הזמנת מוניות ושירותי הסעה בירוואן בירת ארמניה

הזמנת מוניות ושירותי הסעה בירוואן בירת ארמניה

המדריך המלא לתחבורה ציבורית ולשירותי מוניות בירוואן בירת ארמניה יעזור לכם להפוך חופשה בירוואן לחוויה אמיתית עם אפשרות נוחה ומומלצת של הזמנת הסעה משדה התעופה בירוואן ישירות למלון ומידע למטייל על תחבורה בירוואן ומחירי מוניות בארמניה

העיר ירוואן היא עיר הבירה של ארמניה, מדינה קטנה השוכנת בתפר שבין אסיה לאירופה. בשל אופיה המיוחד, ירוואן משלבת בין רשמיות של עיר בירה לבין אווירה של עיירת נופש ותיירות אטרקטיבית. המרכז התרבותי והכלכלי של ירוואן סואן בכל שעות היום ומייצג היטב את החיבור המרשים שבין ישן לחדש ובין היסטורי לבן זמננו. מזג האוויר החמים והשמשי בירוואן בדרך-כלל מזמין לשבת במשך כל שעות היום במגוון בתי הקפה והחנויות, ובעת ובעונה אחת ירוואן מספקת כמה מבנים היסטוריים מרשימים ומרהיבים כגון מבצר ארבוני, המהווה אטרקציה תיירותית פופולרית בירוואן.

טיסה ישירה לארמניה מנתב"ג עדיין אין כיום, אך ירוואן בהחלט שווה את המאמץ המינימלי הנדרש כדי להגיע אליה גם אם בוחרים טיסה לארמניה עם עצירת ביניים ביעד אחר. התרבות והאופי המיוחדים של ארמניה יתגלו במהרה לכל תייר המעביר חופשה בארמניה גם אם לימים ספורים בלבד. ואולם, כדי לנצל בכל-זאת היטב כל רגע ורגע מן הזמן הקצוב שיש לכם בעת טיול בירוואן, כדאי מאוד להגיע לירוואן כאשר אתם כבר מכירים את אמצעי התחבורה הציבורית המרכזיים בעיר ואת הדרך להזמנת מוניות בירוואן ואף שירותי הסעה בירוואן למקרה הצורך, ובמיוחד לאחר הנחיתה בשדה התעופה בירוואן.

בדיוק לשם כך הכנו עבורכם, בשיתוף מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, את המדריך המלא לתחבורה ציבורית בירוואן ושירותי הזמנת מוניות בירוואן. מדריך זה מתאים לכל מטייל בירוואן אך מתאים במיוחד למשפחות המטיילות בירוואן עם ילדים כיוון שככל שהקבוצה גדולה יותר, כך גדל הצורך בשירותי הסעה איכותיים כדי לקצר את זמני ההמתנה וגם את ההוצאות על תחבורה ציבורית כשאתם נוסעים בין יעד ליעד בעת חופשה בירוואן.

כדי לוודא הגעה נוחה ובטוחה ומהירה משדה התעופה בירוואן לבית המלון שלכם, מומלץ להזמין מראש את ההסעה שלכם באמצעות קיווי טקסי. ביום הנסיעה ימתין לכם נהג המונית מחוץ לבית המלון בירוואן או מחוץ לטרמינל עם שלט ועליו שמכם כדי לקחת אתכם בבטחה למחוז חפצכם. הנהג יסייע לכם עם המטען וייקח אתכם ישירות למלון כאשר התשלום נקבע בעת ההזמנה לפי מחירון שקוף ומשתלם. במידה ותיתקלו בבעיה או אם שכחתם משהו במונית, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות אונליין ולקבל מענה לכל בעיה.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית משדה התעופה בירוואן או מוניות בירוואן עצמה:



חופשה בירוואן – עוד מידע בנושא זה

ארמניה עם ילדים – המדריך לחופשה משפחתית

בתי מלון מומלצים בירוואן למשפחה עם ילדים

שירותי תחבורה ציבורית בירוואן

בדומה למצב במרבית מדינות ברה"מ לשעבר,  גם שירותי התחבורה הציבורית בירוואן אינם המפותחים והמתקדמים ביותר שאפשר להעלות על הדעת ולא דומים באיכותם לתחבורה הציבורית היעילה של ערי אירופה. מערך רכבות תחתיות כמו של פריז או לונדון לא תמצאו בירוואן. עם זאת, יהיה לכם קל מאוד להתנייד מנקודה לנקודה בעת טיול בירוואן אם תתמקדו בעיקר באזורי התיירות המרכזיים בעיר, היכן שממוקמות מרבית האטרקציות בירוואן. שיטת התחבורה הציבורית בארמניה מבוססת על "נסיעות כוכב", כלומר במרכז ירוואן ישנן כמה וכמה תחנות אוטובוס גדולות במיוחד אשר משרתות הן את תושבי העיר והן את המבקרים אשר רוצים לצאת מירוואן החוצה. האוטובוסים מגיעים רק עד לערי הפריפריה הקטנות הסמוכות לירוואן ולאו דווקא לכל האטרקציות בארמניה הנמצאות רחוק יותר. לכן תכנון מוקדם של אמצעי הניידות בארמניה חיוני לפני שמתכננים חופשה בירוואן.

דרך מקובלת נוספת לנוע בארמניה ובירוואן בפרט היא באמצעות טיולי יום קבועים שיוצאים ממרכז ירוואן בכל בוקר באוטובוסים מאורגנים. אלה מאפשרים לתיירים בטיול בארמניה לגלות את נפלאותיה ברוגע ובקלות, אך לא תמיד אפשר לסמוך על אוטובוסים מאורגנים אלה, המדריך אינו דובר עברית וזה גם יכול להיות יקר מדיי לעומת נסיעה בתחבורה ציבורית.

כמו בערים רבות אחרות באירופה, אפשר להשתמש גם בשירותי השכרת רכב בירוואן. אמנם השכרת רכב בארמניה בכלל ובירוואן בפרט זולה באופן משמעותי מבמרבית עיר אירופה, אך עדיין ישראלים רבים המבלים חופשה בירוואן מוותרים על הרעיון. נסיעה ברחובותיה הצפופים של ירוואן וכן חיפוש מתמיד ומייגע אחר מקומות חנייה והתחמקות מדו"חות תנועה הם כולם משימות שעלולות להעיק עליכם בעת טיול בירוואן ורצוי להמנע מכך.

ההתניידות הנוחה והיעילה ביותר בעת חופשה בירוואן היא באמצעות הזמנת מוניות. נסיעה במוניות בירוואן היא כמעט תמיד עניין משתלם וזול למדיי. הזמנת מוניות בירוואן היא פעולה פשוטה וקלה מאוד, במיוחד אם משתמשים במנוע חיפוש והשוואת מחירים של קיווי טקסי (תיבת החיפוש הצהובה שלמעלה).

הזמנת מוניות בירוואן בעזרת קיווי טקסי

אם בעת חופשה בירוואן החלטתם לקצר תהליכים וזמנים ולהתנייע בעזרת מוניות, אתר החיפוש והזמנת מוניות של קיווי טקסי עומד לרשותכם. אופן החיפוש באתר פשוט מאוד ותוכלו להשתמש בו לכל משך החופשה בירוואן ואף להזמין לעצמכם מהבית מראש הסעה משדה התעופה בירוואן אל בית המלון שלכם באמצעות קיווי טקסי. אתר קיווי טקסי מתבסס על חיפוש מוניות לפי שיטה של מוצא ויעד. לאחר שהכנסתם את נקודת היעד שלכם, האתר יציג בפניכם את המבחר הנוכחי של מוניות אשר יכולות לקחת אתכם אל היעד הנבחר.

בין אם מדובר במוניות לקבוצות קטנות של אנשים או מיניבוסים בגדלים שונים, מנוע החיפוש יציג את כלל האפשרויות העומדות לפניכם. לאחר שבחרתם את סוג המונית שמתאים לצרכים שלכם ובמחיר שנוח לכם, תוכלו לבצע הזמנה מיידית לרגע ההזמנה או לשריין לעצמכם מונית למועד עתידי.

במרבית המקרים תוכלו לשלם את מחיר הנסיעה ישירות לנהג או בתשלום מראש בעזרת כרטיס האשראי שלכם בעת ההזמנה. אם אתם מזמינים מבעוד מועד מונית לקבוצה גדולה של אנשים, ייתכן שתידרשו לשלם מקדמה על מנת לשריין את הנסיעה.

מחירי הסעה מנמל התעופה למרכז ירוואן

כדי לסייע לכם להגיע למרכז העיר ירוואן במהירות עם רדתכם מהמטוס יצרנו לכם, בשיתוף מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, את המחירון המלא לנסיעה במוניות מנמל התעופה ירוואן למרכז העיר ירוואן. זמן הנסיעה הממוצע הוא כ-30 דקות. אלו הם מחירי המוניות נכון לעת כתיבת שורות אלו:

מכונית מיקרו – לשלושה נוסעים ושתי מזוודות, 18 דולרים.
מכונית אקונומי – 20 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 25 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 33 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 37 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה אנשים – 63 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים – 68 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מכונית ביזנס (לקסוס, מרסדס או אאודי) – לשלושה אנשים ושלוש מזוודות, 75 דולרים.
מיניבוס ל-16 אנשים – 75 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס ל-19 אנשים – 81 דולרים, כולל 19 מזוודות.
רכב פרימיום (מרסדס S קלאס, אאודי A8 או BMW) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 81 דולרים.

מחירון הזמנת מונית מירוואן לגיומרי

העיר השנייה בגודלה בארמניה היא גיומרי אך היא מרתקת ויפה לא פחות מירוואן. גם בגיומרי תמצאו שילוב מרתק בין תרבות, היסטוריה ואמנות ארמנית, ותוכלו לקבל הצצה לחיים שנראים כה שונה ממה שאנו רגילים בישראל. העיר ממוקמת במרחק של שעתיים נסיעה ממרכז ירוואן ומהווה אטרקציה מרכזית למטייל בארמניה כדי שתוכלו להגיע בקלות מירוואן לגיומרי, בנינו עבורכם את המחירון המלא לנסיעה במונית מירוואן לגיומרי בעזרת מנוע החיפוש קיווי טקסי:

מכונית מיקרו – לשלושה נוסעים ושתי מזוודות, 59 דולרים.
מכונית אקונומי – 62 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 85 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 85 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 95 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה אנשים – 203 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים – 203 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מכונית ביזנס (לקסוס, מרסדס או אאודי) – לשלושה אנשים ושלוש מזוודות, 176 דולרים.
מיניבוס ל-16 אנשים – 243 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס ל-19 אנשים – 243 דולרים, כולל 19 מזוודות.
רכב פרימיום (מרסדס S קלאס, אאודי A8 או BMW) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 210 דולרים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל