השכרת רכב בונציה באיטליה

השכרת רכב בונציה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בונציה – המדריך המלא: מנוע השוואת המחירים שיחסוך לכם מאות שקלים, מידע על חופשה בונציה ועל נהיגה באזור ונציה לרבות הסדרי החנייה בכניסה לונציה ובמסטרה (העיר הסמוכה לונציה). בעיר התעלות אמנם אי אפשר לנהוג, אבל תיירים רבים שטסים לונציה מזמינים השכרת רכב בשדה התעופה של ונציה וממשיכים מונציה לטיול בצפון איטליה עם מכונית

הזמנת דילים לונציה | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

השכרת רכב בונציה יכולה להיות הרבה יותר זולה ופשוטה ממה שחשבתם – השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל שיאתר עבורכם תוך שניות את המחירים הזולים ביותר עבור מגוון כלי רכב מחברות השכרת רכב בונציה הנחשבות אמינות ומפעילות שירות לקוחות באנגלית. התהליך קל וקצר: בטופס שלמטה בחרו את איטליה בשדה "ארץ", ואז בשדה "עיר" ביחרו את venice ונציה. לאחר מכן, בשדה "תחנה" בחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בונציה מבין תחנות האיסוף הזמינות – נמל התעופה ונציה, העיר התחתית ונציה, תחנת הרכבת סנטה לוציה בונציה ותחנת הרכבת מסטרה. לסיום הכניסו את התאריכים בהם תירצו להזמין השכרת רכב בונציה וליחצו "חפש".

השכרת רכב בונציה  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בונציה – עוד באותו נושא:

טיסות לונציה – השוואת מחירים ועצות

מלונות מומלצים למשפחות בונציה

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

סים ו-eSIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בונציה – טיפים ומידע

רוב חברות השכרת הרכב המרכזיות נמצאות בפיאצלה רומא, הכיכר הנמצאת בכניסה לעיר שמתחילה בגשר החירות המחבר בין ונציה למסטרה. אפשר לאתר את חברות ההשכרה בקומת הקרקע של אחת מתחנות החנייה העיקריות בעיר התחתית של ונציה. כאשר אתם משאירים את רכבכם בחניון, תצטרכו למצוא מקום חנייה ברחוב וללכת למשרד חברת ההשכרה ולתת להם את מפתחות הרכב. אל תחנו בתוך תחנת החנייה. יש תחנת עצירה של ואפורטו מעברו השני של הרחוב מול תחנת החנייה.

נהגים מגיעים לעיר דרך הקצה המערבי ביותר של ונציה, אבל משאירים את רכבם בכניסה לעיר: בכיכר פיאצלה רומא (Piazzale Roma) או בחניון טרונקטו (Tronchetto) שהוא החניון הגדול ביותר של אירופה. מכאן והלאה אין יותר כבישים (וגם לא היו מעולם). החנייה בונציה מאוד מאוד יקרה (26 יורו ל-12 שעות, 30 יורו ל-24 שעות) והתורות בכניסה לחניונים נעשים מאוד ארוכים בעונת התיירות. אחת האלטרנטיבות היא להשתמש בחניונים הנמצאים בונציה היבשתית (terra ferma באיטלקית) ולעלות על רכבת או אוטובוס או להשתמש בשירותי אוטובוסי המים המכונים ואפורטו כדי להיכנס לעיר.

החנו את רכבכם בקרבת תחנת הרכבת של מסטרה (Mestre) ומשם עלו על רכבת לתחנת ונציה סנטה לוצ'יה (Venezia St.Lucia). תדירות הרכבות גבוהה והנסיעה אורכת בין 8-10 דקות ודי זולה (1.20 יורו).

אל תטרחו לחפש חנייה חינם ליד תחנת הרכבת מסטרה. לא תמצאו כאן מקומות חנייה חינם מלבד בימי ראשון. ישנה חנייה חופשית בצד השני של התחנה במרגרה (Marghera). מקומות חנייה חינם בטוחים נמצאים גם ליד תחנות הרכבת מוגליאנו ונטו (Mogliano Veneto) ואוריאגו (Oriago). בנוסף, תחנת ונציה סנטה לוצ'יה היא נקודת התחלה טובה לתחילת טיול בונציה.

עם זאת, נהגים המבקשים להגיע ללידו יכולים להשתמש במעבורת הרכבים מטרונקטו (ואפורטו מס' 17 – התדירות משתנה) הנמצאת בנתיב הימני ליד גשר החירות (Ponte della Libertà) כדי להיכנס לעיר. מקום נוסף שבו תמצאו חנייה חינם במסטרה היא ב- Council Car Park. חניונים המציגים את השלט "Gratuito" הם חניונים שבהם החנייה חינמית לגמרי ורבים מהם נמצאים ממש ליד תחנות אוטובוס, כאשר רבים מהאוטובוסים העוברים כאן מגיעים ישירות לוונציה ללא צורך בהחלפת קו.

השכרת רכב בונציה
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל