השכרת רכב חשמלי בחו"ל

השכרת רכב חשמלי

השכרת רכב חשמלי בחו"ל או בארץ מעניקה לכם את הנוחות של נסיעה ברכב שכור, עם ערך מוסף של הידיעה שאתם מייצרים פחות פליטות, זיהום ורעש מכל מכונית רגילה. יתרה מכך, במדינות מסוימות, נסיעה ברכב חשמלי תפטור אתכם מאגרות גודש בכניסה לערים הגדולות והמתויירות ביותר בעולם, כך שבנוסף לתרומתכם לסביבה, תוכלו לחסוך גם קצת כסף במהלך החופשה בחו"ל. במדריך זה תוכלו לקרוא על היתרונות השונים של השכרת רכבים חשמליים, על האפשרויות שלכם לשכור רכב חשמלי בחו"ל ועל הדרך שבה תוכלו למצוא את עסקת השכרת הרכב המשתלמת ביותר עבורכם.

מהפכת הרכבים החשמליים צוברת תאוצה במדינות רבות ברחבי העולם, וגם בעולם השכרת הרכב. השכרת רכב חשמלי לחופשה שלכם יכולה להיות פתרון נהדר למי שמעוניין להפוך את החופשות המשפחתיות ליותר ידידותיות לסביבה.

השכרת רכב חשמלי הופכת לזמינה יותר וחברות רבות להשכרת רכב מוסיפות לצי הרכבים שלהם רכבים חשמליים ביעדים מצומצמים, לפחות בינתיים. כמו בהשכרת רכב רגיל, כדאי גם לערוך השוואת מחירים להשכרת רכב חשמלי. מומלץ להשתמש במנוע השוואת מחירים, כמו זה המופיע בהמשך, שיערוך עבורכם השוואה חכמה בין הצעות ממספר חברות, ויוכל לחסוך עבורכם זמן וכסף. שימוש במנוע השוואת מחירים להשכרת רכב מאפשר לכם לערוך את ההזמנה ולנהל אותה אונליין, והוא מספק לכם שירות לקוחות אמין וזמין. מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס, המופיע כאן, מספק את כל השירותים האלו, ויאפשר לכם למצוא השכרת רכב במגוון יעדים ברחבי העולם. בהמשך הכתבה תוכלו למצוא הסבר מפורט על השימוש במנוע השוואת המחירים, על מנת שתוכלו למצוא את העסקה המשתלמת ביותר להשכרת רכב חשמלי, בארץ ובחו"ל.

השוואת מחירים להשכרת רכב חשמלי

השלב הראשון להשוואת מחירים להשכרת רכב בעזרת רנטלקארס, הוא הזנת הפרטים הבסיסיים (יעד האיסוף וההחזרה, תאריכים ושעות, וגם סימון בתיבה המתאימה אם גיל הנהג הוא בין 30 ל-65. נהגים צעירים עלולים להיתקל בעמלות נוספות בחלק מחברות השכרת הרכב) בתיבת החיפוש של רנטלקארס, אותה ניתן למצוא בעמוד זה.

כעת, בלחיצה על "חפש" תופנו לאתר רנטלקארס לעמוד תוצאות החיפוש: מגוון הצעות להשכרת רכב ביעד בו בחרתם, ממגוון חברות להשכרת רכב ומגוון סוגי רכב. שימו לב שדגם הרכב הספציפי אינו מובטח (ואם הוא אכן מובטח, פרט זה יסומן באופן ברור בתיבת הצעת המחיר), אלא רק קטגוריית הרכב עם פרטים טכניים מסוימים כמו סוג תיבת ההילוכים, מספר הנוסעים וכול'.

כעת תוכלו למיין את התוצאות לפי סוגי רכב מסוימים (בחלק העליון של העמוד) או לפי פרטים נוספים (בצד ימין של העמוד) כמו מספר הנוסעים, סוג תיבת ההילוכים, דירוג חברת השכרת הרכב לפי חוות דעת, ועוד.

מלבד שמירה על הסביבה, להשכרת רכב חשמלי יש יתרונות נוספים:

עלויות דלק – רכבים חשמליים לא צורכים דלק, ולכן השכרת מכונית חשמלית יכולה לחסוך לכם הוצאות דלק. הוצאות על דלק בהשכרת רכב לחופשה יכולות להיות משמעותיות מאוד לעיתים. מחקרים שנעשו בארה"ב בדקו לעומק את העלויות של הוצאות דלק ברכב רגיל לעומת הוצאות טעינה ברכב חשמלי, ומצאנו שבמקומות מסוימים, נסיעה ברכב חשמלי יכולה לחסוך אלפי דולרים לאורך תקופה של כ-15 שנים. עם זאת, המספרים משתנים ותלויים במיקום, כיוון שעלויות הדלק משתנות. החיסכון משמעותי במיוחד במקומות בהם מחירי הדלק גבוהים.

רכבים חשמליים גורמים לפחות זיהום רעש.

רכבים חשמליים הופכים לנפוצים יותר, ויותר חברות מייצרות רכבים חשמליים, כך שצפוי שהם יהפכו לזולים יותר בעתיד. בנוסף על כך, ישנם מקומות שמספקים הקלות מס על רכישת רכבים חשמליים.

עלויות האחזקה של רכב חשמלי בדרך כלל זולות יותר לעומת רכב עם מנוע בעירה פנימית. ברכבים חשמליים יש פחות חלקים שדורשים תיקון באופן שוטף ושגרת האחזקה של רכב חשמלי פשוטה יותר. כמו כן, ככל שהתשתית לייצור ואחזקת רכבים חשמליים צפויה להשתפר בשנים הבאות, כך גם מחירי רכבים חשמליים עשויים לרדת.

רכבים חשמליים בדרך כלל פטורים מתשלום עמלה באזורי אוויר נקי ("Clean Air Zones") בהם הרשויות מחייבות עמלה על רכבים מזהמים מסוימים שנוסעים באזור. בבירמינגהם באנגליה, למשל, נחנך השנה אזור נקי בעיר ובו כל רכב מזהם מתחת לסטנדרט מסוים יאלץ לשלם עמלה (8 אירו ליום לרכבים פרטיים נכון לכתיבת המאמר). רכבים חשמליים פטורים מעמלה זו, וזהו יתרון נוסף של השכרת רכבים חשמליים.

בעולם נעשו מחקרים שמעידים שרכבים חשמליים בטוחים מאוד.

ולבסוף, היתרון העיקרי והבולט ביותר, הוא שהשכרת רכב חשמלי עוזרת לאיכות הסביבה. רכבים חשמליים הרבה פחות מזהמים מרכבים עם מנועי בעירה פנימית, ומעבר לרכב חשמלי מסייע למאבק בהתחממות הגלובלית.

איפה אפשר לשכור רכב חשמלי?

כיום, לא כל החברות משכירות רכבים חשמליים, אך לאט לאט חברות להשכרת רכב מוסיפות לצי הרכבים שלהם רכבים חשמליים חדשניים, יוקרתיים יותר או פחות, במספר יעדים. רשימת היעדים והחברות שמציעות השכרת רכב חשמלי מצומצמת עדיין, אך בהחלט ניתן למצוא את האפשרות במספר מקומות.

חברת סיקסט, למשל, מציעה השכרת רכבים חשמליים כמו BMW I3, טסלה דגם S ועוד, בצרפת, גרמניה וספרד.

גם בצי הרכבים של אוויס, יורופקאר ואנטרפרייז ניתן למצוא רכבים חשמליים ביעדים מסוימים.

מספר דברים שכדאי לבדוק בכל הצעת מחיר להשכרת רכב:

תנאי השכרת הרכב (אליהם ניתן להגיע בלחיצה על תנאי ההשכרה מתחת לשם החברה), דירוג החברה, מספר הנוסעים, האם יש ברכב מיזוג אוויר, סוג תיבת ההילוכים וכדומה. כל הפרטים האלו מופיעים בבירור בכל תיבה של הצעת מחיר. פרט נוסף וחשוב מאוד הוא הביטוחים הכלולים במחיר, שגם הם כתובים באופן ברור בתיבת הצעת המחיר. אם ישנם ביטוחי חובה במדינת היעד שלא כלולים במחיר, תאלצו להוסיף את הביטוח (בדלפק ההשכרה או בעזרת חברה חיצונית), בעד תשלום נוסף בדרך כלל. בכל מקרה, בטופס ההזמנה של רנטלקארס ניתן לשדרג את הביטוח הבסיסי בתוספת תשלום.

לחיצה על "הזמן עכשיו" בתיבת הצעת המחיר הרצויה תעביר אתכם לטופס הזמנה קצר, שכולל מספר שלבים פשוטים: הוספת תוספות כמו GPS, כיסא בטיחות וכול', הזנת פרטי הנהג והזנת פרטי התשלום. תוכלו גם לקרוא שוב את פרטי השכרת הרכב החשובים.

ברנטלקארס יש גם מדיניות ביטולים נוחה יחסית. המדיניות משתנה מהשכרה להשכרה, כך שמומלץ לבדוק מהי מדיניות הביטולים בהצעת המחיר הספציפית אותה אתם בודקים, אך בדרך כלל ניתן לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני תחילת השכרת הרכב ולקבל החזר (למעט הפיקדון, אם קיים כזה). ניתן לבטל גם פחות מ-48 לפני תחילת השכרת הרכב, אך גובה ההחזר יהיה שונה (בדרך כלל תחויבו בעמלה של מחיר 3 ימי השכרה, או ללא החזר כלל להשכרות של פחות משלושה ימים). עם זאת, תנאי הביטולים משתנים וניתן לבדוק אותם בתנאי ההשכרה של ההשכרה הרלוונטית.

כדי לבצע השכרת רכב תצטרכו כרטיס אשראי. תנאי התשלום משתנים מחברה לחברה, לעיתים תשלמו פיקדון בלבד בעת ההזמנה (ואת היתרה זמן מסוים לפני תחילת ההשכרה) ולעיתים תשלמו את מלוא המחיר בעת ההזמנה באתר. בדלפק תתבקשו לשלם על התוספות והמיסים/עמלות שלא כלולות במחיר ההשכרה.

תוכלו לנסות ולהפחית את עלויות השכרת הרכב באמצעות רכישה של ביטוח הרכב בנפרד מעסקת ההשכרה. לעתים קרובות חברות המתמחות בביטוח רכב יציעו מחירים זולים יותר מהמחיר אותו מציעה לכם חברת השכרת הרכב. פרטים נוספים על אפשרות זו תוכלו למצוא בכתבה על ביטוח לרכב שכור בחו"ל.

כעת, לאחר שהשלמתם את טופס ההזמנה, תקבלו בדרך כלל אישור מיידי, אם כי לעיתים יש צורך לחכות לאישור מחברת השכרת הרכב. לאחר אישור ההזמנה, תוכלו לנהל את ההזמנה באתר רנטלקארס וגם לקבל סיוע, במידת הצורך, משירות הלקוחות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל