השכרת רכב בירוואן

השכרת רכב בירוואן בירת ארמניה – המלצות ומחירים

השכרת רכב בירוואן בירת ארמניה עשויה לעשות את ההבדל בין טיול איטי ומסורבל המשתרך בעצלתיים לבין טיול כיפי ומהנה באווירה משפחתית. בכתבה זו תמצאו מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכבים בירוואן, יאתר את המחירים הכי זולים ויחסוך לכם לא מעט כסף, וגם מידע חיוני והמלצות חשובות על השכרת רכב בירוואן ונהיגה בתוך העיר (כולל סרטון וידאו המתעד נהיגה בירוואן וטיפים על חנייה בירוואן)

השכרת רכב בירוואן יכולה להיות זולה בהרבה מהמחירים שמפרסמות חברות השכרת הרכב בחו"ל. כדי לאתר השכרת רכב בירוואן במחירים המשתלמים ביותר, השתמשו במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל אשר מתעדכן אוטומטית במחירים מול המחשבים של כל חברות השכרת רכב בירוואן. השימוש בשירות חינמי, פשוט וקצר – רק מלאו את הטופס שלמטה: מתחת לכותרת "ארץ" בחרו את "ארמניה".אחר כך, בשדה "עיר" בחרו את ירוואן YEREVAN ובשדה "תחנה" בחרו את המיקום אליו תרצו להזמין השכרת רכב בירוואן מבין האפשרויות הרבות שיוצגו לכם.הכוללות אפשרות השכרת רכב בשדה התעופה בירוואן וגם אפשרויות השכרת רכב בבתי מלון בירוואן ועוד מיקומים מרכזיים. לסיום הכניסו את התאריכים שבהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בירוואן – לחצו "חפש", ובחרו במחיר המשתלם ביותר עבור דגם הרכב בו אתם מעוניינים.

חופשה בירוואן – עוד מידע למטייל

ירוואן למשפחות – אטקרציות בבירת ארמניה

חופשה בירוואן למשפחות – בתי מלון מומלצים בירוואן עם ילדים

הזמנת מוניות ושירותי הסעה בירוואן – מידע והשוואת מחירים

טיסות לארמניה – השוואת מחירים ומידע חיוני

השכרת רכב בירוואן – מידע חשוב וטיפים

בעת חופשה בירוואן בירת ארמניה, במיוחד אם אתם מגיעים אל ירוואן עם ילדים ומטיילים כמשפחה, השכרת רכב היא דרך מצוינת לטייל בחופשיות וללא מגבלות של זמנים, תחנות או עלויות משתנות של תחבורה ציבורית וכמובן שהשכרת רכב בירוואן מאפשרת לכל בני המשפחה לטייל באווירה נעימה וכיפית, ובלי לחלוק את הנסיעה עם נוסעים זרים. אמנם, בתוך ירוואן עצמה, בדומה למרבית ערי אירופה, לא תמיד נוח ונעים לנוע במכונית פרטית בשל עומסי תנועה, קשיי ניווט בין הרחובות והכבישים ומחירי החניה, אבל אם אתם יוצאים לחופשה בארמניה ולא רק בתוך ירוואן עצמה, ולבטח אם בכוונתכם לתור את ארמניה עם ילדים (שלהם, כידוע, פתיל הסבלנות קצר יותר והקושי להתמודד עם נסיעה ארוכה באוטובוס הוא קושי ממשי) – כדאי לכם לחשוב על האפשרות של השכרת רכב בירוואן.

ישנן לא מעט חברות השכרת רכב בירוואן והן מציעות מגוון מכוניות במגוון מפרטים ומחירים לכל מטרה ולכל גודל של קבוצת משתמשים. אולי אפילו יותר מדיי חברות השכרת רכב… קל להתבלבל בין מגוון ההצעות אולם חשוב לזכור שמעבר לדמי שכירת המכונית עצמה ישנו אלמנט חשוב לא פחות בעת השכרת רכב בארמניה בכלל והשכרת רכב בירוואן בפרט – דמי הביטוח. כאן המקום לאזהרה: ישנן כאמור חברות רבות להשכרת רכב בירוואן המציעות שירותי השכרה זולים אך לא מקצועיים, והן נמצאות בכל פינת רחוב. הדרך הטובה ביותר לבדוק אם סוכנות אמינה או לא היא לברר מהם תנאי הביטוח. כל סוכנויות הרכב בירוואן מציעות פחות או יותר את אותם תנאים שאתם רגילים אליהם באירופה ובכל העולם. בררו מהם דמי הפיקדון, מהם שירותי החלפת הרכב במקרה של תאונה ומה רמת השירות. שימו לב שבד"כ ניתן להוריד עלויות השכרת רכבים בירוואן באמצעות הזמנה נפרדת של ביטוח הרכב – תוכלו לעשות זאת באמצעות המדריך להשוואת מחירי ביטוח לרכב שכור בחו"ל

כאמור, אם אתם מטיילים ברחבי ארמניה עם ילדים קטנים, בקשו מושבי בטיחות לילד או לתינוק בהתאם לגיל ולמשקל. אם זוהי הפעם הראשונה שלכם בארמניה ואתם חוששים לגבי ההגעה למקומות מסויימים, עדיף להצטייד ב-GPS עם תפריט רב-לשוני. אם התקציב שלכם מוגבל ואינכם רוצים להוציא סכום נוסף על GPS, יש לכם תמיד אפשרות להשתמש במכשירים המחוברים לאינטרנט וכמובן, בישומונים רלוונטיים בטלפונים החכמים שלכם. תוכלו להוריד מפה לטלפון או לאייפאד לפני ההגעה. המכשיר יספק לכם כיסוי אינטרנט באיכות גבוהה וכך תוכלו גם לחסוך בעלויות.

לפני השכרת רכב בירוואן אולי תרצו לצפות בסרטון המתעד נהיגה בירוואן –

כדי להימנע מדוחות חנייה, חברות השכרת רכב בירוואן נוטות לרוב לגבות כ-2-3 דולר אמריקאי לכל תקופת ההשכרה למקרה של קנסות חנייה. לפני השכרת רכב בירוואן חשוב מאוד לברר את ההגבלות על מהירות הנסיעה הן בתוך ירוואן והן מחוצה לה. היזהרו לא לעבור על המהירות המותרת. אם קנסות על מהירות יגיעו לחברת ההשכרה לאחר תקופת ההשכרה, הן יגבו מהמשכיר את העלות באמצעות שליחת דוא״ל.

חנייה בירוואן – טיפים

ודאו שחניתם בתוך הקווים האדומים המקווקווים. החנייה ברחוב מסומנת באמצעות קווים אדומים מקווקווים ואם אתם חונים מעבר לקווים, אתם עלולים להסתכן בקנס. אם אתם רוצים לעצור במקום חניה מוסדר לצורך הורדה או העלאת נוסע או להעמיס קניות וכד' – יש לכם 5 דקות לעשות זאת. אחרי זמן זה – תיאלצו לשלם על חניה. תוכלו לשלם בכמה דרכים ולמשכי זמן שונים. אם בכוונתכם לעשות השכרת רכב בירוואן לאורך תקופה ארוכה, כדאי לשקול רכישת תכנית חניה חודשית או אף שנתית כדי לחסוך מכם את הצורך לרכוש בכל פעם מחדש כרטיס חניה נקודתי.

מחירי חנייה בירוואן במקומות מוסדרים:

עד שעה: 100 AMD
למשך כל היום: 500 AMD
שבועית: 1000 AMD
חודשית: 2000 AMD
שנתית: 12000 AMD

איך לשלם על חנייה בירוואן

1. במזומן אפשר לשלם בטרמינל התשלום במזומן (Telcell, MegaPay) (גובים AMD 200)
2. במערכת התשלומים דרך האינטרנט (iDRAM, Mobidram)
3. בבנק,  דרך חשבון 900015211593 באמצעות הזנת מספר הרישוי של הרכב בשדה Aim
4. אונליין (ArCA, Virtual ArCA, MasterCard, IDRAM)
5. ב-SMS:
למשך שעה – סמסו 00xx000 (מספר רישוי הרכב) למס׳ 1045
למשך יום – סמסו 00xx000 (מספר רישוי הרכב) למס׳ 5045

תנאי תשלום:

אם אתם משלמים דרך הטלפון, הזמן מתחיל כשאתם מקבלים הודעה. תקבלו הודעת אזהרה במהלך חמש הדקות הראשונות לפני הדדליין. התשלום ליום אחד מתחיל מזמן התשלום ועד ליום המחרת באותה שעה, כלומר 24 שעות.
אם אתם משלמים למשך שנה, התשלום עבור החנייה יהיה בתוקף עד 31 בדצמבר של אותה שנה.

החנייה מחוץ לשעות היום

בדקו תמיד את השלטים, אבל החנייה בין חצות לתשע בבוקר היא חינם בכל העיר. כך שאם אתם צריכים להשאיר את הרכב בלילה (בתוך הקווים האדומים המקווקווים) – אין בעיה, רק ודאו שאתם מוציאים את הרכב עד 9 בבוקר.

קנסות חנייה בירוואן

אם קיבלתם דוח ולא שילמתם, אתם מסתכנים בקנס של עד 5000 AMD.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל