עונה מומלצת לזאגרב

מזג האוויר בזאגרב ועונה מומלצת לחופשה

אם אתם מתכננים חופשה בזאגרב, קרואטיה, ושאלתם את עצמכם: "מתי כדאי לטוס לזאגרב?", במדריך זה תוכלו למצוא סקירה של מזג האוויר בזאגרב, לפי חודשים ועונות, וגם טיפים לבחירת התאריך המושלם לחופשה בזאגרב, בהתבסס על תנאי מזג האוויר, המחירים והצפיפות בעיר בעונות השונות. בנוסף, תוכלו למצוא כאן מידע על אירועים ופסטיבלים בזאגרב, אותם תוכלו לשלב בחופשה, בהתאם למועד שתבחרו.

הזמנת דילים לזגרב | הזמנת דילים לדוברובניק | הזמנת טיולים מאורגנים לקרואטיה 

זאגרב, בירת קרואטיה, היא עיר מרתקת עם מוזיאונים, פארקים, שווקים קתדרלות ומגוון אטרקציות לתיירים. זאגרב ממוקמת בצפון מערב קרואטיה, לצד נהר סאווה, והאקלים בזגרב הוא אקלים ימי עם השפעות של אקלים יבשתי. מזג האוויר בזאגרב כולל ארבע עונות ברורות: הקיץ חם, אך בדרך כלל לא חם מדי, והסיכוי לגשם קיים במהלך כל השנה, כולל בקיץ. החורף בזגרב קר מאוד, וניתן לצפות גם לשלג.

חופשה בזאגרב – עוד מידע למטייל

זאגרב – מלונות מומלצים למשפחות בבירת קרואטיה

טיסות לזאגרב – השוואת מחירים וטיפים למטייל

מוניות בזאגרב ושירותי ההסעה מנמל התעופה לזגרב

הזמנת קונה קרואטית (HRK) בנתב"ג

eSim ו-Sim לקרואטיה – מידע וטיפים לתקשורת במהלך החופשה

מתי כדאי לטוס לזאגרב?

עונה מומלצת לזאגרב יכולה להיות שונה עבור כל מטייל. טיול בקרואטיה יכול להישאר בזאגרב, או להמשיך לחופים הנהדרים של המדינה, או לטיולים רגליים בשמורות טבע. מסלול הטיול הוא גורם חשוב בתשובה לשאלה מתי כדאי לטוס לזאגרב.

אם אתם מתכננים חופשת חוף בקרואטיה, החודשים הכי טובים לטוס לזאגרב הם יולי ואוגוסט, אז טמפרטורות המים היא החמה ביותר בשנה. אך כמעט בכל מקרה אחר, עונה מומלצת לזאגרב היא בדרך כלל אחת מעונות המעבר, ובמיוחד סוף האביב או תחילת הסתיו: טיולים בטבע במזג אוויר מתון יותר, הרבה פחות תיירים, ומחירים מתונים יותר לעומת עונת הקיץ העמוסה.

עונות בזאגרב

כדי להחליט מהי העונה המומלצת לחופשה בזאגרב עבורכם, סיכמנו עבורכם את העובדות החשובות לגבי כל עונה בזאגרב, ולגבי היתרונות והחסרונות של חופשה בזאגרב בכל אחת מעונות השנה.

מזג האוויר בזאגרב בקיץ

מזג האוויר בזאגרב בקיץ נע בין קריר בלילה (באזור 17 מעלות צלזיוס) לחם במהלך היום (באזור 28 מעלות צלזיוס), והחודש החם ביותר בשנה הוא יולי. זאגרב היא עיר נפלאה לחופשת קיץ. העיר מלאה בחיים, בתי קפה באוויר הפתוח, פסטיבלים, פיקניק בפארק ועוד. עם זאת, ניתן בהחלט לצפות למספר ימי גשם מדי חודש בזאגרב גם בחודשי הקיץ, ולמעשה יוני הוא החודש הגשום ביותר בזאגרב, ואפילו צפויות בו סופות רעמים מדי פעם. למרות זאת, חודשי הקיץ הם עונה מומלצת לזאגרב, וזוהי, כמובן, גם העונה התיירותית ביותר. התיירות בשיאה בזאגרב בקיץ, וגם המחירים והביקוש בשיאם. לכן, מומלץ להזמין בתי מלון וטיסות לזאגרב לחודשי הקיץ, כמה שיותר זמן מראש.

מזג האוויר בזאגרב בסתיו

מזג האוויר בזאגרב בסתיו מתקרר במהירות, עם טמפרטורות שנעות באזור 20 מעלות בימי ספטמבר (הלילות בספטמבר כבר קרים), וירידה הדרגתית נוספת מדי חודש. כבר בנובמבר, הטמפרטורות בלילה עשויות לרדת מתחת לאפס. גם חודשי הסתיו בזאגרב גשומים, עם כעשרה ימי גשם מדי חודש, והימים מתקצרים. עם זאת, אם אתם לא נרתעים מטמפרטורות קרירות ולא מחפשים חופשת קיץ, ולעומת זאת מעוניינים בטיולים ברחבי העיר ואולי אפילו בטבע שבאזור, הסתיו יכול להיות עונה מומלצת לזאגרב עבורכם: רוב התיירים של עונת הקיץ כבר עזבו, העיר שקטה יותר, וניתן ללכת ברחבי העיר בלי להיות מותשים מהחום.

הסתיו בזאגרב צובע את העיר בצבעי שלכת יפהפיים, והופך את הפארקים הנפלאים של בירת קרואטיה ליפים אפילו יותר.

מזג האוויר בזאגרב בחורף

החורף בזאגרב הוא בהחלט חורף אירופאי, עם גשם, שלג, טמפרטורות קרות ואף קפואות והרבה פחות תיירים (למעט תקופת הכריסמס כמובן). הטמפרטורות הממוצעות בזאגרב בחורף נעות בין כ-0 מעלות צלזיוס לכ-5 מעלות צלזיוס, אך יכולות לרדת לעיתים אל מתחת לאפס. ניתן לצפות למספר ימי גשם ושלג מדי חודש. מי שיכול להתמודד עם הקור, יכול להצטייד בלבוש חורפי וליהנות מהיתרונות שיש לזגראב להציע בתקופת החורף.

בתקופת הכריסמס, בחודש דצמבר, תוכלו להנות משלל האורות היפהפיים המאירים את העיר, ליהנות ממגוון שווקי חג מולד בזאגרב, החלקה על הקרח בחוצות העיר ועוד.

חודש פברואר בזאגרב מתאים במיוחד למי שמעוניין להגיע כשהעיר ריקה מתיירים, וכאשר המחירים הכי זולים. כמו כן, אוהבי חורף וערים אירופאיות מושלגות ייהנו במיוחד מהנוף. אל תשכחו להביא איתכם נעליים עמידות למים ומעיל טוב. לסיכום, אם אתם מוכנים להתמודד עם הקור, עונת החורף יכולה גם היא להיות עונה מומלצת לזאגרב עבורכם.

מזג האוויר בזאגרב באביב

מרץ בזאגרב עדיין קר בהחלט, אך מזג האוויר בזאגרב באביב, בחודשים אפריל ומאי, כבר מתחיל להתחמם מעט. מאי הוא חודש מומלץ לחופשה בזאגרב, עם שילוב של מזג אוויר מתון, לא קר מדי ולא חם מדי, אך לפני עונת התיירות העמוסה. לסיכום, עונת האביב היא עונה מומלצת לזאגרב אך בעיקר בחצי השני שלה.

אירועים ופסטיבלים בזאגרב

זאגרב היא עיר מלאה בתרבות ובאטרקציות. רשימת הפעילויות והפסטיבלים היא ארוכה, וגם קרואטיה באופן כללי ידועה כיעד פסטיבלים פופולרי. לכן, בין אם תתכננו את החופשה במיוחד סביב אירוע מסוים ובין אם לא, סביר להניח שתתקלו באיזושהי אטרקציה תרבותית שנתית בעיר, במיוחד בביקור בחודשי הקיץ. למרות שמזג אוויר בזאגרב הוא בדרך כלל הגורם המכריע בבחירת עונה מומלצת לזאגרב, גם פסטיבלים ואירועים מיוחדים יכולים לעזור לבחור תאריך לחופשה.

הנה כמה מהפסטיבלים בזאגרב שכדאי לשלב בתוכניות שלכם במהלך החופשה:

פסטיבל הפוד טראק של זאגרב

פסטיבל משאיות האוכל של זאגרב הוא אחד מהפסטיבלים הפופולריים ביותר בעיר. הוא מתקיים בחודשי הקיץ, וכולל אזורי מנוחה, משאיות למשקאות, משאיות לאוכל וכמובן הופעות מוזיקליות, לצד אגם יארון.

משאיות האוכל השונות מציעות מגוון רחב של מטעמים: ברביקיו, אוכל עממי, סנדוויצ'ים,  גלידות, המבורגרים ועוד, כמו גם מגוון משקאות אלכוהוליים, קפה ועוד. ההופעות המוזיקליות הן בחינם ולרוב מתחילות בשעות הערב, עם מגוון מוזיקאים מקומיים.

פסטיבל C’est is d’Best

פסטיבל הופעות רחוב בזאגרב עם מגוון אמנים בהופעות שמפוזרות ברחבי העיר, בדרך כלל בחודש יוני. במסגרת הפסטיבל, תוכלו ליהנות מהופעות של פסלים חיים, אמני קרקס מרשימים, ליצנים, אקרובטיקה ועוד.

חג המולד בזאגרב

זאגרב נחשבת ליעד מומלץ לחג המולד, ולכן מי שמתכנן חופשה לקראת אמצע-סוף דצמבר יוכל ליהנות ממגוון הפעילויות שיש לעיר להציע: שווקי קריסמס, אורות מרהיבים המקשטים את רחבי העיר, הופעות, פארק שעשועים, קישוטים חגיגיים ועוד.

פסטיבל הפולקלור הבינלאומי בזאגרב

פסטיבל הפולקלור בזאגרב הוא פסטיבל ותיק שמתקיים מדי שנה כבר משנות השישים, ומיועד כדי לשמר ולחגוג מסורת ותרבות עממית. זהו אחד מפסטיבלי התרבות החשובים במדינה, והוא כולל מגוון אטרקציות מרתקות ומהנות, החל ממופעי מוזיקה ועד לסדנאות, גלריות ועוד אירועים.

מזג האוויר בזאגרב לפי חודש

מזג האוויר בזאגרב משתנה לא רק מעונה לעונה, אלא גם מחודש לחודש. התשובה לשאלה: "מתי כדאי לטוס לזאגרב?" יכולה להיות מדויקת יותר כשבודקים את התחזיות הצפויות לפי חודש בחודשו.

למרות שקשה לצפות זמן רב מראש כיצד יראה מזג האוויר בזאגרב, והתחזיות עלולות להשתנות (מומלץ לבדוק שוב את התחזית מספר ימים לפני המועד הרלוונטי), אספנו עבורכם את המידע על מזג האוויר הצפוי מדי חודש לפי שנים קודמות.

מזג האוויר בזאגרב בינואר

מזג האוויר בזאגרב בינואר קר מאוד, עם כשישה ימי גשם במהלך החודש. הטמפרטורות בזאגרב בינואר נעות בין כאפס מעלות לכארבע מעלות צלזיוס, לעיתים יותר ולעיתים פחות, ובהחלט יורדות מתחת לאפס לעיתים קרובות בשעות הלילה הקרות. ינואר הוא החודש הקר ביותר והמושלג ביותר בזגראב.

מזג האוויר בזאגרב בפברואר

מזג האוויר בזאגרב בפברואר ממשיך להיות חורפי וקר מאוד, עם טמפרטורות שנעות בין מעלה אחת לכשבע מעלות, וסיכוי גם למזג אוויר קפוא מתחת לאפס בשעות הלילה בעיקר. ניתן לצפות למספר ימי גשם ומספר ימי שלג במהלך חודש פברואר בזאגרב.

מזג האוויר בזאגרב במרץ

החורף מגיע לסיומו, אך מזג האוויר בזאגרב במרץ ממשיך להיות קר מאוד, עם טמפרטורות שנעות באזור אפס מעלות צלזיוס בלילה ובאזור 8 מעלות צלזיוס בצהריים. מדי פעם, הטמפרטורות יכולות לעלות מעל לעשרים מעלות צלזיוס. עדיין יש סיכוי למעט שלג במרץ בזאגרב, וניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בזאגרב באפריל

מזג האוויר בזאגרב באפריל מתחיל להיות מתון יותר, אך עדיין לא חם. הטמפרטורות נעות בין מעט מעל לאפס מעלות צלזיוס לבין כעשרים מעלות צלזיוס, פחות או יותר. זהו בדרך כלל החודש האחרון בו ניתן לצפות לשלג בזאגרב.

מזג האוויר בזאגרב במאי

האביב בשיאו במאי בזאגרב. מזג האוויר במאי בזאגרב מתון, חמים ולעיתים חם במהלך היום, עם לילות קרירים וסיכוי למספר ימי גשם במהלך החודש. אם אתם מתכננים לנסוע לחופשת חוף בקרואטיה, כדאי לדעת שהמים עדיין עלולים להיות קרירים בחודש מאי.

מזג האוויר בזאגרב ביוני

עונת התיירות בזאגרב מתחילה ביוני, ומזג האוויר אידיאלי לחופשת קיץ. המים בחופי קרואטיה כבר אמורים להיות נעימים לשחייה, הימים ארוכים יותר, והטמפרטורות חמות אך בדרך כלל לא חמות מדי, ומגיעות עד לכ-25-30 מעלות צלזיוס במהלך היום. הלילות בזאגרב ביוני עדיין קרירים.

יוני הוא בין החודשים הגשומים ביותר בשנה בזאגרב אם לא הגשום ביותר, וניתן לצפות לכתשעה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בזאגרב ביולי

הקיץ בשיאו, עונת התיירות בשיאה, ומזג האוויר בזאגרב הוא החם ביותר בשנה ביולי.  הטמפרטורות מגיעות עד לכ-30 מעלות צלזיוס, וביולי האחרון הגיעו גם ל-35-37 מעלות צלזיוס. הלילות קרירים ונעימים, וכדאי להביא ז'קט ללילה, למקרה שיהיה קר. ניתן לצפות למספר ימי גשם ביולי בזאגרב. בחודש זה, כיאה לשיא עונת התיירות, כדאי להזמין בתי מלון וטיסות מראש.

מזג האוויר בזאגרב באוגוסט

הקיץ עדיין בשיאו, ומזג האוויר באוגוסט בזאגרב ממשיך להיות חם מאוד ביום ונעים וקריר בלילה. הטמפרטורות נעות באזור 30 מעלות צלזיוס בשעות היום, ובאזור 17 מעלות צלזיוס בשעות הלילה. גם באוגוסט ניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש, אך למרות זאת, עונת התיירות בשיאה וכדאי מאוד להזמין כרטיסי טיסה ובתי מלון לזאגרב מראש בתקופה זו.

מזג האוויר בזאגרב בספטמבר

מטיילים רבים יעידו שספטמבר הוא החודש המומלץ לחופשה בזאגרב, מכיוון שהוא מעניק למטיילים את השילוב המושלם בין כמויות תיירים נמוכות יחסית לקיץ לבין מזג אוויר נהדר. מזג האוויר בזאגרב בספטמבר עדיין חם ונעים במהלך היום, אך הטמפרטורות יורדות מעט לקראת סוף החודש. הלילות בספטמבר קרירים במהלך רוב החודש, כך שכדאי להביא לבוש חם ללילה. ניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בזאגרב באוקטובר

אוקטובר הוא חודש טוב לטיול בזאגרב. למרות שמזג האוויר כבר קריר, הטמפרטורות עדיין לא קפואות ונעות לרוב באזור 18 מעלות צלזיוס במהלך היום. גם במהלך חודש אוקטובר בזאגרב ניתן לצפות למספר ימי גשם.

מזג האוויר בזאגרב בנובמבר

מזג האוויר בזאגרב בנובמבר כבר קר, וממשיך להתקרר בהדרגה במהלך החודש. הטמפרטורות נעות באזור 18 מעלות צלזיוס במהלך היום בתחילת החודש, אך יורדות בהדרגה. הלילות קרים במהלך כל החודש, ולעיתים אפילו קפואים. ניתן לצפות לכשמונה ימי גשם במהלך חודש נובמבר, וסיכוי למעט שלג.

מזג האוויר בזאגרב בדצמבר

החורף כבר בפתח ומזג האוויר בזאגרב בדצמבר קר מאוד, עם סיכוי טוב למספר ימי שלג. הטמפרטורות הנמוכות הממוצעות בזאגרב נעות באזור 0 מעלות צלזיוס והגבוהות באזור כחמש מעלות צלזיוס במהלך היום. למרות שהחורף הוא לא תקופה תיירותית בזאגרב, ייתכן שבתקופת החגים לקראת סוף החודש הביקוש התיירותי יגדל ולכן כדאי להזמין כרטיסים לזמן זה מראש.

Zagreb WEATHER

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל