קטניה סיציליה בתי מלון

קטניה סיציליה – 10 מלונות מומלצים לחופשה עם המשפחה

קטניה שבסיציליה היא יעד פולרי למטייל הישראלי לא רק כי טיסות לסיציליה מישראל נוחתות בקטניה. מעבר לכך קטניה היא יעד מומלץ לחופשה בסיציליה. אם אתם מתכננים חופשה בסיציליה עם ילדים כדאי לבחור אחד מבתי המלון בכתבה זו, בה תמצאו ביקורות (כולל סרטי וידאו וקישורים להזמנת חדרים) על מלונות מומלצים בקטניה למשפחות עם ילדים

הזמנת דילים לקטניה |  הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

כתבה זו מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים בקטניה עם ילדים, אשר מתפרסמים באינטרנט על פי הצבעות של משפחות ששהו במלונות אלו במסגרת חופשה בקטניה עם הילדים. ניסינו לכלול בכתבה מגוון רחב של מלונות בקטניה שבסיציליה מבחינת סגנונות אירוח, מיקומים בתוך קטניה, דירוגי כוכבים ורמות מחירים.

חופשה בקטניה, סיציליה – עוד מידע למטייל

השכרת רכב בקטניה סיציליה – מידע והשוואת מחירים

טיסות לסיציליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

מלונות מומלצים בקטניה למשפחות עם ילדים

מלון קטאניה אינטרנשיונל איירפורט Catania International Airport Hotel 

קטאניה אינטרנשיונל איירפורט, מלון מומלץ בקטניה בדירוג 4 כוכבים השוכן במרחק קילומטר יחיד מהים, מציע אינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחיו. נמל התעופה קטאניה פונטנארוסה נמצא 15 דקות הליכה ממקום האירוח. המלון זוכה לציון 8.0 בדירוגי מלונות מומלצים בקטניה עם ילדים.

כל החדרים במקום כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיית 42 אינץ' וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר הכוללות מנות מתוקות ומלוחות, כולל פירות טריים, דגני בוקר וקפה. מסעדת המקום מתמחה במטבח איטלקי ובינלאומי ומגישה מאכלי ערב חגיגיים באירועים מיוחדים. אורחים העוזבים את המלון בבוקר המוקדם ייהנו מפינת ארוחת בוקר בשעות 5:00 עד 7:00 בשירות עצמי, הכוללת מגוון מוצרים מתוקים בליווי קפה, שוקו חם, תה ומים.

במרחק צעדים אחדים מהמלון עוצר אוטובוס מ/אל מרכז העיר. תוך 45 דקות נסיעה מהמלון תוכלו להגיע לעיירת טאורמינה (Taormina). בבקשה מראש ובשעות קבועות, תוכלו להזמין אוטובוס הסעות לשדה התעופה קטאניה וממנו. אפשרי למצוא חניה ציבורית חינם מחוץ למלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מונלייט הוטל אנד סוויטס Moonlight Hotel&Suites 

מונלייט הוטל אנד סוויטס, בית מלון בקטניה בדירוג 3 כוכבים – במרחק קילומטר אחד מפיאצה דואומו, מציע חדרים ממוזגים ונאים. המקום נמצא במרחק קטן מאטרקציות בקטניה כמו התיאטרון הרומאי ופארק וילה בליני. המלון זוכה לציון 9.2 בדירוג מלונות מומלצים בקטניה למשפחות עם ילדים.

בכל חדר יש טראסה המשקיפה לעיר, אינטרנט אלחוטי חינם, חדר רחצה צוד וטלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי לוויין. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר עם אפשרויות ארוחה איטלקית או מזנון. צוות דלפק הקבלה פועל כל שעות היממה ודובר צרפתית, ספרדית, אנגלית וגרמנית.

בוודאי תתעניינו באטרקציות תיירותיות בסמוך למלון, כולל טירת אורסינו (Ursino), קאסה די ורגה וקתדראלת קטניה. שדה התעופה קטניה פונטנרוסה מרוחק 5 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות רזידנצ'ה פאלאצו דאי דלפיני Residence Palazzo dei Delfini 

רזידנצ'ה פאלאצו דאי דלפיני, מלון דירות בקטניה בדירוג 3 כוכבים, מציע חדרי אירוח עם מערכת מיזוג ואינטרנט אלחוטי חינם. המקום נמצא במרחק הליכה של פחות מקילומטר מפיאצה דואומו, האמפיתיאטרון היווני-רומי (Anfiteatro greco-romano) ופארק וילה בליני. המלון זוכה לציון 8.8 בביקורות על בתי מלון מומלצים בקטניה עם ילדים.

כל יחידת אירוח כוללת טלוויזיה שטוחת מסך, חדר רחצה צמוד ומטבח מאובזר הכולל תנור – יתרון חשוב עבור משפחות בהשוואה אל בתי מלון בקטניה בד"כ. בחלק מהיחידות תמצאו מרפסת ו/או פינת ישיבה. באתר זמין עבורכם גם שירות השכרת רכב.

התיאטרון הרומי וקתדראלת קטניה נמצאים במרחק 900 מטר ו-700 מטר, בהתאמה. נמל התעופה קטניה פונטנרוסה הוא הקרוב ביותר ונמצא במרחק 4 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון צ'נטרלה אירופה Hotel Centrale Europa 

צ'נטרלה אירופה, מלון זול בקטניה בדירוג 2 כוכבים הממוקם מול פיאצה דואומו, במרכז ההיסטורי של קטאניה, נהנית מאווירה מסבירת פנים לאורחים ונופים ציוריים של מזרקת הפיל ופיאצה דואמו. המלון זוכה לציון 9.7 בהמלצות על מלונות בקטניה למשפחות עם ילדים. במלון יש חדרים אלגנטיים ומתקני נוחות מודרניים. רוב חדרי האירוח משקפים אל הארמונות העתיקים והמונומנטים של האזור שסביב.

המלון נמצא בבניין בן 3 קומות בעל אדריכלות מרשימה, המותאם לאירוח איכותי למטייל המודרני. המלון נהנה ממיקום אסטרטגי המאפשר חוויה בלתי נשכחת של האטרקציות החשובות של קטניה: שפע של בנייני בארוק, כיכרות, מוזיאונים, חנויות וטיילות תוססות ממתינים לכם באזור. במרחק הליכה קצרה מהמקום תמצאו אטרקציות תיירותיות בקטניה, כמו טירת אורסינו, שוק הדגים המסורתי והתיאטרון היווני.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות רזידנס רפיסרדי Residence Rapisardi 

רזידנס רפיסרדי, מלון דירות בקטניה בדירוג 3 כוכבים, מציע אירוח בשירות עצמי בקטניה ונמצא במרחק 1.5 קילומטרים מפיאצה דואמו וחצי קילומטר מסטאדיו צ'יבאלי קטאניה. המלון זוכה לציון 8.4 ברשימות בתי מלון מומלצים בקטניה למשפחות עם ילדים.

כל דירת אירוח כוללת אינטרנט אלחוטי חינם, מערכת מיזוג, פינת ישיבה, מטבח מאובזר עם תנור ומיקרוגל – יתרון חשוב בהשוואה אל בתי מלון בקטניה עבור משפחות – וחדר רחצה צמוד עם אמבטיה או מקלחת ומייבש שיער.

בא לכם לסייר בסביבה? כנראה כן. לכו לבקר בפארק וילה ביליני, המרוחק 800 מטרים מהמקום, וגם ב- Anfiteatro greco-romano – 1.1 קילומטרים מהמקום. שדה התעופה קטאניה פונטנרוסה נמצא 6 קילומטרים מבית הדירות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון גרנד באיה ורדה Grand Hotel Baia Verde 

גרנד באיה ורדה, מלון מומלץ בקטניה בדירוג 4 כוכבים, ממוקם על סלעים וולקניים ומשקיף אל מפרץ שבין קטאניה ואצ'יקאסטלו (Acicastello). המלון מפעיל חדר כושר ובריכה חיצונית – שניהם בכניסה חינם. יש גם ספא מודרני עם מתקני תלסותראפיה. המלון זוכה לציון 8.1 ברשימות מלונות מומלצים בקטניה למשפחה עם ילדים.

המקום מוקף גינה עם עצי אורן, דקלים ובריכה חצי אולימפית. יש גם טראסת שמש הבנויה בסלע, עם גרם מדרגות היורדות לכיוון הים. כל חדר במלון מעוצב עם ריהוט אלגנטי איטלקי, טלוויזיה שטוחת מסך 32 אינץ' עם ערוצים SKY וערוצים בתשלום ומיני בר. חלק מהחדרים נהנים מנוף של הים היוני.

מסעדת המקום, Oleandro, מגישה ארוחת בוקר מזנון ומאכלים ים תיכוניים וסיציליאניים מסורתיים לארוחת הערב. יש בה גם מבחר יינות מקומיים משובחים וטראסה המשקיפה לים. בבר החיצוני מוגשות גלידות כמיטב המסורת הסיציליאנית, משקאות וחטיפים.

ספא המלון כולל בריכת תלסותראפיה, אמבט עיסוי, חמאם טורקי ומקלחות חושיות. גם מרכז היופי זמין עבורכן עם מגוון טיפולים. אוהבים חדר כושר? תוכלו לטפח את שרירכם בחדר הכושר של המלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

בית הארחה קלאבמדיטריאנו ClubMediterraneo 

קלאבמדיטריאנו, בית הארחה בקטניה בדירוג 3 כוכבים המרוחק 800 מטרים מפיאצה דואומו, מציע יחידות עם מטבח וחדר מגורים, פינת אוכל וטלוויזיה עם ערוצי לוויין. יש גם פאטיו המשקיף לגינה ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 9.5 ברשימות מלונות מומלצים בקטניה עם ילדים.

מתקני ברביקיו זמינים לאורחים לשימוש חופשי. גם טראסה עומדת לרשותכם ולנוחותכם. מנקודות העניין בסביבה: אמפיתיאטרון גרקו-רומנו (Amfiteatro greco-romano), קאזה די ורגה ותיאטרו רומנו קטאניה. נמל התעופה קטניה פונטנארוסה מרוחק 4 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות לה מייזון פאלאצו בנבנטאנו – Les Maisons Palazzo Beneventano

לה מייזון פאלאצו בנבנטאנו, מלון דירות נופש בקטניה בדירוג 3 כוכבים הכולל מיזוג אוויר, נמצא 600 מטרים בלבד מפיאצה דואמו ו-200 מטרים מהאמפיתיאטרון היווני-רומי. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל האזורים. המלון זוכה לציון 8.6 בביקורות על בתי מלון מומלצים בקטניה עם ילדים.

כל יחידת אירוח כוללת מערכת מיזוג, פינת ישיבה, מטבחון עם מכונת קפה, מקרר, טוסטר, מיקרוגל, תנור ומדיח כלים – בונוסים חשובים בהשוואה אל מלונות בקטניה ברוב המיקרים – פינת אוכל וחדר רחצה פרטי הכולל חלוקי רחצה, מגבות ובידה. במקום מופעל בר בו תוכלו ליהנות ממשקאות צוננים.

פארק וילה בליני נמצא רק 500 מטרים מהמקום ואילו שדה התעופה הכי קרוב, שדה התעופה קטניה פונטנרוסה נמצא רק 4 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות הביטאט הום Habitat Home 

הביטאט הום, בית דירות בדירוג 3 כוכבים בקטניה, ממוקם 300 מטרים בלבד מקתדראלת סנט אגתה ו-5 דקות של הליכה מפיאצה דומו. העיצוב מינימליסטי והאינטרנט האלחוטי המהיר הוא בחינם. המלון זוכה לציון 8.1 ברשימות בתי מלון מומלצים בקטניה למשפחות עם ילדים.

יחידות הסטודיו והדירות מעוצבות במודרניות, מוארות וכוללות כל אחת חדר מגורים, טלוויזיה שטוחת מסך, מטבחון מאובזר – יתרון חשוב למשפחות בהשוואה אל בתי מלון בקטניה בד"כ – חדר רחצה, מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער. חלק מהדירות כוללות תקרות ובהן קורות עץ, בעוד דירות אחרות הינן דו מפלסיות.

שדה התעופה קטאניה מרוחק 10 דקות נסיעה מבית הדירות ואילו טירת אורסינו – 4 דקות הליכה בלבד ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מונלייט הוטל אנד סוויטס Moonlight Hotel&Suites 

מונלייט הוטל אנד סוויטס, בית מלון מומלץ בקטניה בדירוג 3 כוכבים, מרוחק קילומטר אחד מפיאצה דואמו ובמרחק קצר מאטרקציות מבוקשות בקטניה, כגון פארק וילה בליני, האמפיתיאטרון היווני-רומי והתיאטרון הרומי. המלון זוכה לציון 9.2 ברשימת בתי מלון מומלצים בקטניה למשפחה עם ילדים.

כל חדר במלון כולל טרסה המשקיפה לעיר, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין וחדר רחצה צמוד. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר עם אפשרויות למנות איטלקיות או מזנון. צוות דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה ודובר צרפתית, אנגלית, ספרדית וגרמנית.

מלבד נקודות העניין הקרובות למלון שכבר הוזכרו לעיל, ישנן אטרקציות קרובות נוספות, כגון טירת אורסינו (Ursino Castle), קאסה די ורגה וקתדראלת קטניה. שדה התעופה קטניה פונטנרוסה מרוחק 5 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל