הזמנית מוניות מנמלי תעופה

הזמנת מוניות בליסבון והסעות מנמל התעופה

ליסבון בירת פורטוגל היא נקודת פתיחה מצוינת לכל טיול בפורטוגל ויש בה אווירה מיוחדת ושלל אטרקציות, כך שיותר ויותר ישראלים בוחרים  בליסבון כיעד לחופשה שלהם. בכתבה זו תוכלו למצוא את כל המידע החיוני ביותר הנוגע למוניות בליסבון וגם מידע למטייל על תחבורה בפורטוגל וגם על  הסעות משדה התעופה בליסבון לבתי המלון במחירים המשתלמים ביותר. החל מהזמנת מוניות אונליין ועד להסעות פרטיות, כאן תמצאו את כל מה שאתם צריכים לדעת על הזמנת מוניות בליסבון רגע לפני שאתם אורזים את המזוודות ומגיעים לפורטוגל.

     הזמנת דילים לליסבון        |        הזמנת טיולים מאורגנים לפורטוגל

איך להגיע משדה התעופה בליסבון למלון?

אחרי טיסה בדרך כלל לא תירצו להתחיל חופשה עם איתור התחבורה הציבורית המתאימה והיגררות באוטובוסים עם מזוודות כבדות. לא מומלץ גם להסתמך על נהגי המוניות שממתינים בשדה התעופה בליסבון שקשה לדעת מי מהם הגון ומי מנסה "לעשות קופה" על תיירים תמימים.
אפשרות אחת, היא כמובן – השכרת רכב בליסבון
אפשרות נוחה נוספת היא באמצעות, קיוויטקסי הוא שירות בינלאומי מומלץ העוסק בהשוואת מחירי מוניות והסעות בעולם ומפעיל שירות לקוחות בינלאומי מעולה. בהזמנה דרך קיווי טקסי המחיר נקבע מראש לפי מרחק הנסיעה במחירון שקוף ומשתלם, והנהג ימתין לכם ביציאה משדה התעופה עם שלט שעליו שימכם, יעזור לכם עם המזוודות וייקח אתכם ישירות לבית המלון. בנוסף, במקרה שתהיה בעיה לא צפויה או שתשכחו משהו במונית, תוכלו ליצור קשר מיד עם שירות הלקוחות של קיווי טקסי דרך האתר שלהם והם יטפלו בכל בעיה.  זהו שירות נוח מאוד, שעוזר מאוד לנוחתים בשעות הלילה ולאלו אשר חוששים מעיכובים בטיסות.

מעבר להסעות משדה התעופה, תוכלו להשתמש בשירות של קיוויטקסי להזמנת מוניות בליסבון מיעד ליעד בזמן החופשה ואפילו להזמנת הסעה עם נהג מליסבון ליעדים שונים בפורטוגל, וכמובן גם להזמנת הסעה לנמל התעופה מבית המלון חזרה.

מומלץ להשתמש במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מוניות בליסבון-


חופשה בליסבון – עוד באותו נושא:

טיסות לליסבון – השוואת מחירים ומידע

ליסבון – רשימת מלונות מומלצים למשפחות

השכרת רכב בפורטוגל – השוואת מחירים וטיפים

כרטיסים לבנפיקה ליסבון – המדריך לאוהד

eSim ו-Sim לפורטוגל – טיפים ומידע חשוב למטיילים

תחבורה משדה התעופה בליסבון

ליסבון היא עיר הבירה של פורטוגל אשר ממוקמת מרחק 10 קילומטרים מן החוף המערבי של האוקיינוס האטלנטי. ליסבון היא אחת מהערים הססגוניות ביותר באירופה, אשר מציעה למטייל שלל רב של מקומות בילוי ואתרים היסטוריים.  העיר המודרנית מציעה שלל פעילויות רחב במרחק נסיעה קצר משדה התעופה פורטלה. ניתן להגיע למרכז ליסבון מנמל התעופה בעזרת שירותי מוניות, בהזמנה מראש באמצעות מנוע החיפוש של קיוויטקסי שלמעלה בדף זה.

אם לא הספקתם להזמין מונית לשדה התעופה מראש, כבר ביציאה מן הטרמינל אתם תפגשו בחברות מוניות רבות אשר מציעות לכם להגיע הישר אל בתי המלון במינימום זמן. על פי רוב העלות של שירותי הסעה במונית משדה התעופה לליסבון עצמה נעה בין 10-15 יורו והיא מתאימה לנוסעים אשר לא מעוניינים להיסחב עם המזוודות בתחבורה הציבורית.

למטייל המעוניין בחיסכון כספי, נמל התעופה של ליסבון מציע שירותי מטרו מתקדמים. תחנת המטרו בנמל התעופה נוחה, חדישה ומציעה תחבורה זולה יחסית למרכז ליסבון. ראשית עלו על הקו האדום בכדי לצאת מאזור השדה, וכדי להגיע למרכז העיר ליסבון עליכם להחליף את הרכבת לקו הכחול או הירוק. חיוני לציין כי לא בכל התחנות במטרו בליסבון ישנן מדרגות נעות או מעליות ולכן כאשר אתם עם מזוודות, התנועה ממקום למקום עלולה להיות קשה יותר. שירות המטרו בעיר ליסבון פועל בכל בוקר החל מהשעה 6:30 ועד לשעות 1:00 בלילה. עלות נסיעה בודדת ברכבת היא 1.45 יורו+ עלות כרטיס (דמוי רב קו) על סך 0.5 יורו באופן חד פעמי.

באזור נמל התעופה פועל גם כן שאטל קבוע של חברת Aerobus אשר מציע הסעות מאורגנות מנמל התעופה למרכז ליסבון בעלות של 4 יורו לאדם. השאטל מגיע לתחנות מרכזיות בתוך העיר ומהן אתם יכולים להגיע רגלית למלונות הגדולים בכל אזור. פעילות השאטל מתחילה בכל יום בשעה 7:30 ובכל 20 דקות לערך יוצא אוטובוס מנמל התעופה לעיר, עד לשעה 23:00.

תחבורה בליסבון

לאחר שהגעתם למלון בשלום ופרקתם את המזוודות, אתם רוצים להתחיל להסתובב בליסבון ולהכיר אותה לעומק. בכדי להתנייד ברחבי העיר ניתן לבחור באחת מתוך כמה דרכים פופולריות לתיירים:

רכבת תחתית – מערכת הרכבות התחתיות בליסבון מפותחת מאוד ומתאימה למי שרוצה להתנייד בקלות לאורך כל שעות היום. ניתן לרכוש כרטיס יומי בעלות של 6.4 יורו או כרטיס נטען על פי בחירה. המטרו פועלת בין השעות 6:30 ל 1:00 במרבית התחנות וזמני ההגעה נוחים מאוד.

מוניות – שירותי המוניות בליסבון מפותחים מאוד וזולים יחסית למקומות אחרים. עלות ממוצע של 10 דקות נסיעה, זמן הנסיעה הממוצע בעיר, היא בין 10-15 יורו. כדי להזמין מונית בליסבון תמיד תוכלו להשתמש במנוע ההזמנות של קיווי טקסי שלמעלה בדף זה, גם כאשר מדובר על מוניות בין יעדים בליסבון או מונית מליסבון ליעדים אחרים בפורטוגל – רק מומלץ מאוד לבצע את ההזמנה מראש.

רכבת חשמלית – ברחבי העיר מסילות רכבת חשמלית אשר מאפשרות לאלו אשר רוצים לראות את הנוף המהפנט של ליסבון לקבל נסיעה מיוחדת במינה.

הרכבת החשמלית פעילה בין השעות 6:00 ל 23:00 ועלות כרטיס יומי זהה לעלויות במטרו. הרכבת החשמלית מגיעה בתדירות של 10-15 דקות.

אוטובוסים – בכל רחבי ליסבון פרוסה רשת ענפה של קווי אוטובוסים אשר זמינותם משתנה והם מאפשרים לכם להגיע גם לנקודות המרוחקות ביותר. כרטיס יומי, בדומה למטרו ולחשמלית עולה 6.40 יורו.

אובר – חברת התחבורה השיתופית פועלת גם בליסבון ומאפשרת לכם להזמין דרך האפליקציה נהג אשר ייקח אתכם לכל יעד שתחפצו. באפליקציה תמצאו את הנהג הקרוב ביותר למיקומכם ותוכלו לצפות בתעריפים המוצעים לכם עוד טרם העלייה לרכב.

השוואת מחירים למוניות בפורטוגל

אלו המחירים שמצאנו למוניות בפורטוגל (בעזרת מנוע החיפוש קיוויטקסי), בעת כתיבת המאמר:

מחירי מוניות משדה התעופה לעיר ליסבון

רכב אקונומי – 21 יורו, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

רכב קומפקט – 22 יורו, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות. (תשלום במזומן ישירות לנהג המונית).

רכב מיניואן (פורד גלאקסי, אופל זפריה ועוד) – 24 יורו, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.

רכב פרימיום מיניואן (מרסדס V Class)- 33 יורו לשישה נוסעים וארבע מזוודות.

מיניבוס לשבעה – 29 יורו, שבעה נוסעים ושבע מזוודות.

מיניבוס ל13- 124 יורו.

מיניבוס ל16 – 137 יורו.

מיניבוס ל19 – 156 יורו.

זמן הנסיעה המוערך הוא כחמש עשרה דקות.

מחירי מוניות ממרכז העיר לסבון לסינטרה

במרחק נסיעה קצר מאוד מליסבון ממוקמת העיר סינטרה מלאת הארמונות. מרבית התיירים מבלים כחצי יום לפחות באזור ומגיעים בעזרת תחבורה ציבורית. ניתן להגיע לסינטרה בעזרת הרכבת, אולם שירותי המוניות של חברת קיוויטקסי מאפשרים לכם לקבל נסיעה חלקה ושקטה יותר, במחירים לא יקרים מדי:

רכב אקונומי- 37 יורו, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

רכב קומפקט- 44 יורו, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות. (תשלום במזומן ישירות לנהג המונית).

רכב מיניואן (פורד גלאקסי, אופל זפריה ועוד)- 44 יורו, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.

רכב פרימיום מיניואן (מרסדס V Class)- 50 יורו לשישה נוסעים וארבע מזוודות.

מיניבוס- 52 יורו, שבעה נוסעים ושבע מזוודות.

זמן הנסיעה המוערך הוא כ35 דקות לכל כיוון.

חופשה בליסבון בלי להשכיר רכב

כמו מרבית המדינות המתקדמות של מערב אירופה גם לפורטוגל יש מערכת תחבורה ציבורית מפותחת מאוד. החל מאוטובוסים ורכבות וכלה במוניות שירות וחשמליות. אתם לא חייבים להגיע לטיול במדינה החמה והססגונית כאשר שכרתם רכב מראש. העלויות לנסיעות בתחבורה הציבורית נוחות מאוד (אם כי היא כמובן פחות נוחה מאשר רכב שכור) ולכן מדובר בפתרון אשר קוסם למטיילים רבים. מעל כל השירותים הקיימים, השימוש במוניות הוא נוח במיוחד בליסבון וסינטרה.

ניתן להזמין מוניות לשעות מוגדרות מראש גם במנוע ההזמנות של קיוויטקסי שלמעלה וגם דרך אפליקציות מקומיות דוגמת כמו Uber. כך אתם יכולים להבטיח שהשהות שלכם בעיר תהיה נוחה מאוד וקלה לניווט. במיוחד אם אתם לא מסתדרים כל כך טוב עם מערכות האוטובוסים והמטרו או שאתם יוצאים לבלות עד לשעות הקטנות של הלילה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להכיר את המוניות, אשר צבועות לרוב בצבעי קרם וורוד ולעלות רק על מוניות מורשות ומסומנות. מוניות אלו מספקות לכם עלויות נסיעה מפוקחות ומאפשרות לכם לקבל תמורה ראויה לכספכם.

הסעה מליסבון בחזרה לשדה התעופה

בסיום הטיול לליסבון כאשר התיקים והמזוודות שלכם עמוסים במתנות ליקרים, אתם לא רוצים להיסחב עם הכבודה כל הדרך לנמל. בדיוק מסיבה זו, תיירים רבים בוחרים לבקש מהמלון להזמין להם מוניות עד לשדה התעופה, אשר מתאימות לכבודה רבה ויכולות להגיע בכל שעה של היום. במקום להתרוצץ ברכבות או באוטובוסים, אתם עולים לטיסה רעננים ורגועים.

חופשה בליסבון יכולה להיות חוויה הרבה יותר מהנה ומועילה אם אתם תתכוננו להשתמש בצורה נכונה בתחבורה הציבורית הקיימת באזורים אלו.

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל