המרת מט"ח

קרונה שוודית (SEK) – קניית מט"ח בנתב"ג

אומנם ישנם יעדים קצת יותר פופולאריים עבור המטייל הישראלי מאשר שוודיה, אך בשנים האחרונות ישראלים רבים מאסו במדינות הקלאסיות באירופה והם מחפשים אטרקציות חדשות. אחת מהמדינות המרתקות ביותר שתוכלו לבקר בהן זוהי שוודיה, מדינה עם היסטוריה עשירה ולא מעט מקומות שתוכלו לראות. אך לפני שאתם אורזים את המזוודה שלכם לקראת טיול בשבדיה – האם אתם יודעים איך הכי כדאי לבצע קניית קרונה שוודית במזומן בישראל לקראת הטיול שלכם? אם לא, המאמר הבא בדיוק בשבילכם!

טיול בשבדיה ללא ספק יכול להציע לכם לא מעט אטרקציות תיירותיות ואלמנטים שעוד לא הכרתם. אבל כמו לפני כל טיסה, עליכם לקנות קרונה שוודית במזומן עוד בישראל, כך תוכלו להגיע מוכנים לטיול שלכם במדינה המיוחדת. שימו לב שבצ'יינג'ים בשבדיה לא תוכלו לקנות קרונה שבדית תמורת שקלים ולכן כדאי להיערך מראש ולנחות בשבדיה עם קרונות שבדיות במזומן. הפיתרון המומלץ לכך הוא באמצעות השירות המיוחד של חברת FlyMoney הפכה להיות בשנים האחרונות אחת מהחברות המובילות בשוק להמרת שקל למטבע זר עם השירות הייחודי שלה שמאפשר הזמנת מט"ח לנתב"ג – כולל קניית קרונה שבדית – לפני טיסה לחו"ל. דרך שירות האינטרנט המיוחד (הנמצא למטה בדף זה) תוכלו בקלות ובמהירות לקנות קרונה שוודית והכסף ימתין לכם בנמל התעופה בן גוריון לפני הטיסה במעטפה על שימכם בסניף של בנק הפועלים (בטרמינל 1 או 3 בנתב"ג), ותוכלו גם לחלק את התשלום על רכישת קרונה שבדית לתשלומים בכרטיס האשראי ולשלוט יותר טוב בעלויות הטיול שלכם בשוודיה.

כדי לבצע הזמנת קרונה שבדית לנתב"ג השתמשו בתיבת ההזמנות של פליימאני שמופיעה כאן – ייתכן שתצטרכו לגלול את התיבה ימינה או שמאלה כדי לראות את כל השדות ולהשלים את ההזמנה:

 



 

טיול בשבדיה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בשבדיה – טיפים והשוואת מחירים

טיסות לשבדיה – השוואת מחירים ומידע חשוב

קרונה שוודית (SEK) – קניית מט"ח בנתב"ג

Sim ו-eSim לשוודיה

היתרונות של הזמנת קרונה שוודית  (SEK) בנתב"ג

אם אתם מתכננים טיול בשוודיה, ככל הנראה אינכם מכירים את כל הערים ואת כל המקומות שאתם עומדים לבקר בהם. לכן טרם הנסיעה שלכם לשוודיה מוטב כי תבצעו בדיקה ותסגרו מראש את כל האטרקציות האפשריות עבורכם. על מנת שתוכלו לפנות לעצמכם זמן יקר, הזמנת קרונה שוודית בנתב"ג תתבצע דרך האינטרנט בזמן שנוח לכם – כך שאתם חוסכים לעצמכם לא מעט זמן שהיה יכול לרדת לטמיון.

המקוריות של הכסף אותו אתם ממירים טרם הנסיעה לחו"ל הינה קריטית, לכן אסור לכם לקחת סיכונים בנושא הזה. אם תבחרו באופציה של הזמנת קרונה שבדית לשדה התעופה אתם בעצם מסייעים לעצמכם להבטיח את אמינות ואת מקוריות הכסף, השירות מופעל בפיקוח משרד האוצר וכל השטרות עוברים את הבדיקות המחמירות ביותר על מנת לאמת את אמינותם. חברת FlyMoney איננה משאירה את הלקוחות שלה ללא מענה, ולכן היא עושה את מירב המאמצים לספק תשובה לכל שאלה שיכולה לעלות בראשכם. החברה מציעה ללקוחות שלה שירות לקוחות טלפוני אשר ישמח לעמוד לרשותכם בכל זמן ויספק לכם מענה מקצועי לכל שאלה ולכל בעיה שעלולה לצוץ במהלך תהליך ההזמנה.

אחת מהבעיות המרכזיות לפני כל טיול בחו"ל היא כמובן העלויות הכספיות הגבוהות שיכולות לפגוע בהנאה שלכם במהלך הטיול. באמצעות האופציה של הזמנת קרונה שוודית לנתב"ג אתם יכולים לפרוס את התשלום הסופי למספר תשלומים בכרטיס אשראי – כל זאת על מנת להקל עליכם ולאפשר לכם ליהנות באופן המקסימאלי מהטיול שלכם.

קניית קרונה שוודית בדואר ישראל

אחת מהאופציות השכיחות ביותר לבצע המרה של שקל למטבע זר היא באמצעות דואר ישראל. הבעיה המרכזית היא שאינכם יכולים לרכוש קרונה שוודית דרך הסניפים הללו מכיוון שהם לא מספקים את המטבע הזה. בדואר ישראל תוכלו להשיג אך ורק את אחד משלושת המטבעות הבאים: דולר אמריקאי, אירו או ליש"ט בריטי. כך שנכון להיום האופציה הזאת לא יכולה להיות רלוונטית עבורכם כשמתכננים הזמנת טיסה לשוודיה.

קניית קרונה שבדית (SEK) בבנק

אחרי שהבנתם כי האפשרות של דואר ישראל איננה רלוונטית עבורכם, כעת אתם בוודאי מחפשים אופציה אחרת. עוד אופציה שיכולה לסייע לכם היא רכישת קרונה שוודית דרך אחד מסניפי הבנק הנמצאים סמוך למקום המגורים שלכם. הבעיה העיקרית היא שבכל סניף בנק ישנם תורים ארוכים אשר נמשכים לכל אורך היום, ובנוסף שעות הפתיחה של סניפי הבנק יכולים להיות מאוד בעייתיים עבורכם – דבר שיגזול מכם זמן יקר וימנע מכם להתארגן כמו שצריך לטיול.

רכישת קרונה שוודית (SEK) בצ'יינג'ים

עוד אופציה היא כמובן לבצע קנייה של קרונה שוודית דרך אחת מחנויות הצ'יינג' שכיום פזורות כמעט בכל עיר ובכל מקום. השכיחות של חנויות הצ'יינג' הינה אידיאלית במיוחד, אך ישנם שלושה חסרונות שחשוב מאוד שתכירו על מנת שתוכל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם. ראשית קניית קרונה שוודית דרך חנות צ'יינג' עלולה להיות בעייתית מבחינת מידת המקוריות והאמינות של השטרות. בנוסף ברוב המקרים העמלה שתצטרכו לשלם תהיה גבוהה יותר מאשר שאר האופציות. מעבר לכך, בד"כ לא תוכלו לפרוס לתשלומים את העלות של קניית קרונה שבדית במזומן כפי שניתן לעשות בעת הזמנת קרונה שוודית לנתב"ג.

קניית קרונה שוודית בשדה התעופה

על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר, מוטב כי תבדקו לעומק את כל האופציות הרלוונטיות עבורכם כאשר אתם מתכננים קניית קרונה שבדית טרם הטיסה לחו"ל. נכון להיום האופציה הטובה ביותר שזמינה היא הזמנת קרונה שוודית לנתב"ג, כך שהכסף עצמו מחכה לכם בשדה התעופה, בסניף בנק הפועלים בטרמינל 1 או 3 בשדה התעופה בן גוריון – ואתם רק צריכים להגיע במועד של הטיסה ולקחת אותו.

האופציה הזאת תספק לכם את כל היתרונות שלא תוכלו למצוא באפשרויות האחרות הזמינות עבורכם – אינכם נדרשים לעמוד בתורים ארוכים או לבזבז זמן יקר, תוכלו לשלם את העלות של קניית קרונה שבדית בתשלומים חודשיים בכרטיס האשראי, השערים שתקבלו יהיו בד"כ השערים המשתלמים ביותר בשוק, וכל התהליך הינו פשוט וידידותי לכל אחד. כך שבתוך מספר דקות כבר תוכלו לבצע את ההזמנה ולדעת כי בכל הקשור לנושא של רכישת קרונה שבדית לטיול הקרוב שלכם אתם מסודרים לגמרי.

קרונה שוודית – אילו שטרות ואילו מטבעות?

קרונה שוודית (SEK) משמשת בתור המטבע הרשמי של שוודיה החל משנת 1873, ונכון להיום מדובר באחד מהמטבעות הוותיקים ביותר בעולם כולו. כך שהוא ללא ספק מטבע עם משמעות בשוודיה ובעולם כולו.

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 1 קרונה שוודית, 2 קרונה שוודית, 5 קרונה שוודית, 10 קרונה שוודית.
השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 20 קרונה שוודית, 50 קרונה שוודית, 100 קרונה שוודית, 500 קרונה שוודית, 1000 קרונה שוודית.

כמה כסף לקחת לטיול בשוודיה?

אז כעת אנו נעזור לכם באחת מהשאלות החשובות ביותר לפני שאתם יוצאים לטיול בשוודיה, כמה קרונות שבדיות אתם צריכים להביא אתכם מהארץ? השאלה הזאת חשובה מכיוון שמצד אחד אתם לא רוצים להביא אתכם כמות קטנה של כסף, דבר שיצריך מכם להוציא שם כסף באחד מהכספומטים – והעמלות שייקחו מכם יהיו גבוהות מאוד. מצד שני אם תיקחו כמות גדולה מידיי של כסף תצטרכו לבצע המרה של הקרונה השבדית לשקלים כשתחזרו – וגם האופציה הזאת תגרום לכם להפסיד סכומי כסף לא קטנים.

לכן ככל שתקלעו בצורה נכונה לסכום שאותו תצטרכו לטיול שלכם, כך אתם תרוויחו יותר. הבעיה המרכזית היא שלכל אחד יש את הרגלי הקנייה שלו, ולכן קשה מאוד להעריך באופן כללי כמה כסף תצטרכו לקחת אתכם טרם הטיסה לשוודיה. ההמלצה שלנו היא קודם כל שתגיעו לטיול עם כרטיס אשראי, על מנת שתמיד יהיה לכם גיבוי שבו תוכלו להשתמש. ברוב המקרים סכום של 80-100 יורו ליום עבור אדם אחד בהחלט אמורים להספיק לכם – כאשר בסכום הזה תוכלו לקנות ארוחות לכל משך היום וגם לשלם על תחבורה ואטרקציות, התשלום על בתי מלון שמשתנה מאוד לפי רמת המלון ממילא נגבה בד"כ בכרטיס אשראי.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל