אולצין מלונות מומלצים למשפחות

אולצין מונטנגרו – מלונות מומלצים

מתכננים חופשה באולצין, עיירת הנופש של דרום מונטנגרו? לפני בחירת מלון באולצין – במיוחד אם אתם מתכננים להגיע אל אולצין עם ילדים – מומלץ לקרוא את הכתבה בה ריכזנו מלונות מומלצים באולצין למשפחות עם ילדים (כולל סרטוני וידאו וקישורים להזמנת חדרים במלון)

הרשימה מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים באולצין המתפרסמים באתרי דירוג מלונות באנגלית וכוללת מלונות באולצין במיגוון רמות מחירים ומיקומים, אשר כולם זכו לציונים גבוהים במיוחד בדירוגי בתי מלון מומלצים באולצין המתבססים על הצבעות של משפחות ששהו בחופשה באולצין

טיול במונטנגרו – עוד באותו נושא:

מונטנגרו – אטרקציות למשפחות והמלצות למטייל

אולצין – עיירת הנופש של דרום מונטנגרו

טיסות למונטנגרו – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב במונטנגרו – השוואת מחירים והמלצות

מונטנגרו – מלונות מומלצים עם ילדים

מלונות מומלצים באולצין מונטנגרו למשפחות עם ילדים


דירות נילאי – Apartmani Nilaj 

דירות נילאי, דירות נופש באולצין בעלות דירוג 3 כוכבים, נמצאת 400 מטרים ממרכז העיר ו-900 מטרים מהחוף החולי. כל הדירות ויחידות הסטודיו ממוזגות וכוללות מרפסת מרוהטת, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם.

העיר העתיקה של אולצין (Ulcinj) נמצאת בסמוך ומציעה מסעדות המגישות מנות מקומיות ובינלאומיות, ברים ובתי קפה. תיאטרון הקיץ ומוזיאונים זמינים גם הם להנאת האורחים. כנסיות רבות פרוסים לאורכה ולרוחבה של העיירה.

מדלפק הקבלה ניתן לסדר טיולים מאורגנים לעיר העתיקה של דוברובניק (Dubrovnik) ואלבניה. אגם סאסקו (Sasko) נמצא 25 קילומטרים מבית דירות הנופש.

שדה התעופה של פודגוריצה (Podgorica) בירת מונטנגרו ממוקם 78 קילומטרים מהמקום, וניתן להסתייע בשירותי הסעות משדה התעופה בתוספת תשלום. המלון מקבל המלצות מצוינות בדירוגי מלונות מומלצים באולצין עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירות דיאנה – Apartman Dajana

דיאנה, דירת נופש באולצין בדירוג 3 כוכבים, ממוקמת 1.8 קילומטרים מהעיר העתיקה של אולצין (Ulcinj), מציעה חופשה באולצין עם נוף חופי, טרקלין משותף ואינטרנט אלחוטי חינם. הדירה כוללת מיזוג אוויר ומרפסת.

בדירה יש חדר שינה, מטבח עם תנור ומיקרוגל – יתרון משמעותי למשפחות בהשוואה אל מלונות באולצין ברוב המיקרים – וחדר אמבט עם מקלחת ומוצרי טיפוח. טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין נמצאת גם היא בדירה ואף ניתן לשכור אופניים במקום. דירות דיאנה מקבלות ציונים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים באולצין למשפחות עם ילדים

חוף Long Beach מרוחק 3.7 קילומטרים מהדירה. שדה התעופה הקרוב ביותר, פודגוריצה (Podgorica), מרוחק 48 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


חדרי סטודיו מונצ'רי – Studio Rooms Moncherie 

מונצ'רי, חדרי סטודיו לנופש באולצין בדירוג 3 כוכבים, ממוקמים 300 מטרים ממרכז אולצין, ומציעים למשפחות מטבח חוץ ומתקני ברביקיו לשימוש חופשי. החוף הקרוב ביותר נמצא 2 קילומטרים מהמקום.  כל החדרים כוללים מיזוג אוויר וחדרי רחצה עם מקלחת, מגבות ומצעים. חלק מהחדרים כוללים טלוויזיה. ניתן למצוא את המלונית במיקומים גבוהים בכל דירוג בתי מלון מומלצים באולצין למשפחות עם ילדים.

בר ומסעדה ממוקמים צעדים אחדים מהמקום. חנות מכולת ניצבת 50 מטרים מהמקום, ואילו השוק הירוק הקרוב ביותר נמצא 500 מטרים משם. אינטרנט אלחוטי זמין חינם לאורחים.

מסוף האוטובוסים המרכזי נמצא 100 מטרים מהמקום. 1.6 קילומטרים מהמקום ישנה העיר העתיקה של אולצין ו-4 קילומטרים ממנו – חוף לונג ביץ' (Long Beach). שדה התעופה טיווט (Tivat Airport) ממוקם 66 קילומטרים מהמקום. חניה זמינה חינם באתר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה ורה – Guest House Vera 

ורה, בית הארחה באולצין בדירוג 3 כוכבים הממוקם 1.1 קילומטר מהעיר העתיקה של אולצין (Ulcini), מציע מתקני ברביקיו וחדרים עם אינטרנט אלחוטי חינם. במקום יש טראסה וטרקלין משותף. דלפק הקבלה של המקום פעיל 24 שעות ביממה וניתן להשתמש במטבח המשותף להכנת ארוחות מסוגים שונים.

בכל חדר יש שולחן עבודה ופינת ישיבה; חלק מהם כוללים גם מטבחון עם טוסטר. בית ההארחה מציע אופציה לבישול עצמי שאיננה נפוצה בקרב מלונות באולצין ולכן טבעי שהוא מקבל ביקורות טובות בכל רשימת מלונות מומלצים באולצין עם ילדים.

חוף לונג ביץ' (Long Beach) נמצא 4.4 קילומטרים מבית ההארחה. שדה התעופה הקרוב ביותר, פודגוריצה (Podgorica) נמצא 48 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


חדרי אירוח מולאבצירי – Rooms Molabeciri 

מולאבצירי, בית אירוח באולצין בדירוג 2 כוכבים, ממוקם באזור שקט של אולצין וכולל אינטרנט אלחוטי וחניה חינם, טראסה ומתקני ברביקיו. בכל חדר יש מקרר והאורחים יכולים גם להשתמש במטבח המשותף להכנת ארוחות – יתרון לעומת מלונות באולצין שבד"כ אין בהם אפשרות בישול. חנות מצרכים ומסעדה נמצאות במרחק 100 מטרים מהמקום.

החוף החולי מאלה פלאזה (Mala Plaza) נמצא 800 מטרים מהמקום. העיר העתיקה של אולצין (Ulcini) השוכנת על פסגת הר המשקיף לחוף, ניצבת 900 מטרים משם. זהו פיתרון משתלם ונוח לחופשה באולצין עבור משפ]חות הזוכה לביקורות טובות בדירוגי בתי מלון מומלצים באולצין עם ילדים

אדה בויאנה (Ada Bojana), אי על נהר בויאנה, המפורסם בשל פעילויות גלישת העפיפונים והרכיבה על סוסים הנפוצות בו, כמו גם בחול של החוף בעל התכונות המרפאות – נמצא 17 קילומטרים מבית האירוח. אגם שאשקו (Šaško), על מיני הציפורים הנדירים שבו, נמצא במרחק דומה.

תחנת האוטובוסים של אולצין מרוחקת 1.5 קילומטרים מהמקום. תחנת הרכבת של בר (Bar) נמצאת 25 קילומטרים מהמקום, בעוד ששדה התעופה פודגוריצה (Podgorica) מרוחק 72 קילומטר מהמלון

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות אלוואניטה – Alvanita Apartments 

אלוואניטה, בית דירות נופש באולצין הממוקם 15 דקות מחוף חולי ומהעיר העתיקה של אולצין (Ulcini), מציע מגורים ממוזגים עם מרפסת מרוהטת ואינטרנט אלחוטי חינם. חנייה מסופקת חינם גם כן.

כל דירה כוללת מטבחון מאובזר במלואו עם אזור אכילה וחדר רחצה עם מקלחת, ולכן אין פלא שהמקום זוכה לביקורות מעולות בכל רשימת מלונות מומלצים באולצין למשפחות עם ילדים. חנות מצרכים נמצאת 100 מטרים מהמקום ומרכז הקניות ממוקם 800 מטרים ממנו. מגוון אפשרויות סעודה זמינות 500 מטרים משם.

החוף החולי המפורסם, וליקה פלאזה (Velika Plaža), נמצא 3 קילומטרים מבית ההארחה. אורחים במרכז אולצין יכולים להתארגן על טיולי סירה באזור.

תחנת האוטובוס המרכזית של אולצין, ממנה תוכלו להגיע אל יעדים ברחבי מונטנגרו, ממוקמת 2 קילומטרים מהמקום. העיר ההיסטורית של באר (Bar) ונמל הפיות (Ferry Port) נמצאים 25 קילומטרים משם. שדה התעופה של טיוואט (Tivat) נמצא 70 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות מונטה ויאנה – Apartments Monte Wiena 

מונטה ויאנה, בית דירות נופש למשפחות באולצין בדירוג 4 כוכבים – 900 מטרים מהעיר העתיקה של אולצין (Ulcini), מציעות למשפחות המגיעות אל אולצין עם ילדים יחידות אירוח ממוזגות עם טראסה ואינטרנט אלחוטי חינם.

כל יחידה כוללת אזור ישיבה, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם ומקלחת. בכל חדר יש גם מרפסת המשקיפה לים.

הלינה במקום כוללת ארוחת בוקר קונטיננטאלית, או ארוחת בוקר ממזנון.

לונג ביץ' (Long Beach) ממוקם 5 קילומטרים משם. נמל התעופה פודגוריצה (Podgorica) נמצא 48 קילומטרים מבית המלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דולצינו – Hotel Dolcino 

דולצינו, מלון מומלץ באולצין בדירוג 3 כוכבים, נמצא מטרים ספורים מהחוף, ומציע למשפחות חופשה במונטנגרו בחדרים ממוזגים עם מרפסות וגישה לאינטרנט אלחוטי חינם.

המסעדה עם חדר האוכל המעוצב בצבעים בהירים מציעה מנות מקומיות ובינלאומיות. במזג אוויר מתאים, האורחים יכולים ליהנות מארוחותיהם על הטראסה הנעימה.

הבר-מסעדה פלאזה (Plaza) שבבעלות המלון, נמצא 10 מטרים מהחוף. הוא משקיף אל הים האדריאטי ואל אולצין העתיקה. המלון ממוקם על שדרה ראשית באולצין, בסמוך לחנויות תכשיטים, סופרמרקטים ועוד. העיר העתיקה נמצאת רק 2 דקות ממקום ההארחה. זהו מיקום מעולה יחסית אל מלונות באולצין ואחת הסיבות לדירוגים הגבוהים של המלון ברשימות בתי מלון מומלצים באולצין למשפחות עם ילדים.

כל חדר כולל חדר רחצה מודרני, מיני בר ומיטת ספה. דלפק הקבלה של המקום פעיל 24 שעות ביממה ויכול לארגן הסעות מ/אל שדה התעופה. חנייה ציבורית זמינה חינם בסמוך.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות אולגה – Apartments Olga 

אולגה, בית דירות נופש באולצין בדירוג 3 כוכבים, ממוקם באזור פינייש (Pinješ) – 700 מטרים מהחוף ו-800 מטרים ממרכז אולצין (Ulcini). הוא כולל יחידות אירוח עם טראסה מרוהטת, נוף לים ואינטרנט אלחוטי חינם. חניה זמינה חינם באתר.

כל יחידה כוללת מטבח או מטבחון עם אזור אכילה וחדר רחצה עם מקלחת. חלק מהיחידות כוללות גם מיזוג אוויר. מתקני ברביקיו זמינים על-פי בקשה. חדר כביסה עם מכונת כביסה זמין לאורחים בלא תשלום. יחסית אל מלונות באולצין באותה רמת מחירים זוהי תמורה מעולה עבור משפחות, וטבעי למצוא את המלון במיקומים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים באולצין עם ילדים

חנות המצרכים הקרובה ביותר ומסעדה ממוקמות 50 קילומטרים מהמקום. תחנת אוטובוס ניצבת קילומטר אחד משם. חוף אולצין נמצא 80 קילומטרים מהמקום. נמל התעופה טיוואט (Tivat) נמצא 80 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות מונטה – Apartments Monte 

מונטה, בית דירותנופש באולצין בדירוג 3 כוכבים באזור פינייש (Pinješ) – 15 דקות הליכה מחוף קטן ו-20 דקות הליכה ממרכז אולציני (Ulcini), מציע למשפחות חצר רחבת ידיים עם מתקני ברביקיו לשימוש חופשי, אינטרנט אלחוטי חינם וחדרים המשקיפים לים.

כל יחידת אירוח היא ממוזגת וכוללת חדר רחצה פרטי עם מקלחת ומטבחון עם אזור אכילה, נוסף על ריהוט ססגוני ומכשיר טלוויזיה. גם מייבש שיער ומגהץ ניתנים להשאלה מהמלון, בלא תוספת תשלום.

חוף חולי נמצא רק 700 מטרים מהדירה. הטראסה המרווחת המשותפת כוללת כיסאות ושמשיות. שירות כביסה זמין בעלות נוספת.

20 מטרים מהמקום ישנה מסעדה המגישה מנות מסורתיות. חנות מצרכים ממוקמת בבניין. תחנת האוטובוס הקרובה נמצאת קילומטר אחד מהמקום, בעוד שנמל התעופה טיוואט (Tivat) נמצא 70 קילומטרים משם. חניה זמינה חינם לבאי המקום. המלון זוכה לשבחים ברשימות מלונות מומלצים באולצין עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

אולצין - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל