בייסבול אמריקה

בייסבול בארה"ב – המדריך ל- MLB ליגת הבייסבול באמריקה

אם אתם חושבים להזמין כרטיסים לבייסבול בארה"ב וליהנות מהחוויה האמריקאית האולטימטיבית של צפייה במשחק כדור בסיס במגרש – כתבה זו מיועדת עבורכם והיא כוללת מידע מקיף וטיפים על ליגת הבייסבול האמריקאית ה- MLB וגם קישורים להזמנת כרטיסים לבייסבול בארצות הברית (באתר אמין בעברית שמפעיל שירות לקוחות) וגם מידע על קבוצות הבייסבול באמריקה, חוקי משחק כדור הבסיס והמלצות על טיולים בארה"ב

במדריך זה המיועד למטייל באמריקה אשר מתעניין ברכישת כרטיסים למשחקי בייסבול בארה"ב וצפייה במשחקי ה- MLB (ליגת הבייסבול האמריקאית) נעניק לכם מבוא קצר למשחק, נסקור את הקבוצות השונות בליגת הבייסבול בארה"ב וניתן לכם את כל הפרטים והטיפים הנחוצים על מנת לקבל חווית בייסבול מושלמת!

להזמנת כרטיסים לבייסבול בארה"ב (מאתר אמין בעברית עם שירות לקוחות) ליחצו כאן

מבוא לבייסבול – חוקי המשחק

בייסבול הוא ספורט קבוצתי המתנהל בין שתי קבוצות המונות 9 שחקנים, אשר פופולרי במיוחד בארה"ב, שם הוא מהווה ספורט לאומי. למרות שהמשחק פופולרי בעיקר בארה"ב, מעריכים שמקורו דווקא באנגליה במאה ה-18.

מטרת המשחק היא להשיג ניקוד מירבי על ידי הבאת שחקן אל בסיס הבית מבלי שיפסל. כאמור, משחק בייסבול  מתנהל בין שתי קבוצות המונות כל אחת תשעה שחקנים, ואשר מתחלפות ביניהן כקבוצת ההתקפה (החובטת) וקבוצת ההגנה (המגישה). המגיש (pitcher) זורק את הכדור הקשיח שגודלו כגדול אגרוף, לתופס (catcher) וביניהם עומד החובט (batter), אשר מנסה לחבוט בכדור. בעקבות חבטה מוצלחת, החובט עוזב את המחבט ורץ על מנת לנסות להשלים (במהלך אחד או במספר מהלכים) מסלול ריבועי שלם בן ארבעה "בסיסים" (bases), עד חזרה לבסיס הבית (home base) שממנו יצא. אם יצליח להשלים את המסלול, נרשמת לטובת קבוצת ההתקפה "ריצה" (run).

מטרת ההגנה לפסול חובטים או רצים, ובכך למנוע "ריצות". שחקן נפסל (out) במגוון דרכים, הכוללות תפיסת כדור שנחבט באוויר, וכן מסירת כדור שנגע בקרקע לשחקן בסיס לפני שהרץ מגיע לאותו הבסיס. שחקן נחשב "בטוח" (safe) כאשר הוא עומד על בסיס ראשון, שני או שלישי, אז לא ניתן לפסול אותו. חצי סיבוב נגמר כאשר ההגנה פוסלת שלושה שחקני התקפה, ואז הקבוצות מתחלפות. הקבוצה המנצחת היא זאת שרשמה לזכותה את מספר הריצות הרב ביותר בתום תשעה סיבובים (innings), או עד שובר שוויון.

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה

השכרת רכב בארה"ב – השוואת מחירים וטיפים חשובים

ארה"ב למשפחות – אטרקציות מומלצות ומידע למטייל

כרטיסים ל NBA – המדריך לצפייה במשחקי כדורסל בארה"ב

הליגה הבכירה של בייסבול בארה"ב, ה-  MLB (ראשי התיבות Major Baseball league), מורכבת למעשה משתי ליגות מקבילות, אמריקן ליג והנשיונל ליג, כך יוצא שלרוב קבוצות בייסבול בכירות מאותה עיר משחקות בליגות נפרדות. בסוף העונה שתי הקבוצות אשר זכו באליפות הליגה שלהן נפגשות לסדרת אליפות מכרעת המכונה אליפות העולם, או ה-World Series, המונה 7 משחקים, הקובעת מי תהיה אלופת ה-MLB.

הזמנת כרטיסים למשחקי בייסבול ב-MLB  

על מנת להבטיח את מקוריותו וזמינותו של הכרטיס למשחק של הקבוצה אותה ברצונכם לראות ולבצע הזמנת כרטיסים לבייסבול בארה"ב במקסימום נוחיות, באתר אמין בעברית עם שירות לקוחות, אנו ממליצים לרכוש כרטיסים לבייסבול באמצעות לחיצה על הקישור

https://familytour.tickets-partners.com/dock/competition/major-league-baseball

מחירי הכרטיסים למשחקי בייסבול בארה"ב נעים בין 30$ למושב ביציע פחות נוח ואטרקטיבי במשחק בין קבוצות ידועות פחות, לבין 650$ למושבים הטובים ביותר באצטדיון למשחק בין הקבוצות הבכירות בליגה.

כללי התנהגות למבקר במשחקי בייסבול בארצות הברית ב-MLB

  • יש לצרוך משקאות אלכוהוליים בתבונה ואחריות
  • חלה חובה לשבת במושבים הנקובים בכרטיס אותו רכשתם
  • חלה חובה להישמע להוראות עובדי האצטדיונים, בכללם הסדרנים אנשי האבטחה והמשטרה
  • יש להתנהג באדיבות ובנימוס לבאי האצטדיון האחרים
  • חל איסור מוחלט על הבעה וביטויי כל סממן של גזענות וקריאה למעשי גזענות ואפלייה כלפי השחקנים או כלפי אוהדים אחרים במשחקי בייסבול בארה"ב
  • אין להכניס למשחקי כדור בסיס בארצות הברית נשק ואמצעים העלולים לשמש כנשק לרבות סכינים, אולרים דוקרנים וכלי זכוכית.
  • חל איסור כניסה בלבוש לא הולם לתחומי האצטדיון
  • חל איסור מוחלט על השלכת חפצים ו\או כניסה לתחומי המגרש ויצירת מגע עם השחקנים
  • חל איסור מוחלט לגילוי אלימות, התגרות והבעת תנועות ומחוות בעלות אופי אלים ומתגרה
  • חל איסור מוחלט על עישון בתחומי האצטדיון לרבות סיגריות אלקטרוניות ואמצעי אידוי שונים
  • חל איסור מוחלט על פגיעה או ניסיון לפגוע באצטדיון, בתכולתו וברכוש בתחומו
  • אין להכניס ו\או להשתמש בסמים בתחומי האצטדיון
  • אין להסתיר בכוונה את שדה הראיה של הצופים האחרים במהלך משחקי בייסבול בארה"ב
  • אין לדרוך על משענת המושב מולכם או לעמוד על המושב שלכם
  • אין לעמוד, לשבת ועל ידי כך לחסום מעברים

לתשומת לבכם, העובר על תקנות אלו חושף את עצמו להרחקה מתחומי האצטדיון לאותו המשחק, ואף לצמיתות יחד עם אפשרות להעמדה לדין על פי חוקי המדינה בה הוא נמצא.  

קבוצות בייסבול בארה"ב 

הקבוצות המשחקות באמריקן ליג 

ניו-יורק יאנקיז היא קבוצת הבייסבול הידועה בארה"ב אשר נוסדה בשנת 1913 תחת שמה הנוכחי, והיא המעוטרת, המפורסמת והעשירה ביותר ב-MLB. הקבוצה זכתה ב-27 פעמים בסדרת הגמר, הוורלד סיריס. הקבוצה משחקת בבית המזרחי של האמריקן ליג. לקבוצה יריבות מרה וארוכת שנים עם הבוסטון רד סוקס וכל מפגש ביניהן מושך קהל אוהדים מהגדולים בספורט האמריקאי. הקבוצה עורכת את משחקיה הביתיים באצטדיון היאנקיז בעיר ניו יורק המכיל 47,309 מקומות. כתובת האצטדיון היא East 161st Street 1.

בוסטון רד סוקס היא היריבה המיתולוגית של הניו יורק יאנקיז על הובלת ליגת הבייסבול בארצות הברית. הקבוצה נוסדה בשנת 1901, קרויה בשמה הנוכחי משנת 1908, והיא אחת מ-8  הקבוצות המקוריות של האמריקן ליג. לזכות הקבוצה 9 אליפויות הוורלד סיריס. הקבוצה משחקת באצטדיון פנוואי פארק בעיר בוסטון המכיל 37,000 מקומות. כתובתו היא 4 Jersey Street

טמפה ביי רייס היא קבוצה מאזור מפרץ טמפה ובסיסה בעיר סיינט פיטסבורג. הקבוצה המשחקת באמריקן ליג בבית המזרחי. הקבוצה הוקמה בשנת 1998, והיא אחת הקבוצות החלשות בליגת הבייסבול בארה"ב. אצטדיונה הביתי הוא הטרופיקנה פילד המכיל 25,000 מקומות וכתובתו היא One Tropicana Drive

טורונטו בלו ג'ייס נוסדה בשנת 1977,  והיא הנציגה היחידה ב-MLB – המוגדרת כליגת הבייסבול של צפון אמריקה – של קנדה. הקבוצה משחקת בבית המרכזי של האמריקן ליג ולזכותה שתי זכיות בוורלד סיריס. הקבוצה משחקת באצטדיונה הביתי, הרוג'רס סנטר בעיר טורונטו המכיל 49,282 מקומות. כתובת האצטדיון 1 Blue Jays Way.

בולטימור אוריולס קיימים במתכונתם הנוכחית משנת 1954. קבוצת הבייסבול משחקת בבית המזרחי של האמריקן ליג, ולזכותה 3 זכיות בוורלד סיריס. הקבוצה מארחת באצטדיון קמדן יארדס המכיל 45,971 מקומות ישיבה.

שיקאגו וואיט סוקס נוסדה בשנת 1900 תחת שם אחר, וקיימת במתכונת הנוכחית משנת 1904. הקבוצה משחקת בבית המרכזי של האמריקן ליג, ולזכותה 3 תארי הוורלד סיריס והיא מארחת באצטדיון הבייסבול של שיקגו גארנטיד רייט פילד המכיל 40,615 מקומות. כתובתו היא 333 West 35th Street

קליבלנד אינדיאנס היא קבוצת בייסבול בארצות הברית מהעיר קליבלנד במדינת אוהיו. הקבוצה הוקמה בשנת 1901, ומשחקת בבית המרכזי של האמריקן ליג. לזכותה 2 זכיות בוורד סיריס. הקבוצה משחקת באצטדיון פרוגרסיב פילד בעל תכולה של 34,788 צופים. כתובת האצטדיון היא 2401 Ontario Street

דטרויט טייגרס היא קבוצה מהעיר דטרויט אשר הוקמה בשנת 1894. הקבוצה היא אחת מהמייסדות של ליגת הבייסבול באמריקה האמריקן ליג משנת 1901. לזכות הקבוצה 4 אליפויות הוורלד סירייס, והיא עורכת את משחקי הבית באצטדיון קומריקה פארק המכיל 41,083 מקומות.

קנזס סיטי רויאלס היא קבוצה מהעיר קנזס סיטי אשר נוסדה בשנת 1969 ומשחקת בבית המרכזי של האמריקן ליג. לזכות הקבוצה 2 זכיות בוורלד סיריס. הקבוצה משחקת באצטדיון קאופמן, המכיל 37,903 מקומות, הקרוי על שמו של מייסד הקבוצה.

מינסוטה טווינס היא קבוצת בייסבול בארה"ב מהעיר מיניאפוליס במדינת מינסוטה. הקבוצה נוסדה במתכונתה הנוכחית בשנת 1961. מינסוטה טווינס משחקת בבית המרכזי של האמריקן ליג, ולזכותה 2 אליפויות הוורלד סיריס תחת שמה העכשווי ועד זכיה בודדת כשהקבוצה שיחקה בוושינגטון. הקבוצה משחקת באצטדיון טארגט פילד המכיל 38,544 מקומות.

אוקלנד אתלטיקס נוסדה בשנת 1901, וקיימת במתכונתה הנוכחית משנת 1987. הקבוצה משחקת בבית המערבי של האמריקן ליג, ולזכותה זכיה בודדת בוורלד סיריס תחת שמה הנוכחי, ו-7 זכיות נוספות בגלגוליה הקודמים. הקבוצה מארחת את משחקיה באצטדיון אוקלנד קולוסיאום, המכיל 46,847 מקומות.

סיאטל מרינרס היא קבוצת בייסבול בארה"ב מהעיר סיאטל אשר נוסדה ב1977, ומשחקת בבית המערבי של האמריקן ליג. הקבוצה מאחרת את משחקיה הביתיים באצטדיון T מובייל המכיל 47,929 מקומות.

טקסס ריינג'רס קיימת בשמה ומיקומה הנוכחי משנת 1972. בסיסה של הקבוצה בעיר ארלינגטון, והיא משחקת בבית המערבי של האמריקן ליג, ומארחת משחקי בייסבול באצטדיון גלוב לייף פארק המכיל 48,114 מקומות

לוס אנג'לס איינג'לס נוסדה בשנת 1961, ומשחקת בבית המערבי של האמריקן ליג. לזכותה זכיה בודדת בוורלד סיריס, והיא עורכת את משחקי הבית שלה באצטדיון הבייסבול בלוס אנג'לס אנג'ל סטדיום המכיל 45,517 מקומות וכתובתו היא 2000 Gene Autry Way.

יוסטון אסטרוס היא קבוצת בייסבול בארצות הברית מהעיר יוסטון אשר בטקסס. הקבוצה נוסדה בשנת 1962 בשמה הקודם כיוסטון קולט 45. משנת 1965 הקבוצה ידועה בשמה הנוכחי יוסטון אסטרוס והיא משחקת באמריקן ליג בבית המערבי. לזכות הקבוצה אליפות וורלד סיריס אחת. הקבוצה משחקת באצטדיון מינט מייד פארק המכיל 41,168 מקומות והוא אחד מהבודדים בליגת הבייסבול באמריקה שבעל קירוי כהגנה מפני גשם. כתובתו 501 Crawford Street

קבוצות בייסבול בארצות הברית המשחקות בנשיונל ליג

אטלנטה ברייבס קבוצת בייסבול אשר הוקמה בשנת 1966 במתכונתה הנוכחית. הקבוצה משחקת בבית המזרחי של הנשיונל ליג, ולזכותה זכיה אחת בוורלד סיריס כאטלנטה ברייבס. את משחקיה הביתיים הקבוצה מארחת באצטדיון הבייסבול של אטלנטה סן טראסט המכיל 41,084 מקומות.

מיאמי מארלינס היא קבוצת בייסבול בארה"ב שהוקמה בשנת 1993 כפלורידה מארלינס, ושינתה את שמה למיאמי מרלינס בשנת 2012. הקבוצה משחקת בבית המזרחי של הנשיונל ליג. לזכותה 2 זכיות בוורלד סיריס. אצטדיון הבית שלה הוא המארלינס פארק המכיל 36,742 מקומות. כתובתו 501 Marlins Way

ניו – יורק מטס היא קבוצת בייסבול מניו יורק, אשר הוקמה בשנת 1962, ומשחקת בנשיונל ליג. לזכות הקבוצה שתי זכיות בוורלד סירייס, וביתה של הקבוצה הוא האצטדיון סיטי פילד, המכיל 41,922 מושבים. כתובתו של האצטדיון היא 120–01 Roosevelt Avenue.

פילדלפיה פיליז היא קבוצת בייסבול מהעיר פילדלפיה, אחת הקבוצות הותיקות בבייסבול באמריקה, שהוקמה בשנת 1883 בשמה הקודם, פילדלפיה קוואקרס, ולזכותה שתי זכיות בוורלד סיריס. הקבוצה ידועה בזכות הקהל החם והבוטה שלה יחסית לקבוצות בייסבול אחרות. הקבוצה משחקת בבית המזרחי  של הנשיונל ליג. בנוסף קמע הקבוצה, "פילי פנאטיק" נחשב לאחד הפופולריים והאהובים ביותר. הקבוצה מארחת את משחקיה הביתיים באצטדיון סיטיזנס בנק פארק בעל קיבולת של 42,792 מקומות.

וושינגטון נשיונלס היא קבוצת בייסבול בארה"ב מעיר הבירה וושינגטון שקיימת במתכונתה הנוכחית משנת 2005 והיא משחקת בבית המזרחי של הנשיונל ליג. לקבוצה אצטדיון ביתי בשם הנשיונל פארק המכיל 41,339 מושבים וכתובתו היא 1500 South Capitol Street SE

שיקאגו קאבס הקבוצה קיימת משנת 1903 תחת שם זה, והיא משחקת בנשיונל ליג בבית המרכזי. לזכותה נרשמו 3 זכיות בוורלד סירייס. אצטדיונה הוא ריגלי פילד בעל קיבולת של 41,649 מקומות וכתובתו היא  1060 West Addison Street.

סינסיטנטי רדס הוקמה בשנת 1882 עם מורשת מפוארת של בייסבול בארה"ב ולמרות שהיא משחקת בבית המרכזי של הנשיונל ליג, היא נמנית על הקבוצות המייסדות של האמריקן ליג. לזכות הקבוצה 5 זכיות בוורלד סירייס, ואצטדיונה הביתי הוא הגרייט אמריקן בול פארק המכיל 42,319 מקומות.

מילווקי ברוארס הוקמה בשנת 1970 במתכונתה הנוכחית לאחר שעברה מהעיר סיאטל, שם נקראה סיאטל פיסטולס. הקבוצה מתמודדת בבית המרכזי של הנשיונל ליג. אצטדיונה הוא המילר פארק המכיל 41,900 מקומות.

פיטסבורג פיירטס הוקמה בשנת 1882 וקיימת בשמה הנוכחי משנת 1891. לזכות הקבוצה 5 זכיות בוורלד סירייס, וביתה הוא באצטדיון PNC פארק המכיל 38,747 מקומות.

סיינט לואיס קרדינלס הוקמה בשנת 1900 תחת השם קרדינלס. הקבוצה משחקת בבית המרכזי של הנשיונל ליג, ולזכותה 11 זכיות בוורלד סירייס, עובדה אשר מציבה אותה במקום השני לאחר הניו- יורק יאנקיז מבחינת הישגיה בליגת הבייסבול בארצות הברית. הקבוצה מארחת באצטדיון בוש עם קיבלת של 45,494 צופים.

אריזונה דיימונדבקס היא אחת הקבוצות הצעירות בליגת הבייסבול באמריקה, והוקמה בשנת 1998. הקבוצה משחקת בבית המערבי של הנשיונל ליג, ולזכותה זכייה בודדת בוורד סיריס. אצטדיונה הביתי של הקבוצה הוא הצ'ייס פילד המכיל 48,686 מקומות.

קולורדו רוקיס היא קבוצת בייסבול מעיר דנוור במדינת קולורדו, אשר נוסדה בשנת 1993 והיא אחת הצעירות בליגה. הקבוצה משחקת בבית המערבי של הנשיונל ליג. אצטדיונה הביתי הוא הקורס פילד המכיל 46,897 מקומות.

לוס אנג'לס דודג'רס הקבוצה קיימת במתכונתה הנוכחית משנת 1958, והיא משחקת בבית המערבי של הנשיונל ליג. לזכות הקבוצה 5 זכיות בוורלד סירייס ועוד זכיה אחת מהתקופה בה שיחקה בניו יורק. הקבוצה היא אחת העשירות בליגת הבייסבול בארה"ב והיא שנייה רק לניו יורק יאנקיז מהבחינה הזו. הדודג'רס מארחים באצטדיון הנושא את שמם, והוא מכיל 56,000 מקומות. כתובתו היא 1000 Vin Scully Avenue.

סן דייגו פאדרס היא קבוצת בייסבול אמריקאית מסאן דייגו שנוסדה בשנת 1969, ומשחקת בבית המערבי של הנשיונל ליג. אצטדיונה הביתי הוא הפטקו פארק הממכיל 40,209 מקומות.

סן פרנסיסקו ג'איינטס נוסדה בשנת 1958 במתכונתה הנוכחית לאחר שעברה מניו-יורק. הקבוצה משחקת בבית המערבי של הנשיונל ליג, ולזכותה 3 זכיות בוורלד סיריס במתכונת הנוכחית ו-5 נוספות מהתקופה בה שיחקה בעיר ניו-יורק. ביתה של הקבוצה הוא אצטדיון אורקל פארק בסן פרנסיסקו המכיל 41,915 מקומות. כתובתו היא 24 Willie Mays Plaza.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל