אבו דאבי - מלונות מומלצים עם ילדים

אבו דאבי – מלונות מומלצים עם ילדים

כתבה זו מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים באבו דאבי עם ילדים, אשר מתפרסמים באינטרנט ומורכבים לפי הצבעות של משפחות ששהו במלונות אלו במסגרת חופשה באבו דאבי עם ילדים. ניסינו לכלול בכתבה מיגוון רחב של מלונות באבו דאבי מבחינת מיקומים בתוך העיר ורמות מחירים

חופשה באבו דאבי – עוד מידע למטייל

אבו דאבי עם ילדים – אטרקציות והמלצות למשפחות

טיול באיחוד האמירויות – המלצות וטיפים למטייל

טיסות לאבו דאבי – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

מוניות באבו דאבי ותחבורה ציבורית באיחוד האמירויות

השכרת רכב באבו דאבי – טיפים חשובים 

מלונות מומלצים באבו דאבי למשפחות עם ילדים

מלון רוזווד אבו דאבי Rosewood Abu Dhabi 

רוזווד אבו דאבי, מלון באבו דאבי בדירוג 5 כוכבים השוכן על האי אל מריה (Al Maryah Island), בליבו הפועם של המרכז הפיננסי הבינלאומי של אבו דאבי, מציע 41 סוויטות ו-148 חדרי אירוח עם נופים של המפרץ הערבי ונופי קו הרקיע של אבו דאבי. המלון זוכה לציון 9.1 בדירוגי מלונות מומלצים באבו דאבי עם ילדים.

המלון, המחובר ישירות למרכז הקניות דה גלריה (The Galleria) היוקרתי ולמרפאת Cleveland Clinic Abu Dhabi, מציע חדרים ללא עישון, המאובזרים באמצעים מודרניים שונים, כמו מערכת ניווט ®iPad, מרכז מדיה הכולל טלוויזיית LCD 55 אינץ', אמבטיה גדולה במיוחד תוצרת Villeroy & Boch וגם מצעי כותנה מצרית איכותית מבית Pratesi.

לאחר אימון ממריץ ומיוזע בחדר הכושר של המלון, תוכלו לטבול ולהתרגע בבריכת השחייה החיצונית. מועדון הכושר והבריאות מאובזר בציוד חדשני ביותר למגוון גדול של אימונים. בספא ®Sense תוכלו ליהנות ממגוון גדול של טיפולים ושירותים מפנקים. במלון פועלים 8 מסעדות וטרקלינים המציעים חוויות קולינאריות ייחודיות לאורחים. מנות אותנטיות ממטבחים עולמיים, סיגר או כוס יין ומשקה מרענן הם חלק מהאפשרויות שיגרמו עונג לחיך ולנשמה שלכם.

המלון נמצא בסמיכות ל-The Galleria – מרכז קניות יוקרתי של אבו דאבי. באזור הפיתוח המסחרי Sowwah Square תמצאו מותגי יוקרה מובחרים. אל האי סעדייאת (Saadiyat Island) תוכלו להגיע תוך 15 דקות נסיעה. שדה התעופה הבינלאומי נמצא 25 דקות נסיעה מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון יאס איילנד רוטאנה אבו דאבי Yas Island Rotana Abu Dhabi 

יאס איילנד רוטאנה אבו דאבי, בית מלון באבו דאבי בדירוג 4 כוכבים, ממוקם במרחק דקות אחדות ממסלול מרינה יאס שבו נערכת תחרות הגרנד פרי של אבו דאבי וממקומות נוספים כגון מועדון הגולף Yas Links, Warner Bros. World Abu Dhabi, חוף יאס, קניון יאס ועוד. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוג מלונות מומלצים באבו דאבי למשפחות עם ילדים.

המקום מציע 308 חדרים מרווחים וסוויטות אלגנטיות – כולם מעוצבים בסגנון בינלאומי המתאים לאורחים המעוניינים בחופשה עם פרטיות, שירות אישי ואיכות שאין שנייה לה. כל חדר כולל מיזוג אוויר, מיני בר מצויד ומכונת קפה. חלק מהחדרים כוללים סלון נפרד.

אורחים המחפשים חוויות קולינאריות ללא ספק יימצאו אותן כאן: מסעדות מעולות, כולל מסעדת בשרים Blue Grill, מסעדה הודית Rangoli, מסעדת Choices הפתוחה לאורך היום וטרקלין הלובי המרשים Island Cafe.

על מנת לחוות את האי יאס במלואו, על אתריו הייחודיים, ובנוחות מקסימאלית, האורחים נהנים משירות הסעות חינם, כולל איסוף והורדה באטרקציות השונות שבאי, בכל שעות היום, עם הסעות סדירות לחוף יאס.

מקום האירוח נמצא כ-10 דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי, 20 דקות מרובע העסקים ו-40 דקות מדובאי. חנייה זמינה חינם לאורחי האתר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

אתר נופש זאיה נוראי איילנד Zaya Nurai Island Resort 

זאיה נוראי איילנד, אתר נופש בדירוג 5 כוכבים, שלאורך המפרץ הערבי של אבו דאבי, מרוחק 12 דקות של שיט בסירה מהאי סעדיאת ו-60 דקות נסיעה ממרכז דובאי. אתר הנופש האקסקלוסיבי הזה מוקף מים צלולים, חול רך לבן וצמחייה מרשימה. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוגי בתי מלון מומלצים באבו דאבי למשפחה עם ילדים.

הווילות העכשוויות משתלבות היטב בנוף, כאשר בכל אחת מהן בריכה פרטית הכוללת בקרת טמפרטורה, חלונות מרצפה-עד-תקרה עם נוף של הים הערבי וטראסה באוויר הפתוח. יש גם אזור מגורים מרווח עם מכונת קפה נספרסו. לרשותכם עומדים מקלחת גשם ואמבט טבילה מרגיעה.

צוות האתר ישמח לסייע בארגון שיעורי יוגה אישיים או קבוצתיים בשעות הזריחה והשקיעה. ילדים יוכלו לבלות במועדון הילדים Petit Z. ספא Nurai היוקרתי מעניק אווירה ייחודית עם נוף קסום, במהלך טיפול פרטי או עיסוי משיב נפש.

מסעדת Frangipani מגישה תוצרת אורגנית עונתית מקומית לארוחות בוקר, צהריים וערב. במסעדת Ginger Mermaid האורחים נהנים מאווירת בריכה שנדיר למצוא במקומות אחרים, כמו גם ממבחר נאה ומוקפד של סושי וסשימי נא שנעשים בידי שף.

מתחם קבלת הפנים של האתר ממוקם 10 דקות נסיעה בלבד מקניון Yas ורק 13 דקות נסיעה ממסלול הגולף המפורסם Yas Links. שדה התעופה הבינלאומי נמצא במרחק 30 דקות נסיעה מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון גרנד מילניום אל וואהדה Grand Millennium Al Wahda Abu Dhabi 

גרנד מילניום אל וואהדה, מלון באבו דאבי בדירוג 5 כוכבים, במרכז העיר אבו דאבי, מציע חדרים בעלי נוף פנוראמי מרשים של העיר, אינטרנט אלחוטי חינם באזור הלובי, בריכת גג עם נוף של קו הרקיע וגישה ישירה לקניון Al Wahda. המלון זוכה לציון 8.2 ברשימת בתי מלון מומלצים באבו דאבי עם ילדים.

חדרי האירוח המרווחים מעוצבים באופנתיות וכוללים חדר רחצה צמוד עם מקלחון נפרד ואמבטיה וטלוויזיית LCD 40 אינץ'. בספא Zanya תוכלו להתפנק עם טיפול יופי או עיסוי מרגיע. במועדון הבריאות והכושר, הכולל אזורי אימון נפרדים לנשים ולגברים, ציוד כושר מלא ומשקולות, תוכלו לנפח שרירים.

במלון פועלים 8 ברים ומסעדות עם מגוון גדול של מאכלים ממטבחים בינלאומיים.

בסביבת המלון הקרובה תמצאו את קו החוף המרוחק 7 קילומטרים ממנו, את מסגד שייח' זאיד – במרחק 10 קילומטרים ואת מועדון הגולף Abu Dhabi City – במרחק 14 קילומטרים. יאס ווטרוורלד, פארק עולם הפרארי ושדה התעופה הבינלאומי אבו דאבי ממוקמים כולם במרחק 30 דקות נסיעה מהמלון. אורחים יכולים ליהנות מחניה פרטית במלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון ג'ומיירה אט אתיחאד טאוארס Jumeirah at Etihad Towers Hotel 

ג'ומיירה אט אתיחאד טאוארס, מלון מודרני באבו דאבי בדירוג 5 כוכבים, מתגאה בנוף של המפרץ הפרסי והקורניש (Corniche) ומהווה חלק מהמתחם המפורסם והאיקוני של 5 מגדלי אבו דאבי. חוץ מהגנים והבריכות המעוצבות, המלון כולל גם ספא וחוף פרטי. ניתן ליהנות מגישה חופשית לאחת מהאטרקציות התיירותיות האהובות ביותר של אבו דאבי, הלוא היא The Observation Deck at 300. יש גישה לאינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המקום.

כל חדר מצויד בטכנולוגיה מתקדמת ובריהוט מסוגנן ומשקיף אל קו הרקיע של החוף או של העיר; בכל אחד מהם תמצאו טלוויזיית LCD ותחנת עגינה לאייפוד. חלק מהחדרים כוללים גישה לטרקלין המנהלים. המלון זוכה לציון 9.2 ברשימות בתי מלון מומלצים באבו דאבי עם ילדים.

במלון פועלות שתי מסעדות המגישות מנות בינלאומיות לאניני טעם (וגם לאלו שלא). ישנם ארוחות פשוטות יותר שהאורחים יכולים לבחור מתוך חמישה מקומות שונים. ניתן ליהנות ממשקאות בשני הברים של המלון. במלון פועל ספא בשירות מלא ובו 13 חדרי טיפולים וחדר כושר גדול ומצויד היטב. קומת התצפית שבקומה ה-74 היא נקודת התצפית הגבוהה באבו דאבי.

שדה התעופה הבינלאומי ממוקם 30 דקות נסיעה ממקום האירוח. קניון המרינה שוכן 5 דקות נסיעה משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון סאות׳רן סאן אבו דאבי Southern Sun Abu Dhabi 

סאות׳רן סאן אבו דאבי, מלון במרכז רובע העסקים באבו דאבי בדירוג 4 כוכבים, מציע בריכה חיצונית, חדר כושר וסאונה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל האזורים. שירות החדרים פעיל 24 שעות ביממה. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוגי מלונות מומלצים באבו דאבי למשפחות עם ילדים.

כל חדר מעוצב בגוונים אלגנטיים רכים וכולל טלוויזיית LCD, ארון בגדים ומיני בר. בסוויטה תמצאו סלון, שולחן אוכל, וחדר אמבט עם מקלחת. מתקנים נוספים שהמלון מציע: חדרי ישיבות, שירות אחסון מטען ושירות כביסה. תוכלו ליהנות מפעולות מגוונות במלון או בסביבתו, כולל פארק מים. אורחים זכאים לחניה ללא תשלום.

שדה התעופה אבו דאבי ממוקם 29 קילומטרים מהמלון, ואילו קניון אבו דאבי נמצא דקות הליכה בודדות ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון דוסיט תאני אבו דאבי Dusit Thani Abu Dhabi 

דוסיט תאני אבו דאבי, מלון באבו דאבי בדירוג 5 כוכבים במיקום מעולה ברובע הממשלה החדש, בסמוך לאזור Eastern Mangroves ובמרחק קצר מהקורניש (Corniche). הוא כולל ספא, בריכה חיצונית ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.6 בביקורות על מלונות באבו דאבי למשפחות עם ילדים.

כל חדר מעוצב בחום ואלגנטיות וכולל חלונות גדולים מהרצפה את התקרה עם נוף לעיר, טלוויזיית LCD, פינת עבודה מרווחת, תחנת עגינה לאייפוד וחדר רחצה עם אמבטיה ומקלחת. מבחר מעולה של מסעדות עומד לרשותכם, כולל מסעדה בינלאומית, מסעדת בשרים, מסעדה הודית אותנטית ומסעדה תאילנדית – כולן עם שירות אישי ואווירה מעולה.

במקום פועל חדר כושר מאובזר בו תוכלו לנפח את השרירים. אחר כך תוכלו לטבול בבריכה החיצונית, להתרגע באמבט העיסוי או לקבל טיפול עיסוי מפנק בספא Namm. מרכז הירידים ממוקם 15 דקות נסיעה מהמלון ואילו שדה התעופה הבינלאומי מרוחק 25 דקות נסיעה ממנו. ניתן לקבל שירותי הסעה משדה התעופה ואליו בבקשה מראש ותשלום נוסף.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון אמיראטס פאלאס Emirates Palace, Abu Dhabi 

אמיראטס פאלאס, מלון בדירוג 5 כוכבים הממוקם על חוף פרטי באורך 1.3 קילומטרים לחופי המפרץ הפרסי, משקיף על מפרץ פרטי וטבעי שברשותו. המקום מעוצב בזהב, כסף ופסיפס זכוכית באופן המזכיר את הכנסת האורחים באזור זה של העולם. העיצוב משלב אלמנטים של אירוח יוקרתי עם טכנולוגיה עדכנית ופועלים בו 14 מקומות שונים לממכר משקאות ומזון במהלך השהות. במקום זה נמצא השילוב האידיאלי בין העולם החדש לעולם הישן והקסום.

החדרים והסוויטות כוללים ריהוט בטוב טעם ומיטות מפוארות. בכל אחד מהם יש חדר רחצה מרווח משיש, מיני אייפד עם שלטים משולבים, טלוויזיית LCD HD אינטראקטיבית עם מבחר של יותר מ-150 ערוצים, סרטים בלא תשלום, סרטים בתשלום ואינטרנט אלחוטי מהיר חינם. כל חדר כולל גם שירות משרת אישי 24 שעות ביממה.

מסעדת Pavillion מציע נוף פנוראמי לים ותפריט א-לה-קארט או מזנון, עם מבחר מנות ערביות, מאכלים בהשראה בינלאומית ומזרחית וכן מנות בסגנון האמירויות על ידי מסעדת Mazlai.

במלון תוכלו ליהנות ממגוון גדול של מאכלים מהמטבחים הטובים ביותר בעולם: 14 מסעדות מפוארות מציעות מאכלים מענגים, כולל פירות ים במסעדת Sayad עם הנוף המרהיב של המפרץ, ובר Caviar המציע שמפניות עולמיות ומבחר נהדר של קוויאר. ארוחת ערב תוכלו לסעוד במסעדת Mezlai, עם המקומיים, או במזנון של מסעדת La Vendôme.

במלון שתי בריכות שחיה גדולות, ספא עם שירותי עיסוי ומגוון יפה של טיפולי גוף, מכון כושר ומועדון לילדים.

המלון ממוקם במרחק 25 דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי (Abu Dhabi International Airport) וממרכז הירידים הבינלאומי. דקות ספורות מהמלון תגלו קניוני יוקרה, מסעדות ומוסדות תרבות. 7 דקות נסיעה ממנו נמצא קניון מרינה והריטאג' ווילאג'. המלון זוכה לציון 9.4 בדירוגי בתי מלון באבו דאבי למשפחה עם ילדים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון גראנד הייאט אבו דאבי – Grand Hyatt Abu Dhabi Hotel & Residences Emirates Pearl 

גראנד הייאט אבו דאבי, מלון מפואר באבו דאבי בדירוג 5 כוכבים הממוקם ברובע ווסט קורניש האיקוני של אבו דאבי, מרחק 35 דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי, מציע גישה נוחה לאזורי שופינג יוקרתיים ולמרכז העסקים, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.9 בהמלצות על מלונות באבו דאבי עם ילדים.

החדרים מעוצבים עם נברשות מרשימות, צבעים עשירים וחלונות מרצפה-עד-תקרה, כמו גם מרפסת המשקיפה אל הארמונות או אל המפרץ. יש גם חדר רחצה עם אמבט וגם חדר ארונות. במלון פועלת מסעדת Verso בסגנון טרטוריה איטלקית, וטרקלין הלובי Pearl Lounge. יש גם בית קפה, בר וקרפרי. בבר היין Lexx תוכלו ליהנות מקוקטיילים, סיגרים קלאסיים וגבינות משובחות. הברים, הטרקלינים והמסעדות מציעים נופים פנוראמיים וטראסות גדולות.

מרכז הכושר של המלון פתוח כל שעות היממה ומצויד במכשירי Technogym. המלון הוא לא פחות מאתר נופש עירוני, הכולל גם אמבט עיסוי, בריכת עם שפת אינסוף וחוף פרטי. קניון מרינה ממוקם 3.3 קילומטרים מהמלון ואילו קניון בוטיק נמצא 10 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון חאלידיה פאלאס ראיהאן – Khalidiya Palace Rayhaan by Rotana, Abu Dhabi 

חאלידיה פאלאס ראיהאן, מלון בדירוג 5 כוכבים, הוא האתר הראשון באבו דאבי שנפתח תחת Rayhaan Hotels & Resorts by Rotana ושוכן במיקום נוח בסמוך לארמון הנשיאותי המרשים, במימיו הכחולים של הים הערבי. המקום מציע 443 חדרי אירוח נהדרים וסוויטות אלגנטיות בעיצוב מודרני. המלון זוכה לציון 8.8 בהמלצות על מלונות באבו דאבי למשפחות עם ילדים.

במקום האירוח פועל צוות פנאי מוסמך המציע מגוון רב של פעילויות בשטח הבריכה הנהדרת והחוף הפרטי. במרכז הכושר Bodylines Fitness צוות מומחים עומד לרשותכם ויסייע לכם בשמירה על הכושר והבריאות במהלך שהותכם.

תוכלו ליהנות מחוויית התרגעות, עיסוי ובריאות, עם טיפולי פנים וגוף ייחודיים הניתנים על ידי המטפלים של המקום. גם נוסעים עסקיים יכולים ליהנות מ-6 חדרי ישיבות ולנהל בהם אירועים וכנסים מוצלחים.

חוויה קולינארית של ממש ממתינה לכם בכל אחת מהמסעדות הפועלות במקום. מול הבריכה תמצאו את Kamoon – עם שלל טעמים ערבים אותנטיים. במתחם האוכל Horizon הפועל כל היום באווירה עכשווית ואלגנטית מוגשים מאכלים בינלאומיים. טרקלין הלובי מגיש ארוחות קלות, מעדנים מתקתקים וניחוחות קפה נפלאים – וכל זאת מול נוף הבריכה המרהיב.

המקום נמצא 10 דקות נסיעה בלבד ממתחם התערוכות הבינלאומי, 25 דקות נסיעה מנמל התעופה Al Bateen ו-30 דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי.

להזמנת חדרים אונליין ולמידעי נוסף לחצו כאן 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל