השכרת רכב עם ילדים בחו"ל

השכרת רכב עם תינוק

השכרת רכב עם תינוק דורשת תכנון מיוחד – קודם כל, בוודאי תירצו למצוא רכב שכור שמתאים לצרכיכם, במחירים הכי זולים. אך כאשר מתכננים לשכור רכב עם תינוק אין די בכך – יש לוודא מראש כי יש ברכב השכור כסא בטיחות לתינוק, והדבר כרוך בהזמנה מיוחדת ותשלום נוסף. כתבה זו תספק לכם את כל המידע הדרוש ותחסוך לכם הרבה כסף בתהליך

בהשכרת רכב עם תינוק בארץ הפרט החשוב ביותר הוא כמובן הזמנת מושב בטיחות לתינוק, אותו כדאי לזכור להזמין מראש כיוון שברוב סניפי השכרת הרכב המלאי של מושבי הבטיחות לתינוק מוגבל. כדאי לעשות הזמנה כזו כמה שיותר זמן מראש במיוחד בחגים, בסופי שבוע ובקיץ. תוספת תשלום על מושב בטיחות לתינוק או בוסטר מחושבת לרוב לפי יום, כך שהעלות של התוספת עלולה להשפיע על הבחירה שלכם בחברת השכרת הרכב. בהשכרות רכב לתקופה ארוכה העמלה הזו יכולה להיות משמעותית.

כדי לאתר את המחירים הכי זולים על השכרת רכב בארץ או בחו"ל, מומלץ להשתמש במנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב:

מחירי השכרת כסא תינוק או בוסטר בהשכרת רכב

בדקנו אצל מספר חברות השכרת רכב בארץ כמה עולה תוספת של מושבי בטיחות (להשכרת רכב ליום אחד בתחילת אוגוסט בתחנת נתב"ג):

שלמה סיקסט הציעה לנו כסא תינוק בעלות של 17.8 ש"ח ליום, ובוסטר בעלות של 13.3 ש"ח ליום.

חברת אלדן הציעה לנו תוספת בוסטר/מושב בטיחות לתינוק בעלות של 21.06 ליום.

חברת באדג'ט הציעה לנו תוספת של כיסא לתינוק בעלות של 20.37 ש"ח ליום, ובוסטר בעלות של 16.3 ש"ח ליום.

יורופקאר מציעה תוספת של בוסטר או מושב לתינוק בעלות של 23.4 ש"ח ליום.

הרץ הציעה לנו תוספת של כיסא תינוק או בוסטר בעלות של 28.07 ש"ח.

אוויס מציעה תוספת של בוסטר או כיסא בטיחות לתינוק (גיל שנה ומעלה) בעלות של 24.8 ש"ח ליום.

השכרת רכב עם תינוק

פרט נוסף שכדאי לשקול בהשכרת רכב עם תינוק, מלבד מושב בטיחות ובמיוחד אם מדובר במשפחה עם מספר ילדים, הוא סוג הרכב הרצוי. רכב סטיישן, רכב משפחתי, ג'יפ או מיני וואן יהיו בעדיפות על פני רכבים קטנים כדי שתוכלו להעביר את הנסיעה בנוחות עם מספיק מקום ומרחב לילדים ולציוד אם יש. הדרך הטובה ביותר למצוא השכרת רכב למשפחה עם תינוק היא בעזרת השוואת מחירים, כמו זו של אתר רנטלקארס.

מדובר במערכת חכמה ויעילה, שתמצא עבורכם השכרות רכב ממגוון חברות, ותשמש כצד שלישי שיבצע עבורכם את ההזמנה, יאפשר לכם לנהל אותה באתר, יספק לכם תמיכה במהלך ואחרי ההזמנה ויציג עבורכם את כל הפרטים החשובים.

חשוב לזכור שתוספת של כיסא תינוק או בוסטר בדרך כלל כרוכה בתשלום, והמחיר שמופיע באתר של רנטלקארס לא כולל תוספות. לכן, כדאי להיעזר ברשימת העלויות למושבי בטיחות לתינוק שהצגנו בכתבה, אך חשוב לזכור שהמחירים עלולים להשתנות ומחיר התוספת הסופי נקבע על ידי חברת השכרת הרכב. עמלות על תוספת לרוב תשלמו בדלפק ההשכרה.

אז איך מזמינים השכרת רכב למשפחה עם תינוק בעזרת אתר רנטלקארס?

השתמשו בתיבת החיפוש של רנטלקארס (תוכלו למצוא אותה למעלה בעמוד זה), והזינו את תחנת האיסוף וההחזרה, התאריך, וגם סמנו בתיבה המתאימה אם גיל הנהג הוא בין 30 ל65. כעת יוצגו בפניכם הצעות מחיר ממגוון חברות להשכרת רכב – ולצד כל הצעת מחיר יוצגו פרטים חשובים. האתר משתף פעולה עם חברות מקומיות ובינלאומיות, כמו הרץ, אוויס, יורופקאר, אלאמו, באדג'ט ועוד.

זכרו לבדוק את מספר הנוסעים, סוג תיבת ההילוכים, הביטוחים הכלולים (חשוב לוודא שהמחיר כולל ביטוחי חובה, שכן אם הוא לא כולל את כל ביטוחי החובה תאלצו להוסיף אותם להזמנה ולשלם עליהם בדלפק), מספר המזוודות ועוד.

כמובן שאפשר גם לסנן את התוצאות לפי סוגי רכב (בחרו בסוג הרכב הרצוי מתוך הרשימה בחלק העליון של העמוד) או לפי פרטים טכניים או פרטי החברה (בצד ימין של הדף). בשלב החיפוש תוכלו לקרוא את תנאי השכרת הרכב, ולקרוא חוות דעת של לקוחות קודמים על חברות השכרת הרכב השונות.

לחצו על "הזמן עכשיו" לאחר שמצאתם את ההצעה המתאימה ביותר עבורכם, ותתבקשו למלא טופס הזמנה קצר, שכולל תזכורת של פרטי ההזמנה החשובים, הזנת פרטים אישיים, בחירת תוספות (ביניהן מושב בטיחות לתינוק או בוסטר) והזנת פרטי תשלום. התשלום באתר מתבצע בכרטיס אשראי.

בעת ההזמנה, תוכלו לראות אם שיטת התשלום היא מלוא התשלום מראש באתר, או תשלום חלקי באתר ותשלום היתרה בדלפק. על תוספות משלמים לרוב בדלפק.

את אישור ההזמנה תקבלו לרוב באופן מיידי, אך לעיתים יש צורך להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב. לאחר קבלת אישור ההזמנה תוכלו לנהל את ההזמנה באתר של רנטלקארס ולהדפיס את שובר השכרת הרכב. תוכלו ליצור קשר עם צוות האתר באימייל או בטלפון מקומי.

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל