מידע על השכרת רכב בבודפשט

השכרת רכב בבודפשט – טיפים חשובים

השכרת רכב בבודפשט בירת הונגריה – המדריך המלא: מנוע השוואת המחירים שיאתר עבורכם את המחירים הכי זולים ויחסוך לכם מאות שקלים, מידע חשוב על נהיגה בבודפשט וחוקי התנועה של הונגריה וגם סרטון וידאו שיסייע לכם להתכונן לנהיגה בבודפשט

         הזמנת דילים לבודפשט        |        הזמנת טיולים מאורגנים להונגריה

באמצעות מנוע השוואת המחירים לחברות השכרת רכב בחו"ל ניתן לאתר השכרת רכב בבודפשט במחירים הזולים ביותר. התהליך קצר ופשוט – מלאו את הטופס שבדף זה: בשדה "ארץ" בחרו את הונגריה ואח"כ בשדה "עיר" את budapest בודפשט, בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום אליו תירצו להזמין השכרת רכב בבודפשט מתוך תחנות האיסוף שמחזיקות חברות השכרת הרכב בעיר, הכוללות את שדה התעופה של בודפשט, את העיר התחתית של בודפשט, מלון מאריוט בודפשט, אזור פריאל ועוד, ולסיום בחרו את התאריכים בהם תירצו להזמין השכרת רכב בבודפשט ולחצו "חפש" – ואז תוכלו לבחור את דגם הרכב שאתם מעוניינים לשכור בבודפשט במחירים המשתלמים ביותר מבין חברות השכרת רכב בבודפשט הכוללות גם חברות בינלאומיות כמו הרץ ואביס וגם חברות השכרת רכב הונגריות.

השכרת רכב בבודפשט  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בבודפשט – טיפים והמלצות:

מלונות מומלצים בבודפשט למשפחות עם ילדים

טיסות לבודפשט – השוואת מחירים, ביקורת חברות תעופה והזמנת כרטיסי טיסה

השכרת רכב בהונגריה – המלצות וטיפים על נהיגה בהונגריה וחוקי התנועה

הזמנת e-sim ו-sim להונגריה – המלצות וטיפים שימושיים

קניית פורינט הונגרי (HUF) לחופשה בהונגריה

השכרת רכב בבודפשט – טיפים והמלצות

אם אתם מתכננים חופשה בבודפשט בחודשי חופשת הקיץ השכרת רכב יכולה להיות רעיון לא רע, בעיקר אם אתם מתכננים להגיע אל הונגריה עם ילדים או לצאת לטיול מחוץ לבודפשט, במרחבים של הונגריה הכפרית. אבל אם אתם מתכננים טיול בבודפשט במשך השנה (לא ביולי – אוגוסט) קחו בחשבון שברוב ימות השנה בבודפשט יש תנועה כבדה, במיוחד בבוקר, ובשעות אחר הצהריים המאוחרות.

צפו בוידאו המתעד נהיגה בבודפשט אשר יעזור לכם להתכונן:

אם אתם מתכננים טיול בהונגריה בחורף, או בעצם בכל תקופה אחרת מלבד חודשי החופש הגדול, באופן המשלב חופשה בבודפשט של כמה ימים ואחר כך טיול ליעדים נוספים בהונגריה כמו אגם בלטון או איזורים אחרים מחוץ לעיר, אולי עדיף להזמין השכרת רכב בבודפשט ליום האחרון בו תישהו בבודפשט, כך שיהיה לכם אוטו לחלקים בטיול בהם הוא באמת נדרש (מחוץ לעיר) אבל בזמן החופשה בבודפשט, חוץ מחודשי יולי אוגוסט, אפשר לוותר על רכב שכור ולהתנייד בתחבורה ציבורית וכך לחסוך לא רק כסף אלא גם את התיסכול של הפקקים בבודפשט.

נהיגה במרכז בודפשט יכולה להיות קצת מאתגרת ודורשת קצת היכרות עם העיר. לדוגמה, כמעט ולא תמצאו פניות שמאלה בשדרה המרכזית של בודפשט (Nagykörút) וגם לא בשדרות ראשיות כמו Andrássy út, Váci út, Üllői út או שדרות Rákóczi út.

השכרת רכב בבודפשט
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל