מראקש תחבורה ציבורית

שירותי מוניות ותחבורה ציבורית במרקש, מרוקו

איך אפשר לתכנן טיול במרקש בצורה יעילה ונעימה? כדאי להכיר את מערכות התחבורה הציבורית ואפשרויות התחבורה בתוך מרקש, ולתכנן את פרטי מסלול הטיול לכל יום בטיול. על מנת לסייע לכם לתכנן את הטיול ולאפשר לכם להכיר את מרקש, יצרנו לכם מדריך מלא המתאר את אפשרויות התחבורה הציבורית במרקש, כולל אפשרות מומלצת להזמנת מוניות במרקש אונליין (כולל הסעות משדה התעופה במרקש לעיר עצמה)

      הזמנת דילים למרקש        |        הזמנת טיסות למרוקו

מרקש, אחת מהערים הגדולות והיפות של מרוקו, היא נווה מדבר של ממש. מוקפת בהררי דיונות ובאמצע המדבר, מרקש היא פנינה תיירותית שאי אפשר לפספס, במיוחד אם אתם רוצים לגלות את מרוקו כמות שהיא ולהרגיש שמיציתם כל רגע ורגע בחוויית הטיול שלכם.

במאמר זה נסייע לכם למצוא את שירותי התחבורה הציבורית במרקש בדגש על מוניות במרקש, וזאת בסיוע מנוע החיפוש kiwi taxi. כך תוכלו להתנייד ממקום למקום לאורך הטיול שלכם בצורה נוחה ועם עלויות הגיוניות, שוות לכל כיס. כדי להזמין מוניות במרקש כדאי להשתמש בשירות בינלאומי מיוחד בשם קיוויטקסי העוסק בהזמנת מוניות בעולם דרך האינטרנט ודרכו ניתן להזמין גם הסעה משדה התעופה במרקש ישירות למלון, או מוניות במרקש בין יעדים שונים או הסעה חזרה לשדה התעופה, במחירים משתלמים ועם שירות לקוחות אונליין שיטפל מיידית בכל בעיה – אם שכחתם משהו במונית או נתקלתם בבעיה עם הנהג

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי (באנגלית) להזמנת מונית לשדה התעופה או מוניות במרקש – אין צורך להקיש כתובת מדויקת אלא את המוצא והיעד באופן כללי, כמו marrakech או marrakech airport – את הכתובות המדוייקות תתבקשו להזין בהמשך


זוהי הדרך המומלצת לתכנן את הטיול אם אתם מתכוונים לוותר על השכרת רכב במרקש, ובהמשך תוכלו לקבל דוגמאות למחירוני נסיעות בתחבורה הציבורית ובמוניות ברחבי העיר.

עוד כתבות שכדאי לקרוא לפני חופשה במרקש

מלונות מומלצים במרקש למשפחות

קניית דירהאם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

eSim ו-Sim למרוקו

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

טיולים מאורגנים למרוקו

תחבורה ציבורית במרקש

כמו ערים גדולות אחרות במרוקו, גם מרקש מתאפיינת בהרבה מאוד תנועה לאורך כל יום העבודה, מה שמחייב שימוש במערכות תחבורה ציבורית לצד כלי הרכב הפרטיים. מבחינתם של התיירים בעיר, מערכות התחבורה הציבורית יכולות להיות מאוד יעילות, ובלבד שאתם יודעים איך לתכנן את מסלול הטיול ואיך לנצל את התחבורה על מנת להגיע ממקום למקום במהירות וביעילות. הן לטובת התיירים והן לטובת המקומיים במרקש, פועלות מערכות התחבורה הציבורית הבאות:

מערכת האוטובוסים במרקש – שירותי אוטובוסים ציבוריים במרקש פועלים על בסיס שירותי חברת ASLA. השירותים אינם מבוססים על מערכת עם תזמון קבוע ומסלולי הנסיעה יכולים להיות מעט מבלבלים לתיירים חדשים. באופן עקרוני, תדירות האוטובוסים במרקש נעה בין 10 ל 60 דקות, כתלות בסוג הקו. עלות כרטיס נסיעה בכיוון בודד היא שלושה או ארבעה דירהם מרוקאי והתשלום הוא לכל אדם מעל גיל שש שנים. כמו כן במרכז מרקש פועל אוטובוס תיירים המבוסס על שירותי חברת האוטובוסים המקומיים. ישנם שני קווי אוטובוס שמפעילים את הקו והם עוברים בין כל אתרי ההיסטוריה והתרבות של העיר. כבר בשדה התעופה אתם יכולים לרכוש כרטיס ולעלות על קווי האוטובוס הללו על מנת להגיע למרכזי הבילוי, וניתן לבצע רכישה של כרטיס פתוח ל-24 או 48 שעות טיול, בעלות של 145 או 165 דירהם למבוגרים, בהתאמה (כרטיס לילד בין הגילאים 6-14, עולה 75 או 95 דירהם, ילד מתחת לגיל חמש, נוסע בחינם).

עגלות נסיעה תיירותיות – אטרקציה תיירותית ייחודית של מרקש היא העגלות (קאלשות בתרגום חופשי). בכל רחבי העיר אתם תוכלו לראות את הכלים הירוקים מסתובבים ומסיעים את התיירים ממקום למקום בצורה נוחה ונגישה, תוך שאתם מקבלים את מלוא החוויה המרוקאית. הדרך הכי טובה למצוא עגלה לטיול היא באיזור מסגד קואטוביאה במרכז העיר, שם נמצאים רוב אנשי המקצוע ומשם אפשר לצאת לסיבוב בנקודות התיירות החשובות והמעניינות של מרקש. העגלות הן לא רק כלי תיירותי אלא גם כלי נסיעה שיכול לשרת עד שישה נוסעים בכל רגע נתון, מה שמאפשר לכם לשמור על חווית נסיעה מעולה לכל קבוצה. חלק מנותני השירותים מציגים מחירים קבועים, בעוד שאחרים מתאימים את תעריף הנסיעה לגודל הקבוצה ולשעה ביום. כך או כך עלות הנסיעה בעגלות נעה בין 120 ל 180 דירהם מרוקאי, לשעה אחת של נסיעה ברחבי העיר.

מוניות ציבוריות – ברחבי העיר פועלות מוניות פרטיות אשר נותנות שירותים ללקוחות מכל מיני סוגים. יחד עם זאת, לא ניתן למצוא במרקש שירותי נסיעה משותפת כמו שירותי חברת אובר. עומדות לפניכם כמה אפשרויות לבחור בין מוניות קטנות לבין מוניות גדולות. מוניות קטנות מכילות מספר מצומצם של אנשים והן מחשבות את תעריף הנסיעה לפי מרחק. המוניות הגדולות מציגות מחיר קבוע למסלולים שונים ברחבי העיר. מבחינת שירותי מוניות גדולות מנמל התעופה, השירותים אינם נכללים בתעריף קבוע ולכן צריך לשאת ולתת עם נהג המונית לפני שאתם עולים לנהיגה.

מוניות חברת קיווי טקסי – השירותים של חברת קיווי טקסי, מאפשרים לכם לתכנן את מסלול הטיול שלכם בהתאם לצרכים אישיים בהתאם לפרמטרים מיוחדים. בכל שעה של היום והלילה ניתן להיכנס למנוע המוניות של קיווי טקסי, המופיע בראש עמוד זה, ולמצוא את המוניות המתאימות ביותר לצרכים שלכם לטיול בתוך מרקש וגם לטיול באזורים שסביב העיר. היתרון של העבודה עם מנוע קיווי טקסי, הוא הגמישות שלכם. אתם לא צריכים להתחייב מראש לנהג מונית, ואתם יכולים לבחור את המונית המתאימה ביותר מבחינת עלות הנסיעה, מתוך ידיעה שיש מוקד בינלאומי אמין ומנוסה ששומר עליכם ומעניק לכם שירות ברמה גבוהה במיוחד לאורך הנסיעה.

רוצים לתכנן טיול במרוקו באופן מעמיק יותר? כדאי להתעמק באתר טיול במרוקו

הזמנת מוניות במרקש

שירותי חברת קיווי טקסי מאפשרים לכם לתכנן את מסלול הטיול כבר ביום שבו בחרתם להזמין כרטיסי טיסה. בין שאתם יוצאים לטיול עם לוח זמנים מדויק ובין שאתם מוכנים להיות קצת ספונטניים ויצירתיים לאורך הדרך, לא צריך לעשות הרבה מאמצים על מנת להבטיח שתהיה לכם אפשרות להגיע ממקום למקום באזור מרקש בצורה בטוחה נוחה ויעילה.

השלב הראשון בתהליך העבודה הוא חיפוש על פי מוצא ויעד במנוע הזמנת המוניות של קיווי טקסי, שיציג לכם את כל האופציות האפשריות להזמנת מוניות במרקש, על בסיס גודל המונית, כמות האנשים שיכולים להיכנס בכל נסיעה, הרכב המזוודות ואפילו עלות הנסיעה עצמה. כמו כן, נציג לפניכם את סוגי המוניות הזמינים במרקש, כדי שתוכלו לדעת אילו כלי רכב יגיעו לאסוף אותכם. מהרגע שבחרתם את המונית שלכם, אפשר לבצע תשלום אוטומטי באתר האינטרנט בעזרת כרטיס אשראי ובצורה מאובטחת. לחילופין אתם יכולים לבצע את התשלום ישירות אל מול נהג המונית ביום ההזמנה, ורק לשריין את כלי הרכב בהזמנה מוקדמת באתר. חשוב שתדעו שישנן הזמנות, בעיקר הזמנות של מוניות גדולות, בהן תהיה דרישה לתשלום מקדמה או תשלום מלא על השירות, כבר באתר האינטרנט.

אם אתם מבקשים לקבל סיוע מיוחד לאנשים עם מוגבלויות, לקבוצות גדולות מאוד ואפילו לקבוצות שבהן יש משפחות עם ילדים קטנים, שירות הלקוחות של חברת קיווי טקסי יעמוד לרשותכם בכל שעות היום על מנת לסייע בחיפוש אחר נהג מונית שיכול לתת מענה מקיף לצרכים שלכם, כך שאין צורך לחשוש.

מחירי מוניות במרקש

כעת כאשר אתם מבינים מה הם היתרונות של שירותי חברת קיווי טקסי, ניתן להגיע לשלב הכי חשוב בתהליך – התכנון. על מנת לעזור לכם להכיר קצת יותר טוב את מרקש ואת הסביבה, יצרנו מחירון מעודכן של מחירי הנסיעה במוניות חברת קיווי טקסי, למגוון רחב של יעדי נסיעה בתוך מרוקו. המחירון, כולל תיאור קצר של מקום היעד, זמן הנסיעה ועלות הנסיעה לכל סוג מונית, כולל כמות הנוסעים והמזוודות. במידה ואתם מזהים יעדים מעניינים, אתם יכולים להתבסס על המחירון על מנת לקבל הערכה כללית, אבל חשוב שתדעו שהמחירים יכולים להשתנות מעת לעת. אם יש יעד שאתם רוצים להגיע אליו ולא נמצא במחירון שלנו, תוכלו פשוט לבצע חיפוש במנוע של קיווי טקסי ולקבל מידע אמין ומהימן.

תעריף הנסיעה מנמל התעופה של מרקש אל תחנת האוטובוסים המרכזית של העיר

נמל התעופה המרכזי של מרקש, נמצא במרחק 15 דקות נסיעה בלבד ממרכז העיר. כך שאתם יכולים להגיע בקלות וביעילות להגיע למרכז העיר ולהתמקם במלון בו אתם עתידים לבלות את מרבית זמנכם בעת הביקור. להלן מחירון מוניות של חברת קיווי טקסי לשירותי הנסיעה מנמל התעופה של מרקש אל תחנת האוטובוס המרכזית. המחירים נכונים לעת כתיבת שורות אלו:

מונית אקונומי – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 16 דולרים.

מונית קומפורט – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 22 דולרים.

מונית מיני ואן – 4 אנשים וארבע מזוודות, בעלות של 22 דולרים.

מונית מיניבוס – 7 אנשים ושבע מזוודות, בעלות של 24 דולרים.

מונית מיניבוס ל 13 – 13 אנשים ושלוש עשרה מזוודות, בעלות של 26 דולרים.

מונית פרימיום – 3 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 48 דולרים.

מיניבוס ל 16 – 16 אנשים ושש עשרה מזוודות, בעלות של 48 דולרים.

תעריף הנסיעה ממרכז המדינה של מרקש לתחנת האוטובוסים

האזור המתוייר והחשוב ביותר של מרקש הוא המדינה (העיר ההיסטורית) של מרקש, שהיא מרכז תיירותי ומסחרי מהחשובים שקיימים בעיר. במרחק 15 דקות נסיעה אתם יכולים להגיע לתחנת האוטובוס המרכזית, ומשם לצאת לטיול רגלי או להגיע עד לאזור בית המלון שלכם תוך פרק זמן מינימלי. להלן מחירון הנסיעה של מוניות חברת קיווי טקסי ממרכז המדינה של מרקש עד לאזור התחנה המרכזית של מרקש. המחירון נכון לכתיבת שורות אלו.

מונית אקונומי – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 22 דולרים.

מונית קומפורט – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 23 דולרים.

מונית מיני ואן – 4 אנשים וארבע מזוודות, בעלות של 32 דולרים.

מונית מיניבוס – 7 אנשים ושבע מזוודות, בעלות של 36 דולרים.

מונית מיניבוס 10 – 10 אנשים ועשר מזוודות, בעלות של 66 דולרים.

מונית מיניבוס ל 13 – 13 אנשים ושלוש עשרה מזוודות, בעלות של 78 דולרים.

מונית פרימיום – 3 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 72 דולרים.

מונית מיניבוס פרימיום – 6 נוסעים וארבע מזווודות, בעלות של 84 דולרים.

מיניבוס ל 16 – 16 אנשים ושש עשרה מזוודות, בעלות של 96 דולרים.

מחירי נסיעה ממרקש לקזבלנקה

אחת מהערים הגדולות במרוקו שנמצאות ליד מרקש היא העיר קזבלנקה. לחוף האוקיינוס, עם נופים מהממים ומקומות מסחר מיוחדים, העיר הזו עשירה בהיסטוריה ותרבות מוסלמית עם השפעות מכל רחבי העולם. שירותי המוניות של חברת קיווי טקסי מאפשרים נסיעה של שעתיים וחצי בדרך לקזבלנקה בתנאים הכי טובים שיש. להלן מחירון שירותי החברה, הנכון לכתיבת שורות אלו.

מונית אקונומי – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 118 דולרים.

מונית קומפורט – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 118 דולרים.

מונית מיני ואן – 4 אנשים וארבע מזוודות, בעלות של 119 דולרים.

מונית מיניבוס – 7 אנשים ושבע מזוודות, בעלות של 142 דולרים.

מונית מיניבוס 10 – 10 אנשים ועשר מזוודות, בעלות של 192 דולרים.

מונית מיניבוס ל 13 – 13 אנשים ושלוש עשרה מזוודות, בעלות של 202 דולרים.

מונית פרימיום – 3 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 360 דולרים.

מונית מיניבוס פרימיום – 6 נוסעים וארבע מזווודות, בעלות של 360 דולרים.

מחירי מוניות ממרקש לרבאט

בשונה מעיר התיירות קזבלנקה, עיר הבירה של מרוקו, רבאט, היא עיר קטנה אבל חשובה מאוד ומעניינת מאוד. בתור תיירים, יכול מאוד להיות שתרצו לצאת ליום טיול במוקד ברבט ולחזור הישר למרכז העיר מרקש לעוד כמה ימים של הנאה גמורה. העיר רבט נמצאת במרחק נסיעה של 3 שעות ו-10 דקות, ממרכז מרקש, כך שבעזרת השירותים של חברת קיווי טקסי אתם בהחלט יכולים למצוא שירות נוח לצרכים שלכם. להלן שירותי חברת קיווי טקסי והמכירות של החברה, כפי שמוצג באתר החברה נכון לכתיבת שורות אלו.

מונית אקונומי – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 203 דולרים.

מונית קומפורט – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 216 דולרים.

מונית מיני ואן – 4 אנשים וארבע מזוודות, בעלות של 216 דולרים.

מונית מיניבוס – 7 אנשים ושבע מזוודות, בעלות של 239 דולרים.

מונית מיניבוס ל 13 – 13 אנשים ושלוש עשרה מזוודות, בעלות של 287 דולרים.

מחירון קיווי טקסי למוניות מהעיר מרקש לעיירה קוולידה

קוולידה היא נווה מדבר של ממש, ממוקמת מדרום לעיר קזבלנקה, בסביבה שקטה ורגועה. העיר מכונה גם בירת האוויסטרים, בשל כמות הקונכיות הגדולה שניתן למצוא לצד חופי הים שלה. זמן הנסיעה המשוער הוא שעתיים וארבעים וחמש דקות, ואילו הם התעריפים לנסיעה על פי חברת קיווי טקסי, נכון לכתיבת שורות אלו.

מונית אקונומי – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 114 דולרים.

מונית קומפורט – 4 אנשים ושלוש מזוודות, בעלות של 126 דולרים.

מונית מיני ואן – 4 אנשים וארבע מזוודות, בעלות של 126 דולרים.

מונית מיניבוס – 7 אנשים ושבע מזוודות, בעלות של 143 דולרים.

מונית מיניבוס ל 13 – 13 אנשים ושלוש עשרה מזוודות, בעלות של 191 דולרים.

תגובה

  • אנחנו קבוצה משפחתית 20 נוסעים, מבקשים פרטים למיניבוס 29 נוסעים צמוד ל-6 ימים ממרכש וערי הסביבה ויומים. מבקש לדעת מחיר המיניבוס ל6 ימים.

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל