טיסות לפורט לודרדייל, פלורידה – השוואת מחירים ורכישת כרטיסים

עם ההכרזה על פתיחת הקו החדש של אלעל לטיסות ישירות לפורט לודרדייל, כתבנו עבורכם את המדריך השלם לטיסות לפורט לודרדייל, החל ממידע על שדה התעופה ועד לסקירת כל הדרכים האפשרויות להגעה ליעד וכמובן טיפים להזמנה חכמה וחיסכון בכסף.

עם ההכרזה על קו חדש של טיסות ישירות לפורט לודרדייל, ה-"ונציה" האמריקאית שבדרום פלורידה, עומדת להפוך לקרובה מתמיד. מדובר בבשורה משמחת לחובבי הקרוזים, ולכל מי שרוצה ליהנות מחופשה טרופית אמריקאית.

כרטיסי טיסה לפורט לודרדייל, ארה"ב, מומלץ להזמין בעזרת מנוע השוואת המחירים של קיווי (שתאפשר לכם לבדוק את כל האופציות, ולהוסיף תוספות לטיסה כבר במהלך ההזמנה), ומומלץ לעשות זאת כמה שיותר זמן מראש כדי להבטיח את מקומכם על קו הטיסות המוגבל.

חופשה בפלורידה – עוד מידע למטייל

השכרת רכב בפורט לודרדייל – פלורידה, ארצות הברית

תחבורה משדה התעופה בפורט לודרדייל

סים לארצות הברית – מידע שימושי וטיפים לתקשורת יעילה ומשתלמת

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

מרכז המבקרים של נאסא בפלורידה – קייפ קנברל – חוף החלל Cape Canaveral

השכרת יאכטה בארה"ב – טיפים והזמנות

איך מזמינים טיסות לפורט לודרדייל?

כאמור, הדרך המומלצת להזמין כרטיסים לטיסה לפורט לודרדייל היא בעזרת קיווי, מנוע חיפוש ותיק, מוכר ואמין שנחשב לכלי נוח במיוחד לתכנון חופשה.

בדרך זו, ניתן לבדוק מגוון תאריכים (טווח מסוים, תאריך ספציפי, או כל זמן בשנה), ניתן לקבל הצעות והשלמות אוטומטיות ליעדים, וניתן גם לערוך השוואת מחירים בין טיסות ישירות לפורט לודרדייל לבין טיסות לפורט לודרדייל עם קונקשן.

זוהי האופציה האידיאלית להזמנה חכמה, שתאפשר לכם להחליט מהי הדרך הכי נוחה, זולה ויעילה להגיע לחופשה החלומית במדינת השמש.

השוואת המחירים של קיווי עוזרת למטיילים לחסוך כסף בעזרת אלגוריתם חכם שמחבר בין כרטיסים שונים ובין דרכי תחבורה שונות, גם אם הם בדרך כלל לא מופיעים יחדיו, וכך למצוא דרכים חכמות להגיע אל הכרטיסים הכי זולים שאפשר. לצד השיטות שלהם לחיסכון בכסף, הם מציעים גם ביטוחים משלהם שיכסו בעיות אפשריות במהלך הקונקשן.

מנוע החיפוש שמופיע במדריך זה, ומופעל על ידי קיווי, כבר מוכן עבורכם עם מגוון הצעות לטיסות לפורט לודרדייל בכל תאריך בשנה, החל מהטיסות המומלצות ביותר (שילוב של מחיר טוב ונוחות). אם התאריך שלכם גמיש, תוכלו לבחור טיסות לפורט לודרדייל מתוך מגוון תאריכים. אם יש לכם טווח תאריכים מסוים, תוכלו לסמן אותו בתיבות "יציאה" ו"חזרה" (ניתן לשנות מכרטיס כיוון אחד לכרטיס הלוך-חזור בחץ הקטן מעל ה"מוצא").

הנה כמה טיפים לפרטים שחשוב מאוד לזכור לבדוק בהזמנת כרטיס לטיסות לפורט לודרדייל:

-כדאי לסנן את התוצאות כדי שתקבלו רק את התוצאות הרלוונטיות לכם: החל מאמצעי התחבורה הרלוונטי, מספר עצירות ביניים מוגבל (או ללא עצירות כלל), שעות המראה מסוימות, ימי טיסה וכמובן גם טווח מחירים רלוונטי.

-שימו לב למספר העצירות בכל כרטיס רלוונטי.

-לחצו על "הצגת פרטים" לצד כרטיס מסוים כדי לבדוק את משך זמן הקונקשן, היכן הקונקשן וכול'.

-בדקו כמה זמן כל המסע כולו (מספר השעות שמסומן בכחול).

בלחיצה על "הזמנה" עוברים לטופס הזמנה ידידותי במיוחד שכולל מעבר על כל הפרטים המלאים והחשובים (לפני ביצוע התשלום), הוספת תוספות (כך תוכלו לראות כמה עולות תוספות כמו מושב, מזוודה, ביטוח כבודה וכול', ולתכנן את התקציב מראש) ועוד. בדרך כלל, ניתן להוסיף ביטוח נסיעות של AXA כבר במהלך ההזמנה, ביטוח כבודה של Blue Ribbon, חבילות כבודה שונות ועוד. השירותים הזמינים משתנים מכרטיס לכרטיס.

השלבים הבאים כוללים את הזנת פרטי הנוסעים, אפשרות להוספת ביטוח של קיווי לכיסוי קונקשנים (רלוונטי במיוחד למעברים עצמאיים, כלומר כאלו שחברת התעופה לא מכסה, ולכן קיווי מציעים כיסוי משלהם), שמירת מושבים ותשלום.

את כל השינויים בהזמנה (בהתאם לתנאי הכרטיס) ניתן לבצע באזור האישי באתר של קיווי, כלומר הם גם דואגים לתקשורת עם חברת התעופה.

טיסות לפורט לודרדייל

אם עוד לא שמעתם על פורט לודרדייל, זה הזמן להכיר אותה. מדובר בעיר אמריקאית שנמצאת במדינת פלורידה. פורט לודרדייל פופולרית בקרב מטיילים. היא ידועה בשל מזג האוויר הטרופי, החופים, התרבות, האוכל, תעלות המים המפורסמות וגם נמל הקרוזים הפופולרי. בנוסף, בפורט לודרדייל יש קהילה יהודית גדולה.

נמל פורט לודרדייל הוא בין הנמלים הפופולריים ביותר בארצות הברית ליציאה לקרוזים. רשימה ארוכה של חברות קרוזים יוצאות מפורט לודרדייל: קרניבל, סלבריטי קרוזס, הולנד אמריקה, רויאל קאריביאן ועוד.

קרוזים מפורט לודרדייל מגיעים לאיי בהאמה, לקריביים, לדרום אמריקה, לתעלת פנמה ועוד.

פורט אברגליידס, הנמל של פורט לודרדייל ממנו יוצאים רוב הקרוזים, נמצא במרחק נסיעה קצרה (פחות מרבע שעה) מנמל התעופה של פורט לודרדייל, מה שהופך את היעד למושלם לאוהבי קרוזים, עם מעברים קלילים וקצרים.

טיסות ישירות לפורט לודרדייל של אלעל

עד היום, טיסות ישירות לפלורידה מישראל הופעלו על ידי אמריקן איירליינס ואלעל ונחתו במיאמי. לאחרונה, אמריקן איירליינס הודיעה על ביטול הטיסות הישירות למיאמי באפריל. כעת, אלעל מרחיבה את הפעילות שלה באיזור, ומלבד הוספת טיסות בקו למיאמי, החברה מציעה למטיילים הישראליים אופציה נוספת להגעה לפלורידה: טיסות ישירות לפורט לודרדייל.

תחילה, אלעל תפעיל מספר טיסות ישירות לפורט לודרדייל שיתחילו ב-13 בספטמבר באופן עונתי, במהלך תקופת החגים.

בשלב מאוחר יותר, הקו צפוי להפוך לקבוע ולפעול במהלך כל השנה.

זוהי הפעם הראשונה שיוצאות טיסות ישירות לפורט לודרדייל מישראל, וזוהי בשורה משמחת במיוחד למטיילי הקרוזים המושבעים שמחפשים את הדרך הקלה ביותר להגיע לקרוז.

נכון לכתיבת הכתבה, ניתן כבר לרכוש כרטיסים לספטמבר ולאוקטובר בתאריכים הבאים: 13 בספטמבר, 20 לספטמבר, 27 לספטמבר, 5 לאוקטובר, 10 לאוקטובר, 12 לאוקטובר.

הטיסות, כאמור, צפויות לצאת בימי רביעי או חמישי בשעה אחת בלילה מתל אביב ולנחות בפורט לודרדייל בשבע וחצי בבוקר.

זמן הטיסה מתל אביב לפורט לולדרדייל צפוי להיות כשלוש עשרה וחצי שעות וזמן הטיסה מפורט לודרדייל לתל אביב צפוי להיות כשתיים עשרה שעות.

השירות בטיסות הישירות לפורט לודרדייל של אלעל הוא שירות מלא, כמובן. ניתן לבחור, בעת הזמנת הכרטיס, בין כרטיס למחלקת תיירים, פרימיום או ביזנס.

הקו צפוי לפעול במטוס הדרימליינר החדיש והמפנק של אלעל, והטיסה לפורט לודרדייל מתל אביב כוללת ארוחת בוקר וארוחה חמה.

המחיר הכי זול לטיסה לפורט לודרדייל שמצאנו, בין הטיסות הישירות לפורט לודרדייל של אלעל, הוא 846$ לכרטיס תיירים קלאסי (כולל מזוודה, ארוחות, בחירת מושב ואפשרות לשינויים).

שימו לב שהמחירים, התנאים והתאריכים נכונים לכתיבת הכתבה ועלולים להשתנות.

נמל התעופה הוליווד פורט לודרדייל (FLL)

נמל התעופה של פורט לודרדייל, או נמל התעופה הוליווד, החל את פעילותו ב1929. הוא ממוקם במחוז ברווארד, והוא אחד משלושה נמלי תעופה המשרתים את איזור מיאמי. למרות שהוא לא העמוס ביותר בפלורידה, הוא משרת מאות טיסות מדי יום, ליעדי פנים וליעדים בינלאומיים.

הוא נחשב לתחלופה טובה לשדה התעופה של מיאמי: פחות עמוס בדרך כלל, ולרוב הוא אופציה זולה יותר לעומת טיסות למיאמי.

אל פורט לודרדייל ניתן להגיע מכל יעד מרכזי בארצות הברית. היעדים הבינלאומיים מהם ניתן לטוס לפורט לודרדייל כוללים את לונדון, אוסלו, טורונטו, פנמה, מונטריאל ועוד.

בנמל התעופה של פורט לודרדייל יש ארבעה טרמינלים, וטיסות ישירות לפורט לודרדייל של אלעל צפויות לנחות בטרמינל 3. בנחיתה, תוכלו למצוא בטרמינל 3 כספומט ושירות אחסון מזוודות. בהמראה (בחזרה לתל אביב), לאחר הבדיקה הביטחונית, תוכלו ליהנות ממגוון חנויות, שירותים לנוסע, ומסעדות: מסעדת סטייקים, בייגלס, מרקט, מסעדה אסייאתית, בר ספורט וגריל ועוד.

ברחבי הטרמינלים השונים של פורט לודרדייל, תוכלו למצוא מגוון ענק של מסעדות וחנויות: חנות לגו, בודי שופ, חנויות נוחות, ביגוד, ממתקים עוד.

בנוסף, ניתן גם למצוא מגוון חברות להשכרת רכב בנמל התעופה פורט לודרדייל, בין היתר חברות בינלאומיות מוכרות. חלק מחברות הרכב בשדה התעופה פורט לודרדייל פועלות 24/7. הן נמצאות במקומות שונים ברחבי נמל התעופה.

במתחם הנמל ניתן למצוא מגוון שירותי נגישות לנוסעים בעלי מוגבלויות.

נמל התעופה של פורט לודרדייל והנמל הימי פועלים יחדיו כדי לאפשר לאורחי הקרוזים ליהנות ממעבר נעים מהטיסה לטרמינל הקרוזים, כולל שירותים של חברות שונות להעברת הכבודה לנמל. כדי להגיע משדה התעופה לנמל של פורט לודרדייל, תוכלו להיעזר בשירותי התחבורה השונים. ניתן להזמין מונית מראש, בין היתר, גם בעזרת גט-טרנספר (מומלץ).

בבדיקה שעשינו בגט-טרנספר, קיבלנו אופציה להזמנת מונית ב-17$ משדה התעופה הוליווד לנמל אברגליידס, וואן לשמונה נוסעים ב-40$, מיניבוס לשישה עשר נוסעים ב-78$ ועוד.

טיסות לפורט לודרדייל עם קונקשן

טיסה ישירה לפורט לודרדייל היא כמובן הדרך הנוחה והמהירה ביותר להגיע ליעד, אך לא תמיד ניתן למצוא טיסות ישירות בתאריך הרלוונטי. לכן, ניתן לבדוק את האפשרות של טיסות לפורט לודרדייל עם קונקשן. אם אתם בודקים את האופציה של טיסה לפורט לודרדייל עם עצירה, כדי להיעזר במנוע החיפוש של קיווי, בעזרתו תוכלו לרכוש ביטוח קונקשנים במקרים של העברה עצמית (כזו שחברת התעופה לא מכסה, וצריך לעשות צ'ק אין מחודש באמצע).

אלו רק כמה מהאופציות הפופולרית לטיסות קונקשן לפורט לודרדייל:

טיסה לפורט לודרדייל דרך ברלין

אחת האפשרויות לטיסה לפורט לודרדייל היא עם קונקשן בברלין, בשילוב של שתי חברות תעופה שונות שמאפשרות למטיילים להגיע לפלורידה במחירים זולים. טיסות מתל אביב לברלין ניתן למצוא מדי יום: של איזיג'ט, ריאנאייר ואלעל.  טיסות מברלין לפורט לודרדייל יוצאות כשלוש פעמים בשבוע, ומופעלות על ידי חברת הלואו-קוסט נורס אטלנטיק.

זמן הטיסה לפורט לודרדייל עם קונקשן בברלין  מורכב מכ-4 שעות ועשרים דקות מתל אביב לברלין, וכעשר וחצי שעות מברלין לפורט לודרדייל.

טיסות לפורט לודרדייל עם קונקשן בארצות הברית

אופציה נוספת ופופולרית במיוחד, היא טיסה לפורט לודרדייל עם עצירה במגוון היעדים בארצות הברית אליהם ניתן להגיע ישירות מהארץ.

למשל, ניתן להגיע בטיסה לפורט לודרדייל דרך ניו יורק. טיסות לפורט לודרדייל דרך ניו יורק הן אופציה נהדרת למטייל הישראלי. מגוון חברות מפעילות טיסות בשני קטעי הטיסה: טיסה מתל אביב ל-JFK שבניו יורק ומניו יורק (לה גארדיה או JFK) לפורט לודרדייל, מדי יום.  שימו לב שאם הטיסה לפורט לודרדייל יוצאת מלה גארדיה יש לכם צורך בהחלפת שדה תעופה בניו יורק.

אופציה נוספת היא עצירה בניו ג'רזי: ניתן להגיע מהארץ לניו ג'רזי בטיסה ישירה מדי יום, ומניו ג'רזי לפורט לודרדייל בטיסה ישירה מדי יום.

זמן הטיסה לפורט לודרדייל בדרך זו כולל כשתיים עשרה שעות מתל אביב לניו יורק, וכשלוש שעות מניו יורק לפורט לודרדייל.

ניתן, לחלופין, לבחור בטיסות לפורט לודרדייל עם קונקשן במגוון היעדים הנוספים בארצות הברית אליהם מגיעה טיסה ישירה מהארץ: בוסטון, שיקגו ועוד.

הזמנת הסעה משדה התעופה פורט לודרדייל

הטיסה לפורט לודרדייל היא ארוכה ומעייפת, ולכן אנחנו ממליצים על הזמנת הסעה משדה התעופה בפורט לודרדייל מראש. כך תוכלו ליהנות מנחיתה רכה ונעימה ככל האפשר, במיוחד אם אתם מטיילים עם קבוצה גדולה, עם ילדים או עם כבודה מסורבלת.

הדרך המומלצת להזמין הסעה משדה התעופה בפורט לודרדייל היא בעזרת גט-טרנספר, מנוע חיפוש שמקשר ביניכם לבין נהגים וחברות הסעה מקומיות בפלורידה.

להזמנת הסעה משדה התעופה פורט לודרדייל דרך גט טרנספר לחצו כאן

לא מומלץ לחכות לדקה התשעים או לעצור מונית לאחר הנחיתה. בשעות עומס הדבר עלול לעלות ביוקר, גם בזמן וגם בכסף.

גט-טרנספר היא דרך פשוטה ויעילה להזמין הסעה משדה התעופה בפורט לודרדייל מראש, לדעת את המחיר הקבוע מראש, לדעת שהנהג מחכה לכם בשדה ויודע לאן אתם נוסעים (ללא הפתעות בצורת תעריפים של שעות עומס), וגם לבחור בין מגוון סוגי רכב, דבר שלא תמיד זמין בהזמנת מונית בדקה התשעים.

תוכלו לבחור במנוע החיפוש (שממוקם כאן, לנוחיותכם) בין העברה (הסעה פרטית), מונית, או נהג פר שעה.

זוהי אופציה נהדרת למי שמעוניין בהסעה בסוג רכב מסוים: רכב שטח, רכב VIP, ביזנס או פרימיום (למי שמעוניין באופציה היוקרתית), רכב מסחרי (לשמונה נוסעים) מיניבוס (לשישה עשר נוסעים) או אפילו אוטובוס לחמישים נוסעים.

חלק מהעניין של הזמנת הסעה לשדה התעופה בפורט לודרדייל הוא זמן המתנה, פרט קריטי מכיוון שלעיתים לוח הזמנים משתבש. בגט-טרנספר המחיר כולל זמן המתנה ללא עלות (בדרך כלל 60 דקות משדה התעופה, או זמן המתנה שונה ביעדים אחרים), ולכן לא צריך לדאוג.

כמו כן, בהזמנת הסעה משדה התעופה בפורט לודרדייל חשוב לדעת אם המחיר כולל מזוודות כדי שלא תתקלו בעמלות מפתיעות. בהזמנה מגט-טרנספר מוצג מספר המזוודות הכלול במחיר.

גם פרט האמינות הוא חשוב בהזמנת הסעה משדה התעופה בפורט לודרדייל. בגט-טרנספר, הנהגים נבחרים לפי סטנדרט איכות של החברה (בעזרת הערכה של לקוחות קודמים). בנוסף, שירות הלקוחות של גט-טרנספר עומד לרשות המטיילים במידה ויש בעיה בתקשורת עם הנהג.

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל