Bologna; rent cat

השכרת רכב בבולוניה איטליה – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב בבולוניה איטליה – כל מה שרצית לדעת ולא היה לך את מי לשאול: בכתבה זו תמצאו גם מנוע חיפוש מיוחד לביצוע השוואת מחירי השכרת רכב בבולוניה שיכול לחסוך לכם מאות שקלים, אלא אף טיפים חשובים למטייל על נהיגה בבולוניה (כולל סרטון וידאו), קנסות תנועה, חנייה בבולוניה ועוד

הזמנת דילים לבולוניה | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

כדי לאתר את המחירים הכי זולים להשכרת רכב בבולוניה מומלץ להשתמש במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכבים בעולם שתמצאו למטה בדף זה, כדי לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בבולוניה הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית. התהליך קצר ופשוט – ודאו שבשדה "ארץ" מופיעה איטליה ואח"כ בשדה "עיר" בחרו את בולוניה bologna ולסיום, בשדה "תחנה", בחרו את המיקום המדויק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בבולוניה מתוך רשימת המיקומים של סוכנויות השכרת רכבים בבולוניה הכוללת אפשרויות כמו השכרת רכב בשדה התעופה בבולוניה או בתחנת הרכבת בבולוניה. לסיום, הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בבולוניה ולחצו "חפש".

השוואת מחירים והשכרת רכב בבולוניה באמצעות רנטלקארס:

חופשה באיטליה – עוד באותו נושא:

בתי מלון בבולוניה איטליה – מומלצים במיוחד למשפחות

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

השכרת רכב באיטליה – השוואת מחירים, טיפים ומבצעים

תחבורה ציבורית ומוניות בבולוניה באיטליה

סים ו-e-sim לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בבולוניה – טיפים חשובים

אם החלטתם להזמין השכרת רכב בבולוניה כדאי להתכונן קצת לפני נהיגה בבולוניה. למרות שהעיר מאוד מחוברת הודות למערכת כבישים טובה, הנהיגה אל מרכז בולוניה לא קלה וצריך להיזהר שלא להיכנס לאזורים המוגדרים כאסורים. כדאי לדעת שחלק גדול של העיר העתיקה בבולוניה שייך לאזור תנועה מוגבלת שנקרא ZTL  שמשמעותו שהכניסה למכוניות מוגבלת ושנקודות הכניסה לאזורים אלה מנוטרות ע״י מצלמות. אם תיכנסו אל מרכז בולוניה עם רכב שכור תצטרכו לשלם קנסות תנועה כמעט בוודאות.

בשל עומס האנשים הנכנסים למרכז בולוניה, קשה למצוא חנייה בבולוניה ואנו מציעים לחפש חניון פרטי או לחנות את הרכב באחד הפרברים.

לפני השכרת רכב בבולוניה כדאי לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בבולוניה –

ZTL – אזור שהגישה אליו מוגבלת

איך פועלים אזורי ZTL באיטליה ?

  • רוב מרכז בולוניה מוגדר כאזור ZTL, מה שאומר שתנועת רכבים מוגבלת כל יום בין השעות 7 בבוקר עד 8 בערב.
  • נקודות הכניסה מסומנות בשילוט, בכפוף לתקנות האיחוד האירופי. בנוסף, לוחיות הזיהוי של רכבים המגיעים לנקודות הכניסה מצולמות ע״י מצלמות ניטור הנקראות SIRIO

מי יכול להיכנס לאזורים אלה?

  • בעיקרון, הכניסה לאזורים המוגבלים לתנועה מותרים לאופניים, קטנועים, אופנועים, מכוניות של לקוחות בתי המלון הממוקמים במרכז (אנו מציעים שתתקשרו לבית המלון בבולוניה לפני ההגעה כדי שירשמו את לוחית הזיהוי שלכם וימסרו אותה לרשויות המוניציפליות) ולרכבים היברידיים שאינם מונעים ע״י דלק (אחרי שקיבלתם את התו הנדרש בדלפק tper)
  • רכבים שעבורם נרכש כרטיס מיוחד המקנה גישה זמנית לאזורים המוגבלים

היכן אפשר לרכוש כרטיס לאזור ZTL וכיצד הוא פועל?

ניתן לרכוש את הכרטיס בנקודות tper, חברת התחבורה של Emilia Romagna. בבולוניה, נקודות הכניסה הן:VIA MARCONI

in Via Marconi 4, ang. Emilia Romagna via Lame and BOLOGNA AUTOSTAZIONE in Piazza XX Settembre.

יש שני סוגי כרטיסים: הכרטיס היומי שעלותו 6 יורו והכרטיס התקף לארבעה ימים שעלותו 15 יורו

צריך לוודא שגם אם הכרטיס תקף, יש אזורים שנשארים אסורים לכניסה. אלה הם האזורים המקיפים את ה-Archiginnasio , ה-T zone, אזור האוניברסיטה דרך Azzo Gardino ומדרחובים שמיועדים אך ורק להולכי רגל.

לא מספיק לרכוש כרטיס, צריך גם להפעיל אותו. ההוראות המפורטות מוצגות על גב הכרטיס. כל מה שצריך לעשות זה למסור מספר זיהוי וקוד לרשויות. אזהרה: אין להיכנס לאזורים לפני שקיבלתם אישור על הפעלתו של הכרטיס או שאתם מסתכנים בקנס.

 אזור  T וימי T

האזור המכונה T בבולוניה מכונה כך בשל צורת הכבישים המצטלבים Indipendenza, via Rizzoli and via Ugo bassi. האזור מעניין מבחינה היסטורית ופופולרי מאוד לעריכת קניות. אזור ה-T מנוטר ע״י מערכת אלקטורנית הנקראת RITA ובאשר ל-LTZ , נקודות הכניסה מנוטרות.

במקרה זה, אין אפשרות להיכנס לאזור אלא אם כן יש ברשותכם כרטיס. לכן, אנו מציעים להימנע מנהיגה ברכב באזור זה. בנוסף, סופי השבוע (שבת וראשון) ובחגים, נחשבים לימי T (Tdays) והכבישים שמורים אך ורק להולכי רגל ורוכבי אופניים. גם מסלולי המוניות והאוטובוסים סגורים בימים אלה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל