וינדזור עם ילדים

וינדזור – 10 בתי המלון הטובים ביותר עבור משפחות

וינדזור היא עיירה ידועה באנגליה, ליד לונדון, אשר הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים האטרקטיביים לטיול באנגליה עבור משפחות לאחר שהוקם בה פארק השעשועים לגולנד ווינדזור – אשר הצטרף אל אחת האטרקציות ההיסטוריות הידועות באנגליה, טירת ווינדזור, ולמיקום האטרקטיבי של ווינדזור ליד שדה התעופה לונדון הית'רו ולקרבתה ללונה פארק ת'ורפ פארק. אם אתם מתכננים חופשה בווינדזור עם ילדים כדאי לבחור אחד מבתי המלון שבכתבה זו, אשר זכו לדירוגים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בוינדזור למשפחות עם ילדים

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

הכתבה מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים בוינדזור עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט (באנגלית) ומורכבים מהצבעות של משפחות אשר הגיעו אל וינדזור עם ילדים לחופשה משפחתית בעיירה הסמוכה ללונדון, בירת אנגליה, ושהו בה באחד מבתי המלון. ניסינו לכלול בכתבה מלונות בווינדזור למשפחות במגוון רחב של רמות מחיר וסגנונות אירוח

טיול באנגליה – המלצות לקריאה נוספת:

טיסות ללונדון – איתור טיסות זולות לאנגליה וביקורת חברות תעופה

השכרת רכב באנגליה – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים

מלונות מומלצים בלונדון עם שרותי בייביסיטר

הזמנת לירה שטרלינג (GBP) בנתב"ג

eSim ו-Sim לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

10 מלונות מומלצים בווינדזור עם ילדים

מלון מקדונלד ווינדזור Macdonald Windsor 

מקדונלד ווינדזור, בית מלון בווינדזור בדירוג 5 כוכבים הממוקם מול טירת ווינדזור, ברחוב היי סטריט, מציע חדרי שינה מצוינים ואינטרנט אלחוטי חינם, נוסף על בר-מסעדה. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוגי מלונות מומלצים בווינדזור עם ילדים.

כל חדר במקום מעוצב באופן שונה וכולל מערכת מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי לוויין, תחנת עגינה לאייפוד וחדר רחצה מודרני עם מוצרי טיפוח חינם. מסעדת Caleys מגישה מאכלים איכותיים מתפריט יצירתי המורכב מתוצרת עונתית אורגנית. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר מבושלת ואילו שירות החדרים זמין כל שעות היממה. המלון ממוקם במרחק של 15 דקות נסיעה בלבד מנמל התעופה לונדון הית'רו (London Heathrow), ובמרחק של 20 דקות נסיעה מפארק ת'ורפ (Thorpe Park).

המלון שוכן בלב רויאל ווינדזור (Royal Windsor), במרחק של 1.6 ק״מ בלבד ממסלול המירוצים ווינדזור (Windsor Racecourse) ו-4 ק״מ מאגם החתירה איטון דורני (Eton Dorney Rowing Lake).

שירות חניה זמין בתשלום נוסף ובהזמנה מראש. המלון כולל גם נקודת טעינה לרכבי Green Car.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קסטל ווינדזור Castle Hotel Windsor – MGallery 

קסטל ווינדזור, מלון מפואר בדירוג 4 כוכבים הממוקם במרכז העיירה – מרחק שתי דקות הליכה מהכניסה הראשית לטירת ווינדזור עם  גישה נוחה ללגולנד ווינדזור – פארק השעשועים האהוב, למסעדה עטורת פרסים ולחדרי אירוח עם טלוויזיה לוויינית ומיזוג אוויר. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוג בתי מלון מומלצים בוינדזור עם ילדים.

המלון נמצא במבנה בסגנון ג'ורג'יאני עם חללי פנים מודרניים ומשקיף אל תהלוכת חילופי המשמרות המפורסמת של משמר המלכה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המבנה וחניה פרטית זמינה לאורחים בתשלום נוסף. זהו מלון ללא עישון.

במקום האירוח 108 חדרים שבכל אחד מהם חדר רחצה צמוד, מיני בר, טלוויזיה עם חיבור Mp3, קרש/מגהץ ואמצעים להכנת שתייה חמה. ניתן להזמין חדר עם מיטת אפריון וסוויטת לאקז'רי.

במסעדת Eighteen מוגשות מנות משובחות המורכבות חומרי גלם מקומיים איכותיים. ניתן להזמין ארוחות מלאות בשירות החדרים עד השעה 22:00. בטרקלין עומדים לרשותכם קפה בוקר או תה מנחה על פי המסורת הבריטית – אותו טרקלין ממנו ניתן להשקיף אל תהלוכת חילופי המשמרות. האתר מפעיל אולמות נשפים ומתקני כנסים גדולים בהם ניתן לערוך אירועים, חתונות וסעודות פרטיות.

המלון נמצא 300 מטרים בלבד מתחנת הרכבת המרכזית, ממנה ניתן להגיע למרכז לונדון תוך 30 דקות. מסלול המרוצים ווינדזור ניצב במרחק 6 דקות נסיעה מהמלון ואילו מסלול המרוצים Ascot מרוחק 12 דקות ממנו. נמל התעופה Farnborough מרוחק 30 דקות נסיעה משם ואילו אצטדיון Twickenham – 32 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון וספא סר כריסטופר רן  Sir Christopher Wren Hotel & Spa 

סר כריסטופר רן, מלון וספא בדירוג 4 כוכבים השוכן בבית מהמאה ה-17, בין נהר התמזה וטירת ווינדזור. המלון מציע אינטרנט אלחוטי חינם, חדרים ממוזגים, מרכז ספא ומסעדה עטורת פרסים. המלון זוכה לציון 8.4 בדירוגי מלונות מומלצים בווינדזור למשפחות עם ילדים.

כל חדר מעוצב באופן אינדיבידואלי, אך מודרני. בכל חדר ניתן למצוא טלוויזיה, חדר רחצה יוקרתי פרטי וגם פינת עבודה מרווחת. חלק מהחדרים משקיפים אל גשר Eton ואל נהר התמזה. במקום תמצאו ארבעה אגפים היסטוריים ובהם חדרים פרטיים מבודדים יותר.

במרכז הספא שבמלון תמצאו סאונה, ג'קוזי חיצוני ומרכז כושר בעל שלושה מפלסים הכולל חדר יוגה וחדר רגיעה. במסעדת Thames View שבסמוך לנהר, על שלל פרסי המטבח האירופי המודרני שקיבלה, מכינה מנות ממוצרים עונתיים. תוכלו להתפנק שם מדי בוקר על ארוחת בוקר מלאה ובה מנות אירופאיות ואנגליות.

מסעדות וברים רבים נמצאים בסביבה המיידית של המלון, בעוד שתחנת הרכבת הקרובה מרוחקת 2 דקות הליכה בלבד ממנו. טירת ווינדזור ההיסטורית והידועה מרוחקת 500 מטרים ממקום האירוח, בעוד שהתיאטרון המלכותי נמצא ממש בפתח המלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון פוקסהילס Foxhills 

פוקסהילס, מלון בדירוג 4 כוכבים, שוכן בבית אחוזה מן המאה ה-19 וממוקם באמצעו של שטח בן 400 דונם. המקום מתחזק שני מגרשי גולף המארח אליפויות, מגרשי סקווש וטניס, חדר כושר מתקדם ומרכז בריאות וספא יוקרתי עם בריכות – סטנדרט מותרות גבוה בהשוואה אל בתי מלון בווינדזור ברוב המיקרים.

במלון יש 4 בריכות שחייה חיצוניות מקורות, כמו גם טיפולי ספא שונים. המלון מפעיל גם מועדון נוער בו יוכלו הילדים ליהנות מפעילויות המתאימות לגילם ולהכיר ילדים ונערים אחרים מרחבי העולם, כמו גם מכון יופי המציע טיפולי יופי שונים ומפנקים.

החדרים אלגנטיים ומשקיפים אל הבריכה, החצר או מגרשי הגולף; בכל אחד מהם יש טלוויזיה וערוצי סקיי, כורסה, אמצעים להכנת שתייה חמה, מיני בר ומוצרי טיפוח מבית The White Compan. המלון זוכה לציון 8.8 ברשימות מלונות מומלצים בווינדזור עם ילדים.

שלושה מסעדות ייחודיות פועלות בשטחי המלון: מסעדת Manor המגישה מאכלים מסורתיים עונתיים, Summerhouse המגישה מנות קלות ו-Nineteen המציעה מנות בראסרי איכותיות.

המלון ממוקם פחות מ-3 קילומטרים מהכביש המהיר M25 וכ-35 דקות נסיעה משדה התעופה Gatwick Airport.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון הולידיי אין אקספרס לונדון הית'רו Holiday Inn Express London Heathrow T5 

הולידיי אין אקספרס לונדון הית'רו, מלון מודרני בוינדזור בדירוג 3 כוכבים הנמצא פחות מ-5 קילומטרים מטרמינל 5 בנמל התעופה הית'רו ומוגשת בו ארוחת בוקר יומית אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המלון. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי בתי מלון מומלצים בווינדזור למשפחות עם ילדים.

חדרי השינה כוללים מבחר כריות – קשות או רכות – ואילו חדר הרחצה הפרטית כולל מקלחת סילונית. טלוויזיה עם ערוצי לוויין ואמצעים להכנת שתייה חמה הם מתקנים נוספים הזמינים לאורחים. ניתן לנוח בבר-לאונג' שבאתר, בו תוכלו ליהנות ממגוון מנות בשעות 18:00 – 22:00. Tratts היא מסעדה איטלקית הסמוכה למלון ומגישה מנות איטלקיות באווירה מעניינת. טירת ווינדזור ניצבת 5 קילומטרים מהמקום.

המלון מרוחק 10 דקות נסיעה בלבד מתחנת רכבת Slough ו-10 דקות מתחנת האוטובוס המרכזית בנמל התעופה הית'רו. רכבת תחתית זמינה לנוסעים בטרמינל 5 של שדה התעופה הית'רו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון הולידיי אין לונדון Holiday Inn London – Heathrow T5 

הולידיי אין לונדון, מלון בדירוג 4 כוכבים הממוקם בכפר קולנברוק אנד פויל (Colnbrook and Poyle) ההיסטורי – מרחק 10 דקות נסיעה בלבד מטרמינל 5 של נמל התעופה הית'רו, וכולל חדר כושר קטן וגישה נוחה לכבישים המהירים A4, M4 ו-M25. אל טירת וינדזור ואל וינדזור פארק ניתן להגיע בנסיעה של 10 דקות.

המלון מציע חדרים נעימים ומודרניים עם מערכת מיזוג ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.1 בביקורות על בתי מלון מומלצים בווינדזור למשפחות עם ילדים.

לאורך היום מוגש מזון איכות בליווי קפה סטארבקס ואפשרויות לארוחות בוקר ארוזות (טייק-אווי).

אל פארק השעשועים וכפר הנופש האהוב ת'ורפ פארק תוכלו להגיע תוך 20 דקות של נסיעה. גם פארק השעשועים לגולנד נמצא במרחק זהה מהמלון. אל נמל התעופה תוכלו להגיע בעזרת אוטובוס מספר 60 או על-ידי שירות ההסעות לשדה התעופה של מלון Hoppa – בעבור תשלום נוסף.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון פארק אין ביי רדיסון לונדון הית'רו Park Inn by Radisson London Heathrow 

פארק אין ביי רדיסון לונדון הית'רו, מלון בדירוג 4 כוכבים הממוקם פחות מ -500 מטר מהטרמינלים 3-1 של נמל התעופה הית'רו, מציע אינטרנט אלחוטי איכותי בגישה חופשית, חדרים מרווחים מודרניים ומרכז כושר ובו בריכה מקורה, משקולות וציוד אירובי, בו תוכלו לנפח את שריריכם ולשמור על הכושר. המלון מפעיל גם הסעות מ/אל הטרמינלים השונים של שדה התעופה.

חדרי המלון ממוזגים ובכל אחד מהם תמצאו טלוויזיה שטוחת מסך עם וסרטים בתשלום, חדר רחצה פרטי ובו מייבש שיער, אמצעים להכנת שתייה חמה ושולחן עבודה. המלון זוכה לציון 8.3 בהמלצות על מלונות בווינדזור למשפחות עם ילדים.

אפשר להתעדכן בנוגע לטיסות בעזרת טלוויזיות פלזמה שמציגות בזמן אמת לוחות זמני המראה של הטיסות. נוסף על כך, מספק מקום האירוח מתקני חניה מרשימים בגודלם. במסעדה שבמלון RBG Bar & Grill תוכלו להתפנק עם מנות מתפריט בינלאומי ואילו בטרקלין תוכלו ליהנות מקפה משובח תוצרת Costa, כמו גם ממנות קלות וחטיפים לאורך היממה כולה, כמו גם בר מצויד.

המקום נמצא 15 דקות נסיעה בלבד מפארק העסקים Stockley. טירת ווינדזור ופארק ת'ורפ נמצאים שניהם 20 דקות נסיעה ברכב. רכבת Heathrow Express מגיעה למרכז לונדון ההומה תוך 15 דקות נסיעה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון סופיטל לונדון הית'רו Sofitel London Heathrow 

סופיטל לונדון הית'רו, בית מלון באיזור ווינדזור בדירוג 5 כוכבים, כולל גישה ישירה במעבר מקורה לטרמינל 5 של נמל התעופה הית'רו. המלון מציע שירותי בריאות וספא מודרני, חדר כושר חדיש הפעיל כל שעות היממה, שתי מסעדות ושני ברים. תוכלו להגיע למרכז לונדון בסיוע שירותי רכבת ישירה משדה התעופה. מיקומו של המלון מאפשר את הנופים הפנוראמיים המרהיבים של שדה התעופה. המלון זוכה לציון 9.1 בביקורות על מלונות מומלצים בוינדזור למשפחות עם ילדים.

כל חדר שינה הוא מרווח וממוזג, וכולל טלוויזיה בלוויין, אינטרנט אלחוטי חינם, חדר רחצה עם מקלחת ואמבטיה נפרדות ושירות חדרים בכל שעות היממה.

תוכלו להירגע תוך צפייה בשידורי ערוץ הספורט Sky על מסך הטלוויזיה המרשים שבבר ה-Sphere Bar וליהנות מעוגות ותה ב-Tea Salon. רעבים? תנו לצוות של מסעדת La Belle Époque לפנק אתכם עם מנות של מטבח פיוז'ן צרפתי באטמוספרה מסוגננת, או למסעדת Vivre להציע לכם מנות מהתפריט הבינלאומי הנהדר שלה.

המלון מרוחק 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת Terminal 5 Rail Station, בעזרתה תוכלו להגיע למרכז לונדון ההומה תוך 21 דקות נסיעה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון הייאט פלייס לונדון Hyatt Place London Heathrow Airport – Bath Road

הייאט פלייס לונדון, מלון בדירוג 4 כוכבים הנמצא 5 דקות נסיעה משדה התעופה הית'רו, מציע אירוח עם חדרים חסינים לרעש, דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה וחניה לשהות קצרה. מחוץ למלון הייאט פלייס עוצר אוטובוס ציבורי המסיע ללא עלות מ/אל שדה התעופה, כמו גם שירות הסעות הזמין בעבור תשלום נוסף. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוגי מלונות מומלצים בווינדזור עם ילדים.

מכון הכושר שבמקום מאובזר במלואו ופתוח כל שעות היממה, בזמינות מלאה וחופשית לאורחים. אינטרנט אלחוטי זמין חינם עבור האורחים וללא הגבלה.

בבר Coffee to Cocktail מוצגים בטלוויזיית הפלזמה הגדולה ערוצי לוויין של Sky Sports, ובאותו מקום מוגש מגוון מרשים של חטיפים, קוקטיילים ומשקאות. בבית הקפה Gallery תוכלו להתענג על ארוחת בוקר מבושלת או קונטיננטלית, וכן על מנות אירופאיות בנות ימינו.

חדרי המלון ממוזגים כולם ובכל אחד מהם יש מקרר קטן, כספת למחשב נייד, טלוויזיה גדולה, אמצעים להכנת שתייה חמה, חדר רחצה פרטי עם מייבש שיער וחלונות עם זיגוג משולש נגד רעש. חלק מהחדרים כוללים גם נוף יפה של מסלולי ההמראה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון דירות סטיי-סיטי Staycity Aparthotels London Heathrow 

סטיי-סיטי, מלון דירות באיזור ווינדזור בדירוג 4 כוכבים שנמצא רק 6 דקות נסיעה ברכבת הית'רו קונקט משדה התעופה הית'רו, ובמרחק 17 דקות בלבד מלונדון פדינגטון. יחידות האירוח שהוא מציע מרוהטות למשעי, ובנוסף יש גם אינטרנט אלחוטי חינם, דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה וחניה במלון. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי מלונות מומלצים בווינדזור למשפחה עם ילדים.

בכל דירה יש חדר שינה אחד או שניים ובכל אחת מהן תמצאו מטבח מאובזר ובו מדיח כלים, מקרר-מקפיא, מיקרוגל ותנור – יתרון משמעותי למשפחות בהשוואה אל מלונות בווינדזור בד"כ – כמו גם מייבש שיער. בטרקלין יש טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצים לצפייה חופשית, נגן DVD וספת מיטה. על פי בקשה (ובהתאם לזמינות), ניתן לבקש כיסאות מוגבהים לילדים ועריסות תינוק. אל כל הקומות ניתן להגיע בעזרת מעלית.

תחנת רכבת Hayes & Harlington ממוקמת רק 2 דקות הליכה מהדירות, בעוד שלגולנד ווינדזור מרוחק 25 דקות נסיעה מהן. מסלולי גולף תוכלו למצוא 20 דקות הליכה בלבד ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל