הזמנית מוניות מנמלי תעופה

מוניות בפריז והסעה משדה התעופה לעיר

הדרך הטובה והיעילה ביותר לנוע ברחבי פריס מאתר לאתר ומאטרקציה לאטרקציה היא באמצעות התחבורה הציבורית. התחבורה הציבורית בפריז היא נרחבת, יעילה, זמינה וזולה ותשרת אתכם היטב בעת חופשה בפריז. בכתבה זו תמצאו אפשרות נוחה להזמנה אונליין של הסעה משדה התעופה בפריז ומוניות בפריז עצמה באמצעות שירות מומלץ ומשתלם. כדי להקל עליכם את השימוש בתחבורה הציבורית בפריז, נציג בפניכם את כל אפשרויות הנסיעה בתחבורה ציבורית בפריז, החל מאוטובוסים ומטרו ועד להשכרת רכב והזמנת מונית בפריס.

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

העיר פריז בירת צרפת היא המרכז התרבותי הגדול, המיוחד, החשוב והמרתק ביותר במערב אירופה. בכל ביקור או חופשה בפריז תוכלו למצוא שלל מסעדות איכות, מוזיאונים מהאיכותיים והחשובים בעולם, אתרים היסטוריים, המון רומנטיקה והרבה אופנה ושופינג. כמות האטרקציות בפריס היא עצומה ותספק היטב כל מבקר – יחידים, זוגות, קבוצות ומשפחות המטיילות בפריס עם ילדים. בדיוק מסיבה זו פריס היא אחת הערים האהובות ביותר בעולם ואחת המתוירות ביותר. גם הישראלים אוהבים את פריז ומעדיפים פעמים רבות חופשה בפריז על-פני חופשה ביעדים אחרים. פריז היא מטרופולין עצום בגודלו וכולל שפע כה גדול של אטרקציות ואתרים, עד שנדרש תכנון זמנים קפדני ומסלול טיול מדויק לכל יום של חופשה בפריז כדי לנצל את זמנכם היטב ולא לאבד זמן יקר בשוטטות חסרת תכלית בפריס.

מדריך זה נעשה בשיתוף מנוע החיפוש המתקדם של קיווי טקסי, המסייע לכם בהזמנת מונית בפריס ובכל נקודה בעולם באופן קל ופשוט. רצוי להשתמש במנוע החיפוש של kiwi taxi להזמנת מונית מנמל התעופה של פריס למרכז פריס (או מוניות בפריז במהלך החופשה עצמה וחזרה לשדה התעופה). הנהג ימתין לכם בשדה התעופה עם שלט שעליו שמכם, יסייע לכם עם המזוודות וייקח אתכם ישירות למלון בתעריף שקוף ומשתלם שנקבע מראש באתר לפי מרחק הנסיעה. פרטים על אופן ביצוע ההזמנה יפורטו בהמשך הכתבה.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:

חופשה בפריז – עוד באותו נושא:

פריז – מלונות מומלצים למשפחות בבירת צרפת

טיסות לפריז – השוואת מחירים ומידע לנוסע

אירועים בפריז – הזמנת כרטיסים להופעות בידור ואירועי ספורט בפריז

e-sim ו-sim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

הדרך הטובה והיעילה ביותר לנוע ברחבי פריס מאתר לאתר ומאטרקציה לאטרקציה היא באמצעות התחבורה הציבורית. התחבורה הציבורית בפריז היא נרחבת, יעילה, זמינה וזולה ותשרת אתכם היטב בעת חופשה בפריס. כדי להקל עליכם את השימוש בתחבורה הציבורית בפריז, נציג בפניכם את כל אפשרויות הנסיעה בתחבורה ציבורית בפריס, החל מאוטובוסים ומטרו ועד להשכרת רכב בפריס והזמנת מונית בפריס.

שירותי תחבורה ציבורית בפריז

כמו בערים מרכזיות רבות באירופה, התחבורה הציבורית בפריז מגוונת ויעילה ופועלת מסביב לשעון בכל שעות היממה ובכל רחבי העיר.
1. אוטובוסים בפריז – מערך האוטובוסים בפריז יעיל במיוחד ומרושת היטב, ומאפשר לכם לראות את מראותיה המרהיבים של פאריז בעודכם נעים בדרכים לעבר תחנתכם הבאה בחופשה בפאריס. האוטובוסים בפריז מותאמים גם לאנשים בעלי מוגבלויות ומאפשרים להם להגיע בקלות לכל מקום. מרבית האוטובוסים בפריז מתחילים את פעילותם בחמש וחצי בבוקר ופועלים עד 22:00. כמו כן קיימים קווי לילה הפועלים ברחבי העיר עד לשעה 1:30 בלילה. אפשר לזהותם באמצעות לוגו של ינשוף המוטבע על האוטובוס. מלבד האוטובוסים העירוניים הפועלים בפריז, קיימים אוטובוסים מיוחדים בקו שבין נמל התעופה למרכז העיר פריז, וכמו כן אוטובוס תיירים אשר עובר בכל המרכזים התיירותיים החשובים והאטרקציות בפריז.
2. מטרו בפריז – מערך המטרו בפריז מפותח למדי, יעיל ומהיר, כל עוד לא מתרחשות שביתות פתע של הנהגים (דבר נפוץ למדי וכדאי בהחלט לברר את העניין בעת חופשה בפריז אם אינכם רוצים להיתקע במקום כלשהו בעיר בלי יכולת לנוע משם לעבר היעד הבא). ישנם קווים רבים למטרו בפריז והם פועלים בכל רחבי העיר, ממרכז פריז ועד לפרברים. ההתניידות בתוך המטרו עצמה קלה יחסית. אפשר לרכוש כרטיס בודד במחיר של 1.9 אירו, כרטיסייה של 10 נסיעות במחיר של 14.9 אירו לאזורים המרכזיים של פריז וכן אפשר לרכוש כרטיסים שבועיים, התקפים מימי שני ועד ראשון ומחירם 22.8 אירו. הם יאפשרו לכם להתנייע במטרו של פריז במשך שבוע ימים ללא הגבלה. לתיירים מיטיבי הלכת המבלים חופשה בפריז למשך ימים רבים, מוצעת האפשרות לרכוש הסדר נסיעות בשם פריז סיטי פאס (Paris City Pass). זהו הסדר המשלב בין נסיעות בתחבורה הציבורית בפריז לבין כניסות לאטרקציות המרכזיות בפריז כמו מוזיאונים ואתרים שונים.
3. השכרת רכב בפריז – ככלל, נסיעה במכונית פרטית במרכז פריז וברחבי המטרופולין אינה מומלצת רוב שעות היום בשל העומס הרב. פריז עצמה פקוקה מרבית שעות היום וישנה בעיית חניה רצינית ממנה סובלים התושבים עצמם, לא כל שכן תיירים שמתנייעים ברכב מושכר. לכן, אם אתם מתכוונים לשהות רק בתוך פריז עצמה אפשר בהחלט להסתפק בשירותי התחבורה הציבורית בפריז ולא לשכור רכב בעלות גבוהה הרבה יותר.
4. מוניות – שירותי מוניות בעיר פריז מאפשרים לכם להתנייד מכל נקודה לכל נקודה במהלך חופשה בפריז ולאורך כל שעות היום והלילה. את המוניות מומלץ להזמין מאתר מאובטח ומוכר כמו מנוע החיפוש של קיווי טקסי שקישור אליו נמצא בכתבה זו, או בעזרתם של אנשי הצוות בבית המלון בפריז שבו אתם לנים. בכך תוכלו להימנע ממצב שבו הנהג גובה מכם מחיר נסיעה גבוה מדיי.

כיצד להזמין שירותי מוניות בפריז עם קיווי טקסי?

עם נחיתתכם לחופשה בפריז תרצו בוודאי לצאת הישר אל העיר ולהתחיל לטייל בה ולהינות מיופיה ומשלל האטרקציות שלה. חבל לבזבז זמן יקר של טיול בפריז על המתנה לאוטובוס או לרכבת ולהיסחב במשך שעות ארוכות עם המזוודות בין נמל התעופה בפריז למרכז העיר ולבית המלון.   לכן, מומלץ לדאוג כבר מראש, עוד בטרם עליתם לטיסה מנתב"ג, לשריין לעצמכם מונית שתמתין לכם עם יציאתכם מנמל התעופה ותיקח אתכם עד לבית המלון בפריז בלי עיכובים, בלי לסחוב מזוודות ובלי הצורך לעבור רגלית בין תחנות שונות. בדיוק לשם כך יצרה חברת קיווי טקסי את מנוע החיפוש למוניות, אשר מאפשר לכל לקוח לבצע חיפוש פשוט של מוצא ויעד כדי למצוא את שירותי המוניות האידיאליים לצרכיו בעת חופשה בפריז ובכלל.

לאחר שהקלדתם את המסלול הרצוי, יציג לכם מנוע החיפוש את כל סוגי המוניות שקיימים באזור – החל ממכוניות פרייבט, דרך ביזנס ואפילו מוניות לקבוצות גדולות של אנשים. מרגע זה ואילך אתם רק צריכים לבחור את סוג המונית המתאימה לכם לפי כמות נוסעים ומזוודות ומחיר הנסיעה. תוכלו לעשות זאת מביתכם מבעוד מועד, דרך קיווי טקסי, ברוגע ובראש שקט. ביום הנחיתה ימתין לכם הנהג ביציאה מנמל התעופה עם שלט ובו שמכם. על הנסיעה תוכלו לשלם כבר בעת ההזמנה באתר קיווי טקסי באמצעות כרטיס אשראי, או לשלם ישירות לנהג במזומן ובעת הנסיעה. חשוב לציין כי על הזמנות של מוניות גדולות עשוי מנוע החיפוש של קיווי טקסי לחייב אתכם אוטומטית בתשלום פיקדון בכרטיס האשראי שלכם.

מחיר מונית מנמל התעופה שארל דה גול למרכז פריז

כדי להקל עליכם את הנסיעה מנמל התעופה שארל דה גול למרכז העיר פריז, יצרנו בשיתוף מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, את התעריפון המלא להזמנת הסעה משדה התעופה בפריז. התעריפון כולל את סוג המכונית, כמות הנוסעים והמזוודות, כמו גם את מחיר הנסיעה. זמן הנסיעה הממוצע מנמל התעופה למרכז פריז הוא כ-30 דקות.

מכונית אקונומי – 65 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 75 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (אאודי, מרצדס או BMW) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 102 דולרים.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 67 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 69 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (מרסדס או טויוטה) – לשישה נוסעים וארבע מזוודות, 120 דולרים.
מכונית פרימיום (לקסוס אאודי או מרצדס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 239 דולרים.
מיניבוס ל-10 נוסעים – 341 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס ל-13 נוסעים – 341 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס ל-16 נוסעים – 341 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס ל-19 נוסעים – 375 דולרים, כולל 19 מזוודות.

תעריפי נסיעה במוניות מפריז ליורודיסני

ישראלים רבים משלבים בעת חופשה בפריז גם ביקור בפארק השעשועים המיוחד ביותר במערב אירופה, יורודיסני. כדי שתוכלו להגיע ביעילות ובמהירות אפשר להזמין מונית ליורודיסני מפריז באמצעות מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי.   זמן הנסיעה הממוצע הוא כ- 40 דקות. להלן תעריפי הנסיעה על-פי מנוע החיפוש של חברת kiwi taxi:

מכונית אקונומי – 80 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 92 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית ביזנס (אאודי, מרצדס או BMW) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 120 דולרים.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 99 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 102 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (מרסדס או טויוטה) – לשישה נוסעים וארבע מזוודות, 171 דולרים.
מכונית פרימיום (לקסוס אאודי או מרצדס) – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 255 דולרים.
מיניבוס ל 10 נוסעים – 341 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס ל-13 נוסעים – 375 דולרים, כולל 13 מזוודות.
מיניבוס ל-16 נוסעים – 476 דולרים, כולל 16 מזוודות.
מיניבוס ל-19 נוסעים – 476 דולרים, כולל 19 מזוודות.

תגובות 2

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל