השכרת רכב ורוצלב

השכרת רכב ורוצלב (פולין) – הסברים ומחירים

לפני הזמנת השכרת רכב בורוצלב בפולין מומלץ מאוד להיכנס לכתבה הזו, שתחסוך לכם לא מעט כסף והרבה שאלות וטירחה. כאן תמצאו גם מנוע השוואת מחירים מיוחד שיאתר עבורכם השכרת רכבים בורוצלב במחירים הכי זולים, וגם מידע חשוב על נהיגה בורוצלב (כולל סרטון וידאו עם הדגמה)

  הזמנת דילים לורשה  |  הזמנת דילים לקרקוב  |  הזמנת טיולים מאורגנים לפולין

אם אתם מחפשים השכרת רכב בורוצלב בזול כדאי להשתמש במנוע החיפוש להשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בעולם, הנמצא בדף זה למטה. התהליך מהיר ופשוט – בשדה "ארץ" בחרו את פולין, ואז בשדה "עיר" בחרו את ורוצלב – wroclaw – ואת המיקום המסויים אליו תירצו להזמין השכרת רכב בורוצלב מתוך רשימת הסניפים של חברות ההשכרה, הכוללת אפשרויות נוחות למטייל כמו השכרת רכב בשדה התעופה בורוצלב, בתחנת הרכבת, או במלון איביס סטיילס בורוצלב. אח"כ מלאו את התאריכים בהם אתם שוקלים להזמין רכב שכור בורוצלב וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בוורוצלב הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית (על מגוון סוגי רכבים)

חופשה בפולין – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בורוצלב למשפחות עם ילדים

טיסות לפולין – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בפולין – השוואת מחירים וטיפים

הזמנת זלוטי פולני (PLZ) בנתב"ג

eSim ו-Sim לפולין – מידע שימושי למטייל

נהיגה בורוצלב – טיפים חשובים

ורוצלב שוכנת קרוב לכביש A4 שהוא גם כביש E40, ציר התנועה המרכזי של דרום פולין. כביש A4 מחבר את ורוצלב לערים אחרות ממערב, כולל דרזדן שבגרמניה, אופולה (Opole), קטוביץ׳ (Katowice), קרקוב (Kraków) וז׳שוב (Rzeszów) ממזרח. כביש A8 (E67) משמש ככביש עוקף של ורוצלב, וממשיך אותו הכביש המהיר S8 שמחבר את העיר ללודז׳ ואל עיר הבירה וורשה. כביש S5 הבנוי בחלקו, כאשר חלקים רבים ממנו עדיין נמצאים בשיפוצים, אמור לחבר את ורוצלב לפוזנן עד 2020. מדרום, אפשר להגיע לוורוצלב דרך DK8. זהו כביש ארצי איטי שמוביל לעיירת הספא קודובה זדרוי (Kudowa-Zdrój) שבגבול הצ׳כי.

ורוצלב היא עיר מאוד ידידותית להולכי רגל ורוכבי אופניים, ותכנון הכבישים שלה בצורת רשת שכולל נתיבי אופניים עוזר גם הוא. החלק המרכזי של העיר שסמוך לעיר הישנה והדאונטאון מתאים להליכה רגלית, אם כי צריך להשתמש בתחבורה ציבורית כדי להגיע לאטרקציות התיירותיות בורוצלב הנמצאות הרחק יותר מאזור הדאונטאון ולאזור Krzyki – אופציה מהירה ואמינה.

שיעור תאונות דרכים בפולין הוא מהגבוהים באירופה, וזהו נתון שלא בהכרח יפתיע את מי שהתנסה בנהיגה בורוצלב. שילוב מסוכן של משטחי כביש רעועים, מערכות כבישים שאינן מסוגלות לשרת את ההיקף הגבוה של התנועה, ויותר מכל ההתנהגות האגרסיבית של הנהגים בפולין מסתכם בתאונות דרכים רבות ברחבי פולין. כדאי להיזהר כאן בנהיגה, לשמור על מרחק נאות מהרכב שלפנים ולקוות לטוב. לפני השכרת רכב בורוצלב אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בורוצלב –

המהירות המקסימלית לנהיגה בפולין היא בד״כ 50 קמ״ש בשטח עירוני (60 בין 23:00-5:00), 90 קמ״ש בשטח בין עירוני, 120 קמ״ש בכבישים מהירים בעלי שני נתיבים ו-140 קמ״ש באוטוסטראדות רב-נתיביות.

יש להדליק פנסים קדמיים בכל שעות היום ולשאת משולש אזהרה, ערכת עזרה ראשונה, נוריות החלפה, מדבקת זיהוי ארצית ומסמכי רישום רכב וביטוח.

לפולין יש גישה של אפס סובלנות לנהיגה תחת שכרות. אחוז האלכוהול המותר בדם הוא 0.2%, כך שאפשר לשכוח אפילו משתיית בירה אחת. אזרחי האיחוד האירופי יכולים להשתמש ברשיון הנהיגה שלהם כל עוד הוא בתוקף ועליכם בשעת נהיגה, אבל לאזרחי מדינות שאינן תחת אמנת וינה, רשיון הנהיגה שלהם אינו תקף כאן – על ישראלים להוציא רישיון נהיגה בינלאומי (עוד בארץ) לפני השכרת רכבים בורוצלב.

אחד הכבישים המהירים היחידים בפולין, ה-A4 מחבר את ורוצלב לברלין (דרך Legnica) וקרקוב (דרך אופולה וקטוביץ׳).

חלק גדול של מרכז ורוצלב הוא מדרחוב, אבל יש גם הרבה רחובות חד-סטריים או רחובות שנראים נגישים שבעצם מותרים לנהיגה רק למחזיקי אישורים מיוחדים (תושבי האיזור), כך שהנהיגה במרכז העיר הוא פשוט סיוט. בגלל תכנון גרוע וסגנון כבישים מוגבל פקקי תנועה בורוצלב מהווים בעייה רצינית. למוניות למשל יכול לקחת עד 20 דקות להגיע אליכם גם אם הן נמצאות במרחק של כמה רחובות בלבד. לכן, עדיף להשאיר את הרכב שלכם בהזדמנות הראשונה, אבל כאן נשאלת השאלה – היכן תשאירו אותו.

חנייה חינם בורוצלב כמעט ולא קיימת, אם כי בחלק מבתי המלון יש חנייה מוגבלת. בדקו כאשר אתם מזמינים חדר. לחניית רחוב, תזהו בצורה קלה את השלט P הכחול הגדול, אבל שימו לב לכך שיש שלט כחול עגול עם X אדום עליו שמשמעותו ׳אין חנייה׳. התשלום על חנייה בוורוצלב נעשה באמצעות מכונות אוטומטיות. במרכז העיר העלות היא 3 זלוטי לשעה הראשונה, 3.60 זלוטי לשעה שנייה ו-4.30 לשעה השלישית. לאחר מכן, העלות היא 3 זלוטי לשעה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל