השכרת רכב בז'נבה השוואת מחירים

השכרת רכב בז'נבה – מידע חשוב והשוואת מחירים

כדי לאתר את המחיר הכי זול עבור השכרת רכב בג'נבה השתמשו במנוע החיפוש למחירי השכרת רכב בחו"ל אשר יבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בז'נבה תוך שניות. בשדה "ארץ" בחרו את שוויץ, ואז, בשדה עיר, את ז'נבה geneva. בשדה "תחנה" בחרו את המיקום בו תירצו להזמין השכרת רכב בז'נבה מתוך רשימת התחנות הכוללת אפשרות השכרת רכב בשדה התעופה בז'נבה, השכרת רכב בתחנת הרכבת של ג'נבה, השכרת רכב בז'נבה בעיר התחתית או במיקומים נוספים בז'נבה כמו בלקסרט או ורנץ. לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם שוקלים להזמין השכרת רכב בז'נבה ולחצו "חפש" כדי לקבל השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בג'נבה – על מגוון דגמי מכוניות.

השכרת רכב בז'נבה – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בז'נבה – עוד מידע חשוב

טיסות לז'נבה ושירותי הסעה מנמל התעופה לז'נבה

הזמנת מוניות בז'נבה ושירותי תחבורה ציבורית – מדריך

מלונות מומלצים בז'נבה למשפחות עם ילדים

סים ו-eSim לשוויץ – המלצות שימושיות ומידע חשוב

השכרת רכב בז'נבה – טיפים והמלצות למטייל

בתוך ז'נבה עצמה ניתן להסתדר עם תחבורה ציבורית. אם אתם מעוניינים לטייל באזורי הטבע ההרריים המקיפים את העיר או לצאת לסקי באחד מאתרי הסקי של האלפים, השכרת רכב בז'נבה היא האופציה הכדאית ביותר. תמצאו מגוון גדול מאוד של חברות להשכרת רכב, מקומיות ובינלאומיות, ישירות בנמל התעופה של ז'נבה. אלה מספקות שירותי תיירות מותאמים אישית למבקרים המגיעים לעיר.

צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בז'נבה – הוא יסייע לכם לקבל החלטות לפני השכרת רכב בז'נבה

ז'נבה, כמו רוב ערי שוויץ, מקיימת מערכת תחבורה ציבורית מעולה ביעילותה Transport Publics Genevois נהנים משירות מסודר ותכוף של אוטובוסים, טראמים ו'מואטים' (סירות (mouetee)) ושירות של רכבות פרברים העוצרות במרחק של בלוק אחד או שניים מרוב המיקומים בעיר ובקנטון (canton).

בעקבות שינוי חוק השנה, כל מי שלן בז'נבה בבית מלון או הוסטל זכאי לכרטיס גישה יומי בחינם לשימוש בתחבורת הציבורית TPG. את כרטיס הגישה מספק המלון.

יש מספר קווי אוטובוס שמשרתים את ז'נבה (מס' הטלפון של תחנת האוטובוסים היא +41 22 732 02 30). בנוסף, שירות התחבורה הציבורית של ז'נבה (TPG (Transports publics genevois)) מספקת שירות סדיר לעיירות הצרפתיות השכנות סן ז'וליין (Saint-Julien), Archamps, Thoiry, פרני-וולטייר (Ferney-Voltaire), מוילסולה (Moillesulaz) (טלפון +41 22 308-3434)). תוכלו לבדוק את לוחות יציאת האוטובוסים וחשמליות הטרולי (TPG's website for bus and tram timetables) ואת מערכת הקווים המקומית והעירונית (local and urban network) ואת היישום המאוד שימושי (smart phone app) המספק מידע בזמן אמת לגבי עיכובים וחיבורים (היישום כרגע בצרפתית בלבד).

השכרת רכב בז'נבה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל