום, בעיקר על ידי לופטהנזה אך גם על ידי יורו-ווינגס.

בהשוואת המחירים לטיסות פנים מהמבורג למינכן שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת יורו-ווינגס בעלות של 85 אירו לכרטיס הלוך-חזור באוקטובר (חזור בנובמבר).

טיסות ישירות מהמבורג לפרנקפורט מופעלות על ידי לופטהנזה שמציעה מספר טיסות יומיות בקו זה.

בהשוואת המחירים שערכנו בעזרת אתר קיווי, קיבלנו את המחיר הכי זול לטיסת הלוך-חזור (הלוך בפברואר, חזור במרץ) בעלות של 129 אירו.

טיסות מהמבורג לשטוטגרט מופעלות על ידי אירו-ווינגס מדי יום. את המחיר הכי זול לטיסה מהמבורג לשטוטגרט קיבלנו עבור טיסת הלוך-חזור (הלוך בסוף אוגוסט, חזור בספטמבר), בעלות של 98 אירו.

טיסות מהמבורג לדיסלדורף מופעלות על ידי חברת אירו ווינגז בעיקר, שמציעה טיסות יומיות בקו זה. המחיר הכי זול לטיסה מהמבורג לדיסלדורף לפי השוואת המחירים שערכנו, הוא 98 אירו לטיסת הלוך חזור באוקטובר.

טיסות פנים מברלין

שדה התעופה של ברלין (BER) ממוקם במרחק של כ18 ק"מ ממרכז העיר. זהו שדה תעופה חדש שהחליף את שדות התעופה הישנים של ברלין ואחד משדות התעופה העמוסים ביותר במדינה.

רכבות מקומיות משדה התעופה בברלין, שיוצאות מהתחנה בשדה לעיתים תכופות, מגיעות לתחנה המרכזית בעיר בכחצי שעה. ניתן גם להשתמש ברכבות הS-BAHN כדי להגיע לעיר. תחנת הרכבת של שדה התעופה של ברלין ממוקמת בטרמינל 1. בנוסף, יש גם מגוון קווי אוטובוסים שעוברים בנמל התעופה של ברלין.

בנמל התעופה של ברלין יש מגוון מסעדות, דוכני אוכל ובתי קפה, מגוון חנויות למתנות, מוצרי טיולים, ספרים וכדומה וגם מגוון שירותים החל מהחזר מע"מ ועד לשירותי VIP.

מברלין ממריאות מגוון טיסות בינלאומיות וגם טיסות פנים בגרמניה, ביניהן:

טיסות ישירות מברלין לקלן ממריאות מדי יום ומופעלות על ידי אירו ווינגז ואיזי ג'ט. את המחיר הכי זול לטיסה מברלין לקולון (הלוך-חזור) קיבלנו מהשוואת המחירים של קיווי עבור כרטיס משולב (טיסת איזיג'ט בהלוך בסוף מרץ וטיסת אירו ווינגז בתחילת אפריל) בעלות של 58 אירו.

טיסות מברלין לשטוטגרט ממריאות מדי יום ומופעלות על ידי אירו ווינגז. בהשוואת המחירים שערכנו באתר קיווי, המחיר הכי זול לטיסת אירו ווינגז (הלוך-חזור) מברלין לשטוטגרט הוא 82 אירו לטיסה ביוני.

טיסות מברלין למינכן מופעלות על ידי לופטהנזה מספר פעמים ביום. המחיר הכי זול לטיסה מברלין למינכן (הלוך-חזור), לפי השוואת המחירים שערכנו, הוא כ118 אירו (אוגוסט).

טיסות פנים בגרמניה מדיסלדורף

שדה התעופה של דיסלדורף (DUS) כולל שלושה טרמינלים וממוקם במרחק של כעשרה קילומטרים בלבד מהעיר. זהו אחד מנמלי התעופה המרכזיים והעמוסים ביותר בגרמניה. טיסות פנים ממריאות בדרך כלל מטרמינל A שמשמש את לופטהנזה ואירו ווינגז או מטרמינל B. נמל התעופה של דיסלדורף מציע את כל השירותים הנחוצים לנוסע, החל ממגוון חנויות שונות לשופינג לפני הטיסה ועד לשירותי VIP, לאונג'ים ועוד.

ניתן להגיע משדה התעופה של דיסלדורף למרכז העיר בנסיעה של כרבע שעה ברכב. כמו כן, ניתן גם להגיע בקלות לתחנת הרכבת בעזרת רכבת עילית של שדה התעופה, ומשם לקחת רכבת לעיר.

טיסות מדיסלדורף למינכן ממריאות מדי יום ומופעלות על ידי לופטהנזה ויורו ווינגס. את המחיר הכי זול לטיסה מדיסלדורף למינכן קיבלנו מחברת יורו ווינגז, לכרטיס הלוך-חזור באוגוסט בעלות של 108 אירו.

טיסות מדיסלדורף לברלין מופעלות על ידי יורו ווינגס מדי יום. את המחיר הכי זול לטיסה מדיסלדורף לברלין (הלוך-חזור) קיבלנו עבור כרטיס לטיסה הלוך באוגוסט וחזור בספטמבר בעלות של 108 אירו.

טיסות מדיסלדורף להמבורג מופעלות על ידי יורו ווינגז מדי יום. לפי השוואת המחירים שערכנו, המחיר הכי זול לטיסה מדיסלדורף להמבורג הוא 98 אירו (לכרטיס הלוך חזור באפריל).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל