מזג האוויר בצרפת

מזג האוויר בצרפת – מתי כדאי לטייל?

מעוניינים לתכנן טיול בצרפת? כדאי להתחיל זאת מהיכרות בסיסית עם תנאי מזג האוויר בצרפת בעונות השנה השונות וביעדים השונים בצרפת, כדי לוודא שאתם מזמינים חופשה בצרפת לתקופה מתאימה עבורכם מבחינת תנאי מזג האוויר, האירועים התיירותיים השונים ועוד. בכתבה זו תמצאו מידע מפורט על מזג אוויר בצרפת לפי חודשים ועל העונות המומלצות לטיול בצרפת לפי יעדים שונים

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

האקלים בצרפת ברובו ממוזג, אך מזג האוויר בצרפת מגוון עם אזורי אקלים שונים ומשתנים מיעד ליעד. מזג האוויר בצפון צרפת קר יותר וגשום יותר, בדרום מזרח צרפת מזג האוויר הוא ים תיכוני עם קיץ יבש וחם, ובהרים כמובן קר יותר ומושלג בחורף.

בצרפת כל עונה מביאה איתה יתרונות ופעילויות משלה לתיירים, אך העונה המומלצת לחופשה בצרפת היא באביב (אפריל עד יוני) ובסתיו (ספטמבר עד נובמבר) לשילוב של מזג אוויר מתון ופחות תיירים מסביב (מלבד במועדים מיוחדים). הקיץ בצרפת מציע מזג אוויר חם אך זוהי התקופה העמוסה ביותר בשנה, והחורף מביא איתו טמפרטורות נמוכות ויותר סיכוי לגשם אך גם את פתיחת עונת הסקי ומועדים מיוחדים כמו חג המולד והשנה האזרחית החדשה.

עוד כתבות שכדאי לקרוא:

השכרת רכב בצרפת – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיסות לצרפת – השוואת מחירים ומידע חשוב

eSim וסים לצרפת – טיפים ומידע שימושי

תחבורה בצרפת – מידע וטיפים למטייל

כרטיסים לכדורגל בצרפת – המדריך לליגה הצרפתית

העונות בצרפת

אביב בצרפת

האביב בצרפת נחשב לזמן מעולה לחופשה בצרפת. מזג האוויר מתון ונעים, כמויות התיירים לא גדולות כמו בקיץ, והפריחה יפהפייה. פריז עוד קרירה בתחילת מרץ, ועד מאי הטמפרטורות עולות ומזג האוויר מגיע לכ20 מעלות צלזיוס במהלך היום עם לילות קרירים. באביב בצרפת נחגגים מגוון מועדים ופסטיבלים, החל מחג הפסחא ועד לפסטיבל הג'אז בלה מאן ועוד.

קיץ בצרפת

הקיץ בצרפת, מיוני ועד אוגוסט, מביא איתו טמפרטורות גבוהות ואת שיא עונת התיירות. הסיכוי לגשם יורד ברוב היעדים והטמפרטורות הגבוהות במהלך היום נעות בין כ25 לכ30 מעלות צלזיוס בדרך כלל. בצרפת יש מגוון חופים בהם תוכלו להתרענן בקיץ החם במגוון יעדים: ניס, הוסגור (חוף שאהוב במיוחד על גולשים), קאן ועוד.

סתיו בצרפת

הסתיו בצרפת נמשך מספטמבר ועד נובמבר. הסתיו בצרפת הוא תקופה נהדרת לסייר בין אתרי התיירות שבקיץ מלאים בתיירים, לאחר שרוב התיירים כבר עזבו. צבעי הסתיו ממלאים את צרפת ומעניקים למטיילים נופים יפהפיים, ומזג האוויר המתון יותר הופך טיולים בטבע לנעימים יותר.

חורף בצרפת

החורף בצרפת נמשך מדצמבר ועד פברואר. החורף בצרפת קר, לעיתים יותר ולעיתים פחות (תלוי ביעד), אך מביא איתו את חגיגות חג המולד (עם שווקים חגיגיים ומתחמי החלקה על הקרח), חופשות סקי, ועוד.

עונות מומלצות לטיול בצרפת

העונה המומלצת לחופשה בפריז

העונה המומלצת לחופשה בפריז היא באביב או בסתיו (בעיקר בתחילת הסתיו או בסוף האביב), כדי ליהנות ממזג אוויר מתון ונעים בשילוב עם מספרי תיירים נמוכים יותר מבקיץ (למעט מועדים מיוחדים). עונת הקיץ בפריז מביאה איתה מזג אוויר חם (עד כ26 מעלות צלזיוס במהלך היום) אך זהו הזמן היקר והעמוס ביותר בעיר.

למי שמחפש את המחירים הכי זולים לחופשה בפריז, מומלץ לבדוק בעונת החורף (מלבד תאריכים ספציפיים של חגים ומועדים). עם זאת, חופשת חורף בפריז גם היא חוויה נפלאה, למרות הטמפרטורות הקרות: אורות חג המולד, הזדמנות מעולה לבקר במוזיאונים ובבתי קפה עם אווירה מיוחדת, שווקי חג המולד, מגדל האייפל המואר ועוד.

העונה המומלצת לחופשה בדיסנילנד פריז

אם אתם מתכננים חופשה בפריז עם הילדים, אתם ודאי שואלים את עצמכם מתי כדאי להגיע אל דיסנילנד פריז. כשמחפשים זמן טוב לנסוע לדיסנילנד פריז, בדרך כלל נבקש להימנע מימים בהם יש עומס והתורים ארוכים במיוחד, אך גם לבקר בזמן בו מזג האוויר בצרפת נעים ולא חם מדי או קר מדי. ינואר ופברואר בדיסני הם חודשים עם פחות תיירים יחסית, אך הם עלולים להיות די קרים (בין כ3 לכ9 מעלות צלזיוס). גם חציו השני של מרץ יכול להיות פחות עמוס, ומזג האוויר בצרפת עדיין קריר אך פחות מבשיא החורף (בין כ5 לכ13 מעלות צלזיוס). בימי אמצע השבוע בחודש ספטמבר יש לכם סיכוי טוב יותר לדיסנילנד פחות עמוס בתיירים, ומזג אוויר נעים (עד כ21 מעלות צלזיוס במהלך היום וכשבעה ימי גשם במהלך החודש). חודשי חופשת הקיץ ומועדים מיוחדים כמו חג המולד וכדומה בדרך כלל עמוסים יותר בדיסנילנד פריז. עם זאת, ההופעות והפעילויות יהיו בתדירות גבוהה יותר, והקישוטים והאווירה של חג המולד בדיסנילנד פריז קסומים במיוחד ומוסיפים לחוויה של הביקור בפארק.

באופן כללי, אם אתם מחפשים ביקור שקט יותר עם פחות תורים בדיסנילנד פריז, תכנון הביקור באמצע השבוע, בימי חול ולא בתקופת חגים, יהיה הימור טוב יותר. עם זאת, בזמנים כאלו יש סיכוי שהופעות ופעילויות שונות יהיו בתדירות נמוכה יותר לעומת ימים עמוסים יותר.

העונה המומלצת לחופשה בניס

העונה המומלצת לחופשה בעיר ניס היא בקיץ, כדי ליהנות מחופשת חוף מלאה בשמש. חופשה בניס בספטמבר תעניק לכם סיכוי גבוה יותר לחופשה שקטה יותר כיוון ששיא התיירות כבר מאחורינו, אך מזג האוויר עדיין חם.

מזג האוויר בחורף בניס קר, אך לא קפוא מדי, ובמהלך היום הטמפרטורות מגיעות עד לכ13 מעלות צלזיוס (וצונחות עד לכ7 מעלות צלזיוס בלילה). למי שמחפש מחירים זולים ואתרי תיירות ריקים יותר, חופשה בחורף בניס יכולה להיות בחירה טובה עבורו, אך כדאי לשים לב למועדים מיוחדים וחגים.

העונה המומלצת לחופשה במרסיי

מרסיי, בירת פרובאנס, מציעה מגוון אטרקציות למטייל: מוזיאונים, חופים, אתרים היסטוריים ועוד. העונה המומלצת לחופשה במרסיי תלויה בסוג החופשה אותה אתם מחפשים. אם אתם מחפשים מזג אוויר מתון יותר, מחירים מתונים וגם אטרקציות פחות עמוסות בתיירים, תוכלו להגיע בעונות מעבר, בחודשים כמו ספטמבר, אוקטובר ואפריל. עם זאת, אם אתם מחפשים חופשת חוף עם מזג אוויר חם, שיא הקיץ הוא האידיאלי עבורכם אך תוכלו לצפות גם למרסיי עמוסה יותר בתיירים ומחירים שעלולים לעלות בהתאם לעונת השיא. במרסיי בחורף הטמפרטורות נעות בין כ5 לכ13 מעלות צלזיוס (הטמפרטורות הנמוכות בלילה בדרך כלל והגבוהות בדרך כלל במהלך היום), עם כחמישה-שישה ימי גשם מדי חודש (בחורף).

העונה המומלצת לחופשה בריביירה הצרפתית

העונה המומלצת לחופשה בריביירה הצרפתית היא בדרך כלל בסוף האביב או אחרי שיא עונת הקיץ, לפני תחילת הגשמים של הסתיו (תחילת ספטמבר, יוני וסוף מאי). תקופה זו תתן לכם סיכוי טוב יותר להימנע מחופים ואתרי תיירות עמוסים בתיירים בשילוב של מזג אוויר נעים. מזג האוויר בריביירה הצרפתית בקיץ הוא חם ומושלם לחופשת חוף, אך זוהי גם תקופת השיא של התיירות באיזור.  כדאי גם לשים לב לתקופות בהן מתוכננים אירועים שנתיים חשובים כמו פסטיבל קאן, פטיבל הג'אז ועוד. אירועים גדולים עלולים להשפיע על המחירים ועל העומס בבתי המלון, ובתקופות אלו כדאי להזמין לינה וכרטיסים מראש. באוקטובר המחירים מתחילים לרדת אך הסיכוי לגשם גדל, ובחורף תוכלו ליהנות מהיתרונות של עונת תיירות חלשה יותר – למעט מועדים מיוחדים כמו הקרנבל בניס שמתרחש בפברואר, חג המולד ועוד. מזג האוויר בריביירה הצרפתית בחורף קר עם טמפרטורות שנעות בין כ3 לכ14 מעלות צלזיוס.

העונה המומלצת לחופשה בנאנט

העונה המומלצת לחופשה בנאנט היא בקיץ, החל מיוני ועד ספטמבר. בנאנט ניתן לצפות לגשם במהלך כל השנה, ובעיקר בחלקו השני של הסתיו ובחורף. הטמפרטורות בנאנט בקיץ נעות בין כ12 לכ25 מעלות צלזיוס וגם במהלך חודשי הקיץ ניתן לצפות למספר ימי גשם מדי חודש.

עונות המעבר בנאנט עלולות להיות קרירות: הטמפרטורות בתחילת הסתיו עוד נעימות בספטמבר (בין כ12 לכ22 מעלות צלזיוס) אך יורדות בהדרגה והופכות קרירות יותר בהמשך העונה. באביב הטמפרטורות עולות בהדרגה ובסוף האביב, בחודש מאי, הטמפרטורות נעות בין כ9 לכ19 מעלות צלזיוס.

העונה המומלצת לחופשה בנורמנדי

העונה המומלצת לחופשה בנורמנדי היא בחודשי הקיץ החמים, מיוני ועד ספטמבר. הקיץ בנורמנדי לא חם מדי, והטמפרטורות מגיעות עד לכ23 מעלות צלזיוס. תקופה זו היא שיא עונת התיירות בנורמנדי. מזג האוויר בחורף בנורמנדי קר וגשום, אך זוהי עונת תיירות חלשה ואיזור נורמנדי בחורף שקט יותר מבחינת תיירות וגם המחירים יכולים להיות זולים יותר לעומת הקיץ. כמו כן, חלק מהמוזיאונים סגורים בינואר או עובדים במתכונת מצומצמת.

העונה המומלצת לחופשה בבורדו

עונת השיא בבורדו היא בקיץ, בחודשים יוני עד אוגוסט. זוהי תקופה עמוסה בתיירים, הטמפרטורות מגיעות עד לכ27 מעלות צלזיוס במהלך היום וניתן לצפות לכשישה-שבעה ימי גשם במהלך החודש בחודשי הקיץ. בספטמבר בבורדו מזג האוויר עדיין נעים וחמים (בין כ13 לכ24 מעלות צלזיוס) וניתן לצפות לירידה בכמויות התיירים בדרך כלל, כך שזוהי תקופה מומלצת לחופשה בבורדו.

בורדו ידועה בתור בירת היין של צרפת. בחודשים ספטמבר ואוקטובר זוהי תקופת הבציר, ובעלי הכרמים לעיתים מארגנים סיורים מיוחדים לתיירים.

תקופת החורף בבורדו היא תקופה חלשה מבחינת תיירות, והטמפרטורות נעות בין כ3 לכ12 מעלות צלזיוס עם כ11 ימי גשם מדי חודש במהלך העונה.

העונה המומלצת לחופשה בקורסיקה

האקלים בקורסיקה, האי הצרפתי הידוע ביופיו, הוא ים תיכוני עם קיץ חם ויבש וחורף מתון יחסית.

העונה המומלצת לחופשה בקורסיקה היא בחודשים החמים, ממאי ועד ספטמבר. חודשים אלו מעולים לחופשת חוף. טמפרטורת המים בשיאה ביולי ובאוגוסט, הטמפרטורות גבוהות והימים ארוכים. אם אתם מעוניינים בחופשה שכוללת הליכה טבע, חודשי יולי ואוגוסט עלולים להיות חמים מדי לשם כך, וחודשים מאי, יוני וספטמבר יכולים להיות נעימים יותר עבור פעילויות אלו. החודשים שמחוץ לשיא העונה יכולים גם להיות טובים יותר למטיילים שמחפשים קצת יותר שקט.

פסטיבלים בצרפת

הקרנבל בניס

הקרנבל בניס מתחיל בדרך כלל באמצע פברואר ונמשך עד תחילת מרץ. זהו אחד הפסטיבלים האהובים בריביירה הצרפתית, והוא כולל תהלוכות צבעוניות, "קרב פרחים" בו נזרקים פרחים מסירות לצד קו המים, הופעות, ושלל פעילויות. מזג האוויר בניס בפברואר קריר, עם טמפרטורות שמגיעות עד לכ13 מעלות צלזיוס במהלך היום, וצונחות עד לכ6 מעלות צלזיוס במהלך הלילה וכשישה ימי גשם במהלך החודש, כך שכדאי להגיע עם לבוש חם. חופשה בניס במהלך הקרנבל מעניקה בהחלט חוויה משודרגת לטיול לצרפת, עם חגיגות רחוב בכל מקום, מוזיקה, ריקודים, ואפשרות לספוג תרבות ומסורת.

פסטיבל העפיפונים בברק (ברק סור מר)

בחודש אפריל מתקיים פסטיבל העפיפונים הבינלאומי בברק סור מר. במסגרת הפסטיבל מגיעים המוני אוהבי עפיפונים מרחבי העולם ויוצרים נוף יפהפה של המוני עפיפונים צבעוניים. מזג האוויר בברק באפריל קריר עם טמפרטורות שמגיעות עד לכ14 מעלות צלזיוס במהלך היום וצונחות עד לכ5 מעלות צלזיוס בשעות הלילה בדרך כלל, וכשמונה ימי גשם במהלך החודש.

טור דה פראנס

אחד האירועים המפורסמים ביותר בצרפת הוא הטור דה פראנס, מרוץ האופניים היוקרתי שמתקיים מדי שנה בחודש יולי.

המירוץ נמשך כשלושה שבועות, ותיירים רבים מתכננים את החופשה בצרפת לפי מסלול המירוץ כדי לצפות במתחרים בצידי הדרך. בעיירות השונות שמארחות את קטעי המירוץ מתארחים תיירים שמתעניינים בטור דה פראנס ומומלץ מאוד לבדוק את המפה הרשמית של המרוץ ולהזמין מקומות לינה וכול' בהתאם, וכמה שיותר זמן מראש.

מזג האוויר בצרפת לפי חודשים

בהמשך נציג את הטמפרטורות הממוצעות במספר יעדים פופולריים בצרפת לפי חודש. הטמפרטורות הנמוכות הממוצעות הן בדרך כלל בשעות הלילה הקרות, והגבוהות הממוצעות הן בדרך כלל בשעות הצהריים. עם זאת, לא ניתן לחזות את מזג האוויר בצרפת זמן רב מראש והוא עלול להשתנות.

מזג האוויר בצרפת בינואר

מזג האוויר בצרפת בינואר קר וכדאי להגיע לחופשה עם לבוש מתאים. עם זאת, בחודשי החורף שאחרי החגים מספרי התיירים נמוך יותר וזהו זמן נהדר להסתובב במוזיאונים ובאתרי תיירות שונים.זהו גם זמן טוב כמובן למי שאוהב ספורט חורף.

בפריז בינואר הטמפרטורות נעות בין כ3 מעלות צלזיוס (בשעות הלילה בדרך כלל) לבין כשמונה מעלות צלזיוס (בשעות היום בדרך כלל) עם כתשעה ימי גשם במהלך החודש.

בניס בינואר הטמפרטורות נעות בין כחמש לכ13 מעלות צלזיוס עם כחמישה ימי גשם במהלך החודש.

במרסיי בינואר הטמפרטורות נעות בין כחמש לכ12 מעלות צלזיוס עם כשישה ימי גשם במהלך החודש.

בבורדו בינואר הטמפרטורות נעות בין כ3 לכ10 מעלות צלזיוס עם כ12 ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בצרפת בפברואר

בפריז בפברואר הטמפרטורות נעות בין כ3 לכ9 מעלות צלזיוס עם כשמונה ימי שם במהלך החודש.

בניס בפברואר הטמפרטורות נעות בין כשש לכ13 מעלות צלזיוס עם כארבעה ימי גשם במהלך החודש.

במרסיי בפברואר הטמפרטורות נעות בין כשש לכ13 מעלות צלזיוס עם כארבעה ימי גשם במהלך החודש.

בבורדו בפברואר הטמפרטורות נעות בין כ3 לכ12 מעלות צלזיוס עם כעשרה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בצרפת במרץ

מרץ בצרפת הוא חודש שנחשב לעונת מעבר, בו עונת התיירות עדיין לא החלה, אך הטמפרטורות מתחילות לעלות. לכן זהו זמן טוב לטיולים באתרי תיירות, מוזיאונים ועוד בעיר ללא עומס תיירים. עם זאת, עדיין כדאי להביא לבוש חם ולהתכונן למזג אוויר קר. עונת הסקי במרץ בצרפת עדיין נמשכת בחלק מהמקומות (בדרך כלל עד אפריל).

במרץ בפריז הטמפרטורות נעות בין כ5 לכ13 מעלות צלזיוס עם כתשעה ימי גשם במהלך החודש.

בניס במרץ הטמפרטורות נעות בין כ8 לכ15 מעלות צלזיוס עם כארבעה ימי גשם במהלך החודש.

במרסיי במרץ הטמפרטורות נעות בין כ8 לכ16 מעלות צלזיוס עם כארבעה ימי גשם במהלך החודש.

בבורדו במרץ הטמפרטורות נעות בין כ5 לכ15 מעלות צלזיוס עם כעשרה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בצרפת באפריל

הטמפרטורות בפריז באפריל נעות בין כ7 לכ16 מעלות צלזיוס עם כשמונה ימי גשם במהלך החודש. הטמפרטורות בניס באפריל נעות בין כ10 לכ17 מעלות צלזיוס עם כחמישה ימי גשם במהלך החודש. הטמפרטורות במרסיי באפריל נעות בין כ9 לכ18 מעלות צזליוס עם כחמישה ימי גשם במהלך החודש. הטמפרטורות בבורדו באפריל נעות בין כ7 לכ17 מעלות צלזיוס עם כעשרה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בצרפת במאי

בפריז במאי הטמפרטורות נעות בין כ10 ל19 מעלות צלזיוס עם כתשעה ימי גשם במהלך החודש. בניס במאי הטמפרטורות נעות בין כ14 לכ21 מעלות צלזיוס עם כארבעה ימי גשם במהלך החודש. במרסיי במאי הטמפרטורות נעות בין כ13 לכ23 מעלות צלזיוס עם כארבעה ימי גשם במהלך החודש. בבורדו במאי הטמפרטורות נעות בין כ11 לכ21 מעלות צלזיוס עם כעשרה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר ביוני בצרפת

מזג האוויר ביוני בצרפת כבר חם, הקיץ מתחיל, רגע לפני שיא עונת התיירות. הסיכוי ליהנות מיעדים תיירותיים לא עמוסים מדי (במיוחד בתחילת החודש), גדול יותר לעומת המשך הקיץ.

הטמפרטורות בפריז ביוני נעות בין כ13 לכ23 מעלות צלזיוס עם כשמונה ימי גשם במהלך החודש.  הטמפרטורות בניס ביוני נעות בין כ18 לכ24 מעלות צלזיוס עם כשלושה ימי גשם במהלך החודש. הטמפרטורות במרסיי ביוני נעות בין כ17 לכ26 מעלות צלזיוס עם כשני ימי גשם במהלך החודש. הטמפרטורות בבורדו ביוני נעות בין כ14 לכ24 מעלות צלזיוס עם כשמונה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר ביולי בצרפת

בפריז ביולי הטמפרטורות נעות בין כ15 לכ25 מעלות צלזיוס עם כשבעה ימי גשם במהלך החודש.

בניס ביולי הטמפרטורות נעות בין כ20 לכ27 מעלות צלזיוס עם כמעט ללא גשם כלל (כיום אחד במהלך החודש). במרסיי ביולי הטמפרטורות נעות בין כ19 לכ29 מעלות צלזיוס, עם כיום גשם אחד במהלך החודש.

בבורדו ביולי הטמפרטורות נעות בין כ15 לכ27 מעלות צלזיוס עם כשישה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בצרפת באוגוסט

מזג האוויר באוגוסט בצרפת הוא חם והמדינה עמוסה בתיירים בתקופה זו בדרך כלל. בפריז באוגוסט הטמפרטורות נעות בין כ15 לכ25 מעלות צלזיוס עם כשישה ימי גשם במהלך החודש. בניס באוגוסט הטמפרטורות נעות בין כ20 לכ28 מעלות צלזיוס עם כשני ימי גשם במהלך החודש.

במרסיי באוגוסט הטמפרטורות נעות בין כ19 לכ29 מעלות צלזיוס עם כשני ימי גשם במהלך החודש. בבורדו באוגוסט הטמפרטורות נעות בין כ15 לכ27 מעלות צלזיוס עם כשבעה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בצרפת בספטמבר

מזג האוויר בספטמבר בצרפת מתחיל להיות פחות חם עם סוף הקיץ, אך עדיין נעים בעיקר בחצי הראשון של החודש, וזה נחשב לחודש מומלץ לחופשה בצרפת.

בפריז בספטמבר הטמפרטורות נעות בין כ13 לכ22 מעלות צלזיוס עם כשבעה ימי גשם במהלך החודש.

בניס בספטמבר הטמפרטורות נעות בין כ19 לכ24 מעלות צלזיוס עם כשלושה ימי גשם במהלך החודש.

במרסיי בספטמבר הטמפרטורות נעות בין כ16 לכ26 מעלות צלזיוס עם כשלושה ימי גשם במהלך החודש.

בבורדו בספטמבר הטמפרטורות נעות בין כ13 לכ24 מעלות צלזיוס עם כשמונה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בצרפת באוקטובר

מזג האוויר באוקטובר בצרפת מתחיל להתקרר, עם טמפרטורות מתונות בדרך כלל במהלך היום. כדאי להתכונן למזג אוויר קר ולהביא לבוש מתאים, אך הטמפרטורות משתנות לפי היעד בו תבקרו. זוהי תקופה מומלצת מעולה לטיול בצרפת בערים הגדולות (פחות תיירים מבקיץ ומזג אוויר מתון להליכה בין מוזיאונים ואתרי תיירות).

באוקטובר בפריז הטמפרטורות נעות בין כ10 לכ17 מעלות צלזיוס עם כשמונה ימי גשם במהלך החודש. בניס באוקטובר הטמפרטורות נעות בין כ15 לכ20 מעלות צלזיוס עם כשישה ימי גשם. במרסיי באוקטובר הטמפרטורות נעות בין כ13 ל21 מעלות צלזיוס עם כשישה ימי גשם במהלך החודש. בבורדו באוקטובר הטמפרטורות נעות בין כ10 לכ19 מעלות צלזיוס עם כתשעה ימי גשם.

מזג האוויר בצרפת בנובמבר

בפריז בנובמבר הטמפרטורות נעות בין כ6 לכ11 מעלות צלזיוס עם כתשעה ימי גשם במהלך החודש.

בניס בנובמבר הטמפרטורות נעות בין כ9 לכ17 מעלות צלזיוס עם כשישה ימי גשם.

במרסיי בנובמבר הטמפרטורות נעות בין כ9 לכ16 מעלות צלזיוס עם כחמישה ימי גשם במהלך החודש.

בבורדו בנובמבר הטמפרטורות נעות בין כשש לכ14 מעלות צלזיוס עם כ12 ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בצרפת בדצמבר

מזג האוויר בצרפת בדצמבר ממשיך להיות קר יותר עם תחילת החורף בצרפת, ובחודש זה תוכלו ליהנות מאווירת חג המולד, מהקישוטים ומהאורות.

בדצמבר בפריז הטמפרטורות נעות בין כ4 לכ8 מעלות צלזיוס עם כתשעה ימי גשם במהלך החודש.

בניס בדצמבר הטמפרטורות נעות בין כ6 לכ14 ימי גשם עם כחמישה ימי גשם במהלך החודש.

במרסיי בדצמבר הטמפרטורות נעות בין כ6 לכ13 מעלות צלזיוס עם כחמישה ימי גשם.

בבורדו בדצמבר הטמפרטורות נעות בין כ3 לכ11 מעלות צלזיוס עם כ11 ימי גשם במהלך החודש.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל