המרת מט"ח

הזמנת קונה קרואטית (HRK) בנתב"ג

קרואטיה היא ללא ספק אחד מהיעדים המועדפים ביותר על התייר הישראלי, אך האם הספקתם להכין קונה קרואטית עוד בטרם החופשה בקרואטיה? במאמר הבא נסקור עבורכם את כל הדרכים היעילות ביותר לקנות קונה קרואטית לחופשה, כך שתהפכו את החופשה שלכם בקרואטיה להרבה יותר נוחה וידידותית עבורכם. ותחסכו לא מעט כסף וזמן באמצעות הזמנת קונה קרואטית לשדה התעופה

הזמנת דילים לקרואטיה | הזמנת דילים לזגרב | הזמנת טיולים מאורגנים לקרואטיה 

אם בעבר היה קשה מאוד להשיג קונה קרואטית, היום תוכלו לרכוש קונה קרואטית בקלות בנתב"ג בעזרת חברת הסטרטאפ FlyMoney שמציעה לכם להזמין קונה קרואטית לנתב"ג וכמובן לקבל אותה בשדה התעופה טרם הטיסה. כך תוכלו להגיע מוכנים לקרואטיה, ולהשתמש בכסף ללא חשש או דאגות מיותרות. כדי לבצע הזמנת קונה לנתב"ג השתמשו בתיבת החיפוש שלמטה – שימו לב שייתכן שיהיה עליכם לגלול את התיבה ימינה או שמאלה כדי לראות את כל השדות ולהשלים את ההזמנה



חופשה בקרואטיה – עוד מידע שימושי

טיסות לקרואטיה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

השכרת רכב בקרואטיה – השוואת מחירים וטיפים

סים ו-e-sim לקרואטיה – מידע וטיפים לתקשורת במהלך החופשה

זאגרב – מלונות מומלצים למשפחות בבירת קרואטיה

התייר הישראלי ללא צל של ספק אוהב את החיים הטובים, כאשר תמיד המטרה היא לקבל את הטוב ביותר עם מינימום מאמץ. אך לא מעט תיירים ישראלים מחליטים בסופו של יום להגיע לקרואטיה עם דולר או יורו, ורק לאחר טיסה לקרואטיה הם מתחילים לחפש אחר  שירות המרת מט"ח בקרואטיה על מנת לקנות קונה קרואטית – אומנם בחלק מהמקרים אתם יכולים לחסוך קצת בעלויות, אך מדובר בטרחה מיותרת שאתם יכולים לחסוך לעצמכם בעזרת המזנת קונה לשדה התעופה בן גוריון ואיסוף לפני הטיסה. כך תוכלו להפוך את החיים שלכם להרבה יותר טובים ונוחים, ואת החופשה בקרואטיה לחופשה מושלמת!

כמה כסף להזמין לטיול בקרואטיה?

אחד מהנושאים החשובים ביותר שיכולים לעלות על הפרק היא כמובן השאלה כמה קונה צריך לקנות לטיול בקרואטיה? אחד מהחששות הוא כמובן להגיע עם סכום כסף לא מספק, דבר שבסופו של יום עלול להצריך מכם להוציא כסף בכספומטים, פעולה שיכולה לעלות לכם לא מעט כסף בגלל עמלות משיכה גבוהות. לכן ההמלצה היא כמובן להגיע עם סכום כסף מדויק ככל האפשר.

לדעת רבים העלויות בקרואטיה יחסית נוחות לשאר המדינות באירופה. כאשר לרוב ארוחה לסועד אחר אמורה לעלות בין 10-20 יורו, התחבורה הציבורית הינה זולה במיוחד ולא תעלה לכם יותר מיורו אחד לנסיעה. כמובן שגם הזמנת מונית או השכרת רכב בקרואטיה יכולה להיות משתלמת מאוד בחלק מהמקרים. לכל הסטודנטים אשר עומדים להגיע לקרואטיה, תשתדלו להביא עמכם את כרטיס הסטודנט שלכם – זה בהחלט יכול להיות משתלם מאוד עבורכם. טיול בקרואטיה ללא לינה אמור לעלות לכם בערך 200-300 יורו לאדם – בקונה קרואטית כמובן – לתקופה של 5-7 ימים מלאים כולל לא מעט פינוקים עבורכם.

מדוע כדאי לבצע הזמנת קונה קרואטית לנתב"ג?

לא משנה כמה תתכננו מראש את לוח הזמנים כך שתגיעו בזמן, תמיד יכולות להופיע תקלות בלתי צפויות. מהסיבה הזאת חשוב מאוד שתהיו מוכנים עם קונה קרואטית מראש ולא תנחתו בקרואטיה עם שקלים – עמדות המרת המט"ח בקרואטיה לא סוחרות בשקלים. כאשר אתם מבצעים הזמנת קונה קרואטית לנתב"ג, אתם אוספים את הקונות בסניף בנק הפועלים בנתב"ג לפני העלייה למטוס (הסניף פתוח 24 שעות והתורים קצרים) וכך אתם יודעים כי יש לכם את היכולת להתנהל בקרואטיה בקלות עם כסף מקומי. כך לא תצטרכו לחפש כספומט מיד עם ההגעה שלכם אל שדה התעופה בקרואטיה ולשלם עמלות המרת מט"ח מנופחות.

יתרון נוסף זה כמובן החיסכון בזמן שמגיע ביחד עם הזמנת קונה קרואטית לנתב"ג. כל ישראלי רוצה למצות את המקסימום מהטיול שלו בחו"ל, בטח כאשר מדובר על יעד קסום כמו קרואטיה שמציעה לא מעט אטרקציות. לכן חשוב מאוד שתגיעו עם קונה קרואטית מהארץ, כך תוכלו לדעת כי אתם יכולים להתחיל את הטיול שלכם בקרואטיה מיד עם הנחיתה.

יתרון נוסף של הזמנת קונה לשדה התעופה באינטרנט עם שירות FLYMONEY הוא האפשרות לחלק את התשלום על הקונה לתשלומים בכרטיס האשראי, וכמובן גם השקט הנפשי שלכם כאשר אתם מבצעים הזמנת קונה קרואטית לנתב"ג – מדובר על פלטפורמה בטוחה לחלוטין אשר תספק לכם שטרות מקוריים עם כל המידע הנחוץ לכם בכדי שתוכלו לשמור על ביטחונכם. כך תוכלו לדעת שאתם הולכים על בטוח ולא לוקחים סיכונים שעלולים לעלות לכם ביוקר.

באמצעות הזמנת קונה קרואטית לנתב"ג תוכלו לבקש בדיוק אילו שטרות אתם צריכים, כך תוכלו להגיע גם עם כסף קטן (שטרות קטנים) לחו"ל – דבר שנחוץ מאוד בלא מעט מדינות, בין היתר גם בקרואטיה. דרך הזמנת קונה באינטרנט בשירות של החברה המופיע למעלה בדף זה תוכלו לבקש שטרות ספציפיים, כמובן שאין שום התחייבות אך ברוב המקרים מתחשבים בבקשות. אפשרויות נוספות של רכישת קונה קרואטית הן:

קניית קונה קרואטית בדואר ישראל

דואר ישראל הפכה להיות בשנים האחרונות מקור נוח וזמין לקבל בו שטרות כסף זרים לפני יציאה לחו"ל. הבעיה העיקרית היא שנכון לכתיבת שורות אלה דואר ישראל מאפשר לקבל דרכו אך ורק יורו, דולר או ליש"ט, כך שאינכם יכולים לקבל קונה קרואטית דרך דואר ישראל – כך שניסיון לקנות קונה בדואר רק יבזבז לכם זמן יקר.

קניית קונה קרואטית בבנק

בנקים בישראל אכן מאפשרים בד"כ לקנות קונה קרואטית, אך מדובר בפתרון שיכול לגזול מכם לא מעט זמן. המטרה היא כמובן שלא תצטרכו לפנות אחר הצהריים שלמים על מנת להוציא את הכסף לטיול שלכם בקרואטיה. כאשר אתם בוחרים באופציה של הוצאת קונה קרואטית בבנק, אתם בעצם גוזרים על עצמכם את הצורך לעמוד בתורים הארוכים וכמובן להתפלל כי באותו הרגע יהיה בבנק את הסכום הדרוש לכם – אחרת תצטרכו ללכת לבנק אחר.

קניית קונה קרואטית בצ'יינג'ים

מי לא מכיר את עמדות הצ'יינג אשר פזורות כמעט בכל עיר בישראל? העמדות הללו הפכו להיות בשנים האחרונות האפשרויות השכיחות ביותר להמרת כסף. אך האם אתם מודעים לכך כי עמדות הצ'יינג הללו הן אינן המקום האידיאלי שבו תוכלו להוציא כסף? מדובר במקומות שקשה מאוד להבין מי עומד מאחוריהם ולעיתים קרובות מתגלים כמקושרים לעולם התחתון, דבר שעשוי להציב אתכם בסיטואציה לא נעימה בכלל. לכן אומנם ברוב המקרים הם מציעים עמלות אטרקטיביות, אך השקט הנפשי שלכם חשוב הרבה יותר מכל סכום כסף. לכן מוטב כי תמנעו מלהוציא קונה קרואטית דרך עמדות הצ'יינג, כך תוכלו לדעת שאתם לא עלולים להסתבך מיד עם הנחיתה שלכם בקרואטיה. במיקרים רבים, תצטרכו גם להשקיע זמן מיותר בהגעה לצ'יינג' – במקום לקבל את הכסף בנתב"ג לפני הטיסה לאחר הזמנת קונה אונליין. בנוסף, בצ'יינג'ים תידרשו לשלם על קונה קרואטית במזומן, ולא תוכלו לפרוס את התשלום לתשלומים בכרטיס האשראי כמו בעת הזמנת קונה לנתב"ג אונליין.

קניית קונה קרואטית בשדה התעופה

הזמנת קונה בנתב"ג הפכה להיות בשנים האחרונות בחירה מובילה עבור לא מעט תיירים ישראלים שצברו קצת ניסיון בטיולים. ראשית כל הפעולה מתבצעת דרך תיבת האינטרנט של החברה שמופיעה למעלה בדף זה, כך שמדובר בדרך נוחה שאינה מצריכה מכם לעמוד בתורים או לבזבז זמן יקר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזין את הפרטים שלכם ואת פרטי הטיסה, וכאשר תגיעו אל שדה התעופה יחכה לכם הכסף במיוחד עבורכם.

האופציה המומלצת הזאת שבד"כ גם תהיה קצת יותר זולה משאר האופציות לרכישת קונה קרואטית לחופשה, תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להתארגן לטיול שלכם בקרואטיה במלוא המרץ. בזבוז זמן לפני הטיול עלול להעמיד אתכם בסיטואציה לא נוחה שבגינה תאלצו לוותר על לא מעט סידורים חשובים לפני הטיסה. בהזדמנות זו – כדאי גם לבצע השוואת מחירים של ביטוח נסיעות ולהזמין אונליין כדי לחסוך זמן יקר – וגם כסף.

קונה קרואטית – אילו שטרות ואילו מטבעות?

קונה קרואטית הינה המטבע הרשמי של קרואטיה החל משנת 1994, כך שיחסית לשאר המטבעות בעולם – מדובר במטבע יחסית חדש. הקונה הקרואטית הייתה נפוצה בקרואטיה עוד במהלך מלחמת העולם השנייה, אך מיד לאחר מלחמת העולם השנייה ועם פירוקה של המדינה העצמאית של קרואטיה נעלם המטבע לחלוטין.

הקונה הקרואטית מונפק נכון להיום גם באמצעות מטבעות וגם באמצעות שטרות. קיימת סדרת שטרות הכוללת: 1 קונה קרואטית בצבע ירוק, 10 קונה קרואטית בצבע ירוק-חום, 20 קונה קרואטית בצבע אדום, 50 קונה קרואטית בצבע כחול, 100 קונה קרואטית בצבע כתום, 200 קונה קרואטית בצבע חום, 500 קונה קרואטית בצבע ירוק זית, 1000 קונה קרואטית בצבע אפור.

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל