פארק השעשועים לאולנדיה – מיני איטליה ( Minitalia Leolandia )

פארק השעשועים ליאולנדיה מיני איטליה הוא אחד הגדולים באיטליה ובין המיוחדים באירופה. הפארק, בצפון איטליה, כולל גם גן חיות ואקווריום תצפית תת מימי וכמובן שלל רכבות הרים, מקני שעשועים ואטרקציות, ומיתחם מיוחד המוקדש לליאונרדו דה וינצ'י ומתקני שעשועים בהשראת המצאותיו של דה וינצ'י, שצפוי לגרות אצל ילדיכם את כל החושים

הזמנת דילים לאיטליה           |           הזמנת טיולים מאורגנים באיטליה

מיני איטליה לאולנדיה  Minitalia Leolandia הוא אחד מפארקי השעשועים הגדולים באירופה, הממוקם ליד העיר ברגמו (Bergamo) באיטליה. הוא פארק שעשועים מיוחד, גדול ואטרקטיבי ומלא בריגושים לכל המשפחה באוויר הפתוח תחת כיפת השמיים, מוקף בנוף טבעי מופלא ויוצא דופן, יעד מושלם לטיול משפחות לאיטליה 

להזמנת כרטיסים לפארק השעשועים לאולנדיה אונליין ולפרטים נוספים לחצו כאן

חופשה באיטליה – מידע למטייל

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב באיטליה – השוואת מחירים והמלצות לנהג

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

בתי מלון מומלצים למשפחות ברומא בירת איטליה

סים ו-eSIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

בעבר נחשב ליאולנדיה לפארק Minitalia Leolandia השעשועים השני בדרגתו באיטליה אחרי פארק גארדהלנד הפופולרי, אך לאחרונה התקיימו בו שיפוצים מקיפים ומוצלחים מאוד ששדרגו אותו והפכו אותו למתחרה רציני לגארדהלנד.

פארק השעשועים מיני איטליה לאולנדיה Minitalia Leolandia  מכיל יותר מ- 30 מתקני שעשועים ומשחקים שונים, עם מבחר אטרקציות מגוון, ומחולק ל- 5 אזורי נושא שונים.  בין מתקני השעשועים והאטרקציות מתקיימים באופן שוטף מופעים, מחזות זמר, הופעות מוזיקליות ועוד.

פארק השעשועים הוא יעד פופולרי בטיול משפחות לאיטליה, הוא מתאים לכל הגילאים ומהווה חוויה משפחתית מושלמת, טיול קסום בין אטרקציות, מתקנים והרפתקאות מרגשות במיוחד.

מומלץ לתכנן את הביקור בפארק השעשועים לאולנדיה ליום שלם ולהגיע בשעות הבוקר. אפשר כמובן לאכול כאן גם ארוחת בוקר בריאה ומזינה באווירה הרבה יותר מוצלחת מאשר במסעדות על אם הדרך, יש מיגוון גדול של דוכני אוכל ומסעדות בפארק. אם אתם מעדיפים ללכת על ארוחת בוקר ללא גלוטן תוכלו לקפוץ לדוכן שנקרא Leo Bar שמציע תפריט מיוחד ללא גלוטן.

את הטיול בפארק וחקר האטרקציות שהוא מציע תוכלו להתחיל למשל  ב Minitalia & Animali , שהוא בעצם גן החיות של לאולנדיה. באזור זה תמצאו אקווריום תצפית תת מימית גדול, חוות זוחלים עם נחשים ולטאות, ופינת ליטוף. בפינת הליטוף יש מדי שעה מופע משעשע בכיכובם של תוכים אקזוטיים.

משם מומלץ להמשיך לאזור Belle Epoque של מיני איטליה לאולנדיה, איזור המוקדש לאירוע ההיסטורי של תערוכת האקספו הבינלאומית הראשונה של מילאנו. כאן יש מתקני שעשועים "מתונים" יחסית שרובם מתאימים לקטנטנים, מקרוסלת "קינג קונג" ועד לרכבת החשמלית שמקיפה את הפארק,  ה Leocoaster.

יש באזור זה גם כמה מתקנים המיועדים לאמיצים וגדולים יותר, כמו ה Shot & Drop שזה מתקן שיעלה אתכם גבוה למגדל ויפיל אתכם במהירות, the Electron Spin או רכבת ה Twister Mountain שמקפיצה את האדרנלין עם האצות מהירות, סיבובים חדים ועליות וירידות.

אזור מאוד מיוחד בלאולנדיה יחסית לפארקי שעשועים אחרים בעולם הוא אזור הרנסנס שנקרא Terre di Leonardo ומוקדש לאמן והמדען ליאונרדו דה וינצ'י ופועלו, מומלץ לבקר כאן במוזיאון המולטימדיה, שמציג כאן מיצגים מעולים על ההמצאות המכניות הכי חשובות של ליאונרדו דה וינצ'י.

Sgulavià היא גם אטרקציה מומלצת מאוד, מתקן שעשועים בהשראת ההליקופטר המפורסם שתכנן ליאונרדו דה וינצ'י. המתקן הזה יביא אתכם לגובה של כ 9 מטר, משם תוכלו ליהנות מתצפית נהדרת על הפארק.תוכלו גם לצאת כאן לשיט באטרקציית הנהר המלאכותי "מפלי ליאונרדו".

באזור הפיראטים בפארק מיני איטליה לאולנדיה, תוכלו לשוט בספינה כמו פיראטים אמיתיים, ואם זה לא מספיק – לספינה יש גם תותחי מים אמיתיים שאפשר להילחם איתם זה בזה.

המתקן Scylla and Charybdis יבחן את היציבות שלכם כשאתם מנסים לגלוש גלישת רוח.

מתקן Botti Boom שבאזור הפירטים יסובב אתכם כמו קרוסלה כשאתם ישובים בתוך חביות עץ.

לילדים הקטנים יותר יש באזור הפיראטים את מתקן Piratingioco שהוא גן שעשועים קטן הכולל מגלשות פתוחות, מגלשות סגורות, סולמות טיפוס וגשרים קטנים.

אזור עיר הקאובויים, הוא העתק מדויק של עיירה במערב הפרוע. כאן תמצאו את מתקן ה'נשרי הפרא' (Wild Vultures) שמאפשר למבקרים האמיצים ביותר בפארק לעוף על מתקן כנפי נשרים.

תוכלו לקחת כאן שייט מרגיע על גזע עץ הצף לו על מי נהר הזהב (Gold River). מומלץ גם לעלות על רכבת ה Gold Rush עם כל המשפחה לטיול בתוך מכרה זהב, במערב הפרוע.


מלון מומלץ לטיול משפחתי לליאולנדיה – Best Western Villa Appiani

בית המלון  בסט ווסטרן וילה אפיאני נמצא במרחק של כ- 2 קילומטר מפארק ליאולנדיה, בטרצו סול'אדה, פחות מחצי שעה נסיעה משדה התעופה הבינלאומי של ברגמו, אוריו אל סריו.

אם אתם מטיילים באיטליה עם ילדים ורוצים להפיק את המקסימום מביקור של יום בפארק השעשועים ליאולנדיה, כדאי לישון במלון זה, לקום מוקדם, להימנע מהפקקים ולהגיע לליאולנדיה סמוך לשעת הפתיחה.

זהו מלון מודרני בדירוג 4 כוכבים בו פועלים שירות חדרים, מסעדה, חדר כושר, גינה, מרכז עסקים, בית קפה, שירותי כביסה ואף השכרת טלפונים סלולרים. בנוסף, המלון מספק לאורחיו אופניים בהשאלה (ללא תשלום).

החדרים במלון נוחים וממוזגים ומתאימים למשפחות. בכל חדר תמצאו איבזור מודרני-  מייבש שיער,  שולחן כתיבה, פינת קפה ותה, טלוויזיה  ומיני בר.

לפרטים נוספים והזמנת חדרים אונליין לחצו כאן

אוכל בלאולנדיה

בלאולנדיה יש הרבה מאוד אופציות לארוחת צהרים – ראשית, ברחבי הפארק יש הרבה מאוד דוכנים שמוכרים מיגוון חטיפים.

בפיצריה Pizzeria da Pinuccia תוכלו לאכול פיצה מעולה ועוד מנות מהמטבח האיטלקי, במסעדת Bettola di Capitan Polpetta תוכלו לבחור בין המבורגר, נקניקיה וקבב.

במסעדת Pane Amore e Melodia אפשר לאכול בסגנון בופה מגוון, ובמסעדת Texas Grill אפשר לבחור ממגוון של סטייקים וסלטים.

 

פארק השעשועים לאולנדיה
דירוג הגולשים 3.36 (11 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל