דוברובניק מלונות מומלצים למשפחות

דוברובניק – 10 מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

אם אתם שוקלים חופשה בדוברובניק – עיר הנופש הידועה של קרואטיה – עם ילדים, כדאי לבחור בית מלון בדוברובניק מתוך 10 מלונות בדוברבוניק שתמצאו ברשימה זו, אשר נחשבים מלונות מומלצים בדוברובניק למשפחות עם ילדים אשר מציעים יותר לחופשה משפחתית – החל ממועדוניות וגני שעשועים לילדים ועד מטבחים מאובזרים ודירות נופש מרווחות למשפחות

הזמנת דילים לדוברובניק | הזמנת דילים לזגרב | הזמנת טיולים מאורגנים לקרואטיה 

דוברובניק  בקרואטיה היא עיר עתיקה שהוכרזה אתר מורשת עולמית על-ידי אונסק"ו, וכוללת נקודות עניין רבות, כדוגמת כנסיית סנט סביור ומזרקת אונפוריו (Onofrio). ברשימה זו ריכזנו מלונות בדוברובניק בכמה רמות מחירים וכמה איזורים שונים של דוברובניק אשר כולם זכו לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בדוברובניק למשפחות עם ילדים המתפרסמים באינטרנט.

חופשה בקרואטיה – עוד באותו נושא:

טיסות לדוברובניק (קרואטיה) – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בדוברובניק – מידע והשוואת מחירים

קניית קונה קרואטית במזומן בישראל – מדריך

eSim ו-Sim לקרואטיה – מידע וטיפים לתקשורת במהלך החופשה

10 מלונות מומלצים בדוברובניק עם ילדים


מלון נפטון דוברובניק Hotel Neptun Dubrovnik 

נפטון דוברובניק, מלון מומלץ בדוברובניק בדירוג 4 כוכבים, נמצא במיקום שקט מול חוף הים, בחצי האי לאפאד. המלון מוקף עצי אורן מפיצי ריח ומתהדר בתצפית נוף פנוראמי אל הים. האורחים נהנים מבריכת שחייה חיצונית נהדרת וכן מבריכה לילדים. חלק מהם אוהבים להשתכשך במימיו התכולים של הים האדריאטי. הוא ידוע בקרב מלונות בדוברובניק כמלון ידידותי למשפחות הנהנה מציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים בדוברובניק למשפחות עם ילדים.

כל חדר ממוזג כולל טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין. בנוסף, יש גם חדר רחצה פרטי מודרני הכולל מוצרי טיפוח, נעלי בית וחלוקי רחצה. רוב החדרים כוללים מרפסת וגישה חינם לאינטרנט אלחוטי בכל שטחי המקום.

האורחים נהנים משקיעות מהממות במסעדות, עם הטראסות היפהפיות. מתחם המסעדות ממוקם מטרים אחדים מחוף הים ובו ניתן להתפנק על יינות דלמטיים ומטבח ים תיכוני משובח. ארוחת בוקר עשירה מוגשת מדי יום במסעדת Neptun Terrace.

ניתן ליהנות מעיסויים ממריצים וטיפולי ספא שונים, להירגע בסאונה או להזיע ולהתחזק במכון הכושר. המלון ממוקם 10 דקות נסיעה מדוברובניק העתיקה. תחנת אוטובוס ממוקמת צמוד למלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סאן גרדנס דוברובניק Sun Gardens Dubrovnik

סאן גרדנס דוברובניק, בית מלון בדוברובניק בדירוג 5 כוכבים, נהנה ממיקום שליו על חוף ציורי. במקום 3 בריכות חיצוניות המשקיפות אל איי אלאפיטי (Elaphiti) והים האדריאטי. מתקני הספורט והספא משתרעים על-פני שטח של 6,000 מ"ר וכוללים קיר טיפוס, חדר כושר חדיש ואזור בריאות וספא שגודלו 3,500 מ"ר וכולל אמבט עיסוי, סאונות ובריכה מקורה.

גודלם של הסוויטות והחדרים מתחיל ב-34 מ"ר, כך שמדובר על חדרים מרווחים המתאימים לחופשה משפחתית בדוברובניק. כל יחידה כולל חדר רחצה מודרני ומרפסת. בנוסף, בכל חדר יש מטבחון מאובזר ונוף לים או הגינה. באופן טבעי השילוב בין התנאים המפנקים במלון והאפשרות לבישול ארוחות במהלך החופשה אשר לא נפוצה בקרב מלונות בדוברובניק מעניקה למלון ביקורות מצויינות ברשימות מלונות מומלצים בדוברובניק עם ילדים

האורחים נהנים מרביצה על החוף או לגימה משקה צונן באחד מהברים שלצד הבריכה.

הברים והמסעדות שבמקום מציעים מגוון מרשים של מנות, כוללת מאכלים דלמאטיים מסורתיים ומטבח ים תיכוני. בר מרסקה (Maraska), הממוקם בלובי, מציע תפריט בינלאומי ובו חטיפי בר קלים, קוקטיילים ומשקאות.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון לרו – Hotel Lero 

לרו, בית מלון בדוברובניק בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 20 דקות בלבד של הליכה נעימה אל העיר העתיקה של דוברובניק ו-600 מטרים מהחוף היפהפה שבמפרץ מירמאר (Miramare). חדריו המעוצבים לתפארת כוללים אינטרנט אלחוטי חינם. המלון מציע גם חניית אורחים ללא עלות נוספת.

חלק מהחדרים משקיפים לים וכולם ממוזגים וכוללים טלוויזיה מתקדמת. מזנון ארוחת בוקר כלול במחיר הלינה.

המלון כולל גם מסעדה על-פי תפריט וגם מסעדה ראשית המגישות מאכלים ממכרים מן המטבח הבינלאומי והדלמטי. תוכלו להתענג בבר על אפריטיף או משקה צונן לעת ערב. זהו מלון משפחתי וחמים הזוכה לביקורות מעולות ברשימות בתי מלון מומלצים בדוברובניק למשפחות עם ילדים.

בלובי יש פינת מחשב ואינטרנט, בה ניתן גם ליהנות מכוס קפה. סלון עיסוי ומספרה עומדים לרשות האורחים, וגם אולם ספורט בקרבת המלון – הכולל 6 מגרשי טניס. ניתן לארגן סיורים באזור דוברובניק וכן לתאם שירותי הסעה מ/אל נמל התעופה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות דוברובניק לאקשרי רזידנס – ל'אורנג'רי Dubrovnik Luxury Residence – L’Orangerie

דוברובניק לאקשרי רזידנס – ל'אורנג'רי, בית דירות נופש בדוברובניק בדירוג 4 כוכבים, ממוקם צעדים אחדים מחוף החצץ של העיירה וכולל יחידות אירוח ממוזגות שבהן טרסה וגישת חינם לאינטרנט אלחוטי. כל דירה כוללת פינת ישיבה עם טלוויזיה משוכללת וערוצי כבלים, וספה. המטבח המאובזר כולל מכונת קפה, מיקרוגל, מדיח כלים ופינת אוכל. חדר הרחצה הצמוד כולל אמבט, מייבש שיער ומכונת כביסה. בחזית מקום האירוח ניתן למצוא סופרמרקט ואילו בקרבת מקום ישנם מתקני שעשועים המתאימים לילדים.

בית הדירות מרוחק מרחק הליכה קצרה מהטיילת שבה מסעדות המגישות מנות דלמטיות מסורתיות ובתי קפה-ברים. דוברובניק העתיקה (המוכרת כאתר מורשת עולמית מטעם אונסק"ו) מרוחקת רק 3.5 קילומטרים משם. חניון מקורה מוצע לאורחים ללא תשלום. אין פלא שהמלון מקבל ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בדוברובניק עם ילדים

תחנת מוניות ואוטובוס מקומי מרוחקים רק 30 מטרים מהמקום. בדלפק הקבלה ניתן לארגן טיולים בקרואטיה במחירים מוזלים. נמל המעבורות של העיר ותחנת האוטובוסים המרכזית ממוקמים 2.5 קילומטרים מהמקום. נמל התעופה מרוחק 23 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון לאפאד – Hotel Lapad

לאפאד, מלון מומלץ בדוברובניק בדירוג 4 כוכבים, ממוקם באזור שליו עם נוף לנמל גרוז' (Gruz) ושוכן במבנה היסטורי מוקף בריכה גדולה עם עצי דקל – תחת כיפת השמיים. זהו מלון עם הרבה סטייל ואופי יחסית אל מלונות בדוברובניק ברוב המיקרים והוא זוכה לשבחים רבים בביקורות על מלונות מומלצים בדוברובניק למשפחות עם ילדים.

כל חדר מעוצב בסגנון מודרני הכולל בדים יוקרתיים. מלבד מיזוג, כולל כל חדר טלוויזיה בעלת מסך שטוח וערוצי לוויין, פינת להכנת שתייה חמה ומיני בר. גם אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי בית המלון.

העיר העתיקה של דוברובניק מרוחקת רק 3 קילומטרים מהמלון וניתן להגיע אליה באמצעות האוטובוס המקומי היוצא אליה מדי 10 דקות. החוף הקרוב ממוקם 600 מטרים מהמקום. ניתן להגיע לנמל גרו'ז מהמלון באמצעות סירה פרטית קטנה היוצאת בזמנים קבועים.

במסעדת המלון תוכלו להתפנק על ארוחת צהריים מענגת על טראסת הגן. בימות הקיץ (יוני – ספטמבר) נהנים האורחים ממסיבות בריכה ומוסיקה חיה – 5 ימים בשבוע.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


ואלאמאר לאקרומה דוברובניק Valamar Lacroma Dubrovnik 

ואלאמאר לאקרומה דוברובניק, בית מלון בדוברובניק בדירוג 4 כוכבים, מציע חדרים ממוזגים עם נוף מרהיב של איי אלאפיטי ואינטרנט אלחוטי חינם. מיקומו הוא על האי בבין קוק השופע בצמחיה. מיקום המלון על האי הוא מיוחד ןשקט בהשוואה אל מלונות בדוברובניק ברוב המיקרים והוא מתבטא בציונים גבוהים הניתנים למלון בכל דירוג מלונות מומלצים בדוברובניק למשפחות עם ילדים.

המלון מציע גם גישה חופשית לספא Ragusa הגדול שבו בריכת שחיה חיצונית, בריכת שחיה מקורה, טיפולי יופי וחדר כושר.

מנות בינלאומיות וים-תיכוניות מוגשות במסעדת הא-לה-קארט האלגנטית, Langusto. תוכלו לבחור לאכול במסעדת Lacorma, המציעה גם מופעי בישול ראווה. ניתן לנוח בברי הטרקלין, המגישים קוקטיילים טעימים ומבחר יינות, או בלובי.

בכל חדר טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, כספת, מיני בר ומכונת קפה/תה. כל יחידת אירוח כוללת חדר רחצה פרטי ובו מוצרי טיפוח ללא עלות ומייבש שיער. האורחים נהנים מהשלווה שבחוף חלוקי האבן שבצמוד למלון.

העיר העתיקה של דוברובניק מרוחקת 6 קילומטרים בלבד מהמקום. תוכלו להגיע בקלות למרכז דוברובניק בסיוע התחבורה המקומית ולגלות את פינות החמד המקסימות של העיר. אולי תבחרו בשייט על ספינת Karaka או בהפלגה לאיי אלאפיטי חוויה מיוחדת לחופשה משפחתית בדוברובניק.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון טירנה – Hotel Tirena

טירנה, מלון זול ומומלץ בדוברובניק בדירוג 3 כוכבים, טובל בירוק הנפלא של עצי זית ואורנים, על-יד העיר העתיקה של דוברובניק, על חוף באבין קוק (Babin Kuk) – מרחק הליכה קצר מהחוף.

המלון מציע סביבה שקטה, שירות באיכות פרימיום ואזור בריכה יפה. הוא מרחק נסיעת אוטובוס קצרה מהמרכז ההיסטורי, כאשר תחנת האוטובוס נמצאת בסמוך. הוא מציע תמורה מעולה יחסית למחיר בהשוואה אל מלונות בדוברובניק באותה רמת מחירים ולכן זוכה לציונים גבוהים בכל רשימת מלונות מומלצים בדוברובניק למשפחות עם ילדים.

החדרים מודרניים ומרווחים וכוללים מיזוג אוויר. הם משקיפים לעבר פארק ריחני וירוק או לעבר הים התכול. ניתן להשתמש בפינת האינטרנט שבלובי, בעלות נוספת.

מי לא אוהב ארוחות בוקר או ערב? באתר תהיה לכם הזדמנות לצפות בשפים ברמה עולמית מכינים מגוון של מאכלים מקומיים מסורתיים ובינלאומיים, כחלק ממופע בישול אטרקטיבי. ארוחת בוקר וערב מוגשות כמזנון. במשך היום ניתן ליהנות מהאווירה השלווה של הבר בלובי, על הטראסה הנעימה, או דווקא בבר הבריכה, המשקיף לים האדריאטי.

חצי האם באבין קוק מוקף ים מ-3 צדדיו וחופיו יפים – בעיקר חוף קופקבנה (Copacabana) הידוע. השחיינים המיומנים יוכלו להגיע בשחייה אל האי Daksa הקרוב.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות דיפוזיט Apartments Depozit

דיפוזיט, בית דירות נופש בדוברובניק למשפחות בדירוג 3 כוכבים, שוכן באזור שקט של העיירה דוברובניק – 1.5 קילומטרים מהעיר העתיקה, שהוכרזה אתר מורשת לשימור על-ידי אונסק"ו. בכל דירת נופש יש גישת חינם לאינטרנט אלחוטי מהיר, טלוויזיה, מטבח מאובזר וחנייה ללא עלות. הדירות המעולות לחופשה משפחתית מעניקות למלון שבחים רבים בביקורות על מלונות מומלצים בדוברובניק למשפחות עם ילדים.

ניתן להסתייע בדלפק הקבלה לארגון טיולים יומיים ברחבי קרואטיה על-פי בקשה. אפשר לתאם גם שירות הסעה מ/אל נמל התעופה, בתשלום נוסף.

מגוון מסעדות, חנויות וברים ניתן למצוא במרכז ההיסטורי של דוברובניק, כמו גם אתרים כגון מזרקת אונפריו (Onofrio’s Fountain). החוף הפופולארי ביותר באיזור המלון, Banje, משקיף אל חומות העיר, המרוחקות 2 קילומטרים.

תחנת אוטובוס מקומית נמצאת 200 מטרים מבית הדירות, ובה עוברים אוטובוסים למרכז דוברובניק מספר פעמים ביום. מנמל המעבורת ותחנת האוטובוס דוברובניק אפשר להגיע לאיים רבים שבאזור, ושניהם מרוחקים 1.4 קילומטרים מבית הדירות. נמל התעופה הבינלאומי של דוברובניק מרוחק 20 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קומפס Hotel Kompas 

קומפס, בית מלון בדוברובניק בדירוג 4 כוכבים ששופץ לחלוטין בשנת 2015, משקיף אל מפרץ לאפאד המרהיב וממוקם בסמוף לחוף חלוקי האבן והטיילת הידועה – 15 דקות נסיעה באוטובוס מהמתחם ההיסטורי של דוברובניק. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המלון.

החדרים מעוצבים בסגנון מודרני, מרווחים וכוללים מרפסות. בכל חדר יש טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, מיני בר, כספת ומוצרי טיפוח ללא תשלום בחדר הרחצה הפרטי, שבו מקלחת או אמבט. בבר Luna שליד בריכת השחייה החיצונית, תוכלו להתרענן עם משקה צונן. במלון יש גם אזור ספא ובריאות בשירות מלא, הכולל ציוד כושר, מבחר טיפול פנים וגוף ובריכה מקורה, אשר כולם זוכים לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בדוברובניק למשפחות עם ילדים.

מלבד חנות מתנות, ניתן למצוא במלון גם 2 ברים ומסעדה, בה מוגשת ארוחת ערב א-לה-קארט.. באירוח מבוסס חצי פנסיון, ארוחת הערב מוצעת עם מגוון תפריטים.

לרשותכם כסאות נוח על שפת הבריכה – ללא תשלום. לרשות האורחים שירותים נוספים, כגון שכירת רכב, קונסיירז' ייעודי וארגון טיולים בקרואטיה. חנייה זמינה בתוספת תשלום. שדה התעופה של דוברובניק מרוחק 23 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אולד טאון פיינסט Old Town Finest 

אולד טאון פיינסט, בית מלון בדוברובניק בדירוג 4 כוכבים, נמצא בדוברובניק העתיקה, בקרבה רבה לטיילת סטראדון (Stradun) הידועה. דירות האירוח כוללות מטבח מאובזר במלואו, מיזוג אוויר, טלוויזיה בלוויין וחדר רחצה פרטי. לא הרבה מלונות בדוברובניק מציעים אפשרות של חופשה משפחתית עם מטבח מאובזר ולכן המלון מתבלט בכל דירוג מלונות מומלצים בדוברובניק למשפחות עם ילדים. מסעדות וברים נמצאים צעדים אחדים מהמקום.

מתחנת האוטובוס Pile (פילה), המרוחקת 200 מטרים מבית המלון, יוצאים אוטובוסים בתדירות גבוהה אל נמל התעופה וחלקים אחרים של דוברובניק. החוף הידוע ביותר בדוברובניק, אשר מתהדר בנוף מרהיב של העיר העתיקה, מרוחק רק 850 מטרים מהמלון.

ניתן להסתייע בדלפק הקבלה לארגון טיולי יום ולתיאום איסוף מ/אל נמל התעופה, בתוספת תשלום. גם אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל רחבי המלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

דוברובניק - מלונות מומלצים

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל