מידע על השכרת רכב ברוטרדם

השכרת רכב ברוטרדם – השוואת מחירים ומידע

לפני הזמנת השכרת רכב ברוטרדם כדאי לקרוא את הכתבה הבאה, הכוללת השוואת מחירים שתחסוך לכם עשרות אחוזים, טיפים על נהיגה ברוטרדם (כולל סרטון וידאו) וגם הסברים חשובים על חנייה ברוטרדם ותכנון טיול בהולנד או חופשה ברוטרדם עם רכב שכור

השכרת רכב ברוטרדם יכולה להיות זולה משמעותית ממה שחשבתם – השתמשו במנוע השוואת המחירים לחברות השכרת רכב בחו"ל שיאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר עבור דגמי רכב רבים. מלאו את תיבת החיפוש שלמטה – בשדה ארץ ביחרו את הולנד ובשדה עיר את rotterdam רוטרדם. לאחר מכן, בשדה תחנה, ביחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב ברוטרדם מבין האפשרויות הכוללות את שדה התעופה של רוטרדם, את העיר התחתית של רוטרדם, ונקודות ציון ברוטרדם כמו ספאנסה פולדר ואלכסנדר. לסיום, הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב ברוטרדם וליחצו על "חפש"

השכרת רכב ברוטרדם  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


 

חופשה ברוטרדם – עוד כתבות באותו נושא:

רוטרדם עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה בעיר הנמל של הולנד

מלונות מומלצים ברוטרדם למשפחות עם ילדים

הולנד עם ילדים – המדריך המלא לטיול משפחות

טיסות לאמסטרדם – השוואת חברות תעופה ואיתור טיסות זולות

השכרת רכב בהולנד – מדריך מפורט על נהיגה בהולנד וחוקי התנועה 

השכרת רכב ברוטרדם – מידע וטיפים

החנייה ברחוב ברוטרדם אפשרית רק באמצעות כרטיס אלקטרוני הנקרא Chipknip. הכרטיס מגיע עם סכום שטעון בו (ביורו) וניתן לרכוש אותו בנקודות שונות ברחבי רוטרדם, כגון בחנויות הטבק ובחניונים הגדולים.

ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בכמה מעמדות התשלום (מדחנים) באזור המרכזי של העיר, ליד האטרקציות המרכזיות ברוטרדם, אך אין אפשרות לשלם במזומן. יש לשים לב לכך שיש פיקוח קבוע של חוקי החנייה.

החניונים ברוטרדם קלים לאיתור וזיהוי: פשוט עקבו אחר השילוט המורה על P-route. הדרך הפשוטה ביותר לשלם היא באמצעות כרטיס אשראי. התשלום מבוצע ע"י הכנסת הכרטיס למכונה האוטומטית בכניסה לחניון והכנסתו שוב ביציאה. זמן החנייה יחושב באופן אוטומטי. תוכלו גם לשלם במזומן, באמצעות chip-knip או באמצעות קוד (PIN).

ניתן לחנות באחד ממגרשי "חנה וסע" (Park & Ride (P&R) מחוץ לאזור המרכזי של רוטרדם ולהגיע לרוטרדם עצמה באמצעות תחבורה ציבורית.

כמה ממגרשי "חנה וסע" הם: Slinge A15, Hoogvliet A15, Kralingse Zoom A16/E19  ו- Alexander A20/E25. החנייה בהם חינם כאשר אתם נוסעים למרכז רוטרדם בתחבורה ציבורית. תצטרכו לסרוק את הכרטיס במכונה האוטומטית.

לפני השכרת רכב ברוטרדם כדאי לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה ברוטרדם אשר יסייע לכם להתכונן:

רוטרדם קלה לגישה ברכב מרחבי הולנד ואירופה. מאמסטרדם עולים על כביש A4 הפונה דרומה לכיוון האג (The Hague). משם, יש לעלות על כביש A13 לרוטרדם. מאוטרכט (Utrecht), עלו על ה-A12 והחליפו לכביש A20 מייד אחרי גודה (Gouda). כאשר אתם מתכננים טיול בהולנד שימו לב שעומסי תנועה בכבישים המהירים בהולנד הם דבר נפוץ בשעות השיא.

השכרת רכב ברוטרדם
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל