השכרת רכב בקטניה סיציליה – מידע והשוואת מחירים

מתכננים חופשה בקטניה ושוקלים השכרת רכב ויציאה לטיול בסיציליה? המדריך המלא יחסוך לכם מאות שקלים והרבה דאגות עם מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכב בקטניה וטיפים חשובים למטייל על נהיגה בקטניה (כולל סרטון וידאו ומדריך מפורט על נהיגה בסיציליה)

הזמנת דילים לקטניה |  הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

כדי לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בקטניה, ולאתר את המחירים הכי זולים השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל אשר יבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בקטניה הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית (על מגוון דגמי מכוניות). בשדה "ארץ" בחרו את איטליהסיציליה ואז בשדה "עיר" את קטניה – catania ובשדה "תחנה" ביחרו את המיקום הספציפי אליו תרצו להזמין השכרת רכב בקטניה מתוך אפשרויות הכוללות השכרת רכב בשדה התעופה של קטניה ועוד יעדים בעיר כמו נמל קטניה, העיר התחתית של קטניה, לידי פלאיה, ויו פאסה דל קוולריה ועוד. לסיום, הזינו את התאריכים בהם אתם מתכננים להזמין השכרת רכב בקטניה ולחצו "חפש" כדי לקבל תוצאות השוואת מחירים

השכרת רכב בחו"ל – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בסיציליה – עוד באותו נושא:

טיסות לסיציליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

מלונות מומלצים בסיציליה עם ילדים

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בקטניה – טיפים ומידע חשוב

בעת חופשה בקטניה (ובכלל, בתכנון טיול בסיציליה) עדיף לא להיות תלויים בתחבורה הציבורית בקטניה שיכולה להיות בעייתית בשל ההמתנה הארוכה לאוטובוסים – לפעמים יותר משעה. בנוסף, קטניה סובלת מבעיה ידועה של כייסים בתחנות האוטובוסים ובאוטובוסים עצמם – שמרו על ארנקכם והדרכונים היטב. אזור הדאונטאון של קטניה קומפקטי ואפשר פשוט ללכת בו ברגל – אבל אם אתם מעוניינים לראות את סיציליה באמת תצטרכו להזמין השכרת רכב בקטניה – שהיא המיקום הפופולרי ביותר להשכרת רכב בסיציליה מאחר ושדה התעופה של סיציליה נמצא בקטניה (ולא בפלרמו הבירה) ולכן כאשר מזמינים השכרת רכב בשדה התעופה של סיציליה מדובר למעשה על קטניה.

גם אם אתם מתכננים להתמקד בקטניה ולוותר על טיול ברחבי סיציליה, כדאי לשקול השכרת רכב בקטניה בגלל בעיות התחבורה הציבורית – למשל, אם אתם מעוניינים להלך לאורך אחד החופים של קטניה (Acicastello, Acitrezza, Acireale), תצטרכו להגיע לשם ברכב או להזמין מונית. אפשרי כעיקרון גם להגיע לחופים ברכבת או באוטובוס אבל הדבר בדרך כלל בעייתי ולוקח זמן רב מאוד. שימו לב למשל גם שהמטרו והרכבת אינם מגיעים להר אתנה, אחד היעדים הפופולריים בסיציליה, בימי ראשון.

כשאתם נוהגים בקטניה ברכב מושכר, אתם עשויים להיתקל בפקקים כאוטיים, איטיים ומסורבלים. עדיף לא להיראות תיירותיים במיוחד – לא להפגין תכשיטים, תיקים גדולים או ציוד דיגיטלי, כמו מצלמות או טבלטים, העלולים למשוך את תשומת הלב של כייסים וגנבים – לא חסרים כאלה בסיציליה.

לפני נהיגה בקטניה מומלץ לקרוא את המדריך המלא על השכרת רכב בסיציליה – המדריך לנהיגה בסיציליה הכולל מידע חשוב על נהיגה בסיציליה (שימו לב שיש לא מעט הבדלים בין נהיגה בסיציליה לבין נהיגה באיטליה). בנוסף, מומלץ לראות את סרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בקטניה –

אם אתם רוצים למצוא בקלות חנייה בקטניה, תמצאו מגרש חנייה מאובטח במרכז קטניה הנקרא Piazza Lupo Garage.

תחבורה ציבורית בקטניה

מוניות רבות עומדות לשירותכם בפיאצה דואומו (Piazza Duomo).

קו המטרו של קטניה מאוד קצר ועדיין בבנייה. הקו יוצא מהנמל (תחנת Porto) ועד תחנת הרכבת Circumetnea (תחנת עצירה Borgo). מכאן תוכלו להגיע לכפרים השוכנים על המדרונות של הר אתנה

כדי לטפס להר אתנה (Mount Etna), תוכלו לעלות על קו הרכבת הפרטי (Circumetnea) בתחנת המטרו Borgo או לקחת שירות הסעה מהתחנה המרכזית המגיע ל- Rifugio Sapienza (השירות בד"כ יוצא בבוקר וחוזר בערב), משם תוכלו לטפס לפסגת ההר (באביב/קיץ בלבד, ללא קשר לעונת השנה, תמצאו שמזג האוויר בפסגת ההר קר, כך שכדאי להצטייד בבגדים חמים).

השכרת רכב בקטניה בסיציליה
דירוג הגולשים 4 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל