ביטוח השכרת רכב בישראל

ביטוח רכב שכור בישראל – השוואת מחירים וטיפים

חברות השכרת הרכב לא רוצות שתדעו זאת, אבל הן גובות סכומים מופרזים על ביטוח הרכב השכור וניתן לחסוך מאות ולפעמים אלפי שקלים בקניית ביטוח רכב שכור בנפרד מהשכרת הרכב, דרך חברות ביטוח חיצוניות המאפשרות לכם לקנות את אותו ביטוח לרכבים שכורים במחירים זולים בהרבה. איך אפשר לעשות זאת? כל הפרטים בכתבה הבאה

נושא שקל לשכוח בעת השוואת מחירים להשכרת רכב בארץ הוא ביטוח הרכב, נושא שחשוב לא רק לבעלי רכב אלא גם להשכרות רכב, אפילו אם מדובר בחופשה קצרה של מספר ימים. רבים נוטים פשוט לרכוש את הביטוח דרך חברות השכרת הרכב, אך זוהי האופציה היקרה ביותר בדר"כ. בין אם אתם מחפשים ביטוח חובה בלבד או שאתם רוצים להיות רגועים ולשדרג את הביטוח, כדאי להשקיע מחשבה בעניין. בהשוואת מחירים להשכרת רכב באינטרנט, נושא ביטוח השכרת הרכב לרכב שכור בארץ יכול להיות מבלבל מעט, ולא תמיד ברור אם המחיר כולל ביטוח או לא. כמו כן, ייתכן שהמחיר הכי זול שהופיע ראשון בתוצאות החיפוש לא כולל ביטוח ולא ברור כמה יעלה הביטוח בדלפק.

ההמלצה שלנו היא פשוט לרכוש ביטוח לרכב שכור באופן נפרד מחברה חיצונית. כך תוכלו לבחור את המחיר הכי זול להשכרת רכב מהשוואת המחירים באינטרנט, ותדעו בדיוק מהו המחיר לביטוח הרכב מראש. כמו כן, לרוב תוכלו לוותר על ההרחבות שיציעו לכם בחברת השכרת הרכב.

בעת השוואת מחירים להשכרת רכב בארץ כדאי תמיד לבדוק אם המחיר כולל ביטוח. אם לא מצוין לצד המחיר שהוא אכן כולל ביטוח, יש סיכוי גדול שתצטרכו לשלם תוספת על ביטוח החובה. אם אתם מחפשים השכרת רכב בארץ בעזרת אתר רנטלקארס, למשל, תוכלו לבדוק אם ההשכרה כוללת ביטוח בלחיצה על "תנאי ההשכרה". אם המחיר לא כולל ביטוח (כמו בחלק מההצעות הזולות במיוחד), תוכלו לערוך חיפוש עבור ביטוח רכב נפרד לצד החיפוש של השכרת הרכב ולדעת מראש מהו המחיר הסופי אותו אתם צפויים לשלם.

על הצורך לרכישת ביטוח להשכרת רכב בארץ שכולל כיסוי נרחב במחיר קבוע וידוע מראש עונה אתר בשם רנטלקאבר, שבעצם יתן לכם מחיר מדויק לביטוח נפרד להשכרת הרכב לפי המדינה, סוג הרכב והתאריכים כמובן. תוכלו להיכנס לאתר בלחיצה על הבאנר –

ביטוח רכב בחו"ל

בחיפוש שערכנו באתר של רנטלקאבר, ההצעות שקיבלנו כללו בדרך כלל נהג נוסף שמופיע בחוזה ההשכרה (ללא תשלום), כמו גם כיסויים על אובדן מפתחות ועוד. למעשה, מדובר בפוליסה ששואפת להוות אלטרנטיבה לפוליסות הנחה או ביטול השתתפות עצמית, במחירים יותר נוחים. בנוסף, לא תחויבו בעמלת תביעה בדרך כלל. בונוס נוסף של רכישת ביטוח לרכב שכור דרך רנטל קאבר הוא שניתן לבטל אותו בכל שלב עד לאיסוף הרכב, כך שגם אם תשנו את דעתכם תוכלו לבטל את הביטוח כמעט בכל שלב. עם זאת, התנאים עלולים להשתנות כך שתמיד כדאי לבדוק מהם התנאים המדויקים של הפוליסה שהוצעה לכם.

השוואת מחירים לביטוח רכב שכור

כדי לבדוק מהם טווחי המחירים לאופציות השונות, החל מהשכרת רכב בלי כיסויים אותם תרכשו בנפרד או בדלפק, ועד השכרת רכב שכוללת את כל הכיסויים הדרושים במחיר ההשכרה המוצג, ערכנו מספר השוואות מחירים באתר רנטלקארס להשוואת מחירי השכרת רכב ובנוסף בדקנו מהם המחירים לביטוח רכב שכור נפרד באתר רנטלקאבר.

שימו לב שהכיסויים המוצגים באתר רנטלקארס או אלו שיציעו לכם חברות השכרת רכב בארץ, לא תמיד יהיו זהים לביטוח הנפרד שתרצו לרכוש, כך שהשוואת המחירים לא תמיד תהיה מדויקת (גם המחירים עלולים להשתנות). לכן, כדאי תמיד לקרוא בכל הזמנה ובכל השוואת מחירים את תנאי העסקה כדאי לוודא שהמחיר כולל בתוכו את כל מה שדרוש לכם בהשכרת הרכב.

אם כיסויי החובה לא כלולים בעסקה (במיוחד בדילים הזולים), כדאי לבדוק מה תהיה העלות שלהם לפני ביצוע העסקה או פשוט לבדוק כמה הם יעלו ברכישה של ביטוח להשכרת רכב בנפרד (כמו באתר רנטלקאבר למשל).

ערכנו חיפוש של השכרת רכב בתל אביב (בעזרת מנוע רנטלקארס, שעורך השוואת מחירים בין מגוון חברות להשכרת רכב בארץ), לתאריכים הבאים: החל מה1 לדצמבר ועד ה8 לדצמבר (2019).

בדקנו למשל את ההצעה הבאה: השכרת רכב קטן מסוג שברולט ספארק בעלות של 64.53$ לשבעה ימים. לאחר מכן, לחצנו על תנאי ההשכרה כדי לבדוק מה כלול במחיר: קילומטרים חינם ללא הגבלה ותשלום עבור שירותי חילוץ והצלה.

השירותים הבאים, עם זאת, לא היו כלולים במחיר ההשכרה: כיסויים מחייבים כמו ביטוח תאונות, ביטוח צד שלישי וביטוח גניבה, ועוד.

חיפוש נוסף עם פילטר שכולל ביטוח, הציג לנו את אותו הרכב מאותה החברה בעלות של $260.60, אך הפעם עם הביטוחים הבאים: ביטוח צד שלישי (TPL), ביטוח תאונות (CDW), וביטוח גניבה (TP) ללא השתתפות עצמית.

אז אחרי שבדקנו כמה עולה השכרת רכב בתל אביב עם ביטוח ובלי ביטוח, החלטנו לבדוק כמה יעלה לרכוש ביטוח בנפרד מאתר RentalCover. בחיפוש עבור אותם התאריכים, לביטוח נפרד לרכב שכור בישראל, קיבלנו ביטוח בעלות של 55.06$ שכולל פוליסה שמכסה עלויות תשלום עבור נזקים ותיקונים (עמלת תביעה של 0$), נהגים נוספים שמופיעים בחוזה ההשכרה ועוד.

ביטוח לג'יפ שכור

ערכנו השוואת מחירים נוספת להשכרת רכב בארץ, הפעם של השכרת ג'יפ (באותם תאריכים בתל אביב). קיבלנו מרנטל קארס הצעה להשכרת ניסאן X טרייל בעלות של 413.25$ (כולל עמלות שדה תעופה וביטול עד יומיים לפני ההשכרה).

הצעה נוספת עבור אותו הרכב, הפעם בעלות של 683.13$, כללה עמלת שדה תעופה, ביטוח צד שלישי, ביטוח תאונות וביטוח גניבה ללא השתתפות עצמי.

ביטוח בנפרד מרנטלקאבר לרכב 4X4 לאותם תאריכים יעלה 85.18$. עם זאת, כדאי לזכור שהביטוח תקף לרכבי 4X4 בלבד ולכן כדאי לוודא מול חברת ההשכרה שהרכב שלכם הוא אכן 4X4.

ביטוח למיניבוס שכור

בהשוואת מחירים נוספת לאותם תאריכים, הפעם עבור השכרת רכב בנתב"ג של מיניבוס לתשעה נוסעים, קיבלנו הצעה להשכרת סיטרואן ג'אמפי מרנטלקארס בעלות של $761.11. הצעה זו כללה אחריות צד ג' ונהג אחד נוסף בלבד. הצעה נוספת (עבור אותו הרכב) בעלות של $1,066.67 כללה עמלת שדה תעופה וביטוח צד שלישי. ביטוח רנטלקאבר נפרד עבור אותם תאריכים להשכרת רכב מיניבוס (9-14 נוסעים) עלה 126.73$, כך שניתן לקבוע ללא ספק כי רכישת ביטוח לרכבים שכורים בנפרד היא חיסכון משמעותי – כדי לעשות זאת כדאי להיכנס לשירות רנטאלקאבר בלחיצה על הבאנר –
ביטוח רכב בחו"ל

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל