מלונות ליד נמל התעופה מומלצים

בתי מלון מומלצים ליד נתב"ג

להבדיל משדות תעופה אחרים בעולם, אין בתי מלון בשדה התעופה בן גוריון. אך מה עושים כאשר מחפשים מקום לינה ליד נתב"ג – עבור משפחות שמתגוררות בצפון או בדרום וצריכות לעלות על טיסה בשעות הלילה, או אם אתם נוחתים בנתב"ג אחרי טיסה ארוכה ורוצים להתרענן לפני נהיגה ארוכה. בכתבה זו ריכזנו עבורכם פתרונות לינה ליד נתב"ג, ובחרנו במיוחד אפשרויות מומלצות עבו משפחות עם ילדים

אין מיגוון של בתי מלון באיזור נתב"ג, ובאופן כללי כידוע מלונות בישראל נוטים להיות יקרים, וכאשר מדובר על לינה של לילה אחד לפני או אחרי חופשה בחו"ל כנראה תירצו לחסוך בכסף ולאתר לינה באיזור נתב"ג במחירים זולים יחסית, כמו דירות נופש ועוד.

אך רבים מפתרונות הלינה באיזור נתב"ג אינם מומלצים או שאינם מתאימים למשפחות (כמו צימרים לזוגות או חדרי הארחה שאינם גדולים מספיק למשפחה עם ילדים. בכתבה זו תמצאו פתרונות לינה באיזור שדה התעופה בן גוריון שזכו לביקורות טובות באתרי דירוג בתי מלון בינלאומיים, ומתאימים לאירוח של משפחה עם ילדים

עוד באותו נושא:

הסעות ומוניות לשדה התעופה – השוואת מחירים והזמנות

השכרת רכב בנתב"ג – השוואת מחירים והמלצות

בית נופש שומכר – שדה תעופה – רמלה

שומכר-שדה תעופה-רמלה, מקום לינה ליד נתב"ג בדירוג 3 כוכבים, כולל אינטרנט אלחוטי חינם וטרקלין משותף. זהו למעשה בית המלון היחידי שנמצא בקירבה אמיתית לנתב"ג ונחשב מומלץ ומספק גם פתרונות לינה למשפחות.

כל יחידה כולל מערכת מיזוג וטלוויזיה שטוחת מסך. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר איכותי. במקום יש גם טראסה, גינה ומתקני שעשועים לילדים, אחת הסיבות לכך שהמקום זוכה לדירוגים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים ליד נתב"ג למשפחות עם ילדים.

תל אביב נמצאת 21 קילומטרים מהמקום וירושלים – 45 קילומטרים ממנו. אל נמל התעופה בן גוריון ניתן להגיע בעזרת שירות הסעות בתשלום שמציע מקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

דירת הפנינה ביהוד

הפנינה, דירת אירוח ביהוד בדירוג 3 כוכבים, כוללת מרפסת, מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם. שדה התעופה בו גוריון נמצא 13 קילומטרים מהמקום וניתן להגיע אליו בעזרת שירות הסעות בתשלום. הדירה זוכה לציון 9.4 בדירוגי בתי מלון מומלצים ליד נתב"ג עם ילדים.

בדירה יש חדר שינה אחד, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי לוויין, מטבח המאובזר בתנור ומקרר וחדר רחצה עם מקלחת. בעבור תשלום נוסף, תוכלו לקבל מצעים ומגבות.

תל אביב נמצאת 13 קילומטרים מהדירה ואילו נתניה – 43 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

דירות חוף העצמאות בת ים 

המלון זוכה לציון 8.8 בדירוגי מלונות מומלצים ליד נתב"ג עם ילדים.

דירת חוף העצמאות בבית ים היא דירת נופש הכוללת פינת ישיבה, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה שטוחת מסך, מטבח עם קומקום ומכונת כביסה.

המקום נמצא 7 קילומטרים מתל אביב, 40 קילומטרים מנתניה ושדה התעופה בן גוריון מרוחק 24 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

דירות אירוח בת"א

אין היצע גדול של בתי מלון ליד נתב"ג שמומלצים למשפחות עם ילדים, לכן אולי תעדיפו ללון בת"א הסמוכה. יש שפע גדול של בתי מלון בתל אביב אבל הם נוטים להיות קרים, בעיקר כאשר מדובר על לינה למשפחה, לכן אולי תעדיפו לשכור דירת נופש בתל אביב ללילה אחד מתוך הרשימה של דירות מומלצות שהכנו עבורכם:

דירת אירוח בסגנון משפחתי 

זוהי דירה איכותית בסגנון משפחתי בדירוג 4 כוכבים הכוללת נוף לגינה ומערכת מיזוג, ונמצא במרחק של כ-2.5 קילומטרים ממוקדים תל אביביים חשובים, כגון תיאטרון הקאמרי, מוזיאון תל אביב לאמנות, כיכר המדינה ואנדרטת יצחק רבין. הדירה זוכה לציון 8.4 בדירוגי מלונות מומלצים ליד נתב"ג למשפחות עם ילדים.

בדירה תמצאו שלושה חדרי שינה, טלוויזיה שטוחת מסך וחיבור לוויין, מטבח עם מקרר ומיקרוגל, מכונת כביסה ולא פחות משלושה חדרי רחצה הכוללים בידה.

דיזנגוף סנטר וגן מאיר נמצאים שלושה קילומטרים מהדירה. ניתן להסתייע בשירות הסעה בתשלום אל שדה התעופה בן גוריון וממנו – הוא מרוחק 23 קילומטרים מדירת האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

דירת אירוח משופצת עם שלושה חדרי שינה

דירת אירוח נפלאה משופצת בדירוג 4 כוכבים עם שלושה חדרי שינה במרחק הליכה מבית העצמאות, כוללת מערכת מיזוג ואינטרנט אלחוטי חינם. נמל התעופה בן גוריון, מרוחק 22 קילומטרים מהמקום. הדירה זוכה לציון 9.2 בדירוג מלונות מומלצים ליד נתב"ג למשפחה עם ילדים.

בכל יחידת אירוח תמצאו מטבח עם מקרר ומיקרוגל, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי לוויין, שולחן עבודה, פינת ישיבה וספה, מתקני גיהוץ וחדר רחצה פרטי הכולל מייבש שיער ומקלחת.

מוקדי עניין פופולאריים בסביבה כוללים את שוק האמנים של נחלת בנימין, רחוב שינקין ומרכז המחול "סוזן דלל" שבנווה צדק.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

דירות ליב אין טי.אל.וי 

הדירות של ליב אין תל אביב, המדורגות ב-3 כוכבים, נמצאות צעדים ספורים מרחוב שינקין – בסמוך לחנויות בוטיק של מעצבי אופנה. הן כוללות אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי כבלים ומתקני מטבח. המקום נמצא במרחק הליכה (600 מטר) משוק הכרמל ו-1.3 קילומטרים בלבד מהחוף. המלון זוכה לציון 8.8 ברשימות בתי מלון מומלצים ליד נתב"ג למשפחות עם ילדים.

חנויות מצרכים נמצאות במרחק נגיעה מהמקום ואילו ברים, מסעדות ומועדוני לילה נמצאים גם הם במרחק קצר ממנו.

שדרת רוטשילד ממוקמת 350 מטרים מהדירה ויש גם תחנת אוטובוס במרחק 500 מטר ממנה. תחנת רכבת השלום של רכבת ישראל נמצאת 2 קילומטרים מהמלון ואל יפו העתיקה ניתן להגיע בהליכה של 3 קילומטרים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

פנטהאוז יפהפה ליד שוק הפשפשים – רחוב מיכלאנג'לו 

פנטהאוז יפהפה ליד שוק הפשפשים – רחוב מיכלאנג'לו, בדירוג 4 כוכבים, נמצא 1.9 קילומטרים ממרכז סוזן דלל, נווה צדק וכ-3 קילומטרים ממוזיאון בית העצמאות. תמצאו בו פטיו, נוף לעיר, טראסה, בר, מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם. שדה התעופה בן גוריון נמצא 22 קילומטרים מהמקום.

בדירה יש שני חדרי שינה, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי לוויין, מטבח מאובזר הכולל מקרר ומיקרוגל, שני חדרי רחצה ומקלחת ומכונת כביסה. ניתן לקבל מצעים ומגבות בעבור תשלום נוסף.

נחלת בנימין זהו שוק האמנים המפורסם המרוחק שלושה קילומטרים ממקום האירוח, ואילו רחוב שינקין נמצא 3.7 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

דירת כיכר הבימה

דירת כיכר הבימה היא דירת אירוח בדירוג 3 כוכבים במרכז תל אביב – מרחק קצר מתיאטרון הקאמרי ודיזנגוף סנטר. היא כוללת, בין השאר, מיקרוגל, קומקום, מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם. היא מרוחקת 1.3 קילומטרים ממוזיאון תל אביב לאמנות ופחות מ-2 קילומטרים מכיכר דיזנגוף. שדה התעופה בן גוריון מרוחק 23 קילומטרים מהדירה. הדירה זוכה לציון 9.1 בדירוגי מלונות מומלצים ליד נתב"ג עם ילדים.

בדירה תמצאו שני חדרי שינה, חדר רחצה בודד, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי כבלים, מטבח מאובזר ומרפסת המשקיפה לעיר. תוכלו ליהנות מהטראסה הנהדרת הזמינה במקום.

בסמוך לדירה תוכלו לגלות נקודות עניין אהובות, כגון רחוב שינקין, גן מאיר והאנדרטה לזכרו של יצחק רבין.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

דירת נווה צדק 

דירות נווה צדק, מקום אירוח בתל אביב בדירוג 4 כוכבים השוכן 1.3 קילומטרים ממרכז סוזן דלל, מציע יחידות אירוח, בריכת שחייה חיצונית (בעונה), מכון כושר, מסעדה ובר. לנוחיותכם, יש במקום גישה לאינטרנט אלחוטי חינם וחנייה פרטית. הדירה זוכה לציון 8.8 בדירוגי מלונות מומלצים ליד נתב"ג למשפחה עם ילדים.

חלק מיחידות האירוח כוללות מערכת מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך, מטבח ומכונת כביסה. במקום יש גם מתקני שעשועים לילדים (שם יוכלו להעביר את זמנם ולהוציא אנרגיות) ומרכז עסקים עם אולם אירועים ומתקני פגישות.

אורחים אוהבים לנוח בגינה, ליד הבריכה המקורה, על הטראסה ובאזור הטרקלין המשותף.

בית העצמאות מרוחק 1.5 קילומטרים ממקום האירוח ואילו שוק האמנים בנחלת בנימין – 2.5 קילומטרים ממנו. שדה התעופה בן גוריון נמצא 22 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל