השכרת רכבים בפולין

השכרת רכב בפולין – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בפולין – כל מה שרצית לדעת: מנוע השוואת המחירים המתוחכם שיחסוך לכם מאות שקלים ישווה עבורכם את הצעות המחיר הטובות ביותר מכל חברות השכרת הרכב בפולין. בנוסף, ליקטנו עבורכם טיפים חשובים ומידע שימושי לנהג על השכרת רכב בפולין, ביטוח רכב והאותיות הקטנות בחברות השונות המספקות השכרת רכב בפולין, ומידע חשוב על חנייה בפולין, כבישי אגרה, תחנות דלק ועוד

   הזמנת דילים לורשה  |  הזמנת דילים לקרקוב  |  הזמנת טיולים מאורגנים לפולין

השכרת רכב בפולין יכולה להיות זולה ומשתלמת הרבה יותר באמצעות מנוע השוואת המחירים המתקדם למחירי השכרת רכב בחו"ל, המתעדכן אוטומטית באופן רציף בכל התעריפים של כל חברת השכרת רכב בפולין, כולל מבצעים והנחות עונתיות. מנוע השוואת המחירים מאפשר לכם לקבל בקליק את הצעות המחיר המשתלמות ביותר להשכרת רכב בפולין, כולל גם מחברות השכרת רכב בפולין שאינן מפרסמות בישראל ומציעות את אותם כלי רכב במחירים זולים יותר, ללא פשרה על איכות השירות.

פשוט מלאו את הטופס שבדף זה: בחרו את פולין בשדה ארץ, בשדה עיר בחרו את העיר בפולין בה תרצו לאסוף את הרכב השכור – ורשה, קרקוב, לודז', קטוביץ', גדנסק או עשרות ערים אחרות בפולין. הכניסו את תאריכי הגעתכם לפולין, לחצו חפש – וקבלו את המחירים הטובים ביותר עבור מבחר דגמים, בהשוואת מחירים בין כל חברות השכרת הרכב בפולין הנחשבות אמינות ומספקות שירות באנגלית לתיירים

השכרת רכב בפולין – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בפולין – עוד מידע למטייל –

טיסות לפולין – השוואת חברות תעופה ואיתור טיסות זולות

ורשה – מלונות מומלצים עם ילדים בבירת פולין

sim ו-e-sim לפולין – מידע שימושי למטייל

הזמנת זלוטי פולני (PLZ) בנתב"ג

השכרת רכב בפולין – מידע כללי

פולין היא מדינה ענקית עם למעלה מ- 200 אלף קילומטרים של כבישים סלולים, המתפתלים מערים גדולות כמו ורשה, קרקוב וגדנסק אל שמורות טבע, יערות וכפרים נידחים שבהם טירות עתיקות וניחוחות של מזרח אירופה הישנה.  בעיר הבירה ורשה תמצאו תמצאו מערכת כבישים מודרנית עם כבישים מרובי נתיבים, ובאיזורים הכפריים שבהם הכבישים אינם טובים נערכים פרוייקטים רבים לשיפור תשתיות התחבורה. פולין היא אמנם מדינה מודרנית ברובה אבל באיזורים הכפריים זה לא נדיר לראות עגלות סוסים נוסעות על הכביש המהיר, והקפידו לתת להן את זכות הקדימה בצמתים, כפי שמחייב החוק בפולין.

דרישות סף – השכרת רכב בפולין

על מנת לשכור מכונית בפולין, על הנהג הנרשם בחברת השכרת הרכב להיות בן 21 לפחות. בחלק מחברת השכרת הרכב בפולין, עבור רכבים יקרים יותר כמו רכבי יוקרה, רכבים גדולים ואוטומטים יידרשו נהגים מבוגרים יותר. בכל מקרה, על הנהג הרשום להיות בעל רישיון נהיגה במשך שנה לפחות. בחלק מחברות השכרת הרכב בפולין, נהגים מתחת לגיל 25 נדרשים לשלם תוספת מחיר לנהג צעיר. חלק מחברות השכרת הרכב בפולין מגבילות גם את גיל המקסימלי של הנהג ולא משכירות רכב לנהגים מעל גיל 70.

בנוסף, כדי לשכור רכב בפולין יש צורך ברישיון נהיגה בינלאומי – זוהי מעין חוברת שניתן להוציא אצל זכיינים הפזורים בערי ישראל, בעלות של כמה עשרות שקלים.

נהיגה בפולין – מידע שימושי לנהג

חוקי התנועה בפולין

בפולין נוהגים מצד ימין של הכביש, ועוקפים מצד שמאל, ממש כמו בישראל, כך שבניגוד לנהיגה באנגליה אין אתגר מיוחד בכיווני הנהיגה בפולין. עקיפה של רכבת חשמלית יכולה להתבצע מצד ימין בלבד. חגורות בטיחות הן חובה בזמן נסיעה בפולין, בכל הכבישים. אם אתם מתכננים טיול משפחות אל פולין עם ילדים, שימו לב שכיסאות ילדים הם חובה לילדים מתחת לגיל 4.

חוקי התנועה בפולין דומים לחוקי התנועה בישראל, אך הנהיגה בפולין נחשבת מאותגרת יותר בגלל הכבישים הירודים ותרבות הנהיגה הגרועה של הנהגים הפולנים. כדי להתכונן לנהיגה בפולין, מומלץ לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בקרקוב

מהירות מותרת בפולין

בתוך יישובים (שטח בנוי) – עד 59 קמ"ש, בכבישים בין עירוניים עד 90 קמ"ש, בכבישים המהירים עד 109 קמ"ש

חנייה בפולין

בפולין מותר למכוניות קטנות לחנות עם שני גלגלים על המדרכה ושני גלגלים על הכביש (לאורך, כמובן). אסור לחנות בפולין במרחק 5.5 מ' ממעבר חצייה. בערים הגדולות כמו ורשה, קרקוב וגדנסק יש לעיתים קושי למצוא חנייה אך יש חניונים רבים בתשלום הוגן.

תחנות דלק בפולין

ברוב הכבישים המהירים, תחנות הדלק ממוקמות בערך כל 35 ק"מ ופתוחות משש בבוקר עד 10 בלילה. אין קושי מיוחד בתידלוק בפולין בשעות היום. אם אתם מתכננים נהיגת לילה ארוכה בפולין עדיף להתחיל אותה עם מיכל דלק מלא.

כבישי אגרה בפולין

רוב הכבישים המהירים בפולין הם כבישים חינמיים. האוטוסטרדות A1, A2 ו-A4 הן כבישי אגרה שהנסיעה בהם כרוכה בתשלום.

מעבר עם אוטו שכור מפולין למדינות אחרות באירופה

בד"כ אפשר לשכור רכב בפולין ולנסוע איתו לכל מדינה במערב אירופה ללא הגבלה. יש לכלל הזה יוצאים מהכלל –  בד"כ הביטוח איננו מאפשר חציית גבול עם רכבי יוקרה שערכם גבוה. חברות השכרת רכב מסוימות עלולות להגביל כניסה עם מכונית שלהן למדינות מסויימות כמו איטליה הנחשבת בד"כ למדינה עם אחוז גבוה של גניבות רכב. ברוב החברות תידרשו לרכוש לצורך זה חבילת ביטוח רכב נוספת הנקראת "גרין קארד" בזמן איסוף המכונית מחברת ההשכרה.

אם אתם מתכננים טיול במספר מדינות באירופה עם רכב שכור מפולין וודאו עם חברת השכרת הרכב בה בחרתם שהיא מאפשרת כניסה עם האוטו לכל המדינות שאתם מתכננים לנסוע בהן. בחציית הגבול מפולין לאחת המדינות השכנות – גרמניה, ליטא, רוסיה, צ'כיה, סלובקיה, אוקראינה, בלארוס – תצטרכו להציג במעבר הגבול רישיון נהיגה, דרכון והוכחה לביטוח צד ג' בתוקף.

מדינות עם הגבלה

רוב חברות השכרת הרכב בפולין אינן מרשות להכניס את המכוניות שלהן למדינות: אלבניה, בולגריה, בוסניה, בלארוס, קרואטיה, אסטוניה, לטביה, ליטא, מקדוניה, מונטנגרו, רוסיה, סרביה, סלובניה, טורקיה ואוקראינה. בד"כ אפשר לנסוע למדינות אירופאיות אחרות עם רוב דגמי הרכבים בתנאי שרכשתם חבילת ביטוח "גרין קארד".

השכרה לכיוון אחד

ניתן לבצע חוזה השכרת רכב לכיוון אחד – כלומר, לשכור רכב בפולין ולהחזיר אותו ביעד אחר באירופה – ביעדים מסויימים בתוך פולין, בעיקר הערים הגדולות כמו ורשה וקרקוב. זה בדרך כלל יקר יותר מאשר השכרת רכב והחזרתו באותה מדינה. ברוב החברות יש הגבלה גם על סוגי הרכבים שניתן לשכור לנסיעה בינלאומית בכיוון אחד.

השכרת רכב בפולין – ביטוח רכב

ביטוח חובה בהשכרת רכב בפולין

ביטוח שריפה וביטוח צד ג' חובה הם כלולים בכל עסקת השכרת רכב בפולין. ביטוח צד ג' בפולין מציע כיסוי החל מ- 10 אלף דולר עד סכום בלתי מוגבל של כיסוי במקרה של נזק או פגיעה באנשים או ברכוש שמחוץ לרכב המושכר. בחלק מהמיקרים, כדי להיות מכוסים גם במקרה של תאונה שבאחריותכם בה נגרם נזק בערך של מתחת ל- 10,000 דולר לצד שלישי, צריך לרכוש ביטוח נוסף.

ביטוח רכב מקיף – השכרת רכב בפולין

כתב ויתור לנזק לרכב בגין תאונה (CDW) וביטוח גניבה נמכרים ברוב חברות השכרת הרכב בפולין בתוספת תשלום. CDW, אם הוא נרכש בדלפק חברת ההשכרה, עולה בין 14-30 דולר אמריקאי ליום. ביטוח גניבה יכול לעלות בין 5-30 דולר ליום. שני הביטוחים המשלימים הללו, CDW וכיסוי מפני גניבה, למעשה מפחיתים את דמי ההשתתפות העצמית (התשלום שהלקוח צריך להוסיף במקרה של תאונה או גניבה) לסכום של בין 400 ל- 3000 דולר, תלוי בחברה ובביטוח ובסוג הרכב. בחלק מהמיקרים אפשר לקנות בתוספת תשלום גם ביטוח סופר CDW שמפחית את דמי ההשתתפות העצמית לאפס.  ביטוח תאונה אישי (PAI – Personal Accident Insurance) ניתן לרכוש אצל חלק מסוכנויות השכרת הרכב בפולין בעלות של כשמונה דולר ליום.

השכרת רכב בפולין
דירוג הגולשים 4.4 (5 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל