בולגריה מלונות עם משפחה

בולגריה – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

בולגריה היא אחד היעדים הכי אטרקטיביים למשפחות ישראליות בגלל מרחקי הטיסה הקצרים, העלויות המשתלמות וחווית הנופש המושלמת. כאשר מתכננים חופשה בבולגריה עם הילדים כדאי לבחור מלון בבולגריה מתוך הרשימה שהכנו עבורכם בכתבה זו על מלונות מומלצים בבולגריה עם ילדים

   טיולים מאורגנים לבולגריה    |    דילים לבורגס    |    דילים לבאנסקו

כמובן שיש שפע של מלונות בבולגריה ורבים מהם מקבלים המלצות מצויינות, אך יש בתי מלון רבים בבולגריה הפונים לקהלים של זוגות בירח דבש או אנשי עסקים וילדים לא ירגישו בהם בנוח. בכתבה זו תמצאו מלונות בבולגריה אשר זוכים לציונים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים בבולגריה למשפחות עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט ומבוססים על המלצות של משפחות ששהו באחד מבתי המלון במסגרת חופשה בבולגריה עם ילדים

חופשה בבולגריה – עוד מידע למטייל:

טיסות לבולגריה – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות

השכרת רכב בבולגריה – השוואת מחירים והמלצות

לב בולגרי – קניית כסף בולגרי בישראל

e-sim וסים לבולגריה – מידע חשוב וטיפים לתקשורת יעילה ומשתלמת

תחבורה בבולגריה – מידע והמלצות למטייל

מלונות מומלצים בבולגריה עם ילדים

מלונות מומלצים בורנה למשפחות עם ילדים

מלונות מומלצים בסופיה בירת בולגריה עם ילדים

בתי מלון מומלצים בבורגס למשפחות עם ילדים


מלון הדירות אונייגין – Apart-Hotel Onegin & SPA 

אונייגין, מלון דירות במחוז בורגס בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 70 מטרים מחוף הים הארמנייט (Harmanite) וכ-5 דקות הליכה מהאזור העתיק של סוזופול (Sozopol). יש בו בריכות שחייה חיצוניות, מסעדה עם טראסה ומתחם ספא. החדרים ממוזגים וכוללים טראסה או מרפסת. ניתן להשתמש בכסאות-נוח שעל שפת הבריכה ללא תשלום, ולהתענג על עיסויים בתשלום נוסף. ילדים ייהנו במתקני השעשועים בגן השעשועים. המלון זוכה להמלצות מצויינות ממשפחות בדירוגי מלונות מומלצים בבולגריה עם ילדים.

חדר הרחצה הצמוד כולל מוצרי טיפוח חינם ובכל חדר יש מקרר וטלוויזיה בכבלים. אינטרנט אלחוטי זמין חינם.

במרכז הפנאי האורחים נהנים מטיפולי ספא, אמבט רוסי, חמאם ו"מקלחת שרקו". המרכז משתמש במוצרי טיפוח מבית Bernard Cassiere.

מסעדת המלון מציעה מנות מהמטבח הבולגרי, הגיאורגי והרוסי. 100 מטרים מהמקום נמצאים סניף דואר ובנק.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


מלון לונגוזה – הכל כלול Hotel Longoza – All Inclusive 

לונגוזה זהו מלון מומלץ בסאני ביץ' בסגנון הכל כלול ובדירוג 4 כוכבים, השוכן 2 קילומטרים ממרכז סאני ביץ' ו-200 מטרים מן החוף. יש בו חדר כושר, חדר טיפולים, בריכה חיצונית ובריכה מקורה. משפחות המתכננות חופשה בבולגריה עם הילדים ישמחו למצוא גן שעשועים גדול ושלל פעילויות לילדים אשר מקנים לבית המלון מקום מכובד בכל רשימת מלונות מומלצים בבולגריה למשפחות עם ילדים.

אינטרנט אלחוטי זמין חופשי לאורחים, כמו גם חנייה פרטית ללא תשלום. חוף קקאו מרוחק 600 מטרים מהמקום.

כל חדר אירוח במלון כולל טלוויזיה בלוויין, חדר רחצה צמוד עם מקלחת ומיזוג אוויר, נוסף על ספה ומרפסת.

במלון גם יש מסעדת מזנון וגן בירה. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר. מספר חנויות מכולת, ברים ומסעדות נמצאים 700 מטרים מהמקום.

האורחים נהנים ממתקני טניס שולחן וביליארד במלון. תחנת אוטובוס ניצבת 300 מטרים מהמקום ואילו המיני-רכבת של נסבאר Nesebar מרוחקת 50 מטרים משם.

פארק Sunny Beach Aqua Park ממוקם 4 קילומטרים מהמלון ושדה התעופה נמצא 30 דקות נסיעה מהמקום.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


בית הארחה סורנטו סולה מארה Sorrento Sole Mare 

סורנטו סולה מארה, בית הארחה מומלץ בבולגריה למשפחות בדירוג 3 כוכבים, ממוקם בחבל בורגס בעיירה סבטי ולאס (Sveti Vlas), ומציע יחידות אירוח ממוזגות ובריכה חיצונית עונתית בלא תוספת תשלום. בסמוך למקום ישנו מרכז ספא. באזורים הציבוריים של המקום יש גישת חינם לאינטרנט אלחוטי.

היחידות מצוידות בטלוויזיה עם מסף שטוח וערוצי לוויין, מטבחון ופינת אוכל, מרפסת וחדר רחצה צמוד עם מקלחת. בחלק מהיחידות יש אזור מגורים עם ספה או סלון. יחסית אל מלונות בולגריה ברוב המיקרים הוא מציע תמורה טובה עבור מחיר משתלם, וזוהי אחת הסיבות המובילות למיקומים הגבוהים שלו בביקורות על מלונות מומלצים בבולגריה למשפחות עם ילדים.

האורחים נהנים מארוחה במסעדת האתר, וכן משירותי הסעות בתיאום מראש ותוספת תשלום.

מרכז סבטי ולאס מרוחק 800 מטרים מבית ההארחה. 200 מטרים ממנו ישנו מגרש טניס. תוך 5 דקות ברכב תגיע לחוף סאני ביץ' (Sunny Beach) ו-10 דקות נסיעה יביאו אתכם לעיר נסבאר (Nessebar) העתיקה.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


בית הארחה גולדן דיונס אפרטמנטס Golden Dunes Primorsko Apartments 

גולדן דיונס אפרטמנטס, בית הארחה מומלץ בחבל בורגס בדירוג 2 כוכבים, שוכן בסמיכות לחוף בפרימורסקו (Primorsko) – 1.1 קילומטר מפארק המים פרימורסקו ויש בו בריכה חיצונית עונתית וגם אינטרנט אלחוטי חינם.

יחידות האירוח למשפחות כוללות חדר רחצה פרטי, מטבחון עם כיריים ומקרר ומרפסת, בעוד שחלקן ממוזגות וכוללות פינת ישיבה וטלוויזיה מתקדמת. מדובר על אפשרות – שאיננה מובנת מאליה בין מלונות בבולגריה – לבישול עצמי, יחד עם מיקום קרוב גם לפארק מים וגם לחוף ים, כך שבאופן טבעי המלון מקבל ציונים גבוהים בביקורות על בתי מלון מומלצים בבולגריה עם ילדים.

האורחים אוהבים לרכב על אופניים ולחקור את הסביבה הקרובה. העיירה פרימורסקו נמצאת 16 דקות הליכה מבית האירוח ואילו שדה התעופה הקרוב, בורגס (Burgas), מרוחק כ-40 קילומטרים מהמקום.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


אתר הנופש אפולוניה – Apolonia Resort 

אפולוניה, ריזורט מומלץ בבורגס בדירוג 4 כוכבים בעיירה סוזופול (Sozopol), משקיף אל החוף ומרוחק 4 קילומטרים מהעיר העתיקה ומהאמפיתיאטרון של אפולוניה. הריזורט כולל בריכת שחייה חיצונית אינטרנט אלחוטי חינם, אירוח בשירות עצמי ומסעדה.

הדירות הסטנדרטיות ודירות הסטודיו כוללות מרפסת עם נוף לים, טלוויזיה משוכללת עם חיבור לכבלים וחדר רחצה צמוד ובו מוצרי טיפוח חינם, מקלחת או אמבטיה ומייבש שיער.

בכל יחידות האירוח ישנו מטבחון עם כלי מטבח, קומקום חשמלי, כיריים ופינת אוכל – איבזשור שאיננו מובן מאליו בקרב מלונות בבולגריה ומאפשר למשפחות בישול עצמי בעת חופשה בבורגס, אחת הסיבות המובילות למיקומים הגבוהים של בית המלון ברשימות מלונות מומלצים בבולגריה עם ילדים

דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה וגם טראסה וגינה עומדות לרשות האורחים. שירותי אחסון מטען וחנייה הם שירותים הניתנים חינם לאורחים.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


מלון הבן Hotel Heaven 

הבן, מלון מומלץ בסאני ביץ' בולגריה בדירוג 3 כוכבים השוכן ממש על החוף – 500 מטרים ממרכז סאני ביץ', מציע למשפחות המגיעות אל בולגריה עם ילדים דירות עם מרפסת, המשקיפות לים ובריכת שחייה חיצונית. פארק מים נמצא 150 מטרים מהמקום, כך שמדובר על אופציה מעולה עבור משפחות המקבלת ציונים גבוהים בביקורות על בתי מלון מומלצים בבולגריה עם ילדים

כל יחידת נופש ממוזגת וכוללת חדר שינה, מטבח ואזור מגורים. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בשטחי המלון הציבוריים.

במלון שתי מסעדות, כאשר אחת מגישה מאכלים בולגריים ובינלאומיים ואילו השנייה מתמחה במנות ברביקיו ומנות מן המטבח הגרמני. ניתן גם להירגע בבר הלובי שבו תפריט משקאות רחב.

סווטי ולאס (Sveti Vlas) ממוקמת 3 קילומטרים מהמלון, ואילו העיר ההיסטורית של נסבר (Nessebar) נמצאת 6 קילומטרים מהמקום. תחנת האוטובוס הקרובה ממוקמת 50 מטרים משם.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


מלון פמילי גאלרי Family Hotel Gallery 

פמילי גאלרי, בית מלון מומלץ בבולגריה למשפחות בדירוג 3 כוכבים, ממוקם בסאני ביץ' – צעדים מעטים מהחוף החולי והרוגע של הים השחור. החדרים המרווחים והסוויטות כוללים מיני בר, חדר רחצה, טלוויזיה עם חיבור לווייני ומיזוג אוויר. בחלק מהחדרים ניתן ליהנות ממרפסת המשקיפה לים.

האורחים אוהבים לנוח בשלווה על שפת הבריכה. משפחות המגיעות אל בולגריה עם ילדים יכולות ליהנות משטח עיסוק מיוחד לילדים הכולל מתקני שעשועים ומשחקים, ולאפשר להורים לנוח מעט מההשגחה עליהם. מלבד זאת, מספק המלון גם אזור עם אמבט עיסוי ומגרש משחקים. יחסית אל מלונות בבולגריה באותה רמת מחירים, פמילי גאלרי מציע למשפחות תמורה מעולה ולכן ממוקם גבוה בכל דירוג מלונות מומלצים בבולגריה למשפחות עם ילדים

מסעדת המקום מגישה מנות בולגריות על הטראסה עתירת השמש או בפנים. מדי יום גם מוגשת ארוחת בוקר.

תחנת האוטובוס הנוסע לעיירה Nessebar נמצא רק 300 מטרים מהמקום. פארק המיים פרדייז (Paradise) מרוחק 4.5 קילומטרים משם.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


מתחם הדירות אמארה סאני ביץ' – ApartComplex Amara Sunny Beach 

אמארה סאני ביץ', מתחם דירות נופש בסאני ביץ' בולגריה בדירוג 3 כוכבים מציע בריכת חיצונית עונתית וחנייה ציבורית בלא תשלום. חוף קקאו (Cacao Beach) נמצא 5 דקות הליכה בלבד מהמקום. גם אינטרנט אלחוטי זמין חינם לאורחים.

בכל יחידת נופש יש טלוויזיה עם מסך שטוח, חיבור לכבלים ופינת ישיבה וספה. תמצאו גם מטבחון מעוצב עם חלל פתוח ובו שולחן אוכל. חדר הרחצה הצמוד כולל מקלחת ומוצרי טיפוח חינם. ישנה גם מרפסת עם ריהוט גן.

מינימרקט עומד לרשות האורחים וב-5 דקות הליכה תגיעו לקפיטריה ומסעדה. אקווה פארק (פארק המים) וקניון Royal Beach נמצאים 3.5 קילומטרים מהאתר ואילו מרכז סאני ביץ' – 3 קילומטרים ממנו.

נמל התעופה בורגאס (Burgas) מרוחק 24 קילומטרים ממקום האירוח. שירות השכרת רכב והסעות מוצעים לאורחים בתיאום מראש ובתשלום נוסף. המלון מקבל ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בבולגריה עם ילדים.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


מורטו לאקז'רי אפארטמנטס – פנסיון מלא Moreto Aparthotel – Full Board 

מורטו לאקז'רי אפארטמנטס – פול בורד, בית הארחה בדירוג 3 כוכבים בעיר אובזור (Obzor), למרגלות הר סטארה פלנינה (Stara Planina), נמצא 40 מטרים בלבד מחוף הים וכולל בריכת שחייה חיצונית ומחוממת. האינטרנט האלחוטי זמין חינם לאורחים.

הדירות ממוזגות ובהן מרפסת, מטבחון מאובזר במלואו, שולחן אוכל, פינת ישיבה וספה, טלוויזיה במסך שטוח וחיבור לכבלים חדר רחצה עם מקלחת.

ילדים יכולים ליהנות ממתקני השעשועים שבמקום ולאפשר להוריהם לנוח מעט מעול ההשגחה עליהם. זוהי רק אחת הסיבות לדירוג הגבוה של המלון בהמלצות על בתי מלון בבורגס למשפחות עם ילדים.

מרכז אובזור נמצא 15 דקות הליכה מבית ההארחה, בעוד שנמל התעופה Burgas מרוחק 62 קילומטרים משם. ניתן לתאם מראש שירותי הסעה מ/אל נמל התעופה  – בתוספת תשלום.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן


אפרטקומפלקס ספלנדיד ApartComplex Splendid 

אפרטקומפלקס ספלנדיד, בית הארחה מומלץ בבולגריה בדירוג 3 כוכבים שבעיירה סנט קונסטנטין והלנה – 300 מטרים מחוף הים, מציע למשפחות המגיעות אל בולגריה עם ילדים יחידות אירוח ממוזגות עם בריכה חיצונית, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם. חנייה ציבורית זמינה באתר ללא תשלום. מרכז הבריאות והספא זמין לאורחים בתשלום נוסף.

בכל דירה יש אזור מגורים עם טלוויזיה מתקדמת וחיבור לכבלים, וספה. בדירה מטבח פתוח ומאובזר לשירות עצמי – עניין יוצא דופן בקרב מלונות בבולגריה ברמת מחירים כזו, אשר זוכה לשבחים רבים בדירוגי מלונות מומלצים בבולגריה עם ילדים. חדר הרחצה הצמוד כולל אמבט ומקלחת, מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום. בחלק מהיחידות ישנו חדר רחצה נוסף. המרפסת מרוהטת ומשקיפה אל הבריכה.

ארוחת הבוקר מוגשת במסעדת מלון רומנס, בו יש גם בר לובי ומסעדה. ניתן לתאם במקום הסעות מ/אל נמל התעופה ושכירת רכב, בתשלום נוסף.

העיר אוקסינוגרד (Euxinograd) נמצאת 2 קילומטרים מהמקום, ואילו מרכז עיר הנמל ורנה אשר מהווה את אחד היעדים התיירותיים החשובים בבולגריה נמצא (Varna) – 9 קילומטרים משם. תחנת הרכבת ורנה מרוחקת 10 קילומטרים משם ואילו נמל התעופה של ורנה ממוקם 17 קילומטרים ממקום האירוח.

למידע נוסף ולהזמנת חדרים לחצו כאן

בולגריה - רשימת בתי מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל