טיסות לטימישוארה רומניה

טיסות לטימישוארה (רומניה) – מידע חשוב

רומניה הפכה בשנים האחרונות להיות אחת המדינות הפופולאריות ביותר לתיירות, ולא מעט ערים שלא ידעתם על קיומן עולות על מפת התיירות ללא כל התראה מוקדמת. אחת מהערים המרתקות ביותר ברומניה נכון להיום היא העיר טימישוארה – ולא רק בזכות הפעלתן של טיסות ישירות לטימישוארה מנתב"ג – ולא מעט ישראלים מעוניינים למצוא טיסות לטימישוארה בצורה הנוחה והמהירה ביותר. על מנת לעשות לכם סדר בכל האפשרויות של הזמנת כרטיסי טיסה לטימישוארה – המאמר הבא נועד במיוחד בשבילכם

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

העיר טימישוארה היא אחת מהערים הגדולות ביותר ברומניה, והמקומיים מאוד אוהבים את העיר הזאת. בשנים האחרונות בזכות ההתפתחות של העיר החלו לא מעט חברות תעופה להפעיל טיסות ישירות לטימישוארה מנמל התעופה בן גוריון. כיום גם התייר הישראלי נחשף אל הפוטנציאל הטמון בעיר הזאת, וכיום תוכלו לנפוש בה במחירים משתלמים במיוחד. אך על מנת שתוכלו לקבל את מחירי הטיסות הטובים ביותר עליכם לבצע השוואת מחירי טיסה לטימישוארה. כדי לעשות זאת מומלץ להשתמש במנוע החיפוש להשוואת טיסות קיווי הנמצא כאן למטה בדף זה


חופשה בטימישוארה – עוד באותו נושא:

טימישוארה רומניה – אטרקציות תיירותיות המלצות ומידע לחופשה

מלונות מומלצים בטימישוארה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בטימישוארה רומניה – השוואת מחירים והמלצות למטייל

רכישת ליי רומני לפני חופשה ברומניה – טיפים חשובים

סים לרומניה – עצות וטיפים בנושא תקשורת

טיסות לטימישוארה

טיסה לטימישוארה יכולה להתבצע נכון להיום עם מגוון רחב של חברות תעופה, והחוכמה היא כמובן שאתם תצליחו לבחור את הטיסה הטובה ביותר עם התנאים הטובים ביותר. אומנם מרחק הטיסה בין ישראל לרומניה הוא איננו גדול במיוחד, אך עדיין אתם צריכים לדאוג לספק לעצמכם את הטיסה הטובה ביותר. באמצעות השוואת מחירי טיסה לטימישוארה תצליחו לקבל טיסה זולה בתנאים הטובים ביותר שהיו זמינים עבורכם.

נמל התעופה של טימישוארה

אומנם העיר טימישוארה היא עיר גדולה ברומניה, אך שדה התעופה של טימישוארה הוא שדה תעופה קטן שמידיי שנה עוברים בו בסך הכול כמיליון וחצי תיירים מכל רחבי העולם. אך אל תטעו, בשדה התעופה הזה תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לקראת או אחרי הטיסה שלכם – החל משירותי השכרת רכב ברומניה  דרך דוכנים למכירת סים רומני ועמדה לקבלת החזר על המע"מ ועד לכספומטים ושירותי המרת מט"ח

בשדה התעופה של טימישוארה תוכלו למצוא בית קפה שבו תוכלו לשתות או לאכול לפני שהטיסה שלכם יוצאת. בתוך שדה התעופה ישנם גם מספר חנויות דיוטי פרי, חשוב לציין כי המבחר לא כל כך גדול ולכן אם אתם רוצים לקנות מתנות לבית, מוטב כי תעשו את זה ברומניה עצמה ולא בשדה התעופה של טימישוארה.

בנוסף אין לכם מה להגיע כל כך מוקדם לפני הטיסה שלכם, מכיוון שמדובר בשדה תעופה קטן יחסית – אין לכם יותר מידיי מקומות שבהם תוכלו לבזבז את הזמן. תתכננו כך שתגיעו לשדה התעופה כשעתיים או שעתיים וחצי לפני המועד שבו הטיסה שלכם צריכה לצאת.

איך להגיע משדה התעופה של טימישוארה למרכז העיר?

אומנם שדה התעופה של טימישוארה הוא שדה תעופה קטן יחסית בהשוואה לשדות תעופה אחרים באירופה. אך על מנת שתוכלו להגיע אל העיר עליכם לתכנן בצורה נכונה את הנסיעה שלכם משדה התעופה של טימישוארה למרכז העיר. כיאה לשדה תעופה שבו נוחתות טיסות בינלאומיות, ישנן לא מעט אמצעים שדרכם תוכלו להגיע למרכז העיר. לכן בכדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה והנכונה ביותר עבורכם, החלטנו לסקור בשבילכם את כל האופציות ולספק לכם כמה נקודות למחשבה. כך לאחר שכל הנתונים יעמדו למולכם, תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר שתתאים לכם כמו כפפה ליד בהתאם לסיטואציה שבה אתם נמצאים.

אם אתם מאלה שאוהבים בעיקר לדאוג לנוחות שלהם, האופציה האידיאלית ביותר עבורכם תהיה להזמין מראש אונליין (בקישור) מונית משדה התעופה ישירות למרכז טימישוארה. אומנם מדובר גם באופציה היקרה ביותר, אך בהשוואה למחירים בישראל – העלות של המוניות ברומניה הינה נמוכה מאוד ובהחלט כדאי לקחת בחשבון את האופציה הזאת שתביא אתכם ישירות למלון במינימום זמן ומאמץ, עם נהג שיחכה לכם בטרמינל עם שלט שעליו שימכם ויסיע אתכם במחיר שקוף והגון שנקבע מראש בהזמנה אונליין לפי מרחק הנסיעה. כמובן שבאמצעות מונית תוכלו להגיע למרכז העיר או ישירות למלון שבו אתם עומדים להעביר את הלילה – הכול בהתאם לרצון שלכם או לשעה שבה אתם נוחתים בשדה התעופה של טימישוארה.

כמובן שיש רבים שמעוניינים להוריד עלויות של חופשה בטימישוארה ככל שניתן, ולכן האופציה הטובה ביותר שלהם היא כמובן לעלות על קו אוטובוס ולנסוע ביחד עם התושבים המקומיים. נתחיל מהבשורות הטובות, ממשלת רומניה עושה מאמצים רבים על מנת לשפר את התשתיות במדינה בכדי להקל על התיירים המגיעים אליה. אם אתם מעוניינים לנסוע בתחבורה ציבורית קיימות שתי אופציות עבורכם: האופציה הראשונה היא לעלות לקו קו E4 אקספרס ולהגיע עד למרכז העיר. האופציה השנייה היא לעלות על קו E4B עד לתחנת הרכבת של טימישוארה. תבחרו את האופציה הנוחה ביותר עבורכם.

בין אם תבחרו לנסוע בעזרת תחבורה ציבורית או באמצעות נהג מונית, חשוב מאוד שתקבלו את ההחלטות עוד בישראל על מנת שתדעו בדיוק מה תעשו כאשר אתם מגיעים לשדה התעופה של טימושוארה. כך לא תגזלו מעצמכם זמן רב שתוכלו לתעל אותו לטובת התחלת הטיול שלכם ברגל ימין, כי בסופו של דבר לבזבז זמן זה יכול להיות מאוד מתסכל.

טיסה לטימישוארה מתל אביב – עם אילו חברות תעופה?

כאשר אתם מבצעים השוואת מחירי טיסות לטימישוארה באמצעות מנוע השוואת הטיסות שלמעלה אתם מאפשרים לעצמכם לקבל את המחירים הטובים ביותר ואת התנאים הטובים ביותר במהלך הטיסה. כיום יש לא מעט טיסות לטימישוארה, ועם הזמן סביר להניח כי מספר חברות התעופה שמספקות טיסות ישירות לטימישוארה מנתב"ג רק ילך ויגדל. לכן חשוב מאוד שתכירו את חברות התעופה המובילות אשר מספקות טיסות ישירות לטימישוארה או טיסות זולות לטימישוארה עם קונקשיין.

אנו נתחיל מהאופציה הטובה ביותר שזמינה כיום להזמנת טיסה ישירות לטימישוארה מנמל התעופה בן גוריון – חברת הלואו קוסט ההונגרית וויז אייר מפעילה כיום טיסות ישירות לטימושוארה ומהבחינה של אורך הטיסה מדובר על האופציה הטובה ביותר. משך זמן הטיסה לטימישוארה הינו 3 שעות ו-20 דקות, זמן טיסה קצר יחסית בהשוואה לשאר היעדים באירופה. מחיר כרטיסי טיסה לטימישוארה בקו זה גם נמוך מאוד וינוע בין 50-150 דולר לטיסה, כאשר המחיר משתנה בהתאם לתנאי הטיסה ולמועד שבו החלטתם להזמין את הטיסה.

אם אינכם מצליחים למצוא טיסה לטימישוארה בתאריכים הנוחים לכם עם חברת וויז אייר או רוצים טיסה בשירות מלא ולא לואו קוסט האופציה הרלוונטית הבאה תהיה טיסה עם חברת הדגל הגרמנית לופטהנזה. חברת לופטהנזה מציעה כרטיסי טיסה לטימישוארה אך הבעיה היחידה היא שהטיסה היא טיסת קונקשיין עם עצירה בעיר מינכן. הטיסה לטימישוארה כולה, כולל  – טיסה למינכן מנתב"ג, העצירה בעיר מינכן והטיסה לטימישאורה ממינכן תיקח 6-8 שעות, כאשר הכול תלוי במשך זמן העצירה. ברוב הטיסות אתם תוכלו לעלות עם כבודת יד וגם לשלוח מזוודה לבטן המטוס, כך שמדובר בפלוס רציני בהשוואה לחברות הלואו קוסט. העלות של הטיסה תנוע בין 200-400 דולר, כאשר גם כאן המועד שבו תזמינו את הטיסה יכול לייקר או להוזיל את העלות.

לסיכום, לא משנה אם אתם מעדיפים טיסה ישירה לטימושוארה או טיסה זולה לטימישוארה עם קונקשיין – הכי חשוב שתמצאו את הטיסה שמתאימה לכם בצורה הטובה ביותר. אתם צריכים לוודא מראש מהי מדיניות הכבודה של חברת התעופה שאיתה אתם טסים, וכמובן לראות אילו תנאים אתם מקבלים במסגרת הטיסה כולה. רק כך תהיה לכם תמונת מצב טובה שבאמצעותה תוכלו בסופו של דבר להכריע עם איזה חברת תעופה תעשו טיסה לטימושוארה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל