אנטליה מלונות מומלצים עם משפחות

אנטליה – מלונות מומלצים עם ילדים

מתכננים חופשה משפחתית באנטליה שבטורקיה? מומלץ לבחור אחד מבתי המלון שברשימה זו, של מלונות מומלצים באנטליה עם ילדים. כידוע, לא חסרים מלונות באנטליה, אך ברשימה זו תמצאו מלונות טובים שמתאימים במיוחד למשפחות

   להזמנת דילים לאנטליה לחצו כאן   |   להזמנת טיולים מאורגנים לטורקיה לחצו כאן

רשימה זו מקיפה מגוון רחב של מלונות באנטליה מבחינת רמות מחיר, סגנונות אירוח ומיקומים בתוך אנטליה, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים באנטליה למשפחות עם ילדים, אשר מבוססים על המלצות של משפחות ששהו בחופשה באנטליה עם ילדים.

חופשה בטורקיה – עוד באותו נושא:

טיסות לאנטליה (טורקיה) – השוואת מחירים והזמנות

אנטליה – השכרת רכב וטיפים לנהיגה

הזמנת לירה טורקית (TRY) לשדה התעופה בן גוריון

eSIM וסים לטורקיה – מידע שימושי וטיפים לתקשורת יעילה

תחבורה בטורקיה – מדריך למטייל

מלונות מומלצים באנטליה עם ילדים

מלון קלאב פלקון – Club Hotel Falcon 

קלאב פלקון, בית מלון במרכז אנטליה, כולל מדשאת גן, בריכות וחוף פרטי, מגרשי טניס, סאונה וחמאם טורקי מסורתי. זהו מלון באנטליה בשיטת "הכל-כלול" ובו מסעדת Panorama המציעה אפשרות סעודה באוויר הפתוח או בפנים ומגישה מנות מהמטבח הבינלאומי והטורקי. משקאות צוננים זמינים בבר הצמוד לבריכה.

כל חדר מרוצף בפרקט וכולל מרפסת עם נוף מרהיב, מיזוג אוויר, טלוויזיה בלוויין ומיני בר. חדר הרחצה הצמוד כולל מייבש שיער.

האורחים נהנים מעיסוי רוגע או מאימון מפרך במרכז הכושר. במלון מגרש טניס ובריכה חיצונית ובה מגלשות מים. המלון ממוקם במיקומים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים באנטליה למשפחות עם ילדים.

אינטרנט אלחוטי זמין חינם באזורים הציבוריים, אולם על-מנת לגשת לאינטרנט בחדרים, יש לשלם תוספת.

הרובע ההיסטורי העתיק של קאלייצ'י (Kaleiçi) באנטליה מרוחק 5 קילומטרים מהמקום ושדה התעופה נמצא 17 קילומטרים משם. דלפק הקבלה של המלון פועל כל שעות היממה ומציע שירות שמירת מטען.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה טרנד סוויטס – Trend Suites 

טרנד סוויטס, בית הארחה באנטליה מומלץ למשפחות, מציע בריכה חיצונית ואופניים איתם תוכלו לטייל בסביבה ללא עלות נוספת. יחידות האירוח שבמקום הן בשירות עצמי וכוללות אינטרנט אלחוטי חינם. החוף ניצב 400 מטרים בלבד משם.

כל דירה ממוזגת וכוללת פינת ישיבה ומרפסת ומטבח מאובזר עם כיריים ומיקרוגל – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות באנטליה. חדר הרחצה הצמוד כולל אמבטיה או מקלחת ומייבש שיער. כל חדר משקיף לבריכה, לים או לגן. ניתן לבקש שירות ניקיון אחת ליומיים. מדי יום מסופקות מגבות נקיות.

טראסה וגן נמצאות במקום. בין השאר ישנם מתקני כביסה לרשות האורחים. חניה ללא תשלום זמינה גם כן. המלון זוכה לביקורות מעולות בהמלצות על בתי מלון באנטליה למשפחות עם ילדים. נמל התעופה של אנטליה מרוחק 16 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית המגורים פלמינגו – Flamingo Residence 

פלמינגו, מלון דירות נופש באנטליה, מרוחק 2.6 מהחוף וכולל נוף הררי ובריכה חיצונית עונתית. האקווריום של אנטליה (Antalya Aquarium) מרוחק 6 קילומטרים מהמקום. מסלול הטיפוס גייקבאירי (Geyikbayiri) נמצא 15 קילומטרים משם. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום.

כל יחידת אירוח כוללת פינת אוכל ואזור ישיבה עם טלוויזיה משוכללת. חלק מהיחידות כוללות מרפסת, טראסה או שתיהן, ונוף אל הבריכה. חלק מיחידות האירוח כוללות גם מטבח עם מקרר ותנור אשר עבור משפחות מהווה יתרון משמעותי לעומת מלונות באנטליה. לרשות האורחים קומקום וכיריים בכל יחידה. חדר הרחצה הפרטי כולל מייבש שיער, מגבות ומצעים.

האורחים נהנים מטראסת השמש שבמקום. ניתן להסתייע גם בשירותי משלוח מהמכולת ולקבל ארוחות צהריים ארוזות. מלון הדירות זוכה לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים באנטליה עם ילדים.

שדה התעופה אנטליה (Antalya Airport) מרוחק 19 קילומטרים מהמקום. חניה פרטית זמינה חינם לאורחים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות אנטוליה – Apartments Anatolia 

אנטוליה, בית דירות נופש באנטליה הממוקם 500 מטרים מחוף קוניאלטי (Konyaalti Beach), מציע למשפחות אשר מגיעות אל אנטליה עם ילדים חופשה ביחידות אירוח מרוהטות כהלכה, הכוללות אינטרנט אלחוטי חינם, מכונת כביסה וטלוויזיה עם מסך שטוח.

כל יחידה ממוזגת וכוללת ארון בגדים, פינת ישיבה, שולחן קפה ושולחן אוכל. חדר הרחצה הצמוד כולל שירותים ומקלחת. כל דירות האירוח הינן ממוזגות וכוללות ארון בגדים, שולחן אוכל ופינת ישיבה עם שולחן קפה. חדר הרחצה הפרטי כולל מקלחת ושירותים.

המטבח הצמוד כולל כיריים, תנור, מקרר, קומקום חשמלי וכלי מטבח אחרים – רמת איבזור שבד"כ לא תמצאו בין מלונות באנטליה.

שווקים וחנויות נמצאים 7 דקות הליכה מהמקום. פארק ציבורי ובו מגרש משחקים, ממוקם היישר מול המלון, אשר זוכה לשבחים רבים בכל דירוג מלונות מומלצים באנטליה עם ילדים.

שדה התעופה אנטליה (Antalya Airport) מרוחק 20 קילומטרים מבית הדירות. תחנת אוטובוס נמצאת 400 מטרים משם. גם אקווריום אנטליה (Antalya Aquarium) נמצא בקרבת מקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

בית הארחה אונקל ראדא רזידנס – Onkel Rada Residence 

אונקל ראדא רזידנס, בית הארחה באנטליה, מציע חופשה באנטליה עם בריכה חיצונית עונתית ויחידות אירוח ממוזגות הכוללות פינת ישיבה ופינת אוכל, טלוויזיה עם חיבור ללוויין ומסך שטוח, מרפסת ומטבח מאובזר הכולל קומקום, מכונת קפה, טוסטר, תנור ומדיח כלים. המטבח המלא מהווה יתרון משמעותי מול בתי מלון באנטליה והוא אחת הסיבות לדירוגים הגבוהים של המלון בביקורות על מלונות מומלצים באנטליה עם ילדים.

המקום כולל טראסה ומרכז ספה. האורחים נהנים מהמסעדה ומשירותי משלוחי מכולת, כמו גם ארוחות צהריים ארוזות בבקשה מראש. שדה התעופה של אנטליה ממוקם 19 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון ווס-ווס גאראג' קופי – VosWos Garage Coffee Hotel 

ווס-ווס גאראג' קופי, בית מלון במרכז אנטליה, מרוחק 10 דקות בלבד של הליכה מחוף קוניאלטי (Konyaalti Beach) הידוע. המלון מעוצב על-פי נושא וחדריו הממוזגים מעוצבים בסגנון ייחודי. בית הקפה ומסעדת הא-לה-קארט במלון מגישים מנות בינלאומיות ומקומיות בליווי מגוון רחב של משקאות. אינטרנט אלחוטי חינם זמין לאורחים ולמבקרים.

כל יחידת אירוח מעוצבת בסגנון אנרגטי וספקטרום ייחודי, עם פריטים אותנטיים; היא כוללת מרפסת המשקיפה לים או לעיר, טלוויזיה עם ערוצי לוויין, קומקום חשמלי ופינת ישיבה – לנוחיותם של האורחים. חדר הרחצה הצמוד כולל נעלי בית ומייבש שיער.

בסיומו של יום עמוס, תיהנו בוודאי ממשקה צונן על בר המלון. מסעדת הא-לה-קארט שבמקום מציעה תפריט עשיר הכולל קינוחים ומנות טעימות. משלוחי מכולת וארוחות צהריים ארוזות זמינים על פי בקשה. הווס – ווס זוכה לדירוגים גבוהים ברשימת מלונות מומלצים באנטליה עם ילדים.

פארק המים של אנטליה אקווה-לנד (Aqualand) נמצא 3.5 קילומטרים מבית ההארחה, ואילו חנות 5M Migros – רק 4 קילומטרים משם. המתחם העתיק של רובע קאלייצ'י (Kaleici) ממוקם 15 דקות של נסיעה מהמלון ובו שפע חנויות, ברים מקומיים ובתי קפה. נמל התעופה הקרוב הוא נמל התעופה אנטליה, המרוחק 16 קילומטרים מהמקום. ניתן לסדר הסעה אל/משדה התעופה, בתיאום מראש ובתשלום נוסף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה BMK סוויטס אפרטמנטס BMK Suites Apartments 

BMK סוויטס אפרטמנטס, בית הארחה באנטליה, מציע גינה, ברביקיו ואינטרנט אלחוטי בגישה חופשית. בניין Broken Minaret ממוקם 5 קילומטרים מהמקום.

חדרי האירוח הממוזגים כוללים טלוויזיה משוכללת; חלק מהם כוללים מרפסת ו/או טראסה המשקיפים לגינה, פינת אוכל ומטבח ובו קומקום, מקרר ותנור. מלבד זאת, כל יחידה כוללת גם חדר רחצה צמוד עם נעלי בית ומצעים. יש גם טראסת שמש במקום. המלון מקבל המלצות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים באנטליה למשפחות עם ילדים.

מגדל השעון ושער אדריאנוס ניצבים 5 קילומטרים מהמקום. שדה התעופה הסמוך הוא שדה התעופה אנטליה (Antalya Airport) – 8 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות אספנדוס סוויטס – Aspendos Suites 

אספנדוס סוויטס, מלון דירות באנטליה, מציע נוף לים ובריכה חיצונית. הוא ממוקם 300 מטרים מהחוף וכ-2.5 קילומטרים מאקווריום אנטליה (Antalya Aquarium). Antalya Aqualand מרוחק 3 קילומטרים משם. הוא ממוקם במיקומים גבוהים בדירוג מלונות מומלצים באנטליה עם ילדים. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום.

היחידות ממוזגות וכולן כוללות טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור ללוויין. חלק מהן כוללות טראסה ו/או פינת אוכל. יש בהן מטבח מאובזר עם קומקום, כיריים, מקרר ומיקרוגל – יתרון משמעותי עבור משפחות בהשוואה אל מלונות באנטליה. בכל יחידה יש חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה.

הבריכה החיצונית במלון פתוחה לאורך השנה. מלבד זאת, מספק המלון שירות משלוחים של מצרכים.

מתחם השופינג M Migros5 מרוחק כ-3 קילומטרים מהמקום, ואילו מוזיאון אנטליה ממוקם 5 קילומטרים משם. שדה התעופה הסמוך הוא שדה התעופה של אנטליה – 16 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אורקו – Urcu Hotel 

אורקו, מלון מומלץ באנטליה במיקום מרכזי בליבו של רובע קאלייצ'י (Kaleici) שבאנטליה העתיקה; הוא בית מלון ידידותי למשפחות וקטן שמציע אירוח טורקי מסורתי. המקום שופץ ב-2015 וממוקם באחוזה היסטורית משוחזרת באופן מעורר השתאות, לרבות אלמנטים ארכיטקטוניים מקוריים רבים.

במלון 12 יחידות אירוח בלבד, כאשר כל יחידה מעוצבת בפשטות וכוללת ריהוט טורקי מסורתי. חלק מהחדרים משקיפים אל הגנים.

האורחים נהנים ממנוחה בבריכת השחייה או בגנים. ישנה מסעדה קטנה במקום, בה תיהנו מארוחת בוקר קונטיננטלית, תחת צילם של עצי התאנה והגפנים בגן. אם אתם מחפשים מלון מיוחד באנטליה זו יכולה להיות בחירה מומלצת עבור משפחות.

המלון ניצב במיקום אידיאלי המאפשר יציאה קלה לסיורים באתרים ההיסטוריים ברובע העתיק קאלייצ'י, וכן במרכז התיירותי המשובץ בברים, מסעדות וחנויות ולרוב. מוזיאון אנטליה וחוף קונייאלטי (Konyaalti) מרוחקים 20 דקות נסיעה ברכבת החשמלית. מסוף האוטובוסים של אנטליה מרוחק 7.5 קילומטרים מהמלון ואילו שדה התעופה של אנטליה נמצא 16 קילומטרים הרחק ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

אנטליה - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל