מזג אוויר בדואי

עונות מומלצות לביקור באיחוד האמירויות

אספנו עבורכם את כל המידע הדרוש למטייל על מזג האוויר בדובאי ואבו דאבי לפי חודשי השנה השונים, ועל העונות המומלצות לטיול באיחוד האמירויות הערביות. כל שנותר לכם כעת הוא למצוא את הזמן המתאים ביותר לכם, לבקר באיחוד האמירויות ולהתחיל לתכנן את הטיול המושלם באחד המקומות המעניינים ביותר בעולם.

עכשיו, כשהגיע השלום המיוחל עם שבעת הנסיכויות של מדינת איחוד האמירויות, מדינת ישראל והתושבים שלה יכולים לזכות בהצצה מיוחדת במינה לעושר ואושר, ברמות שמעולם לא חווינו. איחוד האמירויות, אחת מהמדינות העשירות ביותר בעולם, היא מקום קסום ששווה להשקיע זמן ולבקר בו. אבל, כמו כל מדינה אחרת באיזור המזרח התיכון והמפרץ, גם אזרחי איחוד האמירויות, מתמודדים עם מזג אוויר שיכול להיות מאתגר במיוחד.

בשביל לנצל כל רגע בטיול שלכם ולגלות את העולם המופלא של איחוד האמירויות, חשוב להכיר את מזג האוויר באיחוד האמירויות, שהוא לרוב חם ויבש. במדריך זה, נסייע לכם ללמוד על מזג האוויר באיחוד האמירויות ודובאי, ונציג לפניכם את אפשרויות הטיולים באמירויות, בהתאם למזג האוויר בכל ימות השנה.
דובאי מזג האוויר

טיול באיחוד האמירויות – עוד מידע למטייל

איחוד האמירויות הערביות – המדריך המלא למטייל

טיסות לאמירויות – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

מוניות ותחבורה ציבורית באיחוד האמירויות

קיץ באיחוד האמירויות

מזג האוויר של איחוד האמירויות נוטה בדרך כלל להיות חם. במרבית חודשי השנה, מזג האוויר באמירויות הוא מזג אוויר מדברי, והטמפרטורה הממוצעת היא כ 40 מעלות צלזיוס. עונת הקיץ בדובאי, היא אחת מהעונות הכי חמות ומאתגרות על פני כל כדור הארץ. במהלך הקיץ בדובאי כמעט ולא ניתן לחזות בימי גשם, כך שאין מזור מהחום והשמש הקופחת. ואכן, מרבית הימים בחודשים שבין יוני לאוגוסט, בדומה למזג האוויר שלנו, הם ימי שרב קשים, שיכולים להיום מסוכנים עם עומסי חום כבדים במיוחד.

בשילוב עם הרגלים תרבותיים של לבוש מאוד כבד וצנוע, עונת הקיץ באיחוד האמירויות, היא עונה שלא כל כך קל לטייל בה בתור תיירים. על-פי-רוב, חודשי הקיץ החמים הם החודשים שבין אפריל לאוקטובר, מה שאומר שחלק גדול מאוד מלוח השנה, היא תקופה חמה שיותר קשה לטייל בה. יחד עם זאת, במידה ואתם מתכננים טיולים קצת יותר רגועים, שכוללים בטן גב במלונות היפים של דובאי, או ביקור במרכזי הקניות הומי האדם, יכול להיות שדווקא בעונה החמה, תרצו להגיע ולטייל באמירויות.

חורף באיחוד האמירויות

בחורף באמירויות, בין החודשים נובמבר למרץ, מזג האוויר באיזור המפרץ משתנה והופך למתאים יותר לביקורי תיירים. זו היא העונה העמוסה ביותר בטיולים, בעיקר מפני שהטמפרטורות מאפשרות לתיירים לצאת ולטייל גם מחוץ למרחבים העירוניים. טיול בדובאי בחורף יכול להיות רעיון מוצלח – זו היא ארץ מדברית ובקיץ קשה לצאת לטיול במדבר בגלל עומס החום.

לאורך כל תקופת החורף באמירויות, אנחנו רואים צניחה מהותית בטמפרטורות באזור איחוד האמירויות, עם ממוצע טמפרטורות של 30 מעלות, כאשר הימים הקרים ביותר יכולים להגיע עד למידות חום של כ 12 מעלות צלזיוס (אבל אל תסמכו על יותר מידי ימים כל כך קרים. זו היא תופעה שמגיעה לכל היותר פעם או פעמיים במהלך כל שנה). זה הוא הפרש משמעותי וניכר מחודשי הקיץ, כך שבהחלט ניתן לצאת ולחקור את הסביבה.

כמו כן, חלק מחודשי החורף של איחוד האמירויות, מתאפיינים בגשמים מקומיים אך משמעותיים. עיקר עונת הגשמים היא בין דצמבר למרץ, כך בעונה זו מומלץ לקחת איתכם מעיל ומטרייה. כן, לעיתים גם במדבר הכי יבש, אפשר למצוא גשמים. אלו הם כמובן לא גשמים עזים שדומים למונסונים מהמזרח, אבל יש להם השפעה על סדר היום של תיירים ומטיילים.

מהן העונות המומלצות לטיול באיחוד האמירויות?

במדינה כל כך מיוחדת כמו איחוד האמירויות, יש יותר מעונה אחת באה מומלץ להגיע לטיול באזור. נכון שמזג האוויר האידיאלי לטיול באיחוד האמירויות הוא בדרך כלל בעונת החורף בין החודשים נובמבר למרץ, בעיקר משום שבקיץ אי אפשר לצאת יותר מידי לטיולים במרחבים הפתוחים של דובאי. אך יחד עם זאת, יכול מאוד להיות שתרצו לשקול תאריכים נוספים לנסיעה, בהתאים לפעילויות ולאירועים מיוחדים שמתרחשים באיזור בכל עונות השנה.

בכדי לעזור לכם לבחור את המועד הנכון ביותר לנסיעה שלכם, אספנו לכם קצת מידע על מזג האוויר בדובאי בעונות השונות של השנה:

  • ינואר בדובאי – עיצומה של העונה הקרה של דובאי מתאפיין על פי רוב בטמפרטורות ממוצעות של 25-31 מעלות, ועם כמה ימי גשם ספורים לאורך החודשים הללו. העונה הכי טובה להגיע ולהנות מכל האטרקציות שניתן לבלות בהם בדובאי. בין היתר בקמפינג במדבר עם נוף מדהים לכל הכוכבים בשביל החלב, שזו היא חוויה אותה אתם לא רוצים לפספס בשום מחיר.
  • פברואר בדובאי – שנכנסים עמוק יותר לימי החורף של דובאי ואיחוד האמירויות, כך ניתן לראות יותר ויותר ימים בהם הטמפרטורה היא 25-31 מעלות, ולעיתים אף ימים בהם מזג האוויר באמירויות טוב עוד יותר. זו היא הזדמנות לצאת למסעות רגליים, לטיולים על גמלים ולהיכרות עם הנופים המשגעים של הערים הגדולות כמו דובאי או אבו דאבי, מבלי לחשוש ממכות חום מסוכנות לבריאות
  • מרץ בדובאי – בשנים האחרונות, עם ההתחממות הגלובלית, חודש מרץ באזור איחוד האמירויות הולך ומתחמם. כך שהממוצע השנתי הוא 25-31 מעלות, אך לעיתים רבות אתם תגיעו ותגלו שיש הרבה יותר ימים חמים ממה שחשבתם. ולכן מומלץ להתכונן בהתאם, להפחית יציאות לטיולי שטח ולהתאים את המסלול לימות הקיץ החמים.
  • אפריל בדובאי – זו היא רק ההתחלה של עונת הקיץ החמה של איחוד האמירויות וכבר המעלות מתחילות לטפס לממוצע של 33-38 מעלות צלזיוס. ביחד עם סופות אבק מאתגרות במיוחד, שמגיעות מאזור המדבריות, מדובר על תקופה שבה אין כל כך הרבה תיירים באזור. ולכן אפשר למצוא מלונות בדובאי בהנחות ולצאת לחופשת בטן גב מפנקת, לצד עשירי תבל.
  • מאי בדובאי – חגיגת הטמפרטורות בשיאה ואנחנו רואים עוד עלייה קלה בממוצע, עם יותר ימים חמים לאורך החודש וממוצע של 35-42 מעלות צלזיוס ברחבי איחוד האמירויות. מאי היא עונה מומלצת לחופשה באיחוד האמירויות עם ילדים, בגלל שבחודשים האלו מתחילים להיפתח פארקי המים המפוארים והידועים של מרכזי הערים הגדולות. כמובן ששיא הפעילות הוא בקיץ, אבל אם אתם רוצים להנות בפארק מים באווירה שקטה, מאי הוא החודש בו תרצו להגיע לנופש באיחוד האמירויות.
  • יוני בדובאי – כשכל העולם מתחיל להתארגן לחופשות הקיץ, באיחוד האמירויות כבר סופרים את טמפרטורות השיא, עם ממוצע של 40-42 מעלות וימי שיא שיכולים להגיע עד ל 48 מעלות, דובאי נמצאת עמוק אל תוך הקיץ. בחודשים אלו, עיקר הפעילויות לתיירים עוברות אל מבנים וחללים סגורים, כדי לאפשר לכם לטייל, מבלי לסכן את הבריאות. ולכן, דווקא במאי שווה להגיע לטיול שופינג בקניונים הכי גדולים ומרשימים בעולם.
  • יולי בדובאי – ממוצע טמפרטורות של 43-47 מעלות בהחלט מרתיע את רוב המבקרים, כך שזהו חודש בו יש תנועה דלילה במיוחד של תיירים לאזור. מי שכן מגיע, יבחר לבלות את רוב זמנו על שפת הבריכה, בחוף היום או באחד מפארקי המים הגדולים והמושקעים של האזור.
  • אוגוסט בדובאי – אמנם עדיין מדובר בחודש חם להפליא, עם 40-42 מעלות, אבל כבר מתחילים להרגיש את ההקלה ואת המעבר לעונה הקרירה יותר. ולכן התיירים מתחילים לחזור, כדי להנות מהאפשרות לבילוי בטן גב ואולי לזכות גם בכמה ימים של מזג אוויר נוח לטיולי שטח.
  • ספטמבר בדובאי – צניחה משמעותית במזג האוויר באמירויות עם ממוצע של 36-40 מעלות, מבשרת על בואה של תקופה קרירה הרבה יותר. זה הוא סתיו בדובאי, כך שהתיירים יכולים לשוב ולבקר באיזור, כדי לצאת לביקור בגני החיות המרהיבים שנפתחים שוב לאחר תקופת הקיץ, או לאקווריום העצום של דובאי.
  • אוקטובר בדובאי – שיאו של הסתיו באמירויות מתאפיין בכמה ימי גשם וטמפרטורות שנעות בין 36-40 מעלות. בימים אלו ניתן במיוחד לצאת ולהנות מבילוי בפארק השעשועים הגדול בעולם, עם רכבת ההרים המהירה ביותר בעולם – הפורמולה רוסה, של פראק פרארי היוקרתי.
  • נובמבר בדובאי – בתחילתו של החורף בדובאי, המעלות צונחות, (ביחסיות לאזור) לממוצע של 25-31 מעלות. כך שהשמים חלקים ונקיים מעניים, הראות מושלמת והטמפרטורות מזמינות במיוחד. כל אלו הופכים את דובאי למרחב צניחה חופשית אולטימטיבי, בשילוב עם נופים מנצחים, שמטריפים את אוהבי האקסטרים.
  • דצמבר בדובאי – רגע לפני שהשנה האזרחית נגמרת, אפשר להגיע ולהנות מדובאי בשיא תפארתה עם טמפרטורות שנעות בין 25-31 מעלות. או אז, יש לכם גם אפשרות לצאת אל הים הגדול לטיולי יאכטות או לשייט יומי באיזור אי הדקלים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל