וינדזור אטרקציות מומלצות

וינדזור באנגליה – אטרקציות מומלצות וטיפים לחופשה

ווינדזור היא אחד היעדים הפופולאריים בעת תכנון טיול באנגליה – במיוחד למשפחות אבל בהחלט לא רק – וטירת וינדזור הידועה איננה הסיבה היחידה לכך. בווינדזור הציורית תוכלו לבקר בפארק השעשועים הידוע באנגליה, לגולנד ווינדזור, לצאת לשייט על נהר התמזה, ליהנות מטיול על אוטובוס התיירים, ועוד ועוד אטרקציות – עליהן תלמדו יותר בכתבה הבאה

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

ווינדזור Windsor היא עיירה עתיקה באנגליה, לא רחוק מהבירה לונדון, שמפורסמת בעיקר בשל הטירה שיש בה – טירת ווינדזור, שבנייתה החלה בשנת 1075, שהיא הטירה הגדולה והעתיקה ביותר בעולם שבה עדיין חיים. הדגל המלכותי מונף מפנים הטירה כאשר המלכה שוהה בה. בשנים האחרונות החלו משפחות רבות להגיע אל ווינדזור עם הילדים בעקבות פתיחתה של עוד אטרקציה תיירותית בוינדזור – פארק השעשועים לגולנד.

טיול באנגליה – המלצות לקריאה נוספת:

בתי מלון בווינדזור – המומלצים לחופשה משפחתית 

טיסות ללונדון – איתור טיסות זולות לאנגליה וביקורת חברות תעופה

השכרת רכב באנגליה – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים

הזמנת לירה שטרלינג (GBP) בנתב"ג

eSim ו-Sim לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

אטרקציות בווינדזור


טירת וינדזור

רוצים לראות היכן הנסיך הארי ומייגן מרקל התחתנו ב-2018? טירת וינדזור היא הטירה העתיקה ביותר בעולם וגם הטירה המיושבת לאורך הזמן הארוך ביותר, שבה אנשים חיים במשך התקופה הארוכה ביותר בהיסטוריה – מעל אלף שנה! הזמינו כרטיסי כניסה לטירת וינדזור מראש בקישור (למטה) ותזכו לגישה למגורים המלכותיים, האולמות החצי-מלכותיים, כנסיית סנט ג׳ורג׳ ועוד.

טירת ווינדזור מתפרשת על פני שטח של מעל 10.5 הקטר וחיו בה יותר מ-39 מלכים ומלכות. בביקורכם כאן תוכלו להצטרף לסיור מולטימדיה עצמי – מומלץ מאוד עבור משפחות שמתכננות טיול בטירת וינדזור עם ילדים – הלוקח אתכם ברחבי החדרים המלכותיים, המשקפים את האהדה לפאר של המלך צ׳רלס השני וג׳ורג׳ הרביעי. החדרים מלאים בפרטי ריהוט יוקרתיים מצרפת ואנגליה, ותוכלו גם לראות את ציורי השמן שהוזמנו ע״י המלכים והמלכות עבור האוסף המלכותי שלהם. תוכלו גם לבקר בכנסיית סנט ג׳ורג ולראות היכן קבורים עשרה מהמלכים.

בין ספטמבר למרץ, אפשר גם לבקר בחדרי המגורים הסמי-מלכותיים ששימשו את ג׳ורג׳ הרביעי במאה ה-19. זו הטירה הגדולה והמאויישת ביותר בעולם! פעם הייתה בנויה כולה מעץ בלבד. היו אלה הנורמנדים שבנו אותה לאחר שוויליאם הכובש ניצח בקרב הייסטינגס המפורסם של שנת 1066.

להזמנת כרטיסים לטירת ווינדזור


טירת וינדזור – סיור הלוך ושוב מלונדון

מוויליאם הכובש ועד מלכת אנגליה אליזבת של היום, כולם בילו את זמנם כאן בטירת ווינדזור. אם אתם לא מתכננים לבלות ממש חופשה בווינדזור עם לינה אבל רוצים לראות את טירת ווינדזור, הזמינו כרטיסים בקישור ועלו על אוטובוס נוח עם מדריך צמוד שילווה אתכם בדרככם לוינדזור מלונדון, למסע מרתק אל תולדותיה של הטירה העתיקה ביותר בעולם. בקרו בקפלת סנט ג׳ורג׳, בחדרי המגורים המפוארים ובעיירה עצמה. זה המקום שבו שייקספיר שאב השראה לקומדיה ׳נשות ווינדזור העליזות׳.

הצטרפו למדריך התיירים שלכם וצללו 900 שנה אחורה בזמן. בקרו בדירות המלכותיות, תראו היכן המלכה יושבת לשתות את התה שלה, בקרו בקפלה ומשם המשיכו לסייר בעיר ווינדזור, שממנה שייקספיר שאב את ההשראה ליצירה הקלאסית ׳נשות ווינדזור העליזות׳.

להזמנת כרטיסים לטיול מלונדון לטירת ווינדזור


לגולנד ווינדזור  LEGOLAND® Windsor

אם אתם מגיעים אל ווינדזור עם ילדים הרחיבו את גבולות הדמיון שלהם בארץ קסומה של כיף ויצירתיות בלגולנד וינדזור, פארק השעשועים הפופולרי ביותר בבריטניה הכולל אזורי נושאים נפלאים שיעסיקו אתכם ואת הילדים במשך שעות. תמצאו כאן עולמות רבים ומהנים כמו עולם הנינג׳גו (world of NINJAGO®,) המאוד פופולרי ועד ׳ארץ הוויקינגים׳ (Land of Vikings), ממלכת האבירים (Knights Kingdom), חופי הפירטים (Pirate Shores), ממלכת הפרעונים (Kingdom of the Pharaohs) ועוד!

בנוסף, תמצאו כאן מתקני שעשועים כמו Vikings' River Splash  וה-The Dragon מתקן בנושא אבירים, המלא בסיבובים, פיתולים ודרקוני ענק אדומים. הצטרפו ל- Pirate Falls Treasure Quest ושוטו במורד הנהר כדי להימלט מהפירטים המפחידים.

גלו את ׳מינילנד׳ (Miniland) והתפעלו ממודלים מדהימים של אירופה וארה״ב הבנויות מקרוב ל-40 מיליון לבני לגו! ב-Atlantis Submarine Voyage שוטו בים כחול עמוק וצאו לרכיבה בבלון המעופף שבלגו סיטי (LEGO® City), ועוד המון!

להזמנת כרטיסים לפארק השעשועים לגולנד ווינדזור


קרוז תה בוינדזור אחר הצהריים Windsor Afternoon Tea Cruise

שיט של שעה ורבע לאורך נהר התמזה המפורסם. השיט יוצא ממש ממרכז וינדזור. בדרך, תתפנקו במבחר כריכים ומאפי פטיסרי קטנים, כיאה לשעת תה בריטית, וכמובן ספלי תה.

כל זה מתרחש על גבי הספינה מלודי (Melody). אטרקציות תיירותיות בוינדזור שחולפים על פניהן בשיט כוללות את טירת .וינדזור (Windsor Castle), מסלול המירוצים של ווינדזור (Windsor Racecourse), איטון קולג׳ (Eton College) ועוד. זהו בילוי מושלם עבור משפחות שמתכננות טיול בוינדזור עם הילדים.

להזמנת קרוז בווינדזור על התמזה


אוטובוס התיירים של וינדזור

אוטובוס התיירים של וינדזור הוא הזדמנות ליהנות מקסמיה של וינדזור בסטייל ופיתרון מושלם לבעיות התחבורה – במיוחד עבור משפחות המגיעות אל ווינדזור עם ילדים קטנים ולא רוצות ללכת הרבה ברגל. אוטובוס התיירים של ווינדזור נוסע במסלול מעגלי בין אטרקציות בווינדזור – כאשר הכרטיס שניתן להזמין בקישור מקנה לכם שימוש בלתי מוגבל באוטובוסים האדומים הבריטים הקלאסיים שמטיילים לאורך מסלול מוכר ברחבי העיר, כך שתוכלו לעלות ולרדת בכל התחנות ללא הגבלה.

הכרטיס תקף למשך 24 שעות שבהן תוכלו לראות אטרקציות בווינדזור כמו טירת סנט ג׳ורג׳ (St George's castle), איטון קולג׳ (Eton College) ואת טירת וינדזור (Windsor Castle) המהודרת. את כל זה מלווה מדריך שמע, המעניק הקדמה מושלמת להיסטוריה העשירה של האזור.

אלה אוטובוסים נוחים, עם קומה שנייה פתוחה, כך שביום נאה תוכלו ליהנות מנופים יפים של וינדזור, עם האדריכלות היפה של המאה ה-11, כשמדריך השמע מספק לכם פרטים כיפיים ומעניינים בסגנון טריוויה. האוטובוסים יוצאים  כל 30 דקות כך שההמתנה לעולם לא ארוכה מדי.

כרטיס הנסיעה הזה מאוד שימושי ומהווה למעשה פיתרון כולל לצרכי התחבורה בווינדזור של תיירים. כאן אתם נהנים מ-11 תחנות שהן מיטב האטרקציות התיירותיות בווינדזור. אטרקציות תיירותיות נוספות כוללות את קפלת סנט ג׳ורג׳ (St George's Chapel), צפייה בברבורים השטים ב- HM Swans Marker ועצירה בביתה של המלכה.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של ווינדזור


קרוז ארוחת צהריים בוינדזור Windsor Lunch Cruise

צאו לשייט של אמצע יום בן 90 דקות לאורך נהר התמזה המפורסם, היוצא ממרכז וינדזור. בדרך תיהנו מארוחה של מנות טריות לפי עונה. בחוץ, תיהנו מנופי העיר היפים.

הספינה מלודי (Melody) מציעה פינוק מיוחד, והמצרכים שמהם מכינים את התפריט המכובד הם תוצרת המקום. בדרך תוכלו לספוג את המראות הפנורמיים של האטרקציות המובילות בווינדזור, כולל טירת ווינדזור (Windsor Castle) המפורסמת, מסלול המירוצים (Windsor Racecourse), איטון קולג׳ (Eton College) ועוד.

בסיום השיט, תחזרו לחוף כשאתם שבעים, מרוצים ורגועים, ותוכלו לעבור בשלווה ליעד הבא בטיול בווינדזור.

להזמנת הפלגה על נהר התמזה מווינדזור


קרוז בווינדזור עם ארוחת ערב

חוויה בלתי נשכחת שמשלבת שייט בווינדזור עם מסעדה אלגנטית ונוף יפה ומגוון של וינדזור בשעת ערב, והכל על רקע של מוסיקה נהדרת. בעודכם שואפים את הנופים של וינדזור מסיפון האוניה ׳מלודי׳ (Melody), תוכלו ליהנות מארוחה של 5 מנות ממיטב מאכלי העונה הטריים. מובטח שזו תהיה אחת הארוחות האלה שתמשיכו להיזכר בהן  גם חודשים לאחר מכן.

היציאה היא מוקדם בערב, והשייט, כאמור, מכיל תפריט של חמש מנות טריות, שהוכנו ועוצבו במומחיות, כולל קוקטיילים. בדרך, תיהנו מהתבוננות אל עבר אטרקציות כמו טירת ווינדזור (Windsor Castle), מסלול המירוצים של ווינדזור (Windsor Racecourse), איטון קולג׳ (Eton College) ועוד.

לאחר קינוח של פטיט פור וקפה תחזרו לחוף ותוכלו להמשיך לבית המלון ללילה. אם אתם מגיעים אל ווינדזור עם ילדים קטנים שימו לב שהקרוז הזה מסתיים מאוחר וכנראה עדיף לקחת את הקרוז של שעות הצהריים.

להזמנת קרוז ארוחת ערב בוינדזור


לגולנד וינדזור : כניסה מוקדמת LEGOLAND® Windsor –  Early Bird

הרחיבו את האופקים והדמיון בעולם מלא בצבע, כיף ויצירתיות בלגולנד ווינדזור, פארק השעשועים המבוקר ביותר בבריטניה. גלו עשרות אזורי נושא מאוד מפורטים שיעסיקו וירתקו אתכם ואת הילדים במשך שעות רבות. בחרו להוסיף את כרטיס המשקאות Quencher pass כדי לקבל מילוי חוזר חינם לכל המשקאות הקלים.

דמיינו שאתם נינג׳ה והתאמנו באמנות הלחימה העתיקה ספינג׳יטסו ב״מחנה האימונים נינג׳גו״ (NINJAGO® Training Camp), צאו לרכיבה מעוררת חושים במתקן ארבעת הממדים  4D NINJAGO® The Ride, ופגשו את הנינג׳ה המקורי – ממש חובה לנינג׳ות וסמוראים קטנים!

בנוסף, מתקנים כמו Vikings' River Splash  וה-The Dragon מתקן על נושא אבירים, המלא בסיבובים, פיתולים ודרקוני ענק אדומים. הצטרפו ל- Pirate Falls Treasure Quest ורדו במורד הנהר כדי להימלט מהפירטים המפחידים.

להזמנת כרטיסי כניסה מוקדמת ללגולנד ווינדזור

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל