אטרקציות בראשון לציון למשפחות עם ילדים

חושבים שכבר ניסיתם את כל האפשרויות לאטרקציות בראשון לציון עם ילדים? המדריך הבא הוא בשבילכם. במדריך שלנו לאטרקציות בראשון לציון למשפחות, נגלה לכם מהו מנוע החיפוש החדשני ששידרג לנו את ימי השבת עם הילדים, איך מגיעים לבתי העסק הקטנים והמיוחדים, ואיך מוצאים פעילויות בלתי נשכחות- לכל תקציב.

איך מוצאים אטרקציות בראשון לציון למשפחות?

מאז שגילינו את מנוע החיפוש של Bookit, חסכנו זמן, כאב ראש, וכסף, בניסיון למצוא כרטיסים, לתכנן פעילויות ולהבין מהן שעות הפעילות או לאן כדי ללכת. מדובר באחת ההמצאות הכי מבריקות בתחום התיירות בארץ בשנים האחרונות.

בזכות בוק-איט אנחנו מצליחים גם לתמוך בכלכלה הישראלית ולהגיע לאטרקציות בוטיק משפחתיות, וגם ליהנות מזמן איכות הכי מיוחד שיש עם הילדים.

בוק-איט מופעלת על ידי צוות ישראלי מתחום התיירות עם אהבה אמיתית לענף התיירות בארץ, ומציעה הזמנה אונליין למגוון סיורים קולינריים , משחקי ניווט, משחקי חפש את המטמון, כרטיסים זולים לאטרקציות בראשון לציון ועוד.

עוד המלצות חשובות למטיילים באזור ראשל"צ עם ילדים

בדרך כלל כאשר אנחנו יוצאים לאטרקציות עם הילדים בשבת או לבילוי אחר בראשון לציון סביר שנעשה שימוש במכונית המשפחתית. אבל אם אין לכם מכונית פרטית, או אם אתם משלבים את הבילוי בראשל"צ בטיול משפחתי רחב יותר, ואתם בוחרים בהשכרת רכב, כדאי לכם לקרוא את המדריכים שהכנו על השכרת רכב בישראל. יש מדריכים שונים למגוון צרכים: השכרת רכב לסוף שבועהשכרת רכב לטווח ארוך בישראלהשכרת רכב לנהג חדש בישראלהשכרת רכב למשפחות ועוד.

תוכלו למצוא אטרקציות נוספות באזורים נוספים ברחבי הארץ במדריכים הנוספים שהכנו: אטרקציות וטיולים בחיפה למשפחות עם ילדים, אטרקציות וטיולים בתל אביב עם ילדיםאילת עם ילדיםאטרקציות וטיולים מודרכים בירושלים עם ילדים, ים המלח עם ילדים ועוד.

אטרקציות מומלצות בראשון לציון עם ילדים (שאפשר להזמין בבוק-איט)

אטרקציות בראשון לציון למשפחות שאוהבות אקשן – משחק מציאות מדומה לכל המשפחה

משחק מציאות מדומה הוא אחת החוויות הכי מגבשות ומרגשות שאפשר ליהנות מהן עם המשפחה. תוכלו ליהנות מכמה שעות של צחוקים, משחקים ממגוון סוגים שמתאימים גם לילדים (החל מגיל 7), וגם להורים שמעולם לא שיחקו בעבר.

ניתן לשחק בזוגות וליהנות מחוויה בלתי נשכחת ביחד! ניתן לרכוש כרטיסים למשחק מציאות מדומה באניגמה VR דרך בוק-איט. ראה עוד

אטרקציות בראשון לציון עם ילדים שאוהבים להתחפש ולשחק – פארק מיטל

פארק מיטל נמצא ממש ליד בילו סנטר, במרחק של כ25 דקות נסיעה מראשון. הפארק מציע פינה מושלמת להתרענן וליהנות מקצת טבע, ציפורים יפהפיות, פינת משחקים נהדרת, שולחנות פיקניק ואפילו תחפושות לילדים. מקום נהדר למי שמטייל באזור ראשון לציון עם ילדים, ומתאים גם למגיעים עם עגלות ילדים. ראה עוד

אטרקציות בראשון לציון עם ילדים שאוהבים הרפתקאות – משחק ניווט משפחתי

משחק הניווט בפארק קנדה הוא למעשה ערכת משחק מיוחדת ומושקעת, שמקבלים לפלאפון (כך שתוכלו ליהנות מהמשחק באופן עצמאי). תוכלו לעקוב אחר ההתקדמות שלכם, ולגלות את רחבי הפארק באופן הכי מהנה ומיוחד שיש. הפארק ממוקם במרחק של כ-20 דקות נסיעה מראשון לציון, ומתאים לכל המשפחה.

מי שמחפש אטרקציות בראשון לציון למשפחות ומוכן לצאת קצת מהעיר, יהנה מחוויה בלתי נשכחת. ראה עוד

אטרקציות בראשון לציון עם ילדים בחינם

אגמון הסופרלנד

אגמון הסופרלנד הוא חלקת טבע יפהפייה ומרגיעה שממוקמת ליד הסופרלנד בראשון לציון, ומשמשת בית למגוון רחב של ציפורים, דגים, וצמחייה. מדובר במקום נפלא לפיקניק עם המשפחה או לטיול רגלי בטבע. ראה עוד

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל