בולוניה בתי מלון מומלצים למשפחות

בולוניה איטליה – 10 בתי מלון מומלצים למשפחות

מתכננים חופשה בבולוניה שבאיטליה עם הילדים? בולוניה המדהימה היא בהחלט אחת היעדים המומלצים למטייל באיטליה ויש הרבה מלונות טובים בבולוניה – אבל אם אתם מגיעים אל בולוניה עם ילדים כדאי מאוד לבחור בית מלון בבולוניה מתוך רשימת בתי המלון בכתבה זו בה תמצאו דירוג מלונות מומלצים בבולוניה למשפחות עם ילדים

הזמנת דילים לבולוניה | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

דירוג בתי מלון מומלצים בבולוניה עם ילדים שתמצאו בכתבה זו כולל מגוון רחב של מלונות בבולוניה שבאיטליה מבחינת מיקומים בתוך העיר (גם מלונות במרכז בולוניה וגם מלונות בבולוניה באזורים מרוחקים יותר), רמות מחירים (החל ממלונות 5 כוכבים בבולוניה ועד לבית מלון זול בבולוניה בדירוג כוכב אחד הנחשב מוצלח בהשוואה אל מלונות בבולוניה באותה רמת מחירים) וגם סגנונות אירוח, כאשר המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים בבולוניה למשפחות עם ילדים, אשר מופיעים באתרי תיירות בינלאומיים ומתבססים על המלצות של משפחות ששהו בחופשה משפחתית בבולוניה עם הילדים.

טיול באיטליה – עוד באותו נושא:

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

תחבורה ציבורית ומוניות בבולוניה באיטליה

השכרת רכב באיטליה – השוואת מחירים והמלצות לנהג

סים ו-e-sim לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

מלונות מומלצים בבולוניה למשפחות עם ילדים


מלון קורונה ד'אורו ­- Hotel Corona d'Oro 

קורונה ד'אורו, מלון בבולוניה בדירוג 4 כוכבים, נמצא במיקום מרכזי בעיר בולוניה, במרחק קצר מהמגדלים (Towers). הוא מספק אינטרנט אלחוטי או קווי ללא עלות נוספת ומזנון ארוחת בוקר שופע בלא תשלום.

המלון ההיסטורי ממוקם באזור ללא תנועת כלי רכב ומרוחק 350 מטרים מכיכר פיאצה מג'ורה – 20 דקות הליכה מתחנת הרכבת של העיר. החדרים נוחים, נקיים ואלגנטיים ובהם טלוויזיה מתקדמת עם חיבור לוויין ומיני בר. חלק מהיחידות משקיפות אל המגדלים.

צוות המקום יסייע לאורחים בהזמנת סיורים בבולוניה, שירותי הסעות והזמנת כרטיסים להופעות האופרה. גם אופניים לשימוש חינם מוצעים במקום. חניון מאובטח נמצא בסמוך, בתשלום נוסף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אטה-הוטל בולוניה Atahotel Bologna 

אטה-הוטל בולוניה, בית מלון בבולוניה בדירוג 4 כוכבים, כולל מסעדה-בר סטייל א-לה-קארט, וממוקם 450 מטרים מהדרך המהירה A14" ו-3 קילומטרים ממרכז העיר בולוניה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוג מלונות מומלצים בבולוניה למשפחות עם ילדים.

כל חדרי המלון ממוזגים ומצוידים בטלוויזיה מתקדמת וכספת. חדר הרחצה הצמוד כולל מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער. המלון מרוחק 5 דקות נסיעה בלבד ממרכז התערוכות בולוניה. שדה התעופה בולוניה מרוחק 10 דקות של נסיעה מהמלון. הספא הסמוך מציע טיפולים במחירים מוזלים, ונמצא רק 850 מטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון איי פורטיצ'י בולוניה I Portici Hotel Bologna 

איי פורטיצ'י בולוניה, בית מלון מומלץ במרכז בולוניה בדירוג 4 כוכבים, זכה למיקום מרכזי בליבו של המרכז ההיסטורי בבולוניה – 5 דקות הליכה מהתחנה המרכזית. החדרים ממוזגים וכוללים גישה חינם לאינטרנט קווי. המלון זוכה לציון 9.4 ברשימות בתי מלון מומלצים בבולוניה עם ילדים.

יחידות האירוח מעוצבות בסגנון מודרני או קלאסי, וכוללים אמצעים להכנת שתייה חמה, טלוויזיה מתקדמת וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם. חלק מהיחידות צופות אל הפארק, בעוד שאחרות משקיפות אל ויה אינדיפנדנצה (Via Indipendenza). במלון יש מסעדת ביסטרו ובר המציעים נוף מרהיב. תוכלו למצוא במקום גם חדר ועידות ובו תקרות מצוירות סטייל פרסקו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פליי און FlyOn Hotel & Conference Center 

פליי און, מלון בבולוניה ומרכז כנסים בדירוג 4 כוכבים המוקף גנים פרטיים, כולל חדר כושר וחניה ללא עלות. שדה התעופה של בולוניה (Bologna Marconi) מרוחק רק 1.5 קילומטרים מהמקום. המלון זוכה לציון 8.0 בביקורות על מלונות מומלצים בבולוניה עם ילדים.

החדרים מרוהטים באופן אלגנטי וכוללים חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה, טלוויזיה בלוויין ומערכת מיזוג. מדי יום מוגש מזנון עשיר של ארוחת בוקר. מסעדת המקום המעודנת תגיש לגם מאכלים בשילוב מעניין של מטבח מקומי, איטלקי ובינלאומי, כאשר שף המסעדה מתמחה במנות פסטה בתוצרת ביתית.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גרנד מג'סטיק גיא' באליוני Grand Hotel Majestic gia' Baglioni 

גרנד מג'סטיק גיא' באליוני, מלון מומלץ בבולוניה בדירוג 5 כוכבים השוכן בארמון בן המאה ה-18 במרכז בולוניה, המציע סביבה אלגנטית וריהוט קלאסי עתיק. בית המלון זוכה לציון 9.9 ברשימות מלונות מומלצים בבולוניה למשפחות עם ילדים.

המלון נמצא במרכז בולוניה – 250 מטרים מפיאצה מג'ורה ומשני המגדלים הידועים – סמוך לפאלאצו פאבה. תחנת הרכבת המרכזית של העיר מרוחקת 15 דקות הליכה מהמלון. החדרים מרווחים ומעוטרים בציורי קיר ייחודיים, כמו גם ריהוט עתיק. מלבד מערכת מיזוג אוויר, מציעים החדרים גם חדרי רחצה רחבי ידיים וטלוויזיה בלוויין. אינטרנט זמין חינם אין כסף.

המסעדה שבמקום מגישה מנות מקומיות, ואילו בבית הקפה תוכלו להתענג על קינוחים, משקאות וחטיפים מסוגים שונים. חובבי היין ישמחו לבקר ב- Enoteca Morandi, שבמרתף ההיסטורי במלון, ובו לא פחות מ-300 סוגי יינות זרים ואיטלקיים. החניון המאובטח והמקורה השייך למלון נמצא בסמוך וכרוך בתשלום נוסף ובהזמנת מקום מראש.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מטרופולין בולוניה Hotel Metropolitan 

מטרופולין, מלון מומלץ במרכז בולוניה בדירוג 4 כוכבים השוכן במרחק 5 דקות הליכה מהכיכר המרכזית של העיר ו-50 מטרים בלבד מ-ויה אינדיפנדנצה (רחוב הקניות המרכזי של העיר), מציע יחידות אירוח נוחות עם טוויסט חריף ומסוגנן. המלון זוכה לציון 9.5 בדירוגי בתי מלון מומלצים בבולוניה למשפחות עם ילדים.

חלל הפנים של כל חדר מעוצב באופן עכשווי. כל חדר כולל טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לווייני, אינטרנט אלחוטי מהיר ומיני בר – בסביבה שקטה ומרגיעה.

המלון נמצא בסמוך למסעדות טיפוסיות וחנויות יוקרתיות; הוא מספק שירות רב-לשוני איכותי ביותר. במקום ניתן ליהנות ממגוון גדול של פעילויות תיירותיות וטיולים. אורחים אוהבים גם פשוט לסייר במרכז ההיסטורי של העיר. אפשר ליהנות מקוקטייל צונן על הטראסה, עם נוף מרהיב לגבעותיה של בולוניה. המיקום של המלון מעולה, בסמוך לתחנה ונקודת האיסוף מנמל התעופה ואליו.

ארוחת הבוקר היומית כוללת מזנון מרשים של מנות, מאפים ופירות טריים. ניתן לבחור מתוך מגוון מעורר השתאות של משקאות תה צמחים, תוך הנאה מרבית ממוצרים אורגניים איכותיים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קאבור – Hotel Cavour 

קאבור, מלון מומלץ וזול בבולוניה בדירוג 3 כוכבים, ממוקם במרכזה ההיסטורי של בולוניה, וכולל מרפסת קטנה ומרוהטת, המשקיפה אל המגדלים, כמו גם חצר פנימית. המלון זוכה לציון 9.5 בהמלצות על מלונות בבולוניה למשפחות עם ילדים. החדרים כולם כוללים אינטרנט אלחוטי ללא עלות.

בכל חדר ישנו ריהוט אלגנטי או קלאסי ומרצפות אריחים. הוא גם מצויד במערכת מיזוג אוויר, טלוויזיה מתקדמת ומקרר קטן מימדים. ארוחת הבוקר מוגשת מדי יום בצורת מזנון, הכולל מאפים ומשקאות חמים. ניתן ליהנות מהארוחה בחדר האוכל, ובעונת הקיץ – גם במרפסת.

תיירים אוהבים לבקר במגדלים המפורסמים הממוקמים רק 550 מטרים מהמקום. תוך 5 דקות ניתן להגיע אל פיאצה מאג'ורה – מהכיכרות הגדולות ביותר באיטליה. תחנת הרכבת המרכזית העירונית מרוחקת 1.2 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אלברגו פאלונה Albergo Pallone 

אלברגו פאלונה, מלון זול במרכז בולוניה בדירוג כוכב 1 ממוקם באזור שליו במרכזה ההיסטורי של בולוניה – 10 דקות הליכה מתחנת הרכבת, בקרבת פארק מונטניולה (montagnola) ו-15 דקות הליכה קצרות מאוניברסיטת בולוניה. אינטרנט אלחוטי זמין בכל שטחי המלון. המלון זוכה לציון 8.2 בביקורות מלונות מומלצים בבולוניה עם ילדים.

כל חדר במלון כולל רצפת אריחים ומערכת חימום ובכולם יש חדר רחצה משותף או פרטי. גם מייבש שיער זמין על-פי בקשה. בוודאי תיהנו מארוחת הבוקר היומית בסגנון איטלקי. מסעדת המקום פתוחה כמעט כל השבוע לטובת ארוחת צהריים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בסט ווסטרן סן דונאטו Best Western Hotel San Donato 

בסט ווסטרן סן דונאטו, מלון מומלץ בבולוניה בדירוג 4 כוכבים השוכן ברובע האוניברסיטה בבולוניה , מציע טראסה המשקיפה אל מגדלי העיר, עם בר גג. מדי יום מוגש מזנון איכותי וגדול של ארוחת בוקר. המלון זוכה לציון 9.5 בדירוגי בתי מלון מומלצים בבולוניה למשפחות עם ילדים.

כל חדר מתאפיין בעיצוב קלאסי וכולל רצפת אריחים וריהוט עץ. בכל חדר יש מערכת מיזוג, טלוויזיה בלוויין עם מסך שטוח, קומקום חשמלי ומקרר – יתרון משמעותי לעומת מלונות בבולוניה עבור משפחות.

אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל החדרים ובאזורים הציבוריים. בבר מוגשים משקאות בשעות הערב והצהריים. המלון ממוקם 5 דקות הליכה בלבד מכיכר פיאצה מאג'ורה המרכזית, וממזרקת נפטון. השכונה שופעת מסעדות, חנויות וברים. שדה התעופה מרקוני מרוחק 10 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


4 Star Family & Friends Apt 

4 סטאר פמילי&  פרנדס, דירת נופש בבולוניה הממוקמת 600 מטרים מ-ויה אינדיפנדנצה שבבולוניה. יש בה אינטרנט אלחוטי חינם ומרפסת. המקום מרוחק 800 מטרים בלבד מ-ויה זמבוני והמתארחים בה יכולים ליהנות מחניה פרטית צמודה. דירת הנופש זוכה לציון 9.4 בדירוגי מלונות מומלצים בבולוניה עם ילדים.

בדירה יש מטבח עם מדיח כלים, יתרון משמעותי לעומת בתי מלון בבולוניה עבור משפחות. האורחים ימצאו בה גם מצעים ומגבות.

ניתן לשכור אופניים במקום וליהנות מרכיבה באזור הפופולארי לרכיבת אופניים. מוזיאון מאמבו נמצא 1.1 קילומטרים מהדירה, ואילו פיאצה מג'ורה מרוחקת 1.2 קילומטרים ממנה. נמל התעופה הקרוב, בולוניה גוליימו מרקוני, נמצא 5 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

בולוניה - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל