מאליה בתי מלון מומלצים

בתי מלון מומלצים במאליה בכרתים למשפחות

אם אתם מתכננים חופשה במאליה – אחת הערים המעניינות והתוססות בכרתים – עם הילדים, כדאי לבחור בית מלון מתוך המלונות במאליה המופיעים בכתבה זו הכוללת דירוג בתי מלון מומלצים במאליה למשפחות אשר נחשבים מלונות טובים ומציעים יותר למשפחות – כמו למשל בתי מלון במאליה המציעים מועדוני ילדים, בריכות ילדים וצוותי בידור, מלונות דירות במאליה עם מטבח מאובזר הכולל מקרר גדול ותנור ועוד המלצות למטייל

הזמנת דילים לכרתים   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

בדירוג זה תמצאו מלונות במאליה שבכרתים במגוון רחב של רמות מחירים, מיקומים במאליה ודירוגי כוכבים, כאשר המשותף לכולם הוא המלצות טובות במיוחד של משפחות שהגיעו אל מאליה עם ילדים לחופשה משפחתית בכרתים בדירוגים בינ"ל של בתי מלון במאליה.

חופשה בכרתים – עוד באותו נושא:

טיסות לכרתים – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב במאליה בכרתים – השוואת מחירים והמלצות

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

e-sim ו-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

מלונות מומלצים במאליה עם ילדים


מלון אלכסנדר ביץ'Alexander Beach Hotel & Village 

אלכסנדר ביץ', מלון מומלץ במאליה בדירוג 5 כוכבים, הממוקם על חוף מאליה החולי – 2 קילומטרים בלבד ממרכז העיירה – המציע מבחר פעילויות בסביבה רגועה. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוגי מלונות מומלצים במאליה עם ילדים.

ביתני הבונגלו והבניין הראשי, המשקיפים אל חוף הים, ניצבים על-פני שטח בן 50,000 מ"ר. החדרים והסוויטות נקיים, מעוצבים בפשטות וכוללים מקרר – יתרון משמעותי לעומת בתי מלון במאליה למשפחות – וחדר רחצה פרטי עם מקלחת, אמבטיה ומוצרי טיפוח חינם.

ספא המלון רחב ידיים וכולל חמאם, סאונה, אמבט עיסוי ובריכה מקורה. אורחים אוהבים להירגע בתום יום נופש קשוח עם טיפולי פנים וגוף, פילינג, פדיקור ומניקור. שיעורי פילאטיס ויוגה זמינים בבקשה מראש. במלון פועלות 2 מסעדות – אחת מהן היא Meltemi המגישה מאכלים יוונים מסורתיים והמסעדה הראשית – המשקיפה אל המפרץ. בטברנת Kriti יוגשו לכם משקאות מרעננים, כמו גם בברים שבמקום.

אורחים יכולים ליהנות ממבחר פעילויות נופש – זאת מבלי לצאת ממתחם מקום האירוח, כולל שחייה באחת מ-5 הבריכות, טניס וכדורעף חופים. אפשר גם לסייר בכפרים סטאליס ומאליה התוססים – הנמצאים מרחק דקות אחדות מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אגיאן סקיי Aegean Sky Hotel-Suites 

אגיאן סקיי, בית מלון במאליה בדירוג 3 כוכבים, מציע יחידות סטודיו ודירות מרווחות ומודרניות במרחק הליכה מחוף מאליה – אתר המסיבות והנופש המוביל של כרתים. המלון זוכה לציון 8.8 בדירוג בתי מלון מומלצים במאליה עם ילדים.

כל יחידת אירוח היא נוחה ופונקציונאלית וכוללת פטיו או מרפסת ופינת ישיבה מקורה. בנוסף, ניתן למצוא בחדרים נגן CD, מיני בר, טלוויזיה בלוויין ומיזוג אוויר. ניתן ליהנות ממאכלים יווניים במסעדה או מחטיף ומשקה בבר הבריכה – זאת מבלי לצאת ממתחם המלון. כאשר בכל זאת תבחרו לצאת, תוכלו למצוא וליהנות מכל מה שיש לכפר הנהדר מאליה להציע לנופשים הנלהבים – החל מחוף חולי וכפר עתיק וכלה בחיי לילה תוססים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות מרופי – Meropi Hotel & Apartments 

מרופי, מלון דירות במאליה בדירוג 4 כוכבים, נמצא בכרתים, מרחק 100 מטרים מחוף מאליה, ומציע נופש במאליה עם 3 בריכות, בר בריכה ומסעדה. דירות האירוח כוללות ג'קוזי, אינטרנט אלחוטי חינם ומרפסת המשקיפה לבריכות או לגן. המלון זוכה לציון 8.0 ברשימת מלונות מומלצים במאליה למשפחות עם ילדים.

בנוסף, כוללת כל דירה מטבחון מאובזר היטב עם מקרר, פינת אוכל ומיקרוגל – יתרונות חשובים למשפחות בהשוואה אל מלונות במאליה ברוב המיקרים. כל דירה מעוצבת בגוונים בהירים ומכילה אור שמש בשפע וכן פינת ישיבה עם טלוויזיה משוכללת בחיבור ללוויין.

מדי יום מוגש מזנון מפנק של ארוחת בוקר. במסעדה מוגשת ארוחת ערב עם מטעמים האופייניים לכרתים, כמו עם מנות בינלאומיות משובחות. בבר הבריכה תוכלו להתפנק על קפה ומשקאות צוננים. מתקני בריאות כוללים סאונה ומרחץ אדים. הילדים יבחרו אולי להשתעשע להם במגרש המשחקים או בכל אחת מ-2 בריכות הילדים – ולזכות להכיר ילדים מרחבי העולם ואף לרכוש חברים חדשים, בזמן שהם מניחים להוריהם לנוח מעט מההשגחה הבלתי פוסקת עליהם.

דלפק המלון זמין משך כל שעות היממה ובכל ימות השבוע. מרכז העיירה התוסס ניצב במרחק קילומטר יחידי מהמלון. שדה התעופה הבינלאומי הרקליון מרוחק 30 קילומטרים ממנו. חניה פרטית זמינה חינם באתר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות קריסטלי – Kristalli Hotel Apartments 

קריסטלי, מלון דירות נופש במאליה בדירוג 3 כוכבים, המציע יחידות אירוח נוחות ומודרניות הממוקמות במרחק הליכה מהחוף ו-10 דקות הליכה בלבד מהמועדונים והברים של העיירה. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוג מלונות מומלצים במאליה עם ילדים.

סופרמרקט תוכלו למצוא בסמוך ואילו בערב תוכלו ליהנות מהליכה נעימה וקצרה אל מאליה התוססת.אפשר להירגע על הטראסה שבסמוך לבריכה המסודרת והנקייה, לשחק ביליארד ולהשתמש באינטרנט האלחוטי החינמי, הזמין בשטחי המלון הציבוריים. מדי יום מוגש מזנון קר של ארוחת בוקר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מאליה מארה Malia Mare Hotel 

מאליה מארה, בית מלון במאליה בניהול משפחתי בדירוג 3 כוכבים, בנוי בהתאם לעקרונות האדריכלות המקומית וממוקם במיקום נוח למדי על דרך חוף מאליה. חללי הפנים אלגנטיים ומרוהטים בסגנון מסורתי ופשוט המאפיין את האי, תוך הענקת אווירה אותנטית יחד עם אמצעי הנוחות כפי שמצופה מכל מלון מודרני.

במלון 35 חדרי אירוח מרווחים ונוחים המתאפיינים באווירה האותנטית של כרתים, עם רצפות שיש וקשתות אבן. חדרי הטריפל והחדרים הזוגיים כוללים מיזוג אוויר, כספת, מקרר מיני, מרפסת וחדר רחצה פרטי. אורחי המלון יכולים ליהנות מאזור הטרקלין המשותף – עם טלוויזיה בכבלים, גינה מטופחת ופינת אינטרנט. מדי שבוע ערב ברביקיו מיוחד נערך במלון. בשטח הבריכה מופעלים בר במים, בר בריכה ואמבט סילוני מים ואילו על רחבת השיזוף הגדולה תמצאו שפע צל ומיטות שיזוף.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון היי ביץ' – High Beach Hotel 

היי ביץ', מלון מומלץ במליה בדירוג 4 כוכבים הממוקם על החוף – 200 מטרים בלבד מהעיירה מאליה וחיי הלילה התוססים שבה. יחידות האירוח מרווחות ומעוצבות בסגנון מודרני ובגוונים עזים וכוללות חדר רחצה צמוד ומרפסת פרטית, כמו גם טלוויזיה מתקדמת עם ערוצי לוויין ומקרר.

תוכלו ליהנות משחייה בכל אחת משתי בריכות המים, או דווקא להישאר בחוף וליהנות משיזוף או מצל תחת השמשיות על מיטות השיזוף הזמינות לאורחי המלון. בבית המלון תמצאו שלושה ברים ושתי מסעדות עם שפע מרשים של אפשרויות שתייה ואכילה. במלון תוכלו ליהנות מאירוח כרתי אותנטי אמיתי.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קרנוס ביץ' – Kernos Beach Hotel & Bungalows 

קרנוס ביץ', בית מלון מומלץ במאליה בדירוג 4 כוכבים הממוקם על רצועת חוף חולית ומבודדת במאליה, מפעיל שתי בריכות שחייה שבהן מים מתוקים, אינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים ושני מגרשי טניס. המלון זוכה לציון 9.2 בהמלצות על בתי מלון במאליה למשפחות עם ילדים.

המלון מוקף בגנים גדולים עם שבילי הליכה ו-287 חדרים, סוויטות ובונגלוס – מתוכם 25 יחידות מול המים. כל יחידת אירוח כוללת חדר רחצה צמוד עם מייבש שיער, טלוויזיה בלוויין ומיזוג אוויר.

במסעדה הראשית מוגש מזנון ארוחת בוקר בסגנון אמריקאי; ארוחות הצהריים והערב הן בנות 4 מנות. במסעדת Fish שמול החוף מציעה מגוון גדול למדי של מעדני ים לארוחת הצהריים. Tavenaki זהו מזנון החטיפים המציע מגוון יפה של מנות בגריל, סלטים וחטיפים. ב-Kafenion יוגש לכם קפה מסורתי יווני או אוזו ואילו בקפטריה מוגשת שתייה קרה וחמה.

מועדון הגולף של כרתים ממוקם 12 קילומטרים מהמלון ובדלפק הקבלה תוכלו לקבל הנחה לכניסה אליו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות פילוקסניה Philoxenia Hotel Apartments 

פילוקסניה, בית מלון במאליה בניהול משפחתי בדירוג 3 כוכבים המרוחק 150 מטרים מחוף מאליה החולי והגדול, מפעיל אינטרנט אלחוטי חינם בשטחיו הציבוריים, כמו גם בריכה חיצונית. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי מלונות מומלצים במאליה עם ילדים.

יחידות האירוח במלון כוללות מיזוג אוויר, מקרר, טלוויזיה בלוויין וטראסה או מרפסת המשקיפים פנוראמית אל האזור שמסביב או אל הבריכה. ניתן לקבל כספת לחדר בתוספת תשלום.

אורחים אוהבים ליהנות מקוקטיילים אקזוטיים צוננים המוגשים על הבר, בעוד שאחרים אוהבים להתרגע על שפת הבריכה. מטעמים מסורתיים מקומיים ומאכלים אירופאים מוגשים במסעדה הממוקמת ליד הבריכה. מתקני שעשועים ובריכת ילדים זמינים באתר, כמו גם חדר משחקים הכולל שולחן ביליארד. בתשלום נוסף, האורחים גם יכולים לשחק מיני גולף. ניתן להזמין שירות הסעות לשדה התעופה וממנו, בתוספת תשלום.

המלון נמצא 33 קילומטרים מנמל התעופה הבינלאומי הרקליון ו-35 קילומטרים מהעיר הרקליון. סטאלידה – הכפר עם רצועת החוף החולית, מרוחק 3 קילומטרים בלבד מהמלון. חניה זמינה חינם באתר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות דיוניסוס – Hotel Dionyssos

דיוניסוס, מלון במאליה בדירוג 3 כוכבים, כולל יחידות אירוח בעיצוב מודרני, אינטרנט אלחוטי חינם באזור הבריכה ובלובי הכניסה ובריכה חיצונית עם שמשיות וכסאות נוח בשימוש חינם. יחידות האירוח כולן מעוצבות בגווני אדמה; הן כוללות טראסה או מרפסת מרוהטת, מערכת מיזוג, טלוויזיה עם חיבור ללוויין ומייבש שיער ובחלקן גם מטבחון בו אפשר להכין ארוחות פשוטות – יתרון משמעותי לעומת מלונות במאליה עבור משפחות.

במסעדת האתר מוגשות ארוחות בוקר וערב. בר הבריכה מגיש קוקטיילים מרעננים וחטיפים במשך היום כולו. מבין מתקני המלון תוכלו למצוא טלוויזיה גדולה, אמבט עיסוי ושולחן ביליארד.

המלון נמצא 32 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי קאזאנצאקיס ו-30 דקות נסיעה מנמל אגיוס ניקולאוס ומנמל הרקליון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סאנשיין סטודיוס Sunshine Studios 

סאנשיין סטודיוס, בית מלון במאליה בדירוג 2 כוכבים, מציע אירוח זול ומשתלם במאליה הכולל בריכת שחייה חיצונית בעונה, גינה, טראסה, נוף לגן ודלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה. המלון זוכה לציון 9.6 בביקורות על בתי מלון מומלצים במאליה למשפחות עם ילדים.

כל חדרי המלון מצוידים בטוסטר ובמכונת קפה, כמו גם חדר רחצה צמוד ואינטרנט אלחוטי חינם. חלק מהחדרים כוללים גם מרפסת. מליה סטריפ נמצא 200 מטרים בלבד מהמלון ואילו שדה התעופה הבינלאומי מרוחק 27 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מאליה - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל